Billboardové pošťuchování BMW a Audi má pokračování! A opět baví svět
Před devíti lety připravila automobilka Audi billboard s novým modelem A4, na kterém poslala mnichovským kolegům jasný vzkaz: jste na tahu. Reakce BMW na sebe nenechala dlouho čekat, marketingové oddělení koupilo velkoplošnou reklamní tabuli naproti a k jednomu ze svých modelů dodalo prosté: šach!
Nyní mají billboardové války pokračování. Před prodejnou koncernu Volkswagen v tuniském La Goulette se totiž objevila reklama BMW s textem „na rozmyšlení se není nikdy pozdě“. Čtyři kruhy hbitě reagovaly i tentokrát, opět využily protilehlou reklamní plochu a odvětily: „LOOOL. Nezměníme značku, která vítězí“. První slovo vyjadřující hlasitý smích je přitom sestaveno z loga značky.
Uvidíme, jestli se v Mnichově rozhodnou pro nějakou odpověď, svět se ale tímto nevinným pošťuchováním dvou velkých německých rivalů baví a z vtipných billboardů se stal doslova virál. A když na to přijde, pro obě značky je to vlastně docela dobrá reklama…
A jak jsou na tom tito výrobci s prodeji za loňský rok? BMW si meziročně polepšilo o 4,2 %, prodalo celkem 2.088.283 vozů. Konkurence z Ingolstadtu zaznamenala nárůst o 0,6 % na 1.878.100 aut. Lídrem mezi německými automobilkami však zůstává Mercedes s polepšením o bezmála 10 % a 2.289.344 prodanými vozy. BMW však avizuje, že stuttgartského soupeře do roku 2020 předběhne.