Diskuse

Cadillac Voyage: Budoucnost z roku 1988

16.5.2016

Koncepty amerických automobilek nebývají nepojízdnými slupkami. Ani v případě Cadillacu Voyage se nejednalo o výjimku. Ukázal techniku, která nám dnes není cizí.

 

  • 12 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 16.05.2016  09:36

    To tehdy us

    automobilový průmysl ještě táhl celý svět, předpokládám že Bari a Cherokee budou pět jenom chválu.
    - ;-) to rádio s telefonem vypadají jako VTA. 8-s
    • 42 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 16.05.2016  09:44

      « Re: To tehdy us

      Tehdy už moc ne, koncem 80. let přišel právě ten úpadek, ale pořád dokázali udělat zajímavé věci a dostat do série i novinky a nové bzepčnostní a komfortní prvky.
      • 12 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 16.05.2016  09:55

        « Re: Re: To tehdy us

        ´88 ještě ne, Detroit a další zasáhl úpadek až později. Tehde ještě vrcholila jejich zlatá léta a byla to pěkná doba.
        • 32 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 16.05.2016  10:00

          « Re: Re: Re: To tehdy us

          No něco si o tom naštuduj, tohle už byla éra předohnaných malých Deville a Seville a ta moc populární teda nebyla, třeba u Cadillacu.
          90 léta a Nová Seville atd už byla naopak vzestup nahoru. Největší úpadek byl tak 87-93
          • 20 Reagovat !

            foto XTad

            XTad 16.05.2016  10:20

            « Re: To tehdy us

            Presne tak. Doba tehdy patrila japoncum. Rada americkych modelu, byt ne tech stezejnich, navic vychazela ze 70. let, pouze na ne namontovali aerodynamicky predni naraznik.
          • 13 Reagovat !

            foto J-W

            J@W 16.05.2016  10:52

            « Re: Re: Re: Re: To tehdy us

            Tak to jsi mě rozesmál. Zkus se podívat na us průmysl aspoň z ponorky. Největší us automobilová krize je někdy v období 2005 až 2011. V období 87-93 jsou druzí největší světoví producenti a jsou ve stínu japonců, jak správně píše XT.
            • 32 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 16.05.2016  10:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: To tehdy us

              Já nemluvím o tom kolik toho vyrobili ale jakou to mělo pověst a spolehlivost u zákazníků. Těmito modely Cadillac ztratil zákazníky a pak je v 90 a 00 letech pracně získával zpět.
              • 12 Reagovat !

                foto J-W

                J@W 16.05.2016  11:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To tehdy us

                Tak v tom případě proč reaguješ jak reaguješ na můj první příspěvek?
                /navíc tenhle cadillac je studie, něco jako renault nautilus, nebo MB F015/
            • 12 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 16.05.2016  11:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: To tehdy us

        • 32 Reagovat !

          foto Aoyagi

          Aoyagi 16.05.2016  10:42

          « Re: Re: Re: To tehdy us

          V té době byla v USA zlatá doba leda tak pro odbory a vrcholný menežment. Jejich auta byla levně vyrobená z levných materiálů a vtipnou spolehlivostí.
  • 10 Reagovat !

    foto Lonestarstate

    Lonestarstate 16.05.2016  20:33

    Skoda, ze to neslo do serie

    Libi se mi to ze stejneho duvodu, proc me koncem devadesatek ucaroval Chrysler 300m. Vetsina konkurentu vyrabela nevzhledne krabice ale tohle melo krasny aerodynamicky design.
    • 00 Reagovat !

      foto Tymkoo

      Tymkoo 16.05.2016  21:10

      « Re: Skoda, ze to neslo do serie

      Pamatuju si, jak sme jako deti na sidlisti snad hodinu chodili okolo 300M :-) stejne tak jako kousek dal okolo 911 Radka Bonka, ktera byla pro desetilete deti opravdu prizrak :-)
  • 01 Reagovat !

    foto beibej

    beibej 16.05.2016  22:05

    322 km/h?..haha tak možná ve snu

    >:D >:D s tím výkonem určitě ne. Stačí se kouknout na výkon Ferrari F40 s podobnou maximálkou. A to ještě je třeba zohlednit rozdíl v hmotnosti.
    Ale jinak :yes: a design je taky :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto gameman

    gameman 26.05.2016  22:09

    Aston martin lagonda

    Přeznačkovaný Aston Martin lagonda v Americkém stylu. Myslím že by dopadl stejně jako ona zmiňovaná Lagonda.Interiér by šel výkon taky a to je tak všechno.A hlavně pokud si koupíte kaďák tak vás každou chvíli čeká klasická vidlácká otázka : "A kolik ti to žere prosimtě" ? :DD A hlavně ten design je strašný kentus. :no:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Dovolená, na kterou nikdy nezapomenete: Zaplavte si mezi krami, než grónské ledovce roztají

Dovolená, na kterou nikdy nezapomenete: Zaplavte si…

Teplota vody i vzduchu je kolem nuly. Většina účastníků zájezdu je oblečena v péřových bundách, jiní už se ale…

Jak správně komunikovat s věřitelem a exekutory? Zeptejte se odborníka

Jak správně komunikovat s věřitelem a exekutory?…

Nejlepší půjčkou je žádná půjčka, řada Čechů ale toto pravidlo nectí. Lidé si půjčují bez ohledu na to, aby si…

 

iSport.cz

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na olympijských hrách v Pchjongčchangu bude jednou z nejsledovanějších disciplín, i když na ZOH 2018 po…

Ikaunieks k nám do Bohemky? Asi ne, nevěřím tomu, říká trenér Hašek

Ikaunieks k nám do Bohemky? Asi ne, nevěřím tomu,…

Davis Ikaunieks a Bohemians? Tohle spojení zřejmě platit nebude. Pro „klokany“ by jihlavský útočník mohl být…

 

Reflex.cz

Velká Británie: Feťákům už se nesmí říkat smažky. Přejmenováním ale realitu nezměníme

Velká Británie: Feťákům už se nesmí říkat smažky.…

Móda politické korektnosti dosáhla takových výšin absurdity, že to na první pohled budí dojmem karikatury,…

Co by se stalo, kdyby prezident zemřel? Krátké video vám vysvětlí postup při úmrtí hlavy státu

Co by se stalo, kdyby prezident zemřel? Krátké video…

Ústava České republiky samozřejmě počítá s možností, že by prezident zemřel ve výkonu úřadu. Ostatně za bývalého…