Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Cadillac Voyage: Budoucnost z roku 1988

Koncepty amerických automobilek nebývají nepojízdnými slupkami. Ani v případě Cadillacu Voyage se nejednalo o výjimku. Ukázal techniku, která nám dnes není cizí.
Zpět na článek
16. 5. 2016 10:20
16. 5. 2016 10:42
Avatar - Uživatel_5340709
16. 5. 2016 09:36
To tehdy us
automobilový průmysl ještě táhl celý svět, předpokládám že Bari a Cherokee budou pět jenom chválu.
- ;-) to rádio s telefonem vypadají jako VTA. 8-s
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Barrichello
16. 5. 2016 09:44
Re: To tehdy us
Tehdy už moc ne, koncem 80. let přišel právě ten úpadek, ale pořád dokázali udělat zajímavé věci a dostat do série i novinky a nové bzepčnostní a komfortní prvky.
Avatar - Uživatel_5340709
16. 5. 2016 09:55
Re: To tehdy us
´88 ještě ne, Detroit a další zasáhl úpadek až později. Tehde ještě vrcholila jejich zlatá léta a byla to pěkná doba.
Avatar - Barrichello
16. 5. 2016 10:00
Re: To tehdy us
No něco si o tom naštuduj, tohle už byla éra předohnaných malých Deville a Seville a ta moc populární teda nebyla, třeba u Cadillacu.
90 léta a Nová Seville atd už byla naopak vzestup nahoru. Největší úpadek byl tak 87-93
16. 5. 2016 10:20
Re: To tehdy us
Presne tak. Doba tehdy patrila japoncum. Rada americkych modelu, byt ne tech stezejnich, navic vychazela ze 70. let, pouze na ne namontovali aerodynamicky predni naraznik.
Avatar - Uživatel_5340709
16. 5. 2016 10:52
Re: To tehdy us
Tak to jsi mě rozesmál. Zkus se podívat na us průmysl aspoň z ponorky. Největší us automobilová krize je někdy v období 2005 až 2011. V období 87-93 jsou druzí největší světoví producenti a jsou ve stínu japonců, jak správně píše XT.
Avatar - Barrichello
16. 5. 2016 10:59
Re: To tehdy us
Já nemluvím o tom kolik toho vyrobili ale jakou to mělo pověst a spolehlivost u zákazníků. Těmito modely Cadillac ztratil zákazníky a pak je v 90 a 00 letech pracně získával zpět.
Avatar - Uživatel_5340709
16. 5. 2016 11:22
Re: To tehdy us
Tak v tom případě proč reaguješ jak reaguješ na můj první příspěvek?
/navíc tenhle cadillac je studie, něco jako renault nautilus, nebo MB F015/
Avatar - Aoyagi
16. 5. 2016 10:42
Re: To tehdy us
V té době byla v USA zlatá doba leda tak pro odbory a vrcholný menežment. Jejich auta byla levně vyrobená z levných materiálů a vtipnou spolehlivostí.
Avatar - Lonestarstate
16. 5. 2016 20:33
Skoda, ze to neslo do serie
Libi se mi to ze stejneho duvodu, proc me koncem devadesatek ucaroval Chrysler 300m. Vetsina konkurentu vyrabela nevzhledne krabice ale tohle melo krasny aerodynamicky design.
Rozbalit vlákno
1
16. 5. 2016 21:10
Re: Skoda, ze to neslo do serie
Pamatuju si, jak sme jako deti na sidlisti snad hodinu chodili okolo 300M :-) stejne tak jako kousek dal okolo 911 Radka Bonka, ktera byla pro desetilete deti opravdu prizrak :-)
Avatar - beibej
16. 5. 2016 22:05
322 km/h?..haha tak možná ve snu
>:D >:D s tím výkonem určitě ne. Stačí se kouknout na výkon Ferrari F40 s podobnou maximálkou. A to ještě je třeba zohlednit rozdíl v hmotnosti.
Ale jinak :yes: a design je taky :yes:
Rozbalit vlákno
0
26. 5. 2016 22:09
Aston martin lagonda
Přeznačkovaný Aston Martin lagonda v Americkém stylu. Myslím že by dopadl stejně jako ona zmiňovaná Lagonda.Interiér by šel výkon taky a to je tak všechno.A hlavně pokud si koupíte kaďák tak vás každou chvíli čeká klasická vidlácká otázka : "A kolik ti to žere prosimtě" ? :DD A hlavně ten design je strašný kentus. :no:
Rozbalit vlákno
0