Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Billboardové pošťuchování BMW a Audi má pokračování! A opět baví svět

Stanislav Kolman
Diskuze (28)
Určitě si vzpomenete na několik let starou reklamní válku značek BMW a Audi. Netrvadlo dlouho a dočkali jsme se pokračování!

Před devíti lety připravila automobilka Audi billboard s novým modelem A4, na kterém poslala mnichovským kolegům jasný vzkaz: jste na tahu. Reakce BMW na sebe nenechala dlouho čekat, marketingové oddělení koupilo velkoplošnou reklamní tabuli naproti a k jednomu ze svých modelů dodalo prosté: šach!

Nyní mají billboardové války pokračování. Před prodejnou koncernu Volkswagen v tuniském La Goulette se totiž objevila reklama BMW s textem „na rozmyšlení se není nikdy pozdě“. Čtyři kruhy hbitě reagovaly i tentokrát, opět využily protilehlou reklamní plochu a odvětily: „LOOOL. Nezměníme značku, která vítězí“. První slovo vyjadřující hlasitý smích je přitom sestaveno z loga značky.

Uvidíme, jestli se v Mnichově rozhodnou pro nějakou odpověď, svět se ale tímto nevinným pošťuchováním dvou velkých německých rivalů baví a z vtipných billboardů se stal doslova virál. A když na to přijde, pro obě značky je to vlastně docela dobrá reklama…

A jak jsou na tom tito výrobci s prodeji za loňský rok? BMW si meziročně polepšilo o 4,2 %, prodalo celkem 2.088.283 vozů. Konkurence z Ingolstadtu zaznamenala nárůst o 0,6 % na 1.878.100 aut. Lídrem mezi německými automobilkami však zůstává Mercedes s polepšením o bezmála 10 % a 2.289.344 prodanými vozy. BMW však avizuje, že stuttgartského soupeře do roku 2020 předběhne.

Stanislav Kolman
Diskuze (28)
Avatar - white label
17. 2. 2018 20:51
Re: odpoved Audi
Navíc by to byl nesmysl, nikdo z D3 na tom aktuálně není designově tak dobře, aby mohl na ostatní (v tomto směru) posměšně ukazovat prstem, čest jednotlivým výjimkám.
Avatar - Belo13
17. 2. 2018 11:16
Re: odpoved Audi
Tak ale to by Audi kleslo na uroven, akou sa prezentuje pan Vosicky
10. 2. 2018 15:41
Re: Inde sa svet bavi,
Come back. Baby, come back. :-) Mělo takovou hořkou příchuť, když vedení vlastně Audi zakázalo jít cestou, kterou ve WEC chtělo (vrátit se k zážehovým motorům, protože vznětový už nebyl optimální), a dalo prostor Porsche. Pamatuji si, jak se na to Baretzky těšil.
10. 2. 2018 12:56
Re: Inde sa svet bavi,
[odkaz]
Ano máš to krásně černobílé.Ono "české" mohou i modelů vyráběných zde směle používat,protože to splňuje podmínky "Českého výrobku". "Nej", je subjektivní,pro někoho může být, za danou cenu může být, reklama takže trošku nadsázky.Žádný liftback neměli,no omyl.Měli IONIQ,stejná třída.Jinak i30 liftback nemají ani teď,nýbrž fastback,když tedy budeme naprosto striktní.
A že by se Škoda chovala k dealerům či k zákazníkům lépe?Nevím,nemohu posoudit.Nejbližší dealer Hyundae (už snad 25-26 let) má i skvělý servis,zato dealer Škody upadá a upadá stále hlouběji kvůli aroganci k zákazníkům a musí už nabízet více značek, v jedné a té samé budově,přestože nejbližší další dealer je minimálně dalších 35km daleko.
Bližší je zkušenost,než co si přečtu od novinářů.Ona i Škoda měla své maléry
[odkaz]
[odkaz]
Takže že je Vošický omezený arogantní zoufalec se shodneme,ale zásadně nevybírám auta dle ředitelů,nebo reklam.To bych asi nic nekoupil a chodil pěšky. ;-)
9. 2. 2018 19:05
odpoved Audi
Audi by mohlo napsat neco jako: Pokud vezmeme v potaz dizajn, tak druhe misto BMW v evropskych prodejich je obrovsky uspech.