Koncepty amerických automobilek nebývají nepojízdnými slupkami. Ani v případě Cadillacu Voyage se nejednalo o výjimku. Ukázal techniku, která nám dnes není cizí.
Přeznačkovaný Aston Martin lagonda v Americkém stylu. Myslím že by dopadl stejně jako ona zmiňovaná Lagonda.Interiér by šel výkon taky a to je tak všechno.A hlavně pokud si koupíte kaďák tak vás každou chvíli čeká klasická vidlácká otázka : "A kolik ti to žere prosimtě" ? :DD A hlavně ten design je strašný kentus. :no:
>:D >:D s tím výkonem určitě ne. Stačí se kouknout na výkon Ferrari F40 s podobnou maximálkou. A to ještě je třeba zohlednit rozdíl v hmotnosti.
Ale jinak :yes: a design je taky :yes:
Pamatuju si, jak sme jako deti na sidlisti snad hodinu chodili okolo 300M :-) stejne tak jako kousek dal okolo 911 Radka Bonka, ktera byla pro desetilete deti opravdu prizrak :-)
Libi se mi to ze stejneho duvodu, proc me koncem devadesatek ucaroval Chrysler 300m. Vetsina konkurentu vyrabela nevzhledne krabice ale tohle melo krasny aerodynamicky design.
Já nemluvím o tom kolik toho vyrobili ale jakou to mělo pověst a spolehlivost u zákazníků. Těmito modely Cadillac ztratil zákazníky a pak je v 90 a 00 letech pracně získával zpět.
Tak to jsi mě rozesmál. Zkus se podívat na us průmysl aspoň z ponorky. Největší us automobilová krize je někdy v období 2005 až 2011. V období 87-93 jsou druzí největší světoví producenti a jsou ve stínu japonců, jak správně píše XT.
Presne tak. Doba tehdy patrila japoncum. Rada americkych modelu, byt ne tech stezejnich, navic vychazela ze 70. let, pouze na ne namontovali aerodynamicky predni naraznik.
No něco si o tom naštuduj, tohle už byla éra předohnaných malých Deville a Seville a ta moc populární teda nebyla, třeba u Cadillacu.
90 léta a Nová Seville atd už byla naopak vzestup nahoru. Největší úpadek byl tak 87-93
Tehdy už moc ne, koncem 80. let přišel právě ten úpadek, ale pořád dokázali udělat zajímavé věci a dostat do série i novinky a nové bzepčnostní a komfortní prvky.