Diskuse

Cadillac Voyage: Budoucnost z roku 1988

16.5.2016

Koncepty amerických automobilek nebývají nepojízdnými slupkami. Ani v případě Cadillacu Voyage se nejednalo o výjimku. Ukázal techniku, která nám dnes není cizí.

 

  • 12 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 16.05.2016  09:36

    To tehdy us

    automobilový průmysl ještě táhl celý svět, předpokládám že Bari a Cherokee budou pět jenom chválu.
    - ;-) to rádio s telefonem vypadají jako VTA. 8-s
    • 42 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 16.05.2016  09:44

      « Re: To tehdy us

      Tehdy už moc ne, koncem 80. let přišel právě ten úpadek, ale pořád dokázali udělat zajímavé věci a dostat do série i novinky a nové bzepčnostní a komfortní prvky.
      • 12 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 16.05.2016  09:55

        « Re: Re: To tehdy us

        ´88 ještě ne, Detroit a další zasáhl úpadek až později. Tehde ještě vrcholila jejich zlatá léta a byla to pěkná doba.
        • 32 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 16.05.2016  10:00

          « Re: Re: Re: To tehdy us

          No něco si o tom naštuduj, tohle už byla éra předohnaných malých Deville a Seville a ta moc populární teda nebyla, třeba u Cadillacu.
          90 léta a Nová Seville atd už byla naopak vzestup nahoru. Největší úpadek byl tak 87-93
          • 20 Reagovat !

            foto XTad

            XTad 16.05.2016  10:20

            « Re: To tehdy us

            Presne tak. Doba tehdy patrila japoncum. Rada americkych modelu, byt ne tech stezejnich, navic vychazela ze 70. let, pouze na ne namontovali aerodynamicky predni naraznik.
          • 13 Reagovat !

            foto J-W

            J@W 16.05.2016  10:52

            « Re: Re: Re: Re: To tehdy us

            Tak to jsi mě rozesmál. Zkus se podívat na us průmysl aspoň z ponorky. Největší us automobilová krize je někdy v období 2005 až 2011. V období 87-93 jsou druzí největší světoví producenti a jsou ve stínu japonců, jak správně píše XT.
            • 32 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 16.05.2016  10:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: To tehdy us

              Já nemluvím o tom kolik toho vyrobili ale jakou to mělo pověst a spolehlivost u zákazníků. Těmito modely Cadillac ztratil zákazníky a pak je v 90 a 00 letech pracně získával zpět.
              • 12 Reagovat !

                foto J-W

                J@W 16.05.2016  11:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To tehdy us

                Tak v tom případě proč reaguješ jak reaguješ na můj první příspěvek?
                /navíc tenhle cadillac je studie, něco jako renault nautilus, nebo MB F015/
            • 12 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 16.05.2016  11:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: To tehdy us

        • 32 Reagovat !

          foto Aoyagi

          Aoyagi 16.05.2016  10:42

          « Re: Re: Re: To tehdy us

          V té době byla v USA zlatá doba leda tak pro odbory a vrcholný menežment. Jejich auta byla levně vyrobená z levných materiálů a vtipnou spolehlivostí.
  • 10 Reagovat !

    foto Lonestarstate

    Lonestarstate 16.05.2016  20:33

    Skoda, ze to neslo do serie

    Libi se mi to ze stejneho duvodu, proc me koncem devadesatek ucaroval Chrysler 300m. Vetsina konkurentu vyrabela nevzhledne krabice ale tohle melo krasny aerodynamicky design.
    • 00 Reagovat !

      foto Tymkoo

      Tymkoo 16.05.2016  21:10

      « Re: Skoda, ze to neslo do serie

      Pamatuju si, jak sme jako deti na sidlisti snad hodinu chodili okolo 300M :-) stejne tak jako kousek dal okolo 911 Radka Bonka, ktera byla pro desetilete deti opravdu prizrak :-)
  • 01 Reagovat !

    foto beibej

    beibej 16.05.2016  22:05

    322 km/h?..haha tak možná ve snu

    >:D >:D s tím výkonem určitě ne. Stačí se kouknout na výkon Ferrari F40 s podobnou maximálkou. A to ještě je třeba zohlednit rozdíl v hmotnosti.
    Ale jinak :yes: a design je taky :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto gameman

    gameman 26.05.2016  22:09

    Aston martin lagonda

    Přeznačkovaný Aston Martin lagonda v Americkém stylu. Myslím že by dopadl stejně jako ona zmiňovaná Lagonda.Interiér by šel výkon taky a to je tak všechno.A hlavně pokud si koupíte kaďák tak vás každou chvíli čeká klasická vidlácká otázka : "A kolik ti to žere prosimtě" ? :DD A hlavně ten design je strašný kentus. :no:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Tipy na víkend: Nová stezka v korunách stromů, závody na běžkách a lyžích i návrat dinosaurů

Tipy na víkend: Nová stezka v korunách stromů,…

Neseďte doma a nekoukejte se jen na televizi nebo z okna! Vyrazte ven, do přírody, za poznáním! Pokud nevíte kam…

Bez Wi-Fi na mobilu ani ránu. Pouze na data operátorů se spoléhá minimum lidí

Bez Wi-Fi na mobilu ani ránu. Pouze na data…

Pokud se chceme připojit k internetu přes mobilní telefon, máme v podstatě dvě možnosti. Buď využít nějaký…

 

iSport.cz

Český talent Graiciar o Fiorentině: Cizina byla sen, ale takhle žít nechci

Český talent Graiciar o Fiorentině: Cizina byla sen,…

Jako mladý hráč si splnil velké přání. V létě 2017 podepsal smlouvu ve Fiorentině, kam se o rok později šel rvát…

Vrba: Limberský? Jsem rád, že disciplinárka funguje. Kádr má hotový

Vrba: Limberský? Jsem rád, že disciplinárka funguje.…

Bezproblémová výhra 6:1 proti druholigovému Ústí nad Labem vykouzlila Pavlu Vrbovi úsměv na tváři. Trenér…

 

Reflex.cz

Jaromír Soukup verze 2018 pro Reflex: Politické ambice určitě nemám

Jaromír Soukup verze 2018 pro Reflex: Politické…

Moderátor nespočitatelného počtu pořadů televize Barrandov Jaromír Soukup oznámil vstup do politiky a vznik…

Předchůdci análních kolíků: Rektální rozšiřovače „léčily“ pacienty ještě před 80 lety

Předchůdci análních kolíků: Rektální rozšiřovače…

Anémii, letargii, nespavost, migrény, návaly horka, hemeroidy, anorexii, nadýmání, zažívací potíže, podrážděnost…