Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v listopadu 2011: Renault Thalia vede pořadí importovaných malých aut

Thalia se tentokrát vrátila na post dovozové jedničky za Fabii. V první pětce máme také oba modely Fordu.
Zpět na článek
12. 12. 2011 10:33
12. 12. 2011 13:12
12. 12. 2011 15:13
12. 12. 2011 15:13
12. 12. 2011 13:03
12. 12. 2011 13:44
12. 12. 2011 22:29
12. 12. 2011 20:58
12. 12. 2011 21:37
12. 12. 2011 21:51
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2011 08:49
na buduci rok to bude zaujimavejsie
lebo sa rio rozbehne uz naplno ;-)

vyzera ze micra sa zatial vobec nechyta a aveo ide tiez poslabsie, corse tiez dochadza dych naopak ibiza chyta druhy dych co ma tesi kedze je to velmi pekne auto ;-)
Rozbalit vlákno
65
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2011 09:40
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
este pridam nejake tie postrehy

takze skoda samorejme slape podla planu naplno a jednoznacne vedie tu nikto necakal ziadne prekvapenie, jej pozicia podla mojho nazoru ohrozena nebude ani po dalsie roky akurat jej percentualny podiel v tejto triede a aj jej pocty pojdu dole, stale sa vsak udrzi fabka prva, takze bude zaujimave akurat sledovat kto si kolko odhrzne z kolaca a aky velky zvysok necha fabii.
Mozno prave 5 dverove citigo ktore neskor pride narobi fabii najvacsie vrasky na cele. uvidime

Predaj thalie sa nedavo akoby zastavil okupovala spodne priecky a ajhla zrazu takato pecka, celkovo je thalia uz tretia a mozno ohrozi aj i20 este do konca roka, fusion uz predbehla. Kto by to cakal, vyzera tak ze lacne a spolahlive auta stale v tejto triede este nevymreli. parada

predpokladam ze vw polo skonci celko 5te za fabiou i20 thaliou a fusionom co je stale slusny vysledok aj ked podla mna je polo tym najkrajsim a najlepsim vw takze som mierne sklamany ale stale je to este ok. Uvidime na dalsi rok ci s polo 5te miesto udrzi kedze prichadza nove rio a pride aj paradna 208micka. Bude to tam nahustene to bude boj :yes:

Za prvou 5tkou je to tiez nahustene , fiesta nahana ibizu ktora nahana zase vsetkyh okolo :-) kedze predava velmi dobre , peugeot sa bude musiet uspkojit zrejme az s 8mym miestom co stale nie je spatne ked si zoberieme ze 208micka uz klope na dvere. Stale je 207 velmi uspesne a taki japonci alebo citroen C3 alebo punto co by dali za taketo predane pocty.

Za peugeotom vznika 600 kusova diera a ocitame sa na celkovom 9tom mieste ktoremu vladne nevladne clio a drzi sa zubami nechtami v prvej desiatke ktoru uzatvara toyota yaris.
Yaris je v rozbehu takze bdue tiez zaujimave sledovat jeho buducorocny narast alebo pokles predaja, bude to zaujimave aj z toho pohladu ze ak sa chce udrzat yaris v prvej desiatke celkoveho predaja bude musiet odolat ki rio a to bude asi nad jej sily ;-)

Sklamanie je podla mna co sa tyka europskych znaciek predaj C3tky corsy aj punta, citroen sa akosi celkovo v ziadnej triede nevie vyraznejsie presadit v nasich koncinach, corsa ma sice svoj vek ale jej predaje su podla mna uz dlhodobejsie za ocakavanim nielen tento rok, punto je uz starsie a uz aj x-krat inovovane tak som zvedavy na talianov ci ich uz niekto prebudi z ich spanku a spamataju sa kym je cas a ponuknu v tejto tiriede opat nejaky serizony bestseller lebo z punta sa stava kusovka vlastne ono uz z celeho fiatu aby som bol konkretnejsi. Divna je fiatacka taktika ale ok, nevidim do toho tak sa nechajme sa prekvapit s cim pride fiat do buducna.

Velmi pekne predava sandero, podla mna je to sikovne auto pre beznych ludi ktori nepotrebuju vystavova tna obdiv svoj majetok, jednoducho normalne robustne priestranne a spolahlive auto, dacia ma moje sympatie uz sa tesim na lodgy-ho a na inovovany duster.

Podme omrknut japoncov a koreu.

Z japoncov teda yaris je tym modelom ktory najvyraznejsie prehovara do tabuliek v tejto triede uz nejaky ten rok. Sice swift bol kedysi nejaky ten rok mozno uspesnejsi ale z dlhodobejsieho pohladu je yaris v nasich koncinach predavanejsim a uspesnejsim japoncom. Swift je prave ten japone ktory ma trosku sklamal, je to mozno aj tym ze nerichadza s nicim novym a novy swift vyzera takmer rovnako ako stary len je trosku dlhsi a samozrejme drahsi ale stale je to malicke auto. Problem nie je ani tak vo velkosti, kedze stary model bol mensi a predaval viac, problem je v tom ze to auto vyzera rovnako ako predchadzajuca geenracia a ludom sa to uz okukalo, v tejto triede je dizajn prvorady a keby 207micka prsla s nastupcom 208mickou ktora by vyzerala opat rovnako tiez by jej predajne pocty sli dole o tom nepochybujem. Stale je vsak swift druhym najpreavanejsim japoncom ale musi si davat pozor na micru ktora moze na dalsi rok prekvapit. Celkovo su japoci v tejto tirede slabi a skutocne len yaris je momentalne tym modelom ktory ako tak drzi japoncov nad vodou.
Predaje swiftu coltu micry mazdy 2 jazzu su skutocne mizerneeee a nemaju sancu nejako vyraznejsie prehovorit v tabulkach.

Japonci si ale musia davat pozor, vyzera to tak ze korea ich na dalsi rok uz uplne prevalcuje, yaris uz nebude prevalcovany len i20tkou ale vyzera to tak ze aj riom ktore sa pekne rozbieha.
Dokonca si myslim ze rio bude prave tym modelom ktory zoberie najviac zakaznikov mozno aj prave i20tke ale mozna sa pre nove rio rozhodnu aj majitelia starsich fabii pola fiesty, uvidime na predajoch, vyzera to tak ze rio bude najvacsou bombou dalsieho roka, tak si pockajme.

Co sa tyka nejakych imidzoviek v tejto triede tak tu je jasnym panom audi A1, nejake mito lancia y tu nemaju ziadnu sancu, znacka audi ma svoje meno ktore je notrasitelne a nespochybnitelne a prejavuje sa to aj na predaji, taliani opat tahaj uza kratsi koniec.

Nuz este sa co to udej za december tak sa uz tesim na tabulku celkoveho predaja za rok 2011 potom si to opat zhrnieme.
12. 12. 2011 10:05
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
chtěl bych jenom podotknout že zastavení prodejů Thalií bylo způsobeno uměle automobilkou v období září říjen jich bylo do ČR dodáno docela málo a ani nepokryli poptávku já jsem například Thalii objednával v srpnu a dodali mě ji až na konci listopadu :-)
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2011 10:08
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
dik za info tak uz som opat mudrejsi :yes:

gratulujem k peknemu priestrannemu auticku ;-)
12. 12. 2011 14:37
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Tak gratulovat nekomu ke koupi Thalie..? To je jako gratulovat k nakupu v Lidlu.
Ty lidi ji nekupuji, protoze by se jim libila, ale protoze je levna. Tak to je.
Avatar - Blue Sun
12. 12. 2011 14:55
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
No a co? Já si ji koupím příští rok taky... Pořád to bude nové auto oproti olítanině z Reichu se stočeným tachometrem. Každé nové auto je lepší, než pětileté nejistého stavu a původu. Ale ty si klidně kup staré BMW s pocitem, že máš více výbavy...
12. 12. 2011 18:42
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Proč si koupíš Thalii? Špatné, zastaralé a nehezké auto, které hrozně jede? Protože tak velké auto za 150k nekoupíš? Tak to ale není na gratulaci, spíše k pláči.
12. 12. 2011 19:39
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Klidně se mi posmívej, ale mě se ten design líbí i bez ohledu na cenu, má to myšlenku a linie na sebe nenásilně a přirozeně navazují, nevidím žádnou výraznou vadu na kráse, vidím jednoduchý malý sedan klasického střihu. Nekoupil bych si to spíš kvůli té zastaralosti, velké minus je pro mě absence ESP.
Avatar - Blue Sun
12. 12. 2011 20:05
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
K pláči jsi ty. Odsoudit člověka za to, že si koupí nové auto s ohledem na praktičnost, cenu a využití. Samozřejmě, mohl bych být pokrytec jako mnozí a koupit si pochybnou herku "prémiové" značky a tvářit se, jak na to mám... jenže neznám nic ubožejšího.
13. 12. 2011 07:40
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Já naprosto respektuju ty kluky, co si koupí Thalii, Logana, Hyiundaie, jako volbu rozumu. Jakkoli si myslím, že jsou lepší volby.
K smíchu jsou ti, kteří takovým autům tleskají, gratulují. A někdy i k pláči, protože zjistíš, že jsou to jen náhončí levných značek, podomní prodejci přelévaných parfémů.
12. 12. 2011 15:09
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Při reálné ekonomické situaci v naší zemi je každá soukromá osoba, který si koupí nové auto, hodna potlesku. Ona i ta Thalia se cenově pohybuje mezi 9-12ti průměrnými měsíčnimu platy, víme?

Za tvou reakci, za to, jak můžeš pár větami majiteli nového auta zkazit radost máš u mě :no:
12. 12. 2011 15:22
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
ano Thalii jsem koupil kvůli ceně ale na druhou stranu co jiného jsem si měl koupit když jsem měl rozpočet 150000,- a potřeboval jsem auto, které bude spolehlivě každodenně jezdit a já se nebudu strachovat kde zůstanu stát :-) a zatím jsem spokojen :-) a radost mě nezkazí tu mě dokáží vždy zvednout lidé z mého okolí kteří si koupili ojeté auto a tvrdí mě že udělali lépe jak já ale to že jim to jejich jeté auto ted stojí již třetí týden v servisu to už jaksi nevidí >:D
pro všechny bazarové kovboje není lepšího pocitu než když sledujete jak čísla na tachometru postupně přibývají (u mě z 9 zatím do 1100 >:D )
12. 12. 2011 15:30
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
To vůbec neřeš, takové reakce, je totiž mnoho lidí, ktří sice nakupujou v Tescu, ale jen na kredtiku- tj, na dluh a nahrážky- jak ukázal dTest, ale budou se posmívat těm, co nakupují keš!
Pamatuj, že z vola je vždy jen hovězí maso, nic víc!
12. 12. 2011 15:38
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
>:D :yes:
12. 12. 2011 20:25
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
diky ale abych řekl pravdu nejdříve jsem si chtěl koupit Octavii nebo Fabii ale když jsem zjistil že za tuhle cenu ji prostě nelze sehnat s 50000 km a bez stočenýho tachometru tak jsem to vzdal >:D a jak jsem psal výše potřeboval jsem něco spolehlivého jelikož jsem ještě student a zároveň k tomu chodím po brigádách takže nemám čas spoléhat se na veřejnou dopravu když by mě auto nejezdilo :-)
12. 12. 2011 20:33
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
To bych nazval přirozeným vývojem. Každopádně já jsem jako študák měl vždy jen starou plečku. To, že jsi student - gratulace nadruhou :yes:
13. 12. 2011 07:46
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Nechtěl jsem se dotknout Tebe, ale šaškům, kteří tady za nákup Thalie aplaudují. Taky soustu věcí kupuji s ohledem na poměr výkon/cena.
Mohl bys jen napsat, co tě dovedlo k Thalii, proč ne třeba Panda, Clio, Aygo apod?
13. 12. 2011 09:36
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
subjektivní dojem prostě se mě líbila nejvíc a můj názor je to že sedan je spíš auto :-)
13. 12. 2011 10:46
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
OK, sorry za tu diskuzi, zbytečně to tu hrotíme. Preference sedanu je to, co mi v pochopení volby Thalie chybělo.
13. 12. 2011 09:43
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Ti šašci (předpokládám, že mě mezi ně rozhodně počítáš) tady aplaudují každému, kdo koupí nové auto. Thalii nevyjímaje. Máš nějaký problém s porozuměním psanému textu?

A proč si František vybral zrovna Thalii popsal včera v několika příspěvcích. To čtěš jen svoje příspěvky + reakce na ně, nebo zapomínáš?
13. 12. 2011 10:32
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Neznám Tě, reagoval jsem na Toppera, Tvoje příspěvky znějí rozumněji, pokud zrovna nereaguješ na mně, takže jsem Tě za šaška označit nechtěl.

Mám problém porozumět, proč tleskáš kupcům NOVÝCH aut. Prodáváš je? Živí tě? Pokud ano, chápu, ale už to není tak úplně košer, a pokud děláš v Renaultu, přiznej to. "Dělám v Renaultu a doporučuju Thalii, protože už jsme jich prodal mraky a zákazníci si ji pochvalují." Proč ne?
13. 12. 2011 11:28
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
1.) OK, pardon za jistou vztahovačnost z mé strany.

2.) Neprodávám. Neživím se tím. Nevím, proč bych měl dělat zrovna v Renaultu. Znovu opakuji - vážím si jich obecně, netleskám pouze majitelům Tháliií, proboha.

A proč tomu tak je? Třeba proto, že tito lidé si na nic nehrají. Nebo proto, že tím obecně zvyšují bezpečnost na našich komunikacích - narozdíl od bouraného, přebouchaného bazarového majstrštyku s tachem staženým o 100tis. A v neposlední řadě proto, že pro kupce těchto levných aut je mnohdy obtížné si na svého plechového miláčka našetřit a to poslední, co si poté zaslouží, jsou blbé kecy na jejich adresu (toto jsem nemyslel osobně).
13. 12. 2011 20:11
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
1) díky 2) OK, věřím Ti. Věci v posledním odstavci vidím dost jinak.

a) Jednak mi varianta 2 roky starý vůz vyšší třídy za cenu o třídu menšího nového přijde minimálně stejně atraktivní.Tedy pro mladého kluka se zájmem o auta, u lidí, kteří autům nerozumí je nové jasně lepší volba.

b) oslavovat někoho, že si koupil mixér, telku, Thalii, Fabii, že si na ně vydělal...to je snad normální, ne?

A to je tak vše, myslím, že už se asi chápeme. :yes:
13. 12. 2011 23:37
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
OK ;-) :yes:
12. 12. 2011 17:37
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
:yes:
12. 12. 2011 17:44
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Vystihl jsi to přesně. Vybral sis auto. Koupil sis auto.Nové, voňavé. Sám si ho zajedeš. Je prostě od začátku tvoje. To je nepopsatelný pocit, který kupující z bazaru prostě nezažije. :yes:

A já nikomu neupírám právo kupovat bazarové vozy. Nicméně frajeři, kteří vystoupí z 15 starého BMW, Audiny, či hodně vypráskaného Passata, s podložkou SPZ s logem AAA a přitom se tváří jako prémioví lidé - to je jedna z nejsměšnějších věcí, co znám ;-)

Ať ti dělá tvá nová Thalie radost a přeji mnoho šťastných kilometrů.
12. 12. 2011 18:51
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Asi jsi koupil dobře a správně. Za 150k, s požadavkem na spolehlivý, levný provoz, proč ne. Spoustu věcí takhle chlap pořídí, vrtačku, sekačku, telku do kuchyně, racionálně.
Ale na gratulaci to prostě není, ať si Topper říká, co chce.
Avatar - Blue Sun
12. 12. 2011 20:06
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Vidíš... a to já mu klidně pogratuluju. K rozumnému rozhodnutí, k vlastní volbě namísto tupého stádního směru, k tomu, že se za svůj názor a svou koupi nebojí postavit. A tím pádem i k tomu autu.
12. 12. 2011 20:09
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Jo :yes:
13. 12. 2011 07:53
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Gratuluj k čemu chceš, a kromě poslední věty s tebou i souhlasím. Thalie na gratulaci není, fakt, že je někdo slušný chlap rozhodně na gratulaci je.
Avatar - Ronault.
12. 12. 2011 19:46
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Franto :yes: :yes:
12. 12. 2011 18:43
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Ale to není auto, jen vozidlo.
Avatar - Ronault.
12. 12. 2011 19:47
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Ty seš nějakej chytrej, koukám. Co sis koupil ty, jestli ti můžeme zatleskat nebo ne.
13. 12. 2011 08:39
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Kupuju si auta asi kvůli tvému potlesku..:o) A na lidi co říkají "seš nějakej chytrej, koukám" si dávám pozor. Navíc to, čím jezdím s tématem nesouvisí.

Tématem je adorace Thalie, jako splněného chlapského snu.

Rozepiš se tady o rychlosti Thalie, stabilitě v zatáčkách, kvalitním interiéru, sedačkách, citlivém řízení, o požitku z jízdy, o kouzlu a přitažlivosti Thalie. Nic, viď.

Totiž opravdový majitel Thalie zde píše pravdu, je student, nebo měl prostě rozpočet 150k, chtěl nové auto, bez rizika, a asi nechtěl mini. OK, koupil a jezdí, v pořádku. Thalie se mu může i trochu líbit. To je ale vše.

Nerozbuší se mu srdce když protočí motor, nepůjde se v neděli ráno jen tak projet oblíbeným úsekem, ani na ni nesbalí holku. A takových aut je spousta, ve všech cenových úrovních.

Takže k čemu ta gratulace? Za co potlesk? Ano, potlesk patří Ronaultu, jak se mu daří prodávat Thalie. Není to ale spíše k pláči?
Avatar - Ronault.
13. 12. 2011 12:41
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Není to vůbec k pláči. Auto má v první řadě lidi dopravovat a to i ty, kteří si nemůžou dovolit to dražší na trhu. Ne každý může dělat managera, ne každý mů.že být právník atd. a pro ty ostatní je tad yThalia možností k novému autu, za to je potlesk naprosto oceněný a ocenitelný. A druhým potleskem je potlesk pro majitele, který volí nové auto, tomu je vždy nutno zatleskat, pokud se jedná o evropskou produkci, tak dvojnásobně.
13. 12. 2011 20:41
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Nechápu tleskání naprosto samozřejmým věcem, a už vůbec ne podprůměrným, které si hrajou na něco víc, Alfréde.
Avatar - Ronault.
13. 12. 2011 23:29
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Z toho tvého příspěvku jde vidět, že tobě evidentně nikdo nikdy nezatleskal.
Avatar - Andromeda
14. 12. 2011 00:47
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
A jen tak nezatleská...
Avatar - Andromeda
13. 12. 2011 14:30
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Tématem je tvoje navážení se do majitelů těchto vozů a do vozu samého...A jak to čtu ty tvoje argumentační perly, je škoda se tebou vůbec zabývat. Překročit a jít dál... :-!
12. 12. 2011 19:54
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Ne. Pro někoho je to AUTO. Já osobně lovím v jiných vodách, ale toto prostě umím pochopit.
13. 12. 2011 08:13
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Jsme na auto.cz. Máme rádi auta. Nediskutujeme tady s budoucíma maminkama, ale s chlapama, co mají taky rádi auta. A tady Thálie prohrává, snad ve všem. Jediné, co na ní je OK je cena za velikost. Podvodem na kupující je její jako vyšší třída, podporovaná ušmudlanou reklamou Renaultu.
Kdo si koupí Thalii jako levný, prostorný vůz pro 4 dospělé za super peníze, nový, se zárukou, OK.
Ale gratulovat? K čemu? Jediný, kdo má důvod ke gratulaci, je dealer Renaultu, a sorry, přesně takoví se do mně nahoře obouvají.
13. 12. 2011 10:09
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Nikdo, krom tebe, se zde nevyjadřoval ke kvalitám Thalie jako takové. Diskuze se rozjela pod tvým příspěvkem:

"Tak gratulovat nekomu ke koupi Thalie..? To je jako gratulovat k nakupu v Lidlu. Ty lidi ji nekupuji, protoze by se jim libila, ale protoze je levna. Tak to je."

A někteří z nás si zjevně myslí, že ti lidé si gratulaci k novému autu zaslouží - pořídili si, v rámci svého rozpočtu, nový vůz, který jim nejvíce z dané nabídky vyhovuje. Nepropadli tendenci koupit olítanou OI (či cokoli jiného) se stočeným tachem a vypráskaným TDIčkem. Nic více, nic méně.

Jinak Thalia je typický low-cost model, postavený na základě minulé generace Clia. To auto si na nic nehraje, což je mi na něm sympatické. Že oproti plnohodnotné konkurenci technicky zaostává, je zde každému jasné. Nikdo zde Thalii neadoruje. Mimochodem, např. crashtesty má na úrovni OII (soudě dle výsledků minulé generace Clia). Reklamní kampaň mi nepřijde nějak zavádějící. To se mi u Renaultu spíše nelíbí Fluence a Megane Generation - konstrukčně hybridy mezi Megane II a III, které si hrají na plnohodnotný Megane. Reklamní kampaň (Alfréd) je v tomto případě strašná.
13. 12. 2011 10:41
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Napíšeš vedle sebe: Nikdo zde neadoruje Thalii a Thalie má crashtesty na úrovni OII. Soudím podle výsledků minulé generace Clia. Jak často nesouhlasím s GTI, tohle budu muset přihlásit do zlatého ventilku..:o)

Víš, chodí sem lidé, kteří si auto teprve vybírají. A takovéto absurdní nepravdy by tady číst neměli.

Co se týká kampaní Renaultu, kromě toho borce Nepotřebuji ho, chci ho! je na ně škoda slov. Platí i o Dacii.
13. 12. 2011 11:18
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Tak přesně tahle věta bylo jenom takové přátelské rýpnutí. Konstrukčně prostě Thalia je Clio předchozí generace, které v crashtestech dosáhlo v roce 2000 o bod nižšího hodnocení než OII v roce 2005. To je prostě fakt. Je to jen taková udička, po které jsi skočil. To, že v jiných ohledech se jedná o naprosto nesrovnatelné vozy, je snad každému jasné.

Jen je smutné, že jsi se nevyjádřil k nosným částem mého příspěvku.

Co se kampaní týče (také nepovažuji za to důležité v naší diskuzi), ještě bych k tomu chlápkovi přidal reklamy kdy auto jede jakoby stále dál do minulosti (Megane a nověji tuším Traffic). Jinak většinu kampaní také moc nemusím, Dacii nevyjímaje. Nicméně raklamu (a TV obecně) moc nesleduji.
13. 12. 2011 20:49
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Já s ostatními částmi v zásadě souhlasím, byť to trochu přeháníš (koupit za 150k olítanou OI s vypráskaným TDI).
13. 12. 2011 23:43
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Zažil jsem to s Focusem II, u příbuzných. Dokonce byl dražší (bylo to těsně před krizí). Tachometr byl stáhnutý zjevně o více než 100tis. Na první pohled bys to na tom autě nepoznal, ale na ten druhý... Holt někam se ty extrémně vytížené služebáky udat musejí.
Avatar - Andromeda
13. 12. 2011 14:04
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Pokud je pro tebe Rencek tolik pasé, tak jednak kvůli sobě a také i kvůli těm, co vůz teprve vybírají, není nic jednoduššího, než se nezapojovat do takových, pro tvoje blahorodí podřadných, diskuzí a povýšeně se nenavážet např. do spokojených majitelů. Do ventilku si přihlašuj co chceš, svým rádoby světáckým ( kdepak to panáček odkoukal...) stylem pouze obnažuješ svoji nedostatečnost -> o jakou, či jaké jde, si vyber sám, "diamantový kovboji".
Sám o svém plecháči mlčíš jak Fučík, ale do ostatních se navážíš - klasická zbabělost, místní rituál, kdy se Pepové z Honkongu pasují na nějaké deus ex machina... 8-s
Avatar - Ronault.
13. 12. 2011 14:29
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Chlape, tobě to dnes opět píše! :yes: :yes:
Avatar - Andromeda
13. 12. 2011 14:34
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Nějak mne ten světák ze štatlu přinutil...HD na nouťasu se odebral do věčných lovišť, tak si občas půjčím dceřin - pokud je k mání >:-[] ...
13. 12. 2011 20:55
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Nechceš jít štěkat raději před dům? Tvá úroveň by na místní pobudy mohla být tak akorát. :no:
Avatar - Andromeda
13. 12. 2011 22:59
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
O úrovni konkrétně ty nemluv - obsahové i výrazové. Pro myšlenkového šťastlivce tvého formátu upřesnění -> myšlena žádná úroveň... 8-s
Avatar - Andromeda
13. 12. 2011 14:10
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Co je nebo není podvodem na zákaznících, nech na nich arbitře. Jak tě tak čtu, tak máš našlápnuto na ředitelství zeměkoule, ty webová vyšší třído. Anonymita, to je věc, že ???
13. 12. 2011 20:56
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Tak na rzdíl od tebe mám v nicku své jméno, Andronymito... :no:
Avatar - Andromeda
13. 12. 2011 23:08
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Konkrétně v profilu mám své křestní jméno uvedeno, bystrý kritiku 8-s . Hm, tvůj postřeh koresponduje s tvojí nejen obsahovou úrovní...
12. 12. 2011 20:09
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Jakou reálnou situaci máš na mysli? jdi se podívat před nějaký hypermarket a podívej se, co všechno ti lidé nakupují. Myslíš, že někde (třeba v tom Německu) stojí nějaké auto dva platy? Jde o to koho dva platy - průměr je tam sice 2 tisíce euro, ale to je průměr. A podívej se, kolik tam auto stojí. Nářky na to, jak jsme chudí jsou kolikrát až trapné. Většina nákupů osobních aut jsou soukromníky a ne firmami. A stačí se podívat na skladbu aut a to, že se u nás nekupují miniauta a menší auta není dáno tím, že by lidé byli až zas tak chudí, spíš jsme nedospěli do fáze menšího auta do rodiny a uato musí být univerzálnější. A tvrdit, že všechna větší auta kupují firmy je nesmysl. Už fakt, že je u nás stupeň motorizace 1:2,3 taky o něčem svědčí.

Na druhou stranu pošklebovat se někomu, že si koupí Thalii je trapné. Druhá generace se hodně zlepšila (vizuelně) a jak píše někdo nahoře, pořád lepší, než si koupit 15 starého bavoráka a tvářit se jako honorace. Spíš souhlasím s tím, že to praktické auto není, mám podstatně větší sedan (Mazdu 6) a víko je skutečně problém a nejen při nákupu televize. Levný hatchback by byl asi praktičtější, nicméně si stačí porovnat ceny a tohle je malé auto za cenu miniauta. A svoji roli hraje i to, že vypadá dospěleji - furt lepší než třeba děsivě vyhlížející Picanto a taky zcela určitě praktičtější.

Tomu, komu Thalie udělá radost tu radost přeji. A hlavně mu přeji, aby mu vydržela a neužíral se, až mu nějaký trouba řekne - ty máš jenom Thálii? Odpověď je - no a co? Možná že někdo může mít větší radost z Thalie než jiný z Mercedesa. Jeden můj dlouholetý a musím přiznat že i movitý kamarád měl (taky díky manželce) odjakživa auta prémiové kategorie (každé tři roky nově), ale co opravdu miloval a z čeho měl největší radost bylo pár let staré Twingo (předchozí generace), které ho navíc fascinovalo víc než ten pětkovej bavorák.....
Avatar - Blue Sun
12. 12. 2011 20:16
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Podívej se před ty supermarkety sám, megakapitalisto... A pak si tam stoupni druhý den, jestli ty samé lidi uvidíš znova. A zkus to samé další den. A další... A pak uvidíš, že sice nakoupili plný košík jídla, pití a drogerie, ale pro další nákup si přijeli za dva týdny od prvního. Napsal jsi nejubožejší a nejslabší argument kapitalismu.
Až mi někdo řekne: "Ty máš jenom Thalii?", odpovím mu: "Já si můžu koupit i jiné, ale ty už blbcem zůstaneš!"
13. 12. 2011 14:49
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Já na postávání před hypermarkety nějak nemám (asi na rozdíl od tebe) čas nemám a jestli narvanej košík krámů stačí jenom na čtrnáct dní, tak to potěš pánbůh. Jinak co se týká ubohých argumentů, tak se radši podívej na ty svoje řádky. Nakonec na tvoje výlevy nejsem zvědav, reagoval jsme na to, co psal lukas13 a ten mi taky poněkud níže a rozumně (na rozdíl od tebe) odpovídá. Takže se jdi vášnit někam jinam, nejsem na tebe zvědavej.
12. 12. 2011 20:28
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
1.) Mám na mysli reálný stav naší ekonomiky. Vzhledem k dějinným okolnostem ho nepovažuji za špatný. Nicméně výše průměrné mzdy je reálný fakt (a je +/- na hranici německého životního minima), kdežto tvůj argument o supermarketech je plácání prázdné slámy. Jo a např. Škoda auto prodává cca 80% vozidel jako fleety.

2.) Např. já jsem si na své auto vydělal asi za 8-10 týdnů. Je o segment níž než tvá M6. Ve finále jsem se rozhodoval mezi lepší-horší bydlení vs. mé auto-BMW 3. Příště bude prémie. Píši to jen proto, aby sis uvědomil, že o průměrných mzdách či potlesku majitelům Thalie nemusí apriori psát člověk, jehož se to přímo týká.

3.) Naprostý souhlas.
13. 12. 2011 15:06
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
1) Mně by zajímalo, odkud máš údaj, že 80% škodovek jsou fleety. Kamarád prodával škodovky svého času asi tři roky a údaj ve firmě, kde dělal byl přesně opačný. Když je můj údaj o supermarketech plácání prázdné slámy, tak mi vysvětli, jak je možný fakt, že tržby maloobchodníkům stouply letos o víc jak tři procenta. A nákupní šílení před vánocemi svědčí o všem, jenom ne o nouzi....a stále se zvyšující stupeň motorizace je taky objektivní fakt a fleety s tím nemají co dělat.
2) Otázka kdo si na co a za jak dlouho vydělá je taky dost relativní. Za deset týdnů se přes půl miliónu vydělat dá, otázka je, jestli je to nárazová záležitost nebo setrvalý stav. Já sice prémii kupovat nehodlám, ani kdybych na ní měl - pokud máš BMW3, tak už prémii máš, prémie je značka ne konkrétní typ, jen tak na okraj. Já majitelům Thalií ani netleskám, ani je nehaním, Thalie je pro mně zcela normální auto se souhrnem reálných vlastností a cenou a tím je řečeno vše. Jen tak mimochodem, bratranec je dělník v montovně a když u mně byl na návštěvě, konstatoval, proč mám tak malou televizi (84 cm úhlopříčka, ale HDD atd...) a pochlubil se, že on má !mnohem" větší LG a přitom levnější. Sice ne HDD, bez řady vymožeností a se spotřebou dvakrát větší než moje Sony, ale....má větší a musel mít plochou televizi, ačkoliv jeho docela slušná plochá klasika sloužila dobře. To je to, co mně vadí, když na něco nemám, nekupuju si to, většina lidí musí mít všechno, hned, zadluží se (samozřejmně to měl na půjčku) a pak většina z nich zkuhrá, jak jsou chudí, jak nemají peníze a soused, co ten všechno nemá. Proto jsem na výlevy o hospodářské situaci, chudobě a celkově vůbec poměrech v česku tak alergickej. Navíc děláme hodně s cizími firmami, pohybujeme se dost venku a tak člověk velice rychle pozná, jaké jsou kde poměry a mohu zodpovědně říct, že s dvěma třetinama evropských zemí (bývalé SSSR s vyjímkou Pobaltí v to nepočítaje) bych rozhodně neměnil. Ale nadávat na poměry, vykřikovat, jak je to tady hrozný a nejhorší, to už je taky takový místní zvyk. Děkuji, nechci.....
13. 12. 2011 19:54
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
1.) Ten údaj mám z článku někdy ze září, října, uveřejněném na tomto serveru (týkal se spuštění té marketingové kampaně Škodovky "staré za nové" či tak něco - jednalo se o oficiální údaje Škody Auto). Jistě půjde dohledat. No ale když tvůj kamarád říkal něco jiného... +3% tržeb vypovídají jako o čem? Nákupní šílení jakbysmet a stupeň motorizace - z toho je jasné jaká je kvalita, či stáří nově hlášených vozů? Zkrátka a dobře, na té prázdné slámě trvám.

2.) Nepíšu že mám BMW3, psal jsem, že jsem vybíral mezi tímto vozem a tím, který vlastním (mainstreamový kombík C segmentu). To bydlení bylo na vysvětlení, proč jsem se tak rozhodl.
Thálie je pro mě to samé co pro tebe - jen prostě chápu, že pro majitele Thálie je pořízení tohoto vozu častokrát větší problém, než pro někoho jiného pořízení vozu střední třídy. Empatie se to jmenuje.
Na stav naší ekonomiky nenadávám, v mém příspěvku výše jasně uvádím, že její stav beru reálně. V rámci Evropy (i východní) se pohybuji velmi často, takže také mohu posoudit.
13. 12. 2011 08:23
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Reálná situace je taková, že spoustě lidí po zaplacení bydlení, školek a jídla moc peněz nezbude.

Posmívat se kupcům Thálie je trapné, ale to tady nikdo nedělá. Posmívat se uctívačům Thalie, Thálie, rozumíš..:o) Ti lidé si buď nevidí do pusy, nebo za to mají peníze.

Je velká škoda, že se původní Twingo neudrželo - myslím tím koncept. Lehce mi ho připomíná Fusion, ale nemá tu hravost Twinga, jen je chytrý a poctivý.
Avatar - Andromeda
13. 12. 2011 14:23
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Ještě, že jsi to plebsu milostivě sociálně a třídně vysvětlil, tedy rozdíl mezi kupcem a uctívačem >:-[] . Prý je velkorysost výsadou mocných... Chce to kus drzosti k tomuto tvrzení, neb to co tady předvádíš na adresu majitelů a vozu, je možné zkouknout o něco výše. Ale v Bohemii lžou všichni, tak o co jde...
13. 12. 2011 21:00
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Bože, ty jsi pako...
Avatar - Andromeda
13. 12. 2011 23:14
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Ty nech sociologii ( tak se totiž říká oboru, jenž se vztahy ve společnosti zabývá, viz např: [odkaz] ) radši spát a piluj alespoň synonyma, ty adresná, bystrá kapacito 8-s
13. 12. 2011 15:14
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
A myslíš, že to někdy bylo a bude jinak? Bydlení, jídlo a vzdělání jsou hlavní a nejdůležitější věci, kdo má vždycky na tohle, je na tom dobře. Nicméně řada lidí nedokáže hsopodařit s relativně velkými penězi (znám rodinu s dvěma přesně průměrnými platy), která je pořád v dluzích a bez peněz a znám i lidi, kteří dobře vyjdou s polovinou.....

Na druhou stranu, když už si na něco vydělám, nebo si něco koupím, nemusím si hned hledat důvody, proč to, co mám, je lepší (synonymem v našich končinách je levnější a nejlevnější) než to, co má soused, i když jeho auto je dražší a větší. Mám to, co chci nebo potřebuji a tím je to vyřízené. Nakonec závist tady na diskuzích probublává z obalů rádobysvětáctví z každého druhého příspěvku.....
13. 12. 2011 10:26
Re: na buduci rok to bude zaujimavejsie
Příští rok už budou lidi dávno vědět že je to klunkr a Fábka opět zvýší vedení, tak to bude. :yes:
12. 12. 2011 09:56
a boj s i20 bude ještě napínavý!
:yes:
Rozbalit vlákno
0
12. 12. 2011 10:33
Tah Thálií
Nelze, než "diamantu" >:D (ale no tak) upřímně pogratulovat. Udělali totiž skvělý marketingově prodejní tah.
Minulý týden mi ve schránce přistál takový ten reklamní pamflet - a hle Thalia při využití jejich financování(na tom něco mírně symbolicky trhnou) za 104tisíc plus nějaké to pojištění a servis na pár let zadáčo.
Nové auto se zárukou a pojištěním na čtyři(tuším) roky za 104tisíce? Tedy jasně - bez klimy, bez metly, "socka" verze - ale nové a na svoji třídu ne úplně špatné....
Přeloženo do češtiny - za pět průměrných platů(pro někoho za jeden, půlku, dva) auto pro přítuli, ženu, babičku, dědečka, synka....nebo zkrátka výměna za 10-15let starý střep, za pár šupů splátek měsíčně?
Dokonalý tah. Na autě samotném vydělají jen pár šušňů - ale - mají na pár let zákazníka a pokud bude zákazník spokojen i se službami - je lapen - ano ne všichni, ale řekněme, že pro budoucnost lapí 30%...... Skvělý marketing s obrovským potenciálem do budoucna.....
BraVVo - sakra BRRavo - Renault........ ;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2011 11:00
Re: Tah Thálií
ono vacsina aut je predrazenych a polovicu ceny platis za znacku a vlastne do kapsy tej ktorej znacke,vyrobna cena je par tisic korun , porsche ma tusim 50 percent z ceny len zisk takze ak kupis porsche za 3 melony co je v cenniku jeho hodnota je jeden a pol melona ani cent viac.
Avatar - Emel
12. 12. 2011 13:12
Re: Tah Thálií
Ono dále lze doufat, že nějaké ty příplatkové prvky se prodají... právě třeba ta klima.
Avatar - woody-alien
12. 12. 2011 13:41
Re: Tah Thálií
Souhlas. Před pár dny jsem zrovna viděl Thalii ještě na převozním čísle stát na parkovišti, jen tak ze zvědavosti mrknu dovnitř a kromě tygrovaných potahů, chlupatýho volantu a plyšáka na zpětným zrcátku tam byla i manuální klima. ;-)
Avatar - woody-alien
12. 12. 2011 13:36
Re: Tah Thálií
Thalia je cesta k novému autu i pro lidi s nižším příjmem nebo pro ty, co nechtějí za auto vydávat víc peněz než je nezbytně nutné. Je dobře, že tahle cesta existuje. Mnohem raději vidím na silnici novou Thalii než stočenýho naftovýho Passata (nebo si dosaďte jiné auto dle chuti) za stejný peníze, přes kterýho není pro čoud vidět.
12. 12. 2011 15:13
Re: Tah Thálií
Tak s tímhle naprosto souhlasím :yes:
12. 12. 2011 15:13
Re: Tah Thálií
Jen je otázka, kolik trhnou na tom financování. Velmi často to není málo.
12. 12. 2011 10:58
cenova (s)mycka...
Cena, cena, cena. Co si budeme navravat, medzi malymi autami vladne cena viac, nez v inych kategoriach. Nevidim ziaden iny dovod, preco by si niekto mal zobrat radsej "turecke clio s batuzkem na zadech", nez povedzme dizajnersky ovela viac vydarene Polo alebo Fiestu...
Rozbalit vlákno
22
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2011 11:06
Re: cenova (s)mycka...
povedz mi kde to nie je o cene? jedine medzi luxusnumi autami, este aj vo vyssej strednej triede dve tretiny majitelov kupuje diesle lebo pozera na ceny a naklady s tym spojene.

cena vladne nielen medzi malymi autami ale vo vsetkych snad okrem luxusnej a sportiakov.

kto chce male rozumne a sikovne auto na bezne jazdene treba mu DS3 alebo mito? Rovnako mu posluzi thalia alebo aveo a este su ja praktickejsie a maju nizssie naklady. Doba ked sa sused pred susedom vytahoval ake ma auto je nastastie prec, mame demokraciu a slobodu a nikto na nikoho ne zazera ak je normalny a svojpravny. Cloveka podla auta dnes hodnotia uz len byvali komancovia a miestne trubky bez mozgu, kzdy normalny vie ze zivot ma ine priority a je milion inych dolezitejsich veci v zivote ako auto

;-)
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2011 11:06
Re: cenova (s)mycka...
ako predrazene auto :yes:
12. 12. 2011 11:26
Re: cenova (s)mycka...
Nehnevaj sa, ale bud nerozumies, alebo nechces rozumiet. Samozrejme ze o cenu ide vzdy. Aj ten kto kupuje auto za dva melony bude zjednavat zlavu. Lenze neprejde (priklad) od bmw k mercedesu len preto, ze mu u nich ponuknu auto o 10% lacnejsie.

U malych aut je ale vacsia sanca ze ten 10% rozdiel v cene moze byt rozhodujuci, a prevazi nad vsetkymi inymi kriteriami (dizajn, znacka, atd). Hovorim o autach na bezne pouzivanie, imidzovky ponechavam stranou...
Avatar - Vrrrr
12. 12. 2011 12:49
Re: cenova (s)mycka...
Ja zlavu zjednavam, cena vsak pri kupe auta nie je kriteriom c1. Ani 2. Ale ak by som sa niekedy pozrel na thaliu tak OK. Tam je to urcite ine. Iba moja reakcia na komentar toppera, ze cena vzdy rozhoduje. Nesud inych podla seba. Viezol ma aj jeden kamos vo Fabii (neviem ktorej generacie moc to v tejto triede nesledujem, ale kedze vyzerala dost hrozne sudim, ze ta posledna to bude), a chlape, skoro som sa pos*ral a aj sa divim, ze to dnes este vobec dovolia predavat. Ved sa mi zda, ze aj stara 120 je proti tomuto poklad. A ked to niekto kupi v tej otunenej verzii akoze sport - tak to je iny manik. (pozor nespominam rally verzie, tam to ma spolocne len logo). Na ochranu Skodovky vsak musim podotknut, ze ta nova oktavka RS ci jak to volaju je sice v diiizli, ale celkom sikovne vozitko. Prevodovka ma obzvlast potesila, aj ked viem ze jej to dlho nevydrzi tu chvilku co som si to s nou uzival celkom slusne slapala. A o com sme to vlastne tocili??? Jaaaj Thalia, no vela ludi si ju kupi a zelam jej to. Za malo penazi celkom dost muziky, za predpokladu, ze horsie ako fabia to uz snad byt nemoze :yes:
Avatar - Blue Sun
12. 12. 2011 14:48
Re: cenova (s)mycka...
Thálka je jednoduché a pohodlné auto, se kterým není problém urazit i delší štreku bez problémů. Jasně, nenabídne luxusní vychytávky dražších aut, ale v nejdražší verzi má i tu automatickou klimatizaci a pořád je to kolem dvouset tisíc bez leasingu. Navíc je poměrně lehoučká a na svou velikost má velice nízkou spotřebu. Za sebe říkám, že je to pro mne lepší auto, než Fabia, Polo nebo korejská malá auta. Všechna jmenovaná totiž mají jeden společný jmenovatel - tvrdost podvozku, která je mi značně nepříjemná (extrém u Fabie, příště radši všude jezdím Tatrou, grrrr).
Avatar - Blue Sun
12. 12. 2011 14:41
Re: cenova (s)mycka...
Kdo jiný v třídě malých aut dělá něco s větším prostorem pro zavazadla? Polo i Fiesta jsou dobré na malý nákup, ale já bych se s nimi už na cesty nevydal. A malá kombi jsou už zase totální cenový úlet.
Avatar - white label
12. 12. 2011 14:55
Re: cenova (s)mycka...
K čemu je ti pár litrů v kufru navíc (proti hb, ovšem bráno pouze pod zadním platem), když tam tím (malým) otvorem stejně nic většího nedáš? Naopak z HB si kdykoli (a rychle) uděláš 2/3 místné kombi...
Avatar - Blue Sun
12. 12. 2011 14:57
Re: cenova (s)mycka...
Hm... já už v té Thalii toho "nic" odvozil... ale jo, mudruj dál.
Avatar - woody-alien
12. 12. 2011 15:09
Re: cenova (s)mycka...
Nezpochybnitelným faktem je, že vstupní otvor do kufru sedanu často neumožňuje naložit předmět, který by se tam jinak bez problémů vešel. To není žádné mudrování, jde jen o to, že v době, kdy spolehlivě funguje doprava "až do domu", to někomu nemusí vadit. Pračku si na dovolenou asi nebereš... ;-)
Avatar - Blue Sun
12. 12. 2011 15:48
Re: cenova (s)mycka...
Pračku a ledničku si nechám dovézt až domů a zbytek nějak není problém... I nábytek z IKEA v krabicích je bez problémů. Já fakt se sedany nemám problémy, asi neumím vozit ty správné věci, abych na ně pak mohl nadávat...
Avatar - Ronault.
12. 12. 2011 19:50
Re: cenova (s)mycka...
Já třeba mám raději kombíky a hatchbacky... Z druhé strany, pokud by byla Thalia kombík, tak by už udělala díru do trhu větší než je slušné >:D
Avatar - Blue Sun
12. 12. 2011 20:09
Re: cenova (s)mycka...
Já na té klasice tak nějak i začínal, i když měla motor vzadu... pak zase jiný sedan, úžasný a rychlý dvoulitr Neon, který nepřežil to zběsilé ježdění... teď malá 206... vracím se zpátky ke své klasice. Chjo, nejradši bych zase Neona...
Avatar - white label
12. 12. 2011 22:26
Re: cenova (s)mycka...
Představ si, že jsou i takoví "mudrlanti", kteří někdy potřebujou tu pračku, ledničku, TV... přestěhovat, nebo jen převézt do opravny, případně vyvézt do sběrného dvora apod.
Vím moc dobře jaký je rozdíl mezi tím, naložit i ten nábytek z Ikey (samozřejmě záleží na množství a velikosti konkrétních kousků) do sedanu, hatchbacku, nebo kombíku. ;-)
13. 12. 2011 15:16
Re: cenova (s)mycka...
No, tohle už přesahuje možnosti jeho myšlení, ale ukazuje je to i jeho zkušenosti s používáním auta. Co na to dodat....
Avatar - white label
12. 12. 2011 22:17
Re: cenova (s)mycka...
Viz 22:10
Když ty zásadněji argumentuješ větším "batohem" Thalie, do kterého se ovšem ani pořádně nedostaneš, tak to "mudrování" naopak není, co? :-O :*)
Avatar - woody-alien
12. 12. 2011 15:04
Re: cenova (s)mycka...
To je pravda. Každý si sám pro sebe musí posoudit nakolik ho tahle vlastnost sedanu omezuje. Někomu to nevadí vůbec nebo ho to omezí jednou do roka, a pro jiného je to nepřijatelné.
Avatar - white label
12. 12. 2011 22:10
Re: cenova (s)mycka...
Samozřejmě souhlas, ale stejně tak je zase někomu k ničemu pár litrů v kufru (s malým otvorem) navíc, což byla hlavní "motivace" mé reakce na to, čím blu.sun argumentoval ;-)
Avatar - Emel
13. 12. 2011 11:01
Re: cenova (s)mycka...
Pár litrů? Clio 288, Thalia 506. Takže tak...
Avatar - woody-alien
13. 12. 2011 12:41
Re: cenova (s)mycka...
...anebo jinak. Logan sedan má taky kufr pětset litrů, ale mobilní klimatizaci jsme do něj nedostali, byť o pár centimetrů. Sedačky byly obsazeny, takže jsem jí vezl autem s kufrem o 120l menším. ;-)

Jinak na naskládání tašek je těch 500 litrů opravdu slušná "jáma".
Avatar - Emel
13. 12. 2011 13:41
Re: cenova (s)mycka...
Budiž, jenže Thalia není o převozu extrémních nákladů, ale o uspokojení potřeb čtyřčlenné rodiny v každodenním provozu. Necelých 300 litrů u hatchbacku je v tomto ohledu hodně limitující hodnota, Thalia dokáže běžné potřeby pokrýt (i když s kočárkem se asi trošku potrápíš).

V ideálním světě by taková rodina samozřejmě jezdila v kombi střední třídy dle svého výběru ;-).
Avatar - woody-alien
13. 12. 2011 15:08
Re: cenova (s)mycka...
Jistě, jak jsem už psal, každý kupec sám nejlíp posoudí jestli mu spíš vyhovuje větší kufr s menším vstupem nebo naopak. A s tím závěrem naprosto souhlasím a zařídil jsem se podle toho, neb ceny mainstreamových kombi střední třídy se dostaly na víc než sympatickou úroveň. ;-)
12. 12. 2011 15:52
Re: cenova (s)mycka...
Tuto kategorii stále kupují rodinky, které mají i s utahovaním opasků problém ušetřit víc jak 150-200 tisíc. A pro takové lidi, je každých 5 tisíc navíc mesíc šetření navíc nebo navíšení splátky přes nepřekonatelný limit. Pro ty je Thalia ideální. Sám jsem jednu měl a nedám na ní dopustit. Asi jeden z nejspolehlivějších Renaultů (díky jednoduchosti), minimální provozní náklady, na 14denní dovolenou u moře je kufr vyhovující. Její největší nevýhodou je, že je to sedan, takže na převoz neskladných věcí nepoužitelné. Škoda, že nedělají kombíka.
12. 12. 2011 13:03
Polo vs. Fabia
Dosť sa ľuďom čudujem, že nekúpia radše Polo ako Fabiu .... technika tiež koncernová - a ešte novšia - viď. podvozok, v cene už také rozdiely nie sú a Polo je dokonca i pekné ....a menej sa kradne ...
Rozbalit vlákno
6
12. 12. 2011 13:44
Re: Polo vs. Fabia
Ceny jsou velmi rozdílné. Zatímco Fabia lze sehnat v ČR za 190, Polo pod 230 ani omylem. Třeba v německu je rozdíl ještě větší, přes 2000 EUR.
Jsou zkrátka tací, kterým přijde 40-50.000Kč celkem pádný argument u koupi dvou stejných ale jiných věcí.
12. 12. 2011 14:01
Re: Polo vs. Fabia
Na Slovensku je výhodnejšie skôr Polo ....

Fabia začína s nižšou cenou, ale ako "holovýbava" a slabším HTP ...

Pri poronateľnej výbav - t.j. tam kde štartuje Polo to vyzerá na nižšiu cenu Pola, resp. +/- to isté, lebo porovnávať tie hromady "výbav" hlavne u Škody je práca pre Popolušku ...

Nie náhodou Škoda vyslovene zavádza pri reklame Fabie. "Fabia s vynikajúcim 1,2 TSI od cca 8 tis. eúr .... menej pozorní motorista sa až v showroome dozvie, že síce tam Fábia začína ale bez výbavy a so slabou verziou slabého HTP ...
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2011 14:42
Re: Polo vs. Fabia
ceny fabii su u nas jednym slovom tragedia a jprave preto ich u nas nie je tolko ako sa moze zdat, stretnut suseda na novej fabii je dnes vacsie umenie ako pred par rokmi , dnes ma kazdy sused oktavku alebo astru alebo polo alebo fiestu , ziadna fabka
12. 12. 2011 18:21
Re: Polo vs. Fabia
Kde je pro tebe u nás? Já jenom, že tady na stránku a půl rozebíráš trh v ČR, píšeš slovensky a ceny fabie nižší než v ČR považuješ za vysoké.
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2011 19:00
Re: Polo vs. Fabia
myslim to vseobecne, fabia za to co ponuka je len kus predrazenej uzkej krabice bez vybavy, pozri si slovensky cennik fabie a vybavu a ceny priplatkov, za tu cenu mam ceeda co je o triedu lepsie auto a o tri triedy vacsie vo vnutri ;-) nehovoriac ze mam 7 rokov zaruku a spolahlivy motor ziadny htp alebo tsi
12. 12. 2011 22:29
Re: Polo vs. Fabia
Polo skôr výhodnejšie není.
Je jedno jestli je Fabia za 190 bez volantu a sedaček, prostě složíš peníze a máš novou Fabii. Polo za ty peníze nekoupíš.
Avatar - Ada je zase tady
12. 12. 2011 20:58
Aha
At se divam jak chci, tak vidim, ze nejvice de prodavala Skoda, dale Hyundai, potom rendlik o prsa nasledovany mnohem praktictejsim (a hezcim) Fordem Fusion a petici vitezu uzavira VW Polo, kteremu ten rendlik nesaha ani po paty.

Vysledek vypovida uplne nejvic o tom, ze Ceska republika je uz hluboko v krizi. Pokud by tomu tak nebylo, bude rendlik ve druhe desitce.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
12. 12. 2011 21:37
Re: Aha
a co A1? aj u neho je kriza?
Avatar - Emel
12. 12. 2011 21:51
Re: Aha
Neboj Ádo, to jste ještě nebrali... jen co pochopíš odčítání, dojde i na porovnání dvou čísel.