Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Bugatti Veyron 16.4 není nejrychlejší a chce to změnit

Veyron se pokusí získat zpět titul “sériového” rychlíka, ale konkurence je silná a možná až příliš.
Zpět na článek
14. 9. 2006 13:31
neregistrovaný "Screepy"
14. 9. 2006 14:06
neregistrovaný ">{Mesil}<"
14. 9. 2006 14:09
neregistrovaný "Leftie"
14. 9. 2006 15:31
neregistrovaný "jerevan"
14. 9. 2006 15:28
neregistrovaný "RS"
14. 9. 2006 16:05
neregistrovaný "audis"
14. 9. 2006 16:57
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
14. 9. 2006 22:00
neregistrovaný "P911T"
14. 9. 2006 22:27
neregistrovaný "smudliky budliky"
14. 9. 2006 23:06
neregistrovaný "dCi"
15. 9. 2006 16:51
neregistrovaný "smudliky budliky"
15. 9. 2006 08:27
neregistrovaný "sr"
15. 9. 2006 08:59
neregistrovaný "Coulin"
18. 9. 2006 13:05
neregistrovaný "Cooper S"
4. 10. 2006 20:38
neregistrovaný "martin.."
15. 9. 2006 09:32
neregistrovaný "Gee Bee"
15. 9. 2006 09:36
neregistrovaný "Gee Bee"
14. 9. 2006 18:48
neregistrovaný "pawelno"
14. 9. 2006 19:18
neregistrovaný "sepo"
14. 9. 2006 19:34
neregistrovaný "lock"
14. 9. 2006 21:19
neregistrovaný "125S"
14. 9. 2006 20:27
neregistrovaný "Longerr"
14. 9. 2006 21:45
neregistrovaný "MK"
14. 9. 2006 21:55
neregistrovaný "Trophy"
15. 9. 2006 16:53
neregistrovaný "smudliky budliky"
15. 9. 2006 00:16
neregistrovaný "Quido"
15. 9. 2006 07:20
neregistrovaný "Speed"
15. 9. 2006 10:31
neregistrovaný "Pierro"
15. 9. 2006 13:14
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
15. 9. 2006 17:19
neregistrovaný "Jirka N."
15. 9. 2006 15:52
neregistrovaný "et"
15. 9. 2006 17:34
neregistrovaný "MK"
16. 9. 2006 09:18
neregistrovaný ":-D"
27. 12. 2006 17:22
neregistrovaný "333"
4. 1. 2007 15:20
neregistrovaný "Anonyme"
neregistrovaný "Screepy"
14. 9. 2006 13:31
zajímavé
to sou pro běžný lidi,co řídí auta o běžných výkonech samý důležitý věci,hned bych tu maximálku ozkoušel na nějaký naší okresce :-! ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný ">{Mesil}<"
14. 9. 2006 14:06
CCX
Moje nejoblíbenější auto je Koenigsegg CCX takže věřím, že vyhraje a bude nejlepší..i když je to směšný... "doufáme, že 9km nám bude stačit" >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Leftie"
14. 9. 2006 14:09
Re: CCX
Tiež to prajem viac CCXku ako tomu "mastodontovi" >:D :yes:
neregistrovaný "jerevan"
14. 9. 2006 15:31
Re: CCX
aj moje najoblúbenejšie je CCX :-! >:-[] :yes: :yes:
neregistrovaný "RS"
14. 9. 2006 15:28
Podle výrobce
může jet až 500km/h* a je pro děti od tří let ;-) ...... *bez DPH ze skály
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "audis"
14. 9. 2006 16:05
odkaz na CXX
na konci je také na Bugatti. chtělo by to opravu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
14. 9. 2006 16:57
Bublinka
Kdy už to pochopí, že chtějí-li dosahovat takových rychlostí, tak tomu musí podřídit celý vůz, když sebou veze x kilo kůže, dřeva a plechu navíc, pak může těžko dosahovat rychlosti "závodního" vozu. Prvenství si zaslouží CCX protože tomu víc podřizuje..
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "P911T"
14. 9. 2006 22:00
Re: Bublinka
Jo,mas recht-ale preci jen,mit tolik money a rozhodovat se mezi nima,tak jdu do Veyrona, 16 cylindru je 16 cylindru... :-O
neregistrovaný "smudliky budliky"
14. 9. 2006 22:27
Re: Bublinka
Kdy už konečně někteří čtenáři auto.cz pochopí, že Bugatti Veyron není stvořený primárně jako oholená závodní plechovka. Je to luxusní vůz a svým způsobem demonstrace nejvyspělejší možné techniky, až ho uvidíš stát u chodníku, padneš na zadek. Vím, o čem mluvím.
neregistrovaný "dCi"
14. 9. 2006 23:06
Re: reakce pouze na poslední větu
Viděls, koupil, jezdíš. Jasně. :-! Tak se někdy stav, uvidíme co proti němu zmůže rodinná dvojka turbo s přepážkou. MUHEHE >:-[]
neregistrovaný "smudliky budliky"
15. 9. 2006 16:51
Re: reakce pouze na poslední větu
Nevsiml jsem si, ze bych v posledni vete psal, ze jsem ho koupil a ze s nim jezdim. Videl jsem ho stat v Mnichove. A lidi zastavovali s autami, aby si ho mohli vyfotit. Videl jsem to pozdvizeni, co to auto budilo. Ale samozrejme co je pro mistni pubertalni borce. Ti uz videli o velke prestavce tolik lepsich aut... :-) No nic, vsichni jsme byli hrozni machri, kdyz jsme byli mali.
neregistrovaný "sr"
15. 9. 2006 08:27
Re: reakce pouze na poslední větu
no já ho viděl v Mullhouse v automobilovém muzeu, kde byla navíc expozice Bugatti, a na zadek jsem z toho moc nepadal. Interiér je nádherný, výkon úžasný, ale designově tam byly daleko krásnější vozy a to i od Bugatti.
neregistrovaný "Coulin"
15. 9. 2006 08:59
Re: reakce pouze na poslední větu
Co to muže mít za krásnej design,když to navrhoval VW,chudák Ettore ,kdyby to viděl... 8-s :no:
neregistrovaný "Cooper S"
18. 9. 2006 13:05
Re: reakce pouze na poslední větu
Souhlas, posledni test v časopise EVO, pokud jste ho nekdo čet, byli redaktoři odvaření z toho, jak je Veyron hbitý i na okreskách.
By ther way, na dalnici s Veyronem vyblikali dalkovkama Enzo, ktery se muselo uhnout do pomalyho pruhu >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "martin.."
4. 10. 2006 20:38
Re: reakce pouze na poslední větu
Vsichni jste jen sberatele pohadek .-) A jeste jim verite... >:D
neregistrovaný "Gee Bee"
15. 9. 2006 09:32
Re: reakce pouze na poslední větu
Pokud chceš jezdit nad 300 km/h, už je celkem jedno, kolik to váží. Hlavně to potřebuješ protlačit vzduchem a na to potřebuješ co nejmenší odpor a co největší výkon. A když už máš ten výkon, tak zase není problém se dostat rychle na těch 300. Potřebuješ k tomu jenom dost trakce, a tu má spíš čtyřkolka. Takže zase vede Veyron. Četli jste někdo v Carautu letošní test 0-160-0 ? I když většinou o Veyronu píšou dost pohrdavě, v tomto testu všechny ostatní auta prostě zadupal do země (včetně superverzí Caterhamu a Arielu). A to nejen při akceleraci, ale kupodivu i na brzdy. A když jsem četl test toho Saleenu co má být rychlejší (myslím že ve Speedu) bylo tam, že to bylo dost zklamání - že to prostě není taková bomba, jak by čekali. Zato jsem ale nečetl jediný test Veyronu, kde by testující nenapsal, že ho to auto naprosto odvařilo...
neregistrovaný "Gee Bee"
15. 9. 2006 09:36
Re: reakce pouze na poslední větu
V přímce je prostě nejrychlejší Veyron a i když se možná Saleen dostane na větší maximálku díky menší čelní ploše, bude mu trvat týden, než se na tu rychlost rozjede, a to už Veyron dávno pojede svojí maximálkou, která možná bude o 2 km/h nižší.
neregistrovaný "pawelno"
14. 9. 2006 18:48
N1
Tak mě by ani nevadilo, že není nejrychlejší. Ale když to nejde pořídit v N1 na lízačku, tak do toho nejdu. Navíc by mi mohly dětičky poničit to vysouvací křídlo někde u Tesca, až tam půjdu pro nejlevnější zboží ve městě :-)
Nicméně tohle soutěžení o kilometry je nesmyslné, ale pochopitelné. Ale co, ať si hrajou :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "sepo"
14. 9. 2006 19:18
Re: N1
..ale moze to byt zabavne takto sa hrajkat a nahanat :-)
neregistrovaný "lock"
14. 9. 2006 19:34
Re: N1
jo jo taky by mě to bavilo >:-[]
neregistrovaný "125S"
14. 9. 2006 21:19
Re: N1
Třeba dosáhne i 420km/h, ale v příručce bude napsáno "Na vlastní nebezpečí". :-)
neregistrovaný "Longerr"
14. 9. 2006 20:27
bez titulku
tak som isiel minuly tyzden po jednej z exkluzivnych ulici v Manchestry a jeden taky 16.4 tam stal a spravil tam celkom velky rozruch, dost ludi si ho fotilo a na druhy den bola foto aj v novinach lebo to auto sa len tak nevidi, tak som obzeral aj ja kym nam vsetkym nevytrela jedna osoba zrak, prisla, usmiala sa, odomkla a odisla. Len tak. Blond slecna s peknou postavou a peknym usmevom, ale potom som si povedal ze to auto uz nechcem ani zadarmo ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "MK"
14. 9. 2006 21:45
Re: bez titulku
Co ma spolocne auto s tym, kto v nom jazdi?
neregistrovaný "Trophy"
14. 9. 2006 21:55
Re: bez titulku
Longerr chtěl asi jenom něco naznačit??? ;-)
neregistrovaný "smudliky budliky"
15. 9. 2006 16:53
Re: bez titulku
jo jo, tak presne tyto reakce mohu potvrdit z Mnichova, ale bez blondyny, majitele (ci spise ridice - testera) jsem nevidel.
neregistrovaný "Quido"
15. 9. 2006 00:16
bez titulku
Chudák Ettore Bugatti, musí se obracet v hrobě, legendární sportovní automobily jsou dnes jen marketingovou obludou koncernu VW :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Speed"
15. 9. 2006 07:20
Bordel za hranicí 400
Tak vám teda nevim, ale auta za hranicí 400 km/h by se měla někam sepisovat, protože pak by se nemohlo stát (jako v tomto článku), že bude označeno chybné auto. Mimochodem Saleen S7 dosáhl oficiálně 417 km/h a Ultimate Aero neoficiálně může jet až 440 km/h.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pierro"
15. 9. 2006 10:31
bez titulku
Já jsem jednoznačně fandou Veyrona. Dle mého názoru je to nejdokonaleší auto současné produkce. A co navíc, není to na rozdíl od Saleenu anebo Koenigsegu supersportovní bolid, prakticky nepoužitelný na normální silnice a běžné ježdění. Bugatti je dnes tí nejrychlejším a njdražším Gran Tourismem... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zdenda_Ch"
15. 9. 2006 13:14
Nač tolik?
Na které české silnici by se dal využít? Kilopade + průměrný stav vozovky by z auta udělali kopeček šrotu...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jirka N."
15. 9. 2006 17:19
Re: Nač tolik?
Moulo >:-[]
neregistrovaný "et"
15. 9. 2006 15:52
blbost
dyť valí 409 :'-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "MK"
15. 9. 2006 17:34
Re: blbost
Zavisi od toho, kto v nom sedi a kolko ma v nadrzi. Ak je plna nadrz a velky a tazky vodic, tak len 399.99km/h. >:D
neregistrovaný ":-D"
16. 9. 2006 09:18
Veyron nenech se zahanbit
mas na to :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "333"
27. 12. 2006 17:22
tomas
bugati je nejrichlejši na svjete a nejhešči
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Anonyme"
4. 1. 2007 15:20
drahota
Moc drahé radši to nikdo nekupujte. nebuďte blbí!!! >:D
Rozbalit vlákno
0