Dojídáš zbytky po svý hospodyni? Od začátku září až do prvního dubna nevětráš aby si ušetřil za topení? Navíc si v lednu rozštípal Žerykovi boudu a kuchařce štípnul dřeváky? Když jedeš s autem, vystrkuješ z okýnka větrníky s alternátorama? Pronajímáš ptačí budku na svý zahradě? Pávy si zblajznul tekrát když bylo zavřeno v Delvitě? A balkón si zazdil aby si měl o místnost víc? Rodinnej erb si prodal u staromáku do starožitností? V jezírku pěstuješ mezi zlatejma koiema i český kapry? A mezi cedrama kultivuješ geneticky modifikovanou kukuřici? Prokaž mi laskavost. Nekupuj si Cadillac v dieselu.
Mily to moc neni, ale nic s tim nenadelas:-( Ja byl taky docela mimo z nafty u Jagu, ale po jezdeni s S-Typem v nafte musim rici, ze to ma svoje kouzlo. Ja bych ho nekoupil, ale jestli se najdou dalsi kupci, kteri byli do ted limitovany jen tou naftou, tak jen dobre! A pro Caddy to plati snad jeste vic nez pro Jag.
No nevím, jestli to platí pro Cadillac ještě více....porovnám-li roční objem produkce u Jagu a Caddy. Samozřejmě Cadillac má "nefér" výhodu obřího domácího trhu. "Ma to svoje kouzlo" přiznej se, že ty máš v kanclu zavedený naftový zplodiny přímo na komoru? >:D Já mám do peněženky zatím hluboko docela často. Ale nikdy tomu neříkám, že mám kouzlo. >:-[]
Ne, ja s naftou nechci nic mit! Jen ze treba ten S-type je v nafte lepsi nez 3l v benzinu. To je vse. Caddy v evrope ten dizl potrebuje jak prase drbani. A kdyz to bude nejaky zajimavy motor, tak proc ne.
S-Type je docela tezky auto a ta nafta s nim lip "hyba". Teda jako pocitove je to lepsi. Kdyz znas ten 3litr v benzinu z X-Typu jako ja a sednes do S-Typu, tak se ti zda , ze jede hur. U ty nafty to tak neni. Navic je ten motor dobre udelanej a skoubenej s prevodovkou a celym autem a fakt mas dobrej pocit. Na dalnici z toho vymacknes min, ale jinak na bezny jezdeni se mi ta nafta zdala lepsi. Ve spojeni s tim sportovnim podvozkem je to vazne docela zajimavy.
Jo, je to tak. Kdyby ten benzin clovek neznal z jinyho auta, tak te nenapadne, ale takhle to poznas. Zase je fakt, ze to pak uz tolik nejede. Ten benzin jede vic nez 200 v klidu, tu naftu musis dost nutit. Ty se od nejakych 180 moc nechce. Jak rikam. Nafta ma svoje misto, ale ne vsude a ne kazda. U toho S-Typu je nafta paradoxne kultivovanejsi nez benzin (neplati pro V8).
Je to jasný... ideál na pocit z jízdy je osmiválcovej benzin. Ideál je i těch válců mít šest... :yes: Pak je jich pět, taky dobrý, čtyři - evergreen, kterej můžeš i milovat a tříválec, BRAVO FOX. Na naftě se moc v poslední době zapracovalo... Polovina šoférů, když je posadíš do premiovky v naftě nepozná, že tam není bebnzin, to je samozřejmě úchvatné. Na běžnej provoz už prostě člověk nemusí s naftou dělat velkej kompromis... už nežhavíš dvě hodiny před nastartováním a v zimě nemusíš balit nádrž do kožichu... prostě to funguje. A fungovat to bude... to je jasné.
Já vim, je to hořká pilulka, ale na druhou stranu pořádnej diesel je to jediný, co Caddy v Evropě zachrání! To samé platí i pro Jag! Jinak souhlas s Matesem - kultivovaný diesel s technologií CR a vyšším objemem zas tak špatný není - ani v limuzíně! Např. pro velké SUV (Off-road) je to podlě ideální volba, v limuzíně je to "zajímavá" alternativa.. Pozor: nemluvím o pod tři litry TDi >:-[]
Závislý sice nejsou, ale pokud chtějí uspět (jako uspět) v Evropě, tak je velkoobjemový diesel bohužel podmínkou. Ber to takhle: lepší mít nabídku Caddys s diesely než nemít nabídku žádnou (mimo šedého importu do kterýho ale většina lidí nepůjde). Když se Ti diesel nelíbí, tak koupíš benzín a naopak. To samé podle mě platí pro Jag, Subaru atd.
Nikdo nedělal z korejskýho auta Saab. A změnit na mainstreamovým modelu prakticky jen logo a prodávat ho jako Lexus, to dělá Toyota, že? >:-[] Ta se nenamáhá mnohdy ani se změnou vnějšího designu. :no::no::no:
Rozdíl je v tom, že Toyota je (zaslouženě) respektovanou značkou na celém světě, možná dokonce nejrespektovanější. BTW patří mezi 5 nejrespektovanějších firem na světě vůbec (myslím, že je druhá), ostatní automobilky si neškrtaj. Zákazníci Lexusu nemaj problém s tím, že některý modely jsou pouze předělaný Toyoty. Ale nevím, co řeknou zákazníci Saabu tomu, že vlastně řídí Chevy (hlavně v Evropě, když Chevy=Daewoo >:-[]) nebo dokonce že by měli řídit Daewoo (vím, že to není pravda, ale tenhle názor je docela rozšířenej!) Je to o pověsti: Acura je z Hondy, Honda má dobrou pověst, není problém. Lexus-Toyota není problém. Infiniti-Nissan není problém pouze v USA - do Evropy přijde Infiniti teprve potom, co si Nissan "vylepší" pověst. Myslím si, že až přijde 450Z a GT-R, tak to nebude problém a Infiniti bude moci přijít. Srovnje to s pověstí Chevy v Evropě a s její aktuální "nabídkou" modelů Daewoo >:-[] Ten rozdíl musí cítit každý! Kdyby udělali Saaba z Caddyho, bylo by to asi jiný, než když ho udělaj z Chevy.. hlavně mi nezkoušej rozmlouvat, že má Chevy v Evropě dobrou pověst - jako příklad poslouží Corvette ;-)
Souhlasím, ale Chevrolet dělá vše proto, aby se jména Daewoo zbavil... Škodovka taky druhý den po převzetí VW nezačala dělat Fabie, a Octavie a Superby. Porovnejte ten rozdíl než vůbec začali dělat Felicii apod. Samozřejmě, že GM v koreji vstoupilo do něčeho jiného. Do automobilky, která vyráběla více typů (Matiz, Lanos, Nubira, Leganza) Škoda (Favorit). V současné době je GM na úrovni (myslím tím historicky) kdy škodovka uváděla Octavii. A příští rok uvedením Captivy, Avea a Epica (nová Evanda) se stále více bude pro nás stávat moderní automobilkou a stále více Chevroletem. Současně společně s těmito novými a dalšími modely bude postupně získávat lepší image v EU. Soudím tak podle SPY fotek Captivy a Epicy z korejského internetu - ty auta vypadají fakt dobře a pokud nastaví dobrou cenu - myslím že budou i úspěšná.
Souhlas v podstatě se vším. Tahle věta "Chevy se stále více bude pro nás stávat moderní automobilkou a stále více Chevroletem" to je to, o čem tady píšu. V současné době, prostě nemá image je problém dělat z jeho modelů sub-prémiovou značku (Saab)! Já osobně (a mnoho dalších) prostě nejsem ochoten platit dvě mega za nějakej "korejskech" Chevrolet (nadsázka) :no:
To já určitě také ne, můj tip ohledně Captivy je 750-800 000 Kč. To na čem je postavená Captiva je platforma na které bude i Opel s jiným vnějším a vnitřním designem. Je docela možné že se jednou objeví třeba i SAAB, který ale bude zase vypadat jinak... prostě už nebude smontovaný ve Švédsku, ale holt v Koreji. A třeba i malej SUV Cadillac. Ta továrna na GM SUV v Koreji je nová, podle standardů GM a auto a motry jsou kompletně taky nový takže možná se ještě dočkáme nějakýho překvapení. Myslím, že pokud chce Caddy v EU prorazit potřeboval by menší luxusní SUV. Já vím že všichni zastánci US aut mně teď ukamenujou, ale jediná možnost jak skutečně prodávat US auta v EU je přizpůsobit se evropským zákazníkům. Pro Chevrolet to podle mně byla nejjednodušší cesta jak proniknout do EU koupit Daewoo a postupně z něho dělat Chevrolet a ještě s korejskými výrobními náklady.
Kdyz jsem byl mladoch, jako valna vetsina zdejsich pisalku, take jsem prisahal na benzin a byl bych za to dal dusi (tenkrat jeste nebyly bezdusove pneu ;-)).
Kdyz jsem najezdil prvnich 500 tisic km, koupil jsem prvni TDIcko. Postupne jsem prechazel na vetsi a vetsi vykony a ted jezdim treti ctyrkolku. Smeju se v duchu tem, co se svymi petrolejovymi draky se mnou zavodi ve sprintu na dalsi cervenou. Tohle uz mam za sebou a vim, ze diesel je lepsi.
Kdo nemiluje ve dvaceti benzin, nema srdce. Kdo nemiluje ve ctyriceti naftu, nema mozek.
40 let - to by mohl být průměrný věk konstruktérů nového Yarise a tam ten 3-válec Vz=1 litr je základním motorem.Že by až tak?Japonský konstruktér bez mozku?To jsou věci... :-!
? Já jsem něco takového tvrdil? Je spousta konstruktérů toaletních mís...to neznamená, že je milují. Ten motor je pro určitého uživatele perfektní volba. Ale aby ho miloval...leda pro spotřebu...a to u mě není nic srdcového ;-)