Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: České auto roku 2007: Opel Corsa

Vítězem ankety, ve které hlasovali motorističtí novináři o nejlepším z nových aut, je Opel Corsa. Škoda Roomster je na druhém místě a za ní se umístil Fiat Grande Punto.
Zpět na článek
19. 1. 2007 12:07
neregistrovaný "GP"
19. 1. 2007 13:26
neregistrovaný "mates"
19. 1. 2007 12:14
neregistrovaný "Dr.Chobot"
19. 1. 2007 12:42
neregistrovaný "OPC"
19. 1. 2007 12:43
neregistrovaný "xyz"
19. 1. 2007 12:57
neregistrovaný "Haharlej"
19. 1. 2007 12:58
anonym
19. 1. 2007 19:15
neregistrovaný "IT"
20. 1. 2007 08:18
anonym
1. 2. 2007 15:45
neregistrovaný "mata"
19. 1. 2007 12:50
neregistrovaný "-"
20. 1. 2007 08:49
anonym
19. 1. 2007 12:53
neregistrovaný "žjdst"
19. 1. 2007 13:00
neregistrovaný "Donald"
19. 1. 2007 13:38
19. 1. 2007 14:19
neregistrovaný "coco"
19. 1. 2007 13:02
neregistrovaný "Jirka"
19. 1. 2007 13:10
neregistrovaný "ster"
19. 1. 2007 13:45
neregistrovaný "wolff"
19. 1. 2007 16:30
neregistrovaný "oda"
19. 1. 2007 13:15
neregistrovaný "rout"
19. 1. 2007 13:21
neregistrovaný "Haya"
19. 1. 2007 13:43
neregistrovaný "běžný řidič"
19. 1. 2007 14:07
neregistrovaný "Coulin"
19. 1. 2007 15:42
neregistrovaný "Gilgit"
19. 1. 2007 17:53
neregistrovaný "Coulin"
19. 1. 2007 19:20
neregistrovaný "vykuk"
19. 1. 2007 19:23
neregistrovaný "IT"
19. 1. 2007 21:14
neregistrovaný "Gilgit"
20. 1. 2007 00:34
neregistrovaný "wolff"
20. 1. 2007 09:26
neregistrovaný "Coulin"
20. 1. 2007 10:00
neregistrovaný "Jyrki"
20. 1. 2007 10:24
neregistrovaný "Coulin"
29. 1. 2007 09:33
neregistrovaný "Rolda"
19. 1. 2007 13:29
neregistrovaný "Míra"
19. 1. 2007 13:49
neregistrovaný "Coulin"
19. 1. 2007 13:57
neregistrovaný "wolff"
19. 1. 2007 13:59
neregistrovaný "wolfff"
19. 1. 2007 15:15
neregistrovaný "Milý stydlín"
19. 1. 2007 15:42
neregistrovaný "Milý stydlín"
19. 1. 2007 17:06
neregistrovaný "wolff"
19. 1. 2007 17:07
neregistrovaný "wolff"
19. 1. 2007 19:56
neregistrovaný "wolff"
19. 1. 2007 13:50
neregistrovaný "wolff"
19. 1. 2007 13:54
neregistrovaný "P.avel"
19. 1. 2007 13:58
neregistrovaný "wolff"
19. 1. 2007 14:17
neregistrovaný "Bert"
19. 1. 2007 16:05
neregistrovaný "mida"
19. 1. 2007 17:08
neregistrovaný "wolff"
19. 1. 2007 14:05
neregistrovaný "Ital"
19. 1. 2007 14:39
neregistrovaný "komo"
19. 1. 2007 15:45
neregistrovaný "Gilgit"
21. 1. 2007 06:24
neregistrovaný "rudoch"
19. 1. 2007 14:09
neregistrovaný "FSi"
19. 1. 2007 14:16
neregistrovaný "wolff"
19. 1. 2007 14:41
neregistrovaný "FSi"
19. 1. 2007 16:38
neregistrovaný "OPC"
19. 1. 2007 14:22
neregistrovaný "Bert"
19. 1. 2007 14:31
neregistrovaný "007"
19. 1. 2007 17:09
neregistrovaný "DOGG"
19. 1. 2007 17:31
neregistrovaný "Hombre"
19. 1. 2007 19:15
19. 1. 2007 20:48
neregistrovaný "Jenyk"
20. 1. 2007 13:38
neregistrovaný "RRAAFF"
20. 1. 2007 13:34
neregistrovaný "huni"
19. 1. 2007 20:24
neregistrovaný "kejkl"
19. 1. 2007 20:32
neregistrovaný "Jenyk"
19. 1. 2007 21:23
neregistrovaný "well"
19. 1. 2007 21:39
neregistrovaný "Jenyk"
19. 1. 2007 21:53
neregistrovaný "zdeja"
20. 1. 2007 01:45
neregistrovaný "Rychlik"
20. 1. 2007 02:22
anonym
20. 1. 2007 10:04
neregistrovaný "Dave"
21. 1. 2007 22:20
neregistrovaný "J."
20. 1. 2007 10:11
anonym
20. 1. 2007 10:17
neregistrovaný "Avantime"
20. 1. 2007 13:37
neregistrovaný "huni"
20. 1. 2007 14:00
20. 1. 2007 17:31
neregistrovaný "O.J."
20. 1. 2007 20:06
20. 1. 2007 20:06
21. 1. 2007 20:17
20. 1. 2007 20:55
neregistrovaný "apa"
20. 1. 2007 21:47
neregistrovaný "RRAAFF"
21. 1. 2007 04:55
neregistrovaný "náhodnýkolemjdoucí"
16. 2. 2007 10:35
neregistrovaný "Bludyyyy"
21. 1. 2007 17:22
neregistrovaný "Yarda"
25. 1. 2007 19:13
anonym
22. 1. 2007 10:19
neregistrovaný "nezávislák"
22. 1. 2007 11:29
neregistrovaný "Bert"
22. 1. 2007 16:07
anonym
23. 1. 2007 08:37
neregistrovaný "nezávislák"
neregistrovaný "GP"
19. 1. 2007 12:07
Vyrovnané vítězství
všichni první tři to vyhráli, CORSO, ROOMSTŘE, PUNTO gratuluji k úspěchu
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mates"
19. 1. 2007 13:26
Re: Vyrovnané vítězství
Vyhrat muze jen jeden. Jednoho, ktery rika, ze je druhy vitez uz tu mame ;-\
neregistrovaný "Dr.Chobot"
19. 1. 2007 12:14
otazka
Nevite prosim nekdo, proc nekteri dovozci odmitli sva auta nominovat, jak se pise v clanku (VW,Citroen,Ford,Audi)???
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "OPC"
19. 1. 2007 12:42
Re: otazka
Protoze meli strach >:D >:D jinak vysledky velice vyrovnane, co se tyce citroenu tak nevim kdyz tam mel pazout zastoupeni??Corsa je pekna zaslouzene viteztvi i GP velmi pekne
neregistrovaný "xyz"
19. 1. 2007 12:43
Re: otazka
Protoze je to u nas jen fraska, at se vyhlasila jakakoli soutez, vitezem byla Skoda, tak proc se cpat nekde, kde byva o vitezi rozhodnuto. Myslim, ze letosni tesne vitezstvi je umely produkt toho, aby se jednou porusilo pravidlo Śkoda bere vse. Navic Roomster neni pro Skodu nijak dulezity model, takze nevitezstvi ji nijak neuskodi. S novou Fabii, Octavii, Superbem se to na 101% nestane. Navic skoda je sice druha, ale o 1 bod, takze hodne lidi to bude brat, ze ten rozdil je opravdu maly a nema smysl jej resit. Proste predem promyslena zalezitost...ů
neregistrovaný "Haharlej"
19. 1. 2007 12:57
Re: otazka
Dalším důvodem může být slušné "startovné" řádové v desetitisících Kč, obzvláště když na Roomster byl kurz 1,0000001:1. ;-\ ;-\
anonym
19. 1. 2007 12:58
Re: otazka
pravda kamos
neregistrovaný "IT"
19. 1. 2007 19:15
Re: otazka
Je třeba své tvrzení doložit a v případě podezření na korupci podat trestní oznámení,nebo neplácat hlouposti.Jiná varianta není. :-! Jinak anketa o ničem, jeden bezvýznamný pořad v TV, nic víc. :no:Lidé si snad kupují auta podle sebe a ne podle nějaké stupidní ankety :-!
anonym
20. 1. 2007 08:18
Re: otazka
Máte pravdu je to tak. :no:
neregistrovaný "mata"
1. 2. 2007 15:45
Re: otazka
prosimte, co meles o skodovce?? Je to traktor 21.století, tak se prober.. a Novej Superb? Ten vyjede asi zase az bude konkurence o 2 modely napred:-)))))))))))))))))))))))
neregistrovaný "-"
19. 1. 2007 12:50
-
hm, a co jako
Rozbalit vlákno
1
anonym
20. 1. 2007 08:49
Re: -
....nevím co,ale máš pravdu ! ;-)
neregistrovaný "žjdst"
19. 1. 2007 12:53
dtztjetz
:no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Donald"
19. 1. 2007 13:00
Humus
Nevíte někdo kritéria, podle kterých novináři hlasují. Mě ta pětice přijde hrozně ujetá. Obliba malých vozů v ČR (daná finanční situací obyvatel) se nám promítá i do ankety. Ani jeden zástupce střední třídy a nebo velkých limuzín (sportovní modely už jsou asi hodně mimo,pravda). To se mi snaží páni novináři sdělit, že je Corsa lepší než třeba nová S-klasse ? Vlastně ano, na S nemám, ale to potom můžem zrušit anketu a rozdat ocenění podle ceníku.... prostě humus.
Rozbalit vlákno
2
19. 1. 2007 13:38
Re: Humus
Takže má každý rok vyhrávat 911 Turbo, S-klasse nebo třeb BMW7? I když byl pořad nehorázně trapný, nudný a amatérský, tak finálovou pětici plně chápu :yes:
neregistrovaný "coco"
19. 1. 2007 14:19
Re: Humus
To určitě ne, ale takhle to vypadá jako by hlavní požadavek pro zařazení do soutěže byla cena pod půl mega.
neregistrovaný "Jirka"
19. 1. 2007 13:02
Nerozumim
Tak tomu opravdu nerozumim, jak muze Opel Corsa vyhrat! Takze cesti novinari misto toho, aby objektivne rozhodly a nechali vyhrat ten letosni nejlepsi produkt (Roomster), tak radeji podkopavaji cesky prumysl!!! Stydte se!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ster"
19. 1. 2007 13:10
Re: Nerozumim
ty vtipálku :-) :-) :-)
neregistrovaný "wolff"
19. 1. 2007 13:45
Re: Bravo
>:D
neregistrovaný "oda"
19. 1. 2007 16:30
Re: Bravo
Zápich dne! >:D :yes: >:-[]
neregistrovaný "rout"
19. 1. 2007 13:15
šaškárna
Podobné soutěže dělané na míru PR oddělením automobilek nechávají průměrného bělocha v klidu - má svůj rozum a tak svoje peníze utratí dle svého gusta. ;-)
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Haya"
19. 1. 2007 13:21
Re: šaškárna
:yes: :yes:
neregistrovaný "běžný řidič"
19. 1. 2007 13:43
Re: šaškárna
Plně souhlasím s autorem článku. Nikdy jsem si auto nevybíral a vybírat nebudu podle subjektivních názorů novinářů. Mám svůj mozek.
neregistrovaný "Coulin"
19. 1. 2007 14:07
Re: šaškárna
Vopl je v prodejích v posledních letech v ČR dost OUT,škodovka to vyhrát nemohla,bylo by to fakt trapný tak to OPLU přejme,i když nevím v čem je Corsa oproti GP,Suzi aYarisovi lepší-vyhrála to,protože to někoho něco stálo a protože je Německá... V každém testu těch samých novinářů v různých časopisech vyhrál skoro vždy Yaris -tak nevím co rozhodlo... ;-\ :-( :'-( je to fraška...
neregistrovaný "Gilgit"
19. 1. 2007 15:42
Re: šaškárna
Podle Vás Corsa vyhrála "protoze to nekoho neco stálo". V civilizované zemi by toto tvrzení muselo být bud podlozeno dukazem anebo by bylo zalovatelné. Zajímavé, jací primitivové se zde vyjadrují.
neregistrovaný "Coulin"
19. 1. 2007 17:53
Re: šaškárna
Já nemusím nic nikomu dokazovat. Je mi však divné,že ve všech testech ,ve všech časopisech,co hodnotí ti samí mot.novináři,vyhrál nad Corsou Yaris,ale i GP a při volbě auta roku Corsa najednou z nějakých neznámých důvodů všechny poráží... Řekni teda proč...ty chytrolíne z civilizované země...Jestli si opravdu myslíš,že je to pokaždé fér volba,tak můžeš věřit i na Ježíška... Ty si asi nemyslíš,že jsou tady určité vazby,určitá loby-já zapoměl,ty žiješ v civilizované zemi,kde korupce a podplácení nemá místo... Nech se vysmát... Mohl bych ti vyprávět jak se dělaj výběrové řízení-v prodeji nových aut se já ,primitiv plácám již více než deset let... mi češi,i když mě to mrzí jsme z tohoto pohledu opravdu hrozný národ... ;-\ :-( :'-(
neregistrovaný "vykuk"
19. 1. 2007 19:20
Re: šaškárna
no ve všech testech Yaris Corsu neporazil...nehazej vsechny casaky do jednoho pytle...
neregistrovaný "IT"
19. 1. 2007 19:23
Re: šaškárna
Jak nemusím dokazovat?Presumpce neviny,slyšeli jsme tohle?Takže buď důkaz,podat trestní oznámení,nebo neplácat... :-!
neregistrovaný "Gilgit"
19. 1. 2007 21:14
Re: šaškárna
Já se zase plácám jiz více nez dvacet let jako motoristický novinár, a to mimo Ceské Republiky. Sám jsem clenem jedné mensí mezinárodní jury. Zároven udrzuji kontakty s radou kolegu které jsou v ruzných jury, at jiz ruzných zemí západní ci východní Evropy, ci celoevropské Car of the Year a východoevropské AUTOBEST. Toto téma mne proste zajímá. Na Jezíska neverím a neríkám, ze je volba pokazdé fér. Samozrejme jsou nekdy výsledky ovlivneny ruznými zájmy a tlaky. Ale není pravda, ze to je tak vzdy. Samozrejme ze jsem od zacátku 90tých let zazil ve Východní Evrope ruzné volby, které nebyly OK. Ale také ne vzdy. Znám prípady, a to treba i na Balkáne, kde vyhraje auto, a já 100% vím, ze ta firma pro to nic neetického neudelala. Co se týce celoevropské volby, tak pokud jsem zaznamenal nejaké tlaky, které byly na hranici férovosti, tak spís ze strany francouzských a italských znacek, nikdy ze strany Opelu nebo Volkswagenu.
neregistrovaný "wolff"
20. 1. 2007 00:34
Re: šaškárna
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "Coulin"
20. 1. 2007 09:26
Re: šaškárna
Je jasný,že asi jako mot.novinář do tohoto problému budeš vidět lépe, ale podle mých zkušeností z Česka nevim ,nevim.. :-( Jak by si tedy poskládal těch pět aut TY..? Já ač prodávám Japonce bych dokázal dát na první místo GP jako 2 Yaris..., ale určitě ne Corsu-ta nemá nic čím by mohla oslovit-ani vzhled ani techniku.... Nebo se mýlím. Četl jsem asi5-6 testů v českých mot.periodikách a tam opravdu CORSA nikde neexelovala... Tak ať mi to někdo vysvětlí a já nebudu plácat...
neregistrovaný "Jyrki"
20. 1. 2007 10:00
Re: šaškárna
Bohuzel se nachazime v Cesku a o civilizovanosti teto zeme se da pochybovat. Staci se podivat v jakem rozkladu jsou soudy a jakou moralku maji nasi voleni predstavitele nebo uplatni policiste. Co pak muzete chtit od zbytku naroda?
neregistrovaný "Coulin"
20. 1. 2007 10:24
Re: šaškárna
Je to smutné ,ale je to tak.. :no:
neregistrovaný "Rolda"
29. 1. 2007 09:33
Re: šaškárna
Mám dojem, že tady píšou lidi,kteří novou Corsu vůbec neviděli. Mají asi na mysli dřívější Corsu a posuzují podle ní. Nevím jak někdo může pořád preferovat Grande Punto, které je naprosto nezajímavé a designersky se nemůže s Corsou srovnat. Corsu jsem si koupil, protože mě zaujala vzhledově jako jediné auto z těch nových "zmršenin". Roomster vzhledově vůbec za auto nepovažuji. Je to dobré tak na převážení cihel na stavbu. >:-[]
neregistrovaný "Míra"
19. 1. 2007 13:29
Soutěž BLB roku 2007
Včera se tady na webu souběžně konala podobná soutěž - hledal se totiž BLB roku 2007. Za loňské mimořádně zoufalé, trapné a stále se opakující výkřiky a fráze s přehledem zvítězil neurotik pod nickem GTI. Nezbývá než blahopřát a popřát brzské ochrnutí horních končetin ... >:D
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Coulin"
19. 1. 2007 13:49
Re: Soutěž BLB roku 2007
Ať je GTi ,jaký je-rozumově na něj máš asi z o,01 % A ještě se tomu směješ... GTI je ten co srdnatě a bezhlavě brání VWlkohrad ale BLB určitě není-tím ses tím článkem stal právě TY... :no: :no: :no: Ještě přeješ neštěstí jiným... :no: :no: :no:
neregistrovaný "wolff"
19. 1. 2007 13:57
Re: Soutěž BLB roku 2007
No ten Mírův příspěvek nebyl na úrovni...ale faktem a nespochybnitelným faktem je, že GTI byť tady "perlí" moc inteligentní není... Nemůže být nikdo inteligentní kdo zastává tendenční myšlení... A bohužel ten človíček je více než tendenční... Způsob jeho narušení, diverzifikace jeho myšlení mě úplně známá není, nicméně duševně zdráv zřejmě nebude.
neregistrovaný "wolfff"
19. 1. 2007 13:59
Re: To se mi povedlo
>:D >:D >:D
No nicméně je vidět, že je to pravda... I ten server auto.cz se mnou souhlasí
Avatar - Ricardo
19. 1. 2007 14:57
Re: To se mi povedlo
Znáš to os stokrát opakované lži? >:D
neregistrovaný "Milý stydlín"
19. 1. 2007 15:15
Re: To se mi povedlo
Wolff chce být spammer dne ;-) >:D
neregistrovaný "Milý stydlín"
19. 1. 2007 15:42
Re: To se mi povedlo
Má to usnadněné, není tu jeho "oblíbenec" >:D >:D
neregistrovaný "wolff"
19. 1. 2007 17:06
Re: To se mi povedlo
>:D >:D
Avatar - Ricardo
19. 1. 2007 14:56
Re: To se mi povedlo
Wolffe, nevím kdes byl na tom, že tendenčí myšlení se vylučuje s inteligencí. Každopádně napsat o někom že moc inteligentní není... proč nenapíšeš rovnou že je BLB? >:-[]
neregistrovaný "wolff"
19. 1. 2007 17:07
Re: To se mi povedlo
Myslím si to... A nejsem vulgární... Nemyslím si, že je to co si napsal... Opravdu si to nemyslím...
Avatar - Ricardo
19. 1. 2007 17:19
Re: To se mi povedlo
Myslet si můžeš co chceš, ale napsat o někom že je chabý na mysli, to se prostě nedělá. To u nás zavedl až Paroubek. Ne to prostě nejde, to je urážka. Prostě ne :no: :no: :no:
neregistrovaný "wolff"
19. 1. 2007 19:56
Re: To se mi povedlo
O.K.
19. 1. 2007 13:58
Re: To se mi povedlo
Všeho s Mírou :no: >:D
neregistrovaný "wolff"
19. 1. 2007 13:50
skoda - simply pepper
Mám jen dotaz....nebo poznámku... podezřelá je neúčast zejména VW...ten nejslíp asi ví, jak to s domácí škodou vlastně je...
Jinak je pravda, že u Fabie II se tohle už opakovat nebude
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "P.avel"
19. 1. 2007 13:54
nechápu
Z těch pěti vyhrálo snad nejhorší auto. Když už to letos za každou cenu neměl dostat Roomster a to měli dát alespoň Fiatu Grande Punto. Ten je oproti Corse alespon hezkej..
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "wolff"
19. 1. 2007 13:58
Re: nechápu
GP je o málinko lepší než Corsa...ale vzhled, vzhled je čistě subjektivní věc. Já myslím, že je v pořádku, že vyhrála Corsa...
neregistrovaný "Bert"
19. 1. 2007 14:17
Re: nechápu
No to jsem rád, že Corsa natrhla škodovce *.A není to poprvé, vzpomeňte před pár lety vítězství Zafiry. Nemám proti Škodovce nic špatnýho, ale nesnáším ty zarputilce obhajující za každou cenu a bez rozumné úvahy VW a spol. Tak nějak.
neregistrovaný "mida"
19. 1. 2007 16:05
Re: nechápu
teda smekám, tos musel napsat s ohromným sebezapřením >:D
neregistrovaný "wolff"
19. 1. 2007 17:08
Re: nechápu
Proč? ;-)
neregistrovaný "Ital"
19. 1. 2007 14:05
České auto roku 2007
Sice je nová Corsa derivátem Grande Punta, ale hezké to moc není, a originál je prostě originál. Zde se tedy přihodilo to že žák nepřerostl učitele, což je jistě dobře. Proto myslím že autem roku mělo být Grande Punto které je příjemnější uživatelsky, lépe vypracované,celkově hezčí a nápaditější. Počty prodaných aut obou modelů v Evropě také o čemsi napovídají.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "komo"
19. 1. 2007 14:39
Re: České auto roku 2007
Nemohla Corsa vyhrať napríklad preto,že v danej triede ponúka celkom slušné technické novinky, napr.oproti GP,Roomsteru ?
Ozaj a kde si videl štatistiku predaja new Corsa,rád by som sa na to pozrel aj ja.
neregistrovaný "Gilgit"
19. 1. 2007 15:45
Re: České auto roku 2007
V prípade Corsy a Grande Punta se jedná o spolecný vývoj. Tvrdit, ze je Corsa derivát, ukazuje, ze automobilovému prumyslu moc nerozumíte. A krása je jak známo vecí individuálního vkusu.
neregistrovaný "rudoch"
21. 1. 2007 06:24
Re: České auto roku 2007
nejhezčí design s vyspělou technikou dělají Italové (hlavně kolem Modeny) , opla bych nechtěl ani zadarmo a VW mají češi zafixované už od II. světové, takže s z něj můžou posr.... Je jenom škoda, že na našem trhu není třeba zn. Lancia oficálně zastoupena, dělají skvosty :-!
neregistrovaný "FSi"
19. 1. 2007 14:09
Třetí liga a níž
Přejme to opelu, podle článku je jasné, že mezi slepými se stal opel jednookým králem. Šlechta měla včera sraz jinde. Ve Světě z této šaškárny by museli mít pěknou prču, kdyby to sledovali. Apropo, kde je logan, tavrija, lada.......prostě zbytek loser party?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "wolff"
19. 1. 2007 14:16
Re: Třetí liga a níž
Hoď do placu ještě jeden... Já to chápu, rozumím ti...důležitý je ten pocit...aspoň ten vnitřní, že seš hróóózně vtipnej... To hrozně tam ale opravdu sedí... :no:
neregistrovaný "FSi"
19. 1. 2007 14:41
Re: Třetí liga a níž
Kucíí zloběj viď? To je důležitý, že ty jsi spokojenej s vítězstvím corsy v týhle loser partě. Teď máš krásnej den a to je dobře, ne? Prohrát už s kýmkoli z těch, co včera soutěžili, to by bylo už fakt na mašli. :-)
neregistrovaný "OPC"
19. 1. 2007 16:38
Re: Třetí liga a níž
A je to tady zase opet to nemuzes prenest pres srdce ze??No jo slechta tak ta byla nekde asi vime kde leda ze by treba mercedes nepatril mezi slechtu, nebo ze toyta subaru volvo nebyli dobra auta??Hlot tezko se to nese pres srdce ale my te pochopime i pres tvoje vady >:D >:D
neregistrovaný "Bert"
19. 1. 2007 14:22
Re: Třetí liga a níž
A teď tu o Červené karkulce.
neregistrovaný "007"
19. 1. 2007 14:31
corsa autem roku?
fakt nechápu, jak se takováhle krabice může stát autem roku v ČR. to fakt snad neni možný...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "DOGG"
19. 1. 2007 17:09
Re: corsa autem roku zasluzene
Corsa je príjemné prekvapenie - Ja sa skor cudujem ze nevyhrala car of the year (rozdiel dvoch bodov)
neregistrovaný "Hombre"
19. 1. 2007 17:31
Bravo Opel !
Corsa je nádherné auto ! ...narozdíl od nevzhledného kočkopsa z domácí provenience. A nesmíme zapomínat na to že třeba v Německu je Opel hodnocen jako nejspolehlivější domácí automobilka.
Rozbalit vlákno
5
19. 1. 2007 19:15
Re: Bravo Opel !
A na to s tou spolehlivostí jsi přišel kde?
neregistrovaný "Jenyk"
19. 1. 2007 20:48
Re: Bravo Opel !
To by mě zajímalo , kde si vyčetl tu spolehlivost
neregistrovaný "RRAAFF"
20. 1. 2007 13:38
Re: Bravo Opel !
Opel vyhrál po sobě nejkvalitnější značku v německu podle AutoBildu (VW Bildu a to už je co říct)-vyhrál to, co se týká nejspokojenějších zákazníků, nejlepších servisů apod. viz třeba google ;-)
20. 1. 2007 13:44
Re: Bravo Opel !
[odkaz]

Dále viz přímo AutoBild
neregistrovaný "huni"
20. 1. 2007 13:34
Re: Bravo Opel !
to je jasne, hlavně že němci jezdí v BMW, medvědech a audinach a takové "auto" jako je Corsa kupují svým dětem
anonym
19. 1. 2007 18:12
už se mi z těch miniaut dělá zle
už se mi z těch miniaut dělá zle, nechápu jak se takhle vysoko mohla dostat zrovna takle parta ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kejkl"
19. 1. 2007 20:24
manipulace
muselo dát asi dost práce,zmanipulovat výsledky tak,aby škodovka skončila až druhá >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jenyk"
19. 1. 2007 20:32
jeden bodík
Tahle těsně jsem první dvě místa nečekal. Věřil jsem Roomsteru, tak mě ten jediný bod docela mrzí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "well"
19. 1. 2007 21:23
To je zase debata :-)
Polovina lidí se hádá nad inteligencí GTIho a druhá půlka pláče, že nevyhrálo Punto. Prďte na to a poďte radši na pivo ;-) .
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jenyk"
19. 1. 2007 21:39
Re: To je zase debata :-)
Dovolím si souhlasit, nic víc se s tím stejně nenadělá. >:D
neregistrovaný "zdeja"
19. 1. 2007 21:53
...jeden jako druhý
Jste všíchni stejní ko....,řešíte pro vás neřešitelné,dávno rozhodnuté.Když si spočítáte kolik vás nyní na portále je a kdo stále stejně "odborně" řesí ty "*",co všechno vymyslely,vyrobily,prodaly,tak se mi zdá,že vás pár by mohlo ovládnout celý svět.A bude to opět dokola:" kdo to psal,úchyl,blb,chudák" Tak pište ať se pobavíme.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rychlik"
20. 1. 2007 01:45
PODVOD!!!
Cely je to podvod, kdyz autem roku je všude S-Max a sem se vubec nedostane. Uplaceny. Mela by na to skocit nejaka kontrola kvuli uplatkarstvy!!!!
Rozbalit vlákno
3
anonym
20. 1. 2007 02:22
Re: PODVOD!!!
S-MAX je ulet....
neregistrovaný "Dave"
20. 1. 2007 10:04
Re: PODVOD!!!
Jo.S-Max je jednoznačně nejlepší. Je prostě nuda, že jsou ve finále pořád malá auta typu Yaris, Corsa. S-Max je nejlepší auto roku.To bez diskuze.To že chyběl i v širším finále, nebo jak se tomu říká je velmi divné.Byla to strašná Fraška.
neregistrovaný "J."
21. 1. 2007 22:20
Re: PODVOD!!!
S-Max nebyl FMC vůbec nominován. Je to psáno i v článku.
anonym
20. 1. 2007 10:11
JARKA
ROMSTR NENÍ AUTO PRO RODINU,TO JE PRO MENSÍ PODNIKATELE.
ZKOLIKA AUT JE VLASTNE OKOPÍROVANÝ ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Avantime"
20. 1. 2007 10:17
Corza vděčí za svůj atraktivní design Cliu
Corza design sprostě okopírovala od Clia :no:.Sice je zajímavější
než Roomster,ale mělo to vyhrát někdo jiný.
VIVAT GRANDE PUNTO
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "huni"
20. 1. 2007 13:37
nechápu
nechápu jak jste se na to mohli dívat, jak jsem viděl tu finálovou pětku tak jsem to vypnul a šel pryč. To snad na ukrajině mají lepší "auto roku"
Rozbalit vlákno
0
20. 1. 2007 14:00
KOMPROMIS ROKU
Na této a obdobných anketách je úsměvné, že vyvolávají krvelačné boje příznivců toho i onoho auta... (pamatujete, když tu předloni Octavia smetla Ferrari :-) v nějaké anketě, do níž přispívali lidé skrzevá SMS:) jakoby výsledky, kterých bylo jednotlivými nominovanými dosaženo, byly snad nějaké absolutně objektivizované a určující skutečnosti. Nikoliv. Vždy se musí jednat o kompromis výběru. Ostatně, co jsou ti platné krásky z karibiku na barevných obálkách pánských časopisů, když sedláš buchtu od vedle, co je stejně široká, jako vysoká... Takže klid. Všichni víme, že pokud bychom měli hledat nějakého absolutního vítěze, těžko by mohl bodovat byť jen jeden z trojice vítězných... Samozřejmě, že Mercedes-Benz CL je lepší auto, než Corsa či Roomster :-) o tom tu snad nepochybuje nikdo... (i když se tu občas dočteme kuriozní věty). Ale s odkazem na ten karibik... vyhrát to tu ten Mercedes, je to to samé, jako by to vyhrálo Pluto. Proto tedy porota složená z v článku uvedených odborníků vybere auta, jejichž boj o první místo má finanční, technickou i praktickou logiku. Vyhráli všichni tři... všichni tři nejvěrněji odráží finanční možnosti největší skupiny obyvatel této země. Bouhužel, zatím v Česku mezi standardy silnic to CL nepatří... Všechna nominovaná auta jsou vynikající. Navíc, dnes reprezentanti segmentu Malé vozy narostli do rozměrů, jakých disahovala nedávno nižší střední třída. Koupě vozidla kategorie Malé vozidle je tedy velmi rozumným počinem. A ten, kdo nemá dostatečně vyfutrované konto, dobře udělá, pořídí-li jak Corsu tak Roomstera a samozřejmě i Punto... P.S. Jiná liga (vyjma Punta) se utkala na blogu Ricarda (máš to hned vedle), kde jsme také hlasovali o AUTO ROKU 2006... nevím, kdo z vás tam poslal svůj hlas... ale dopadlo to tak, že vyhrálo BMW3 coupe. Takže heslo dne - Vyber si svou anketu, vyber si své auto. Ale hlavně si nemysli, že tvoje auto je to nejlapší na světě... tedy, pokud nevlastníš Rolls-Royce. BRAVO VÍTĚZ :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "O.J."
20. 1. 2007 17:31
Re: KOMPROMIS ROKU
;-) :yes:
BRAVO ANKETA >:D
20. 1. 2007 20:06
Re: KOMPROMIS ROKU
;-) :yes:
Avatar - 2,7 RS
20. 1. 2007 18:23
Re: KOMPROMIS ROKU
:yes: :yes: :-)
20. 1. 2007 20:06
Re: KOMPROMIS ROKU
:-) :yes:
Avatar - VDC
21. 1. 2007 20:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "apa"
20. 1. 2007 20:55
Corsa
Nevím co proti corse máte, jsem ženská co má novou corsu a nemůžu si ji vynachválit. mám ráda spíše malá auta a corsa splňuje všechny moje požadavky. mám ji v benzínu 1.4 sport a většina mých kamarádek by to auto brala hned. Pravdou ,ale je že když v tom autě vidím chlapa tak se to k němu tak nějak nehodí
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "RRAAFF"
20. 1. 2007 21:47
Re: Corsa
No tak taková Corsa OPC by byla i pro chlapa ;-)
neregistrovaný "náhodnýkolemjdoucí"
21. 1. 2007 04:55
Re: Corsa
Oply se mi líbí, ale corsa je s prominutím hnus a je to opravdu jen auto pro ženský, aby mohla zaparkovat a neodřela ho a obruvník či neodřela sousedovi nárazníky, jakože to stejně odře. :-) Myslím, že by ženy měli chodit pěšky a jezdit sockou. :-)
neregistrovaný "Bludyyyy"
16. 2. 2007 10:35
Re: Corsa
Jo, tak ty jsi to teď těm ženským nandal!! Imbecil co závidí viď? Ale dovedu si představit čím jezdíš a jak plníš statistiky nehodovosti hvězdo!!
Avatar - bxs
21. 1. 2007 13:39
C4 Picasso a FORD S-Max
Proč vlastně nebyli nominováni takový borci jako Citroen C4 Picasso nebo Ford S-Max?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Yarda"
21. 1. 2007 17:22
Re: C4 Picasso a FORD S-Max
TOHLE sedne jak prd** na hrnec... našel jsem to v Nedělním světě, tak snad je to nepoloží, když to tady teď překopčím... >:-[]

---*---*
Už ve čtvrtek 18. ledna zjistíme, které auto v Česku se bude pro následující rok honosit titulem Auto roku. Zajímá vás, kdo vyhraje? Otázkou je, zda to není úplně jedno. Co si také myslet o anketě, které nevěří ani tuzemští importéři, protože jinak by patrně neváhali s nominací takových automobilů jako Alfa Romeo Brera, Citroen C4 Picasso, Audi TT nebo Ford S-Max. Možná se jim nechce do předem prohraného souboje, přestože o kvalitě těchto automobilů není pochyb.
Proč předem prohraného? Pokaždé, když je nominován produkt mladoboleslavské automobilky, nezná v české anketě soupeře. Už v prvním ročníku zvítězila Felicia (1994), v roce 2001 Fabia Combi (Fabia hatchback nebyla v roce 2000 vůbec nominována!) a následně Octavia (2005). Možná je většina porotců natolik hrdá na tuzemskou značku, že to zcela zaslepí jejich schopnost hlasovat pro automobil z cizí země. U některých jsou možná důvody pragmatičtější. Jak důvěryhodné podle vás bude například hlasování sedmi porotců, kteří jsou zaměstnáni ve vydavatelství, jež kromě jiného vydává i podnikový časopis pro zaměstnance Škodovky?
Bráno výpočtem statistické pravděpodobnosti, Roomster ve čtvrtek za bouřlivého aplausu a v přímém televizním přenosu zvítězí (na Primě, dvacet minut po desáté večerní). Uvidíme. Škodu Roomster lze považovat za zdařilý automobil, jenže povedených aut bylo do soutěže nominováno dvanáct do tuctu.
Letos se navíc do českého finále probojovaly pouze automobily kompaktních rozměrů (a za sebou nechaly takové plechovky jako Jaguar XK, Mazda MX-5 nebo MercedesBenz třídy R), což může ovlivnit nerozhodné zákazníky při složitém dumání, jaké malé auto koupit.
Z hlediska marketingového jde u titulu Auto roku bezpochyby o velmi silný nástroj, a to i přesto, že vypovídací hodnota tohoto ocenění je minimální. Anket, v nichž se volí nejlepší automobil, existují desítky, možná stovky. S malou nadsázkou se dá říci, že snad na trhu neexistuje automobil, který by se nějakým tím oceněním nemohl pochlubit. Sledujte je, volte mezi finalisty, bavte se, ale doporučujeme: neřiďte se při koupi auta tím, zda dostalo, nebo nedostalo nějakou placku s titulem.
Avatar - bxs
21. 1. 2007 22:57
Re: C4 Picasso a FORD S-Max
Ta anketa je katastrofa. A tendle článek to jenom potvrzuje.
anonym
25. 1. 2007 19:13
Re: C4 Picasso a FORD S-Max
Ten pán co psal ten článek v tom Nedělním světě byl shodou okolností pro totální neschopnost, neodbornost a pracovní (ne)morálku ze zmíněného vydavetelství vyhozen. :-!
neregistrovaný "nezávislák"
22. 1. 2007 10:19
Podvod roku 2007
Jak mohlo vyhrát takové 3 dvéřové nepraktické vozidlo, které v anketě na internetu nevedlo!!!! Ten, kdo tak rozhodl je v zasvěcených kruzích, které rozumí vozidlům jen pro smích. Dnes jsou převážně žádané praktické a lépe vybavené vozy, než to, které Opel předvedlo. Hanba každému, kdo v tomto rozhodnutí jede!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Bert"
22. 1. 2007 11:29
Re: Podvod roku 2007
Je mi tě líto.
anonym
22. 1. 2007 16:07
nesouhlasím
Můžes mi nezávisláku říct jestli si někdy Corsu viděl na vlastní oči a jestli se je také řídil když je to podle tebe nepraktické auto. A podle tebe jsou Corsy málo vybavené??Tak to nevím co by si chtěl mít v autě za zázraky..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "nezávislák"
23. 1. 2007 08:37
Re: nesouhlasím
Neříkám,že by byly Corsy málo vybavené, ale třídvéřák je tak pro ženskou nebo na nějaký menší závod. Sám mám Opel Astru l,6!!! a vím, o čem píšu. To už bylo tentokrát lepší auto Suzuki s pohonem na 4 kola. Stačí?