Bazar: Toyota Corolla E12/E13 - Moje corolla, můj hrad
7
/
24
Prohlédnout znovu
Bazar: Toyota Corolla E12/E13 - Moje corolla, můj hrad
Bazar: Toyota Corolla E12/E13 - Moje corolla, můj hrad
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
U stylových verzí Sport tomu bylo přesně naopak. Palubní deska konečně dostala důstojné materiály.
|
acz
Přestože sedadla základních verzí jsou potažena lacinou textilií, sedí se v nich pohodlně.
|
acz
Facelift přinesl atraktivnější masku a jinak poskládané výbavy
|
acz
Ve Francii vyráběné hatchbacky zdobil trochu jiný design než kombi a sedany z Turecka
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Choulostivé vstřikování Denso dvoulitrového dieselu umí žádat drahý servis. Bosch v 1.4 D-4D toho vydrží více.
|
acz
Pořádně dimenzované jednoduché nápravy přežijí i léta surového zacházení bez výměny čepů či silentbloků
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
Typická toyota - olejová vana letité ojetiny je naprosto suchá, žádné jinde tak příznačné prosakování maziva
|
acz
Toyota Corolla
|
acz
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte