... fňuk fňuk, proč to má motor až kdesi za nápravou a ne kilometr před ní? A co ten pohon kol...?! Fuj, zadokolka! >:-[]
A teď vážně... Docela mě znepokojuje cejchování otáčkoměru do 4500 ot/min... to odpovídá spíše dieselu. Nechce se mi věřit, že by ten motor točil tak málo. Pravda je to luxusní auto, ne sporťák a ten motor bude s převodovkou synchronizovaný na asi co nejplynulejší jízdu... Ale stejně točí málo. Ví někdo proč?
Asi protože to je stále ten (ve své době famózní) 50 let starý původní RR motor...
PS: Já bych dnes JEDNOZNAČNĚ dala přednost novým (skvělým) V12 v Rolls Royce :yes::-)
ted mozna placnu blbost, ale ma to kroutak pres 1000 Nm, tak nechapu proc by se mel motor tocit buhvi do jakych otacek.. utrhne ti to hlavu i v tech 4000:-))
I kdyz si vydelis vahu auta a vykony dvema,coz zhruba da auto stredni tridy,tak Ti zbyde 500 Nm a 188.5 kW pri nizkejch otackach.To neni tak zly.. Takovej rychlej nakladak :-)
Tohle auto se mi líbí opravdu moc. Bentley krásně spojil eleganci starých tvarů a futuristická řešení. Navíc to provedení všech detailů, ořechové dřevo, budíky s ručičkami stejným směrem. Osobně stavím po stránce elegance Mulsanne nad nové RR. Tohle je poprvé co mě mrzí že nejsem bohatý aristokrat ;-)