Diskuse

Český trh v listopadu 2018: Pád pokračuje, Octavia ztratila titul nejprodávanějšího auta

6.12.2018

Ani minulý měsíc se pád prodejů na českém trhu v souvislosti s novými emisními normami nezastavil. Registrace nových aut klesly o bezmála 16 %.

 

  • 88 Reagovat !

    foto JirkaV8

    JirkaV8 06.12.  13:02

    Dacia jede :-)

    Tržni podíl: Škoda 36%, Hovník 8%, Dacia 6%. Těším se, až Dacia předběhne Hovníka >:D
    • 43 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 06.12.  13:31

      « Re: Dacia jede :-)

      Jenom bych polemizoval s tvrzením, že byla Dacia na novou normu řádně připravena. Pokud se podíváme na dva nejprodávanější modely - Duster a Dokker, nabízí se spíš domněnka, že zákazníci Dacie jsou skromní a vyberou si z těch dvou motorů. Soukromníci atmo 1.6 a firmy 1.5 naftu. Mně osobně by vadila absence 1.3 TCe.
      • 83 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 06.12.  13:48

        « Re: Re: Dacia jede :-)

        Lidem, jako jsi ty, 1.3TCe v Dacii nepatří do ruky ! Ještě by si s tím proháněl Toyoty a už tuplem by to tady bylo celé zelené vzteky >:-[]
        • 40 Reagovat !

          foto speedfred

          speedfred 06.12.  14:18

          « Re: Re: Re: Dacia jede :-)

          >:D >:D
        • 12 Reagovat !

          foto white-label

          white label 06.12.  14:31

          « Re: Re: Re: Dacia jede :-)

          Tak jsem přemýšlel co dáme tomu zelenému mužíčkovi k Vánocům, a napadly mě rovnítka/rovnátka charakteru. ;-)
          • 01 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 06.12.  14:55

            « Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

            To je něco jako skřipec ?:D
    • 29 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 06.12.  14:13

      « Re: Dacia jede :-)

      Takže tržni podil stoupa u takovych dreku jako je škodovka a dacia a to ještě předevšim v "nadhernych" krabicoidnich provedeni. To musi zaplesat srdce u nejednoho automobiloveho ignranta.
      • 50 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 06.12.  15:58

        « Re: Re: Dacia jede :-)

        A klesá u automobilových skvostů jako je Ford, pochopil jsem správně myšlenku?
        • 50 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 06.12.  15:58

          « Re: Re: Re: Dacia jede :-)

          Ano. >:-[]
        • 30 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 06.12.  17:17

          « Re: Re: Re: Dacia jede :-)

          Zřejmě. ;-) Ono povyšovat se nad Dacii je snadné. S tou Škodovkou už bych byl opatrnější. Obzvlášť coby majitel auta od výrobce EcoSportů nebo Ka+.
          • 21 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 06.12.  17:21

            « Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

            :-) ona si Škodovka s evropským Fordem nemá co vyčítat. Že by jeden vyčníval nad druhým - neřekl bych.
            • 20 Reagovat !

              foto woody-alien

              woody-alien 06.12.  17:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

              No právě. ;-)
            • 02 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 06.12.  18:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

              To si piš, že vyčnívá - i nová generace TSI o objemu 1,5 l totiž zůstala čtyřválcem!!! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
              • 07 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 06.12.  21:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

                A v porovnání s R3 1,5 EcoBoost horšim motorem = jo to je fakt drsný >:-[]
                • 01 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 07.12.  01:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

                  A jak si na takovou blbost přišel? :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 07.12.  13:14

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

                    Že nepopírám všechny testy a materiály = o těhle 2 motorech? >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto Arese

                      Arese 07.12.  15:33

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

                      Hlavně melš blbosti. A přečti si někdy také nějaké články a diskusní fóra týkající se životnosti benzinových tříválců Ford... ;-)
                      • 12 Reagovat !

                        foto miromen

                        miromen 07.12.  17:55

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

                        Takže když už neviš co bys napsal tak si vymysliš něco o životnosti. Prostě dookola budeš cpat jak je nějake TSI bomba jen proto, že ma 4 valce a jakykoliv 3 valec je šmejd. A přitom viš realně uplne kulove. Tebe musi *, už jen to, že o 3 valci TSI se zrovna dobře nepiše a ten od fordu je chvalen.
                        • 11 Reagovat !

                          foto Arese

                          Arese 07.12.  18:24

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

                          Nikoliv, ovšem ten zásadní rozdíl spočívá v tom, že v Octavii nebo ve Scale MůŽEŠ mít benzinový tříválec, ale na rozdíl od nového focusu NEMUSÍŠ! A jelikož coby zákazník nesnáším diktát výrobce, je jasné, která značka tímto vypadává z mého výběru (Ford Focus, Peugeot 308) a které naopak zůstávají ve hře (kromě Škodovky mi to tidopřeje čtyři válce i Seat, VW, Opel, Renault, Fiat, Mazda, Honda, Kia atd.). :-)
                          • 01 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 07.12.  22:15

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

                            S tim dopřávánim bacha = koncern má obroVWský problémy s WLTP = aktuálně omezuje nabídku motorů asi o čtvrtinu

                            Jedná se o trvalý zrušení a omezení!
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 07.12.  22:13

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

                        Fakt fór = když si pleteš motory ;-)

                        Takže znova: Je to drsný ale 1.5TSI se až tak nepoved zajímavější je snad ta krabice od mlíka 1.0 = naopak 1.0 Ford měl problémy o kterejch mluvíš zatimco současnej 1.5 EcoBoost :yes:
                        • 11 Reagovat !

                          foto Arese

                          Arese 08.12.  22:19

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

                          No uvidíme, tříválcový Ecoboost se zatím vyrábí jen mžik, ale pokud na tom bude se životností jako jeho litrový bráška, tak potěš koště! 8-s
                          • 11 Reagovat !

                            foto miromen

                            miromen 09.12.  10:36

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

                            Co si to zase v te sve kebuly vymišliš za hovadiny ? Ten litr se vyrabi od 2011 a ten motor se naopak ukazuje jako držak.
                            • 11 Reagovat !

                              foto Arese

                              Arese 09.12.  11:32

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

                              Samozřejmě jsme měl na mysli tu patnáctistovku, ty kebule! Domníval jsem se, že to dostatečně vyplívá z kontextu, ale u některých jedinců jo evidentně nad jejich chápání... >:D
                              • 01 Reagovat !

                                foto miromen

                                miromen 09.12.  12:29

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

                                Ty ani neviš co pišeš. Jinak 3 valce jsou ti přece u zadele tak bych se zajimal jak jsou na tom s realnou životnosti 4 valce a v tvojem připadě hlavně TSI.
                                • 01 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 09.12.  22:45

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

                                  Jak na tom bude 4válec 1.5TSI s reálnou životností a spolehlivostí se teprve uvidí = že nápad na to aby se mu vypínaly 2 válce je možná blbější než udělat 3válec je zřejmě nic moc = stejně jako jeho chování = to se už ví
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 09.12.  22:47

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

                            V počtu válců problém neni = viz povedenej a i po letech spolehlivej 1.2 PureTech = a naopak naporosto tristní spolehlivost třeba V10TDI

                            R4 1,5TSI se vypínaj 2 válce = to snad radši povedenej 3válec = v případě 1.5TSI zatim můžeme říct = určitě radši povedenej 3válec

        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 06.12.  18:35

          « Re: Re: Re: Dacia jede :-)

          Jako přiklad si vybral velmi dobře, takže chvalim. :yes:
      • 23 Reagovat !

        foto white-label

        white label 06.12.  16:44

        « Re: Re: Dacia jede :-)

        Za to při "pohledu" na produkci skvostů (včetně SUV) od Fordu, zaplesá srdce každého petrolheada.
        • 10 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 06.12.  16:55

          « Re: Re: Re: Dacia jede :-)

          Ford ale pro petrollheady má co nabídnout .. F150, Explorer.. ;)
          • 20 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 06.12.  18:43

            « Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

            Tak pro petrolheady má Ford v první řadě Mustang, ne?! :-)
          • 01 Reagovat !

            foto white-label

            white label 06.12.  20:03

            « Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

            Viz 20:00 ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 07.12.  08:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

              Mluvíš o produkci >:D ta je i v USA >:D
        • 11 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 06.12.  18:38

          « Re: Re: Re: Dacia jede :-)

          To viš ford děla jak lowend "sračky" až po takove auta jako jsou třeba ty SUV apod např. Raptor nebo třeba takove GT40.
          Ale tak jasně nejen zdejši společnost ma v tom jasno dacia a škodovka jsou must have kary. Smutna to realita.
          • 30 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 06.12.  18:44

            « Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

            Ale ty Raptory a GT40 v té tabulce nebyly, takže tys původním příspěvkem určitě nemyslel. Nu což - aspoň se ti musí nechat, že jsi konzistentní - vlastní garáž nekriticky nade vše.
            Ta druhá věta po editaci - to je tedy perla. Nepřekvapila by mě u místních gigantů ducha typu holden, ale u tebe....
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 06.12.  18:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

              Ja nejsem tabulkovej typ, ktery se na zakladě těch je schopny jako zde obouvat do mazdy a to ještě na ukor takovych skvostu. Jak piši smutna to realita. Ale jo každy mame nějakou uchylku, ktera ho dokaže uspokojit.
              • 00 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 06.12.  18:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

                Nevím, co je to tabulkovej typ, ale hlavně netuším, co myslíš tou Mazdou? To jako mělo být na mě? To asi ne, že?
                • 00 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 06.12.  19:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

                  Samozřejmě, že to neni vuči tobě.
          • 22 Reagovat !

            foto white-label

            white label 06.12.  20:00

            « Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

            Píšeme pod tabulkou, kde se Raptor, nebo dokonce GT40 zjevně neobjeví, proto by mě logicky spíš zajímalo, v čem je (podle tebe) ten rozdíl třeba mezi SUV "drekem" od Škodovky (Karoq) a SUV "skvostem" od Fordu (Kuga)?
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 06.12.  23:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

              Ani nechtěj vědět co si myslim o autech typu krabice.
            • 01 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 07.12.  08:58

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dacia jede :-)

              Kuga je z pohledu jízdních vlastností o dost lepším autem. Nemam problém uznat, že Karoq umí vypadat dobře , může mít přehlednější interiér ( plasty tam nejsou nic moc , ale Kuga taky není vyloženě ráj měkkých plastu) a lepší infotainment. Jezdil jsem s oběma vozidly a i přes stáří aktuální Kugy se jízdou a komfortem na ni Karoq nechyta. Když se podívám o třídu výše, tak Kodiaq je pro mne více SUV i přes kladné recenze Edge.
  • 52 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 06.12.  13:20

    A pak že lidi nemaj love

    Kodaq 3. místo, největší model automobilky... dobrá práce, nebo se snad Kodiaq rozdává za nějaké super akce? >:-[]

    Nebo se spíš nahrazuje střední třída (Superb) SUV i ve firmách ? U nás to ještě naštěstí nikdo nevymyslel >:D
    • 30 Reagovat !

      foto V-o-j-t-a

      V*o*j*t*a 06.12.  13:22

      « Re: A pak že lidi nemaj love

      Myslím, že už mají vsichni aspon 3 auta, tak se neprodává
    • 22 Reagovat !

      foto Rubb

      Rubb 06.12.  13:25

      « Re: A pak že lidi nemaj love

      No Kodiaq šlape neuvěřitelně. Na SUV této velikosti docela bezkonkurenčně :-| :yes:
      • 40 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 06.12.  13:37

        « Re: Re: A pak že lidi nemaj love

        Tahle auta budou nahrazovat ve firmách Superby, pomalu i ve státě, což je obrovský odběratel.
        • 20 Reagovat !

          foto Rubb

          Rubb 06.12.  13:53

          « Re: Re: Re: A pak že lidi nemaj love

          Jenže ani Superb takové prodeje historicky neměl... nehledě na to, že Kodiaq stojí cenově ještě výš.
          • 30 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 06.12.  14:06

            « Re: Re: Re: Re: A pak že lidi nemaj love

            Je před koncem roku, realizuje se nákup ve firmách.
      • 53 Reagovat !

        foto rokyta-p

        rokyta.p 06.12.  14:43

        « Re: Re: A pak že lidi nemaj love

        Kodiaq je super auto :-! Firemní politika je mnohdy "koncern do mega", tak není co řešit. Passat je ok, ale koupí další zase jen omladíš. Kodiaq je něco nového, neokoukaného a chtěného :yes:
  • 64 Reagovat !

    foto Rubb

    Rubb 06.12.  13:21

    Mazda

    Tak nějak sleduju, že internetoví kovbojové, co chválí pořád dokola Mazdu pod každými články, že nepodlehla downsizingu, turbům a já nevím čemu všemu - oproti třeba Škodě a ostatním, si ji nějak zapomínají kupovat. Nebo asi brázdí cesty v proprděných ojetinách různých značek z druhé ruky >:D
    Klasika internetových fór :-!
    • 50 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 06.12.  13:38

      « Re: Mazda

      Internetoví kovbojové většinou neovlivní, co se koupí do firem a ty v ČR jedou v drtivé většině na Škodovkách...
      • 24 Reagovat !

        foto Rubb

        Rubb 06.12.  13:51

        « Re: Mazda

        Jasně, firmy jezdí v Daciích, co? Proto je na 4. a Mazda 17. že? >:D >:D >:D
        • 82 Reagovat !

          foto -Teddy-

          _Teddy_ 06.12.  13:57

          « Re: Re: Mazda

          Coze Mazda, ale Audi na 19 mieste! To musi byt strasny srot tie audiny, ked ich porazila aj Dacia, vsak?
          • 33 Reagovat !

            foto peterle

            peterle 06.12.  14:52

            « Re: Re: Re: Mazda

            Nie. Audi je prémiovka, takže sa logicky predáva menej.
            • 05 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 06.12.  21:09

              « Re: Re: Re: Re: Mazda

              Souhlasim = vzhledem k rozsahu problémů Audi s plněnim WLTP = je logický že prodávaj o 50-60% méně než loni :-|
            • 00 Reagovat !

              foto -Teddy-

              _Teddy_ 07.12.  21:18

              « Re: Re: Re: Re: Mazda

              Rovnako ako nema zmysel porovnavat predaje Dacie a Audi, tak nema zmysel porovnavat predaje Dacie a Mazdy...
        • 50 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 06.12.  13:57

          « Re: Re: Mazda

          Za 1. Tahle statistika je smíšená, občas tu byly prodeje soukromé a vypadají značně jinak... na průměrnou Octavii, nebo ten Kodiaq si běžná rodina v ČR jako na nové auto nesáhne, takže nejvíce kupují firmy (proboha podívej se na čísla).

          Za 2. Budeš se divit, ale Duster se docela často kupuje do firem, je to dostupné SUV s možností 4x4 a je spousta profesí, kde se toto auto vyskytuje.
        • 40 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 06.12.  14:10

          « Re: Re: Mazda

          spousta živnostníků i menších firem má Dacie, hlavně Duster, Dokkery a Lodgy
          • 24 Reagovat !

            foto Blue-Sun

            Blue Sun 06.12.  14:52

            « Re: Re: Re: Mazda

            Mimo velká města je dost prohání i městské a obecní policie. Střední Čechy jich jsou plné.
        • 10 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 06.12.  16:04

          « Re: Re: Mazda

          Mazda je DRAHÁ. Dacia je LEVNÁ.

          Mazda se prodává špatně, Dacia dobře.

          Aby jsi pochopil souvislost, postačuje snad i základní vzdělání >:-[] >:-[] :-!
          • 22 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 06.12.  16:09

            « Re: Re: Re: Mazda

            No, někomu ani to základní vzdělání nestačí. Před Dacií je Škoda. Je levná nebo drahá jako Mazda? Před Dacií je VW. Není to domácí značka, levný jako Dacia není.....
            Samotná cena zcela jistě není vysvětlením neúspěchu výborných aut Mazdy.
            • 20 Reagovat !

              foto rohYpnol

              rohYpnol 06.12.  21:44

              « Re: Re: Re: Re: Mazda

              Mazda i Dacia mají velký podíl nefiremnich prodejů. Na rozdíl od VW nebo Škody.
      • 24 Reagovat !

        foto Tomas-2003

        Tomas_2003 06.12.  13:56

        « Re: Re: Mazda

        Tenhle argument by měl váhu v případě, že by Škoda byla 1. a Mazda 2. :-!
        • 22 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 06.12.  14:04

          « Re: Re: Re: Mazda

          Mne ta tabulka dává naprosto logický smysl, však je to takto dlouhodobě.

          Škoda - převážně firmy, stát + levnější Škodovky soukromníci

          Hyundai - firmy je taky berou + soukromníci, je levnější, než Škoda a nabízí auta za opravdu dobré ceny, tam jde fanouškovství stranou

          VW - firmy + soukromníci, ale nějak mi tam nehraje ten součet (1535 ks za 11/2018), ale nejvíce se prodalo Golfu (332ks) a pak někde v dáli Passatu (206ks). Takže je docela záhadou, co tvoří zbylých 997ks. Vzhledem k tomu, že tabulka končí 20. místem, které prodalo 188ks aut, další VW modely musely prodat maximálně do 188/7 ks na dalších modelech. Takže minimálně 6 dalších modelů VW... tolik jich snad ani není, ne?
          • 24 Reagovat !

            foto Tomas-2003

            Tomas_2003 06.12.  14:14

            « Re: Re: Re: Re: Mazda

            No dobře, tak jsi vysvětlil Škodu, VW a Hyundai. Co těch dalších 10 automobilek co jsou na tom pořád lépe než Mazda ?
            • 82 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 06.12.  14:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Mazda

              Cena ? Mazda je drahá, nemá kombik pro Mazdu3, což se u nás počítá.
          • 00 Reagovat !

            foto ikoptak

            ikoptak 07.12.  10:03

            « Re: Re: Re: Re: Mazda

            up, Polo, Touran, Sharan, T-Cross, T-Roc, Tiguan, Allspace, Touareg, Arteon.

            Nevím zda osobní verze Caddy a Multivan počítají sem nebo do užitkových.
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 07.12.  12:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: Mazda

              Allspace a Tiguan jsou dva modely ?
              • 00 Reagovat !

                foto ikoptak

                ikoptak 08.12.  12:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Mazda

                Nuže dobrá, budem je počítat za jeden, stále ale tedy 9 dalších modelů mimo Passat a Golf :-)
    • 45 Reagovat !

      foto jiras-

      jiras_ 06.12.  14:47

      « Re: Mazda

      Což o to kupovat, oni zapomínají s těmi supermotory i zrychlovat, než to vytáhnou za městem na 90 nebo na dálnici z 90 na 130, tak se turbo ptá, jestli teda jedeme, nebo už se parkuje :-)
      • 72 Reagovat !

        foto prezdivany-alias

        přezdívaný alias 06.12.  14:58

        « Re: Re: Mazda

        Mazdu se "supermotorem" mám a brzda provozu nejsem. Možná to bude tím, že ovládám starodávné umění podřazování ;-)
    • 30 Reagovat !

      foto prezdivany-alias

      přezdívaný alias 06.12.  15:06

      « Re: Mazda

      A kolik těch internetových kovbojů jsi vysledoval? 100? 200? I kdyby si každý z nich tu novou Mazdu doopravdy koupil (jako jsem to udělal třeba já, páč nejsem topper, abych něco chválil a pak si koupil přesný opak), tak máš během pár let několik set prodaných Mazd, což díru do světa prodejních žebříčků neudělá.

      Jestli to spíš nesouvisí s tím, že ze všech kupců aut jich do automobilových internetových diskuzí píše tak malý zlomek, že se z něj nedá vůbec nic usuzovat.
      • 32 Reagovat !

        foto Wolfalack

        Wolfalack 06.12.  15:21

        « Re: Re: Mazda

        I já mám doma Mazdu a příští rok kupuju další. Mazda prostě není pro českého pepíka, který potřebuje hlavně obří kufr >:D
        • 50 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 06.12.  17:36

          « Re: Re: Re: Mazda

          Jasně, vyčlenit se z davu českých pepíků je potřeba. Už jenom zbývá, abys dodal, jak jsi rád, že Mazd není na silnicích tolik a neokoukají se. :-) Tak já se schválně u dealera zeptám, jestli si chtěj zachovat tuhle exkluzivitu.

    • 21 Reagovat !

      foto Krabatt

      Krabatt 06.12.  17:38

      « Re: Mazda

      Divím se, že Ti to tady ještě nikdo nenapsal jako další důvod. Dozvěděl jsem se, že Mazda má omezené výrobní kapacity a skutečně přiděluje počty aut na dané trhy. Nelze jich objednat víc, musí se čekat až půl roku a to si hodně lidí rozmyslí.

      Byl jsem před pár měsíci v prodejně Mazdy, kam jim zrovna přivezli kamion s novými Mazdami CX-3. Dalších pět bylo na prodejně a jiné stály venku na parkovišti. Téměř všechny měly za čelním sklem cedulku s nápisem PRODÁNO. Když jsem před prodejcem zmínil, že se jim asi hodně daří, ten se pousmál a řekl mi, že kdyby tady měl dalších 50 aut, všechny prodá. Bohužel, Mazda mu neumožní objednat víc a musí čekat do dalšího termínu. To jsem do té doby nevěděl...
  • 20 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 06.12.  14:01

    Ameriky 11/2018

    Cadillac - 1 ks
    Dodge - 13 ks
    Chevrolet - 2 ks
    Chrysler - 1 ks
    RAM - 1 ks
    Tesla - 4 ks
    Mustang - 21 ks
    Renegade - 10 ks (z toho 3x benzín)
    Compass - 14 ks (z toho 10x benzín)
    Cherokee - 22 ks
    GrandCherokee - 24 ks
    Wrangler - 10 ks (z toho 3x benzín)
  • 21 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 06.12.  14:02

    Ruská auta 11/2018

    UAZ - 10 ks
    Lada - 5 ks
    GAZ - 2 ks
    • 66 Reagovat !

      foto rokyta-p

      rokyta.p 06.12.  14:47

      « Re: Ruská auta 11/2018

      hmm, a kolik ks z toho jsi ty? tipuju aspoň 2 ;-)
    • 30 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 06.12.  16:01

      « Re: Ruská auta 11/2018

      Přiznám se, že tohle mi hlava nebere, ale proti gustu.....
  • 01 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 06.12.  14:02

    Jawa šlape

    31 ks v listopadu a 4 místo celkově mezi všemi značkami motorek ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Londonbridge

    Londonbridge 06.12.  14:06

    Cadillac

    Cadi vali kto ho kupil... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 06.12.  14:15

      « Re: Cadillac

      tenhle rok se jich tu prodalo 14 ks, Chevroletů 32 ks a Dodge 111 ks a RAM 4 ks.
      Ještě pak 4 Chrysler a 2 GMC. Slušný
  • 00 Reagovat !

    foto Londonbridge

    Londonbridge 06.12.  14:26

    Cadi

    To bude pohodlny korab naposledy som v tom sedel v Kanade v 90 rokoch v EU ich moc nestretavam. Ja som vtedy kupil Pontiac nej 6 valec a v tej dobe ma vysmiali ze mu ukradli 2 valce... >:D
    • 10 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 06.12.  14:37

      « Re: Cadi

      Ze sedanů se tu prodává s V6 jen model CT6 - tam je třílitr twinturbo.
      Pak se tu prodává ATS-V s 3,6 V6 a pak CTS-V s 6,2 V8. Jinak maj V6 a V8 jen XT5 a Escalade, což sou SUV.

      U Chevroletů můžeš mít jen R4 a V8 (Camaro/Corvette). V6 se sem ofiko nevozí, to jen šedý dovoz.
  • 25 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 06.12.  14:54

    Hm,

    PSA hezky roste, pětadvacet procent za rok. Teď aby ty objemy prodejů alespoň udrželi, ať je na cestách veseleji.
    • 02 Reagovat !

      foto car

      car 06.12.  16:05

      « Re: Hm,

      To jo..Peugeot hodně dobrý..3008 má srdcovka ale nikde ;-)
      • 30 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 06.12.  16:17

        « Re: Re: Hm,

        Shodou okolností jsem koukal na operáky Karoq vs. 3008 v naftě, byl tam rozdíl v řádu tisíců měsíčně ve prospěch Karoqu. To asi úplně nepomáhá.
    • 51 Reagovat !

      foto chytrak1

      chytrak1 06.12.  16:13

      « Re: Hm,

      Veseleji - myslíš jako že bude víc lidí, kterým se kůli jejich volbě auta můžeme smát? Ty jsi ale škodolibý. :-)
      • 36 Reagovat !

        foto white-label

        white label 06.12.  16:30

        « Re: Re: Hm,

        >:-[]
        "Veseleji" pak bude (časem) hlavně v servisech, automechanici francouzskou produkci "milují", oprava francouzské produkce - to je výzva! Ještě, že se ta jejich auta (na rozdíl od koncernu) prakticky vůbec nekazí... ;-)
      • 06 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 06.12.  16:32

        « Re: Re: Hm,

        Víš co, Sašo?
  • 05 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 06.12.  16:02

    Nesmyslné interpretace autora

    1) Dacia určitě nebyla připravena líp jako ostatní. Prostě má jen jiné portfolio. Jediný nový motor za poslední dobu je 1,0 SCe a v novém Dusteru 1,3 TCe pokud se nepletu.

    2) Pád prodejů celkově nijak výrazně ovlivněn emisníma normama nebyl. Možná platí dokonce opak - kvůli emisním normám museli urychleně registrovat vše, protože jinak by šly vozy do šrotu nebo někam na balkán... Takže ano, listopadová čísla jsou ovlivněna, celková od ledna nikoliv.
    • 24 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 06.12.  16:33

      « Re: Nesmyslné interpretace autora

      Novou emisní normou je ovlivněno září, říjen, listopad, nejspíš i prosinec. Vážně máš stále pocit, že to do celkových prodejů nezasáhne? Pak zkus zapojit mozek.
    • 32 Reagovat !

      foto wikinko

      wikinko 06.12.  17:02

      « Re: Nesmyslné interpretace autora

      to myslis vazne? ved octavia kodiaq karoq passat golf a pod nesli objednat v najpredavanejsich verziach vyse pol roka. skus mi nejako vysvetlit. ako to neovplyvni celkove predaje...
      • 30 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 06.12.  17:16

        « Re: Re: Nesmyslné interpretace autora

        Nevím jak VW, ale Škodovky nešly několik měsíců objednat vůbec, ne jen nejvyšší verze. Přímo neuvěřitelný stav.
  • 24 Reagovat !

    foto Makovnik

    Makovnik 06.12.  16:37

    Fabia top?

    To je snad firemna pomsta, ze sa nakupuje tolko Fabii. Je to tragicke auto pre liliputanov.
    • 30 Reagovat !

      foto freferg

      freferg 06.12.  16:46

      « Re: Fabia top?

      Taky si říkám kdo to kupuje. Když už jen má někdo v práci jezdit denně autem, tak minimum je Octavia. Měl jsem půjčenou Fabii na jeden den, 200km a opravdu se v tom nesedí příjemně. Pokud bych jel někam dál, tak mě bolí záda.
  • 21 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 06.12.  16:50

    Jak se zdá, ne dieselgate podkoplo nohy VW,

    ale neschopnost vlézt se do nových norem. Nefunguje ani V6 TDI.
    • 20 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 06.12.  19:22

      « Re: Jak se zdá, ne dieselgate podkoplo nohy VW,

      Některé značky měly po obměně portfolia, těm se dýchá líp.
      • 07 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 06.12.  20:59

        « Re: Re: Jak se zdá, ne dieselgate podkoplo nohy VW,

        Ani ne = některý jen míň podváděly. Typická je Toyota = nový motory v Camry, nový RAVce nový Corolle = teprve nastupujou. Naopak většina dojíždí = a protože sou ok celkem masovej vzestup

        Je to trochu zjednodušený = ale kdo podváděl tomu WLTP dělá problémy případně obří pVWoblémy, kdo ne = je naopak v růstu
    • 05 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 06.12.  21:05

      « Jak se zdá, ne dieselgate podkoplo nohy VW,

      No funguje = je to někde i jediná motorizace = ale velkej problém je jak funguje ;-)

      Někdo má rád retro = je to taková připomínka nepovedenejch automatickejch převodovek před 20-30 lety >:-[]

      A výborná ZF8HP za to fakt nemůže = prostě 3.0TDI plnilo emise = má teď reakce jak za časů..

      Nejhorší je že to neni jen při rozjezdu kde to až tak úplně nevadí = ale i při akceleraci z vyšších rychlostí. Proto taky z TDI vycouvalo Porsche = nemá to řešení. Ale maj jeden normálně fungující motor 2.0TDI 110 kW :-)
  • 26 Reagovat !

    foto Mundy

    Mundy 06.12.  17:17

    Čo sa to v Čechách deje?

    Dúfam konečne, že už aj samotní Češi pochopili, že ŠKODA nie je žiadne auto!!!
    • 30 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 06.12.  17:20

      « Re: Čo sa to v Čechách deje?

      Ze zvědavosti jsem koukl na tvé poslední "příspěvky", a ten obrázek vedle nicku je fakt trefný :-) :yes:
      • 04 Reagovat !

        foto Mundy

        Mundy 06.12.  17:57

        « Re: Re: Čo sa to v Čechách deje?

        Ano, pretože so Čech !
        • 40 Reagovat !

          foto WinDiesel

          WinDiesel 06.12.  19:23

          « Re: Re: Re: Čo sa to v Čechách deje?

          ... jsme rozhodně pochopili že "pimpi" znamená Hugo a Hugo je wůl ……… >:-[]
        • 30 Reagovat !

          foto white-label

          white label 06.12.  19:55

          « Re: Re: Re: Čo sa to v Čechách deje?

          Ze které ZOO(logické), konkrétně?
          • 10 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 06.12.  22:43

            « Re: Re: Re: Re: Čo sa to v Čechách deje?

            Bratislava
    • 20 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 06.12.  17:21

      « Čo sa to v Čechách deje?

      Super. Tak konečně spousta volných míst k parkování. To takhle jedeš, chceš zaparkovat a žádné auto, žádné auto, žádné auto.... >:D
      • 20 Reagovat !

        foto WinDiesel

        WinDiesel 06.12.  19:24

        « Re: Čo sa to v Čechách deje?

        … a potom jsi zaregistroval že objíždíš bazén ...
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 10.12.  23:24

      « Re: Čo sa to v Čechách deje?

      Tak dúfaj dál, když tě to baví! >:D >:D >:D
  • 10 Reagovat !

    foto db

    db 06.12.  19:19

    štatistika predajov

    No... neviem... ja si nemyslím, že štatistika predajov ČR-SR má výpovednú hodnotu o tom, ktoré autá sú lepšia a ktoré horšie.

  • 50 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 06.12.  19:25

    A diesely nám jsou zase nahoru, z 25% na 32%

    Za 3 měsíce solidní progres, a to bez Octavií … :-!
    • 19 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 06.12.  20:16

      « Re: A diesely nám jsou zase nahoru, z 25% na 32%

      Některé modely ani nic jiného rozumného nemají. Na druhou stranu, počkejme si na Evropu, tenhle zanedbatelný trh nic neznamená. Maximálně tak to, že kupci jsou zaostalejší.
      • 60 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 06.12.  21:32

        « Re: Re: A diesely nám jsou zase nahoru, z 25% na 32%

        Cítiš sa ako zaostalejší ?
        • 16 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 06.12.  21:53

          « Re: Re: Re: A diesely nám jsou zase nahoru, z 25% na 32%

          Trochu problém je = že náš i váš trh = fakt trochu zaostalejší je ;-)
          • 50 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 06.12.  22:01

            « Re: Re: Re: Re: A diesely nám jsou zase nahoru, z 25% na 32%

            Nemám ten pocit,ale keď si to myslíš tak ťa nehám v tom a nemienim to tu s tebou spamovať.
            • 16 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 06.12.  22:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: A diesely nám jsou zase nahoru, z 25% na 32%

              Nejem myslim vim = to je prostě ekonomická realita
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Počasí s Honsovou: Čeká nás mrazivý víkend, v neděli pozor na ledovku

Počasí s Honsovou: Čeká nás mrazivý víkend, v neděli…

Třetí adventní víkend bude ve znamení pravé zimy. Nejvyšší odpolední teploty budou většinou zůstávat pod bodem…

Smích místo výstřelů. Vojáci Jižní Koreje a KLDR si na hranicích podali ruce

Smích místo výstřelů. Vojáci Jižní Koreje a KLDR si…

Severní a Jižní Korea mají na svědomí další historický moment. Vojáci obou států, kteří střežili…

 

iSport.cz

Wolfsburg vyhrál v Norimberku 2:0, bodoval už počtvrté v řadě

Wolfsburg vyhrál v Norimberku 2:0, bodoval už…

Fotbalisté Wolfsburgu zvítězili v německé lize na hřišti Norimberku 2:0 a bodovali ve čtvrtém utkání za sebou,…

Penaltová liga! V Česku jede na rekord, králem je Slavia. Pomáhá video?

Penaltová liga! V Česku jede na rekord, králem je…

Velká jízda Slavie a Plzně, další sparťanské trápení, sedmnáctigólová show boleslavského čarostřelce Nikolaje…

 

Reflex.cz

Děti bohatých Íránců pobuřují chudé krajany. Předvádějí se na Instagramu, zatímco země trpí pod sankcemi

Děti bohatých Íránců pobuřují chudé krajany.…

Zatímco Írán byl poměrně tvrdě zasažen sankcemi, které na něj uvalily Spojené státy, děti zazobaných obyvatel…

Babiš by měl přijít o dotace z jiného důvodu než kvůli střetu zájmů. Tady jde o mnohem víc

Babiš by měl přijít o dotace z jiného důvodu než…

Ačkoli se na první pohled týká verdikt Evropského parlamentu o „zastavení“ dotací pro společnost Agrofert z…