Diskuse

Český trh v prosinci 2013: Čtyři modely Škody v první pětce

9.1.2014

Nadvládu domácího výrobce dokázal v posledním měsíci loňského roku zlomit pouze Hyundai. Bestseller i30 skončil v modelovém žebříčku druhý!

 

  • 1220 Reagovat !

    foto strycek-BOB

    strýček BOB 09.01.2014  10:40

    Debakl Rapidu...

    Tento debakl má dokonce i své číslo 8355ks za rok. K tomu není co dodat. >:D Zajímavá je korejská křeč i30 s dumpingovou cenou a stovkami milionů sypaných do reklamy. Hezké druhé místo, ale konkurence klepe na vrata...

    Miluju ty jeji reklamy pro dementy:

    "Už vám někdo řekl, že po skončení standardní záruky si budete vše platit..."
    "Hyujindai i40 s paketem sakces. Pro ty, kteří se chtějí odlišit..."

    Bože >:D
    • 137 Reagovat !

      foto peter-ko

      peter_ko 09.01.2014  10:56

      « Re: Debakl Rapidu...

      Som rád že si si ulavil ale keď vezmeš do ruky kalkulačku zistíš že tých 8355 kusov chýba oktávii a fábii a škodovka ako celok za minulý rok klesla... takže to môžme nazvať debakel, nakoľko auto neprilákalo nových zákazníkov.
      • 149 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 09.01.2014  11:03

        « Re: Re: Debakl Rapidu...

        Strýcek BOB je známý expert, a co píse má vzdy hlavu a patu. Logické myslení pokládá zrejme za nepotrebný luxus.
        • 65 Reagovat !

          foto dal

          dal 09.01.2014  15:12

          « Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

          Souhlas se vším, jen by jsem vypustil to logické
          • 25 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 09.01.2014  16:21

            « Re: Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

            :yes: :yes: :yes:
          • 10 Reagovat !

            foto jossalito

            jossalito 09.01.2014  23:43

            « Re: Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

            Což by bylo příliš syrové a bez emocí.

            Jsme lidé. ;-)
      • 94 Reagovat !

        foto kari-laz

        kari.laz 09.01.2014  11:10

        « Re: Re: Debakl Rapidu...

        Octavii chybí hlavně "výpadek" v přechodu na nový model a čekání na kombíka. To že si Rapid a Octavia budou částečně parazitovat se dalo čekat, ale zhodnocení prodejů Octavie by jsem nechal na rok 2014, kdy je výroba plně rozběhnutá.
        • 42 Reagovat !

          foto Xawier

          Xawier 09.01.2014  11:56

          « Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

          Aspoň někdo inteligentní... :-)
          • 23 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 09.01.2014  18:17

            « Re: Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

            Octavia hlavne davno zacala hrat evropskou ligu, takze v CR davno nemusi hrat roli levneho rodinneho vozu. Pto takoveto zakazniky tu mame Rapida. Octavia tak muze smele pretahovat firemni zakazniky Passatu, protoze firmy setri...
      • 22 Reagovat !

        foto Xawier

        Xawier 09.01.2014  11:56

        « Re: Re: Debakl Rapidu...

        >:D
    • 512 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 09.01.2014  11:24

      « Re: Debakl Rapidu...

      Na model ve stěžejní nižší střední, s lepší cenou než Octavia, s lépe přijímanou hatchbackovou karoserií to je slušný debakl. Ona je celá Škoda v ČR docela debakl.
      • 50 Reagovat !

        foto michalpneu

        michalpneu 09.01.2014  11:46

        « Re: Re: Debakl Rapidu...

        8-s
        • 33 Reagovat !

          foto petrumr

          petrumr 09.01.2014  15:03

          « Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

          ano je to právě to, že to trvá tři měsíce než se něco vyrobí, ale někdo tady to pořád nechápe, on si myslí, že jde do autosalonu a ten den i odjede.
          • 12 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 09.01.2014  18:22

            « Re: Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

            Skladove kusy ti asi nic nerikaji, ze... A ze model jde na linku driv nez se oficialne predstavi, o tom taky zrejme nevis, ze...
            • 11 Reagovat !

              foto petrumr

              petrumr 09.01.2014  18:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

              Ano model jde na linku a ty si to zadáš do výroby jak? Když skoro všechny automobilky zrušili sklady. :-)
              • 10 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 09.01.2014  20:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

                A kolik procent delaji vozy zadane primo do vyroby... Neprodavaji se tak trochu nahodou predevsim skladovky s jakoze zvyhodnenim? Pokud teda hovorim o beznych prodejich, ne o premii...
                • 00 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 09.01.2014  23:45

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

                  Kolik? stále je to většina. ;-)
            • 21 Reagovat !

              foto bojler-

              bojler_ 09.01.2014  19:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

              Skladové zásoby jsou dlouhodobě na naprosto minimálních hodnotách a slouží hlavně pro prezentační účely. Řada prodejců vysloveně nemá co prodávat. Na mix Octavií a Superbů je v rámci firemní objednávky dodací lhůta mezi 4-6ti měsíci.

              To co, tvrdíš o nahrazování Passatu Octaviema je blbost. Aspoň všude, kde se pohybuju je tendence opačná. Od Passatu směrem k "premii" a když Octavia, tak drtivá většina s výbavou RS. Octavie nahrazuje Rapid jenom v nejnižších cenových kategoriích. Tam, kde dostávali lidi Primy, tam teď dostanou prostřední výbavu Rapidu.
              • 11 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 09.01.2014  20:16

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

                Aha, a proto je 650 skladovych Octavii >:D >:-[]
                • 11 Reagovat !

                  foto petrumr

                  petrumr 09.01.2014  20:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

                  kde, zkus si ji koupit
                  • 01 Reagovat !

                    foto rohYpnol

                    rohYpnol 09.01.2014  22:28

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

                    Staci se podivat na skoda auto :-!
                    • 10 Reagovat !

                      foto jossalito

                      jossalito 09.01.2014  23:45

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

                      Bychaři, plakáte. >:D
                    • 10 Reagovat !

                      foto Rox

                      Rox 10.01.2014  00:01

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

                      Máš pravdu ale dříve se předváděčky prodávaly taky po určité době nebo nájezdu. Nevim jak je to teď. Nové vozy k prodeji ve skladu snad ani nejsou nebo minimum. Octávka má problém, že si zasrala linku rapidem. Teď to řeší dodací lhůtou. 2-3měs octavia 3-5měs rapid lift.
                    • 00 Reagovat !

                      foto bojler-

                      bojler_ 10.01.2014  09:43

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

                      No tak zrovna tam žádý úplný seznam není.
                • 00 Reagovat !

                  foto bojler-

                  bojler_ 10.01.2014  09:42

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

                  650 kusů včetně předváděcích vozů mezi 250ti prodejci. Takže necelé tři kusy na dealera. Minimálně jeden musí být výstavní, minimálně jeden předváděcí.

                  Ale abych tě aspoň trochu potěšil, tak ve skutečnosti nejsou na webu úplně všechny, takže ten průměr je přes 3ks.
              • 10 Reagovat !

                foto petrumr

                petrumr 09.01.2014  20:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

                ano, všechny modely aut co jsem obešel, tak dříve jak 3 měsíce čekání nebyly. Citroen měl ještě na začátku roku mezisklad a ted nic, vše až se podepíše faktura, tak teprve to jde do výroby. Tuším, že mezisklad má renault, ale vyprodává ho, už třeba novější modely taky jdou jen do výroby.
                • 02 Reagovat !

                  foto rohYpnol

                  rohYpnol 09.01.2014  22:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

                  Ale to prece jen vychazi z prodejnich cisel. Kdyz se mi nedari prodat, tak nebudu mit skladove kusy. Ti, co prodavaji, maji skladovek haba kuk, staci se podivat. Skoda, VW, ...
      • 64 Reagovat !

        foto Xawier

        Xawier 09.01.2014  12:01

        « Re: Re: Debakl Rapidu...

        Jak dlouho se dělá spaceback? Famózní čísla na to,že je na trhu pár měsíců! Příští rok bude mít Škoda v nižší střední podíl na trhu přes 50%... Úspěch může zpochybňovat jen totální diletant!
        • 42 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 09.01.2014  13:30

          « Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

          Bylo školení? :-)
        • 30 Reagovat !

          foto dal

          dal 09.01.2014  15:10

          « Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

          Já by jsem ji přál přes 90%, je přece naše a já by jsem se koupí jiné značky alespoň více odlišil. >:D
        • 02 Reagovat !

          foto Choochoo

          Choochoo 09.01.2014  17:34

          « Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

          Tak tohle cislo se lehce pamatuje. Za rok si povime ;-)
      • 50 Reagovat !

        foto tesnav

        tesnav 09.01.2014  17:19

        « Re: Debakl Rapidu...

        Jenze se bavime o okrajovem modelu, kde pri uvedeni na trh byla avizovana vyrobni kapacita 50tks rocne. Takze jestli prodej 17% jen na domacim trhu povazujes za debakl ... Koukni na prodeje 2 francouzu, kteri jsou primym konkurentem Rapidu, to je pak co?
    • 00 Reagovat !

      foto Nerez

      Nerez 09.01.2014  12:21

      « Re: Debakl Rapidu...

      Jen je nech, oni si mnou ruce jak dobře koupili >:-[]
    • 41 Reagovat !

      foto R32

      R32 09.01.2014  15:19

      « Re: Debakl Rapidu...

      čo je u teba dumpingová cena? Rozumieš vôbec tomuto pojmu? "Dumping je cenové podvádzanie pri predaji spočívajúce v tom, že sa tovar alebo služba predáva za cenu, ktorá je výrazne nižšia ako hladina ceny ekvivalentného tovaru alebo služby na danom trhu, prípadne nepokrýva ani náklady vynaložené na tovar alebo službu. Uskutočňuje sa s cieľom likvidácie konkurencie, prežitia na trhu alebo etablovania sa na trhu." Hyundai na svojich modeloch aj zarába na rozdiel od iných značiek a pritom sa napr. i30 sa oproti iným značkám nepredáva VÝRAZNE lacnejšie, mrkni si pár cenníkov a uvidíš, že i30 nieje zďaleka žiaden lacák...
      Že lejú toľko do reklamy a prináša to úspech? Prečo to nespravia iné značky? Čo im v tom bráni? Fakt logika... :no:
      • 10 Reagovat !

        foto michalpneu

        michalpneu 09.01.2014  19:16

        « Re: Re: Debakl Rapidu...

        To je pravda, já tuhle koukal na skladovky a koupit i30 pod 300 tis. není žádná sranda.
    • 42 Reagovat !

      foto ikoptak

      ikoptak 09.01.2014  16:49

      « Re: Debakl Rapidu...

      Ten debakl Rapid, ale pomalu nestíhají vyrábět. Výroba jede takřka na 100%, takže pro automobilku to jistě není ztrátový projekt.
      Mimochodem 8355 aut jednoho modelu za rok není na ČR špatný výsledek.
      • 33 Reagovat !

        foto kaa

        kaa 09.01.2014  17:11

        « Re: Re: Debakl Rapidu...

        Pravda, pravda. Nedovedu se však ztotožnit s myšlenkovými pochody lidí, co si koupí auto s nevalnými jízdními vlastnostmi, levně vypadajícím designem a nálepkou lowlendu a to vše za nemalý peníz. To budu raději dál jezdit starou O1 s pocitem kvalitního auta a nebudu tak mít pocit vyhozených peněz.
        • 12 Reagovat !

          foto michalpneu

          michalpneu 09.01.2014  19:19

          « Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

          To je trošku blbost, co jsi napsal.....Já jsem octavii I měl a dokonce dvě a můžu Ti říct, že Rapid na ni v ničem absolutně neztrácí...jak jízdníma vlastnostma, které jsou velmi dobré. Pravda, rozměr 185/60 R15 je trochu blbost, ale to je kosmetický detail, lehce vyřešitelný. a design je tedy věc vkusu, rapid spaceback to zrovna dokazuje a jestli jsi koukal na ceny nových rapidů, nebo i zánovních, tak už se OI nevyplatí držet.
          • 00 Reagovat !

            foto kaa

            kaa 10.01.2014  18:18

            « Re: Re: Re: Re: Debakl Rapidu...

            Mám opačný názor.Rapid ztrácí ve všem. O1 má to co Rapid ne. Robusní konstrukce, vyvážené proporce, výborné jízdní vlastnosti a nezničitelný TDI, nároky na údržbu minimální. A v neposlední řadě má své dobré jméno mezi motoristy. Ta se držet naopak vyplatí.
    • 20 Reagovat !

      foto ikoptak

      ikoptak 09.01.2014  16:57

      « Re: Debakl Rapidu...

      A také ten debakl představuje 53% prodeje hyundai (všech modelů).
      • 12 Reagovat !

        foto JaMM

        JaMM 09.01.2014  18:30

        « Re: Re: Debakl Rapidu...

        Vsetci si z korejcov robili srandicky. A teraz Hyundai preda viac aut, ako vsetky japonske znacky dohromady. A na Slovensku je to s Kiou tak isto. ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto mozgog

      mozgog 09.01.2014  21:24

      « Re: Debakl Rapidu...

      "Tento debakl má dokonce i své číslo 8355ks za rok. K tomu není co dodat."
      já bych dodal: "kouzlo zvané reexport" >:D
    • 22 Reagovat !

      foto vabis

      vabis 09.01.2014  23:34

      « Re:

      Moc jsem nepochopil, když Škoda s rezervou obsadí vítězné pozice, proč je ilustrační obrázek kriplkáry? To už se tam mohlo dát rovnou Fiat Ritmo nebo tak. Jinak gratulace vítězům, našemu rodinnému stříbru :-!

      ps: Ve třídě luxusních se to dalo čekat, já už s 222 taky jel :-)
      • 21 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 10.01.2014  05:30

        « Re: Re:

        Moc nechápu, proc se tady porád objevuje tak primitivní kriplclovek jako ty. Pokud oznacíme firmy Skoda Auto, Hyundai Motor Manufacturing Czech a Toyota Peugeot Citroen Automobile Czech za rodinné stríbro, dalo by se te vabisi oznacit za rodinný odpad.
      • 00 Reagovat !

        foto Gangrel

        Gangrel 10.01.2014  11:21

        « Re: Re:

        Prodavači...
  • 910 Reagovat !

    foto Julca

    Julča 09.01.2014  11:54

    Přípoutejte se přistáváme!

    Už to lepší nebude, zvláště až dokončí další zázrak TSI 1.0 a začnou ho dávat do Octavie, jako bonus bude roční jízdenka na vlaky pro celou posádku zdarma! Platit bude pouze pro střední Evropu s výjimkou ČR! >:D
    • 58 Reagovat !

      foto pargi

      pargi 09.01.2014  15:08

      « Re: Přípoutejte se přistáváme!

      Kdyby ses ve škole líp učil a nekreslil po lavicích...kosočtverce, taky jsi mohl jezdit octavii a nemusel mít na profilu fotku Logana 8-s
      • 94 Reagovat !

        foto dal

        dal 09.01.2014  15:17

        « Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

        Jestli dáváš dohromady vzdělanost a ježdění v Octavii, tak to ti teda blahopřeji.
        Na co ty nepřijdeš. >:D
        • 46 Reagovat !

          foto pargi

          pargi 09.01.2014  15:57

          « Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

          Vzbuď se, proletáři, doba, kdy univerzitní profesor i vrátný jezdili hadraplánem, je už (snad) nenávratně pryč.
          • 46 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 09.01.2014  16:23

            « Re: Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

            :no: :no: :no:
        • 27 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 09.01.2014  16:22

          « Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

          :yes: :yes: :yes:
        • 13 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 09.01.2014  23:49

          « Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

          Hele, beze srandy, dost vzdělaných lidí, programatorů, středního managementu a různých jiných profesí, kde se vyžaduje jistá inteligence, v těch octaviích dost často jezdí. Hodně často. ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto Nagano

            Nagano 10.01.2014  09:08

            « Re: Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

            Wow, ty musíš mít neskutečně moc známých a obrovský rozhled, abys tohle mohl napsat...nebo zase jen doufáš, že to nikdo řešit nebude, heh?
            Ale beze srandy, myslíš, že ti dost vzdělaní lidé, programátoři, střední management si to koupili dobrovolně? Ty vtipálku...služební auto si u více než 50% firem v ČR nevybíráš, ale dostaneš rozkaz vzít si Oktu...to že má černý kliky, zrcátka, 16" plechy ti může bejt jedno...užij si to...
            • 10 Reagovat !

              foto pargi

              pargi 10.01.2014  12:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

              Koukám, že ty budeš mít ten samý přehled, když víš, že služební auto si u 50% firem nevybíráš ;-)
              • 10 Reagovat !

                foto Nagano

                Nagano 10.01.2014  12:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

                No vidíš... :-) To mi nedocvaklo...uznávám... :-!
                • 10 Reagovat !

                  foto pargi

                  pargi 10.01.2014  12:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

                  ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 11.01.2014  01:38

              « Re: Re: Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

              Tady se neřeší, co si kdo dobrovolně koupil, ale v čem jezdí. ;-) >:D :-!
          • 10 Reagovat !

            foto dal

            dal 10.01.2014  09:09

            « Re: Přípoutejte se přistáváme!

            Stejně jako všichni ostatní.
            Dokonce i nevzdělaní a to by jsem zatrhl, ti v ní nemají co dělat!
      • 01 Reagovat !

        foto JaMM

        JaMM 09.01.2014  17:49

        « Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

        pargi, ja by som ho nazval Dacia Leguan. Ma celkom dobre mimikry na to, ze to nie je auto. ;-)
        • 10 Reagovat !

          foto pargi

          pargi 10.01.2014  10:37

          « Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

          :-)
      • 10 Reagovat !

        foto Gangrel

        Gangrel 10.01.2014  11:23

        « Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

        Ty ses ukazkovej pripad priblbleho cechacka, co ma pocit, ze kdyz sedi v jebce z MB, mel by se mu kazdy klanet...

        Trapaku :-)
        • 01 Reagovat !

          foto pargi

          pargi 10.01.2014  12:16

          « Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

          Přesně, klaň se, lůzre :-!
    • 11 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 09.01.2014  15:47

      « Re: Přípoutejte se přistáváme!

      LOL
    • 31 Reagovat !

      foto ikoptak

      ikoptak 09.01.2014  16:58

      « Re: Přípoutejte se přistáváme!

      A 1.0 v autě stejné třídy od Fordu Vám nevadí?
      • 44 Reagovat !

        foto Ja-Prvni-123

        Ja Prvni 123 09.01.2014  17:28

        « Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

        nějak nevadí.. protože jejich motor se netřepe, i když je to tříválec, a docela jede.
        Uvidíme, s čím přijde vw... ale po zkušenosti s minulou generací TSI to vyvolává obavy, to chápeš, ne?
        :-!
        • 31 Reagovat !

          foto -MT-

          _MT_ 09.01.2014  18:09

          « Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

          1,0 TSI už měli novináři k dispozici před pár lety. Můžeš si najít, co si o něm myslí.
          • 51 Reagovat !

            foto vrkuboy

            vrkuboy 09.01.2014  21:00

            « Re: Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

            Někteří novináři ale nemyslí a jen píší to co mohou někde opsat. ;-)
            • 03 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 09.01.2014  23:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

              O tom MT ale nepsal. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 10.01.2014  11:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

              Nevím, jaké máš mínění například o Autocaru, nebo Evu. Zase tolika lidem ho nepůjčili, pokud vím.

              PS: V naší předchozí diskuzi máš nové příspěvky. Nevím, jestli sis všiml.
            • 10 Reagovat !

              foto Gangrel

              Gangrel 10.01.2014  11:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

              A nebo píší to, co jim nadiktuje jejich chlebodárce... standard u pissalku ze SM... 8-s
              Tak už nebuď naiva...
        • 21 Reagovat !

          foto michalpneu

          michalpneu 09.01.2014  19:43

          « Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

          tyhle rádoby obavy jsou o ničem. Když TDI motorům v prvních toledech, praskali hlavy, srali se váhy vzduchu a střihali se úchytné šrouby v motoru u octavii 66 kw v důsledku konstrukční vady na těch šroubech, což mě se třeba stalo, tak také lidé měli obavy ten motor kupovat? Ne, protože se kvůli tomu nevyvolávala hysterie na netu.
          • 14 Reagovat !

            foto jossalito

            jossalito 09.01.2014  23:53

            « Re: Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

            Pravdu díš.
            Dneska zde místní prosťáčkové stále píší o tom, jak je TSI poruchové, ale sami nedokáží vysvetlit fakt, že se toho motoru bouchá 10 000 ks (slovy deset tisíc kusů) TÝDNĚ, a opravdu se ty motory neposerou. Opravdu ne. :-!
            • 20 Reagovat !

              foto Marty-V8

              Marty_V8 10.01.2014  00:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

              Jde o to jestli jsou na trhu dostatečně dlouhou dobu aby se Tvá slova potvrdila, 10 tis týdně je sice zajímavý argument, benzíny mám o moc radši než naftu ale ... čas ukáže ....
              • 00 Reagovat !

                foto jossalito

                jossalito 11.01.2014  01:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

                Ano, čas ukazuje, že za více jak 3 roky, kdy se produkuje 1.2 TSI (mmch přes 10 tis. kusů za týden = více jak 1.5 milionu motorů za ty tři roky), se ty motory neválí po škarpách, nevyhazují do popelnic, ani na ně člověk nenaráží nijak často na vrakovištích...

                Chápu, ale tohle je diskuze bychařů, kteří mají vždy hned jasno, jak koncern neumí postavit motor, a jak se zásadně každý musí podělat. :-!
            • 20 Reagovat !

              foto pogo26

              pogo26 10.01.2014  10:44

              « Re: Přípoutejte se přistáváme!

              To nepíšou prosťáčkové, Nedávno i díky těmto motorům byl jeden VW vyhlášen jako nejhorší auto a Škodovka se dostala s Alfou, KIA a Dacií mezi nejhorší značky. To, že se o této anketě na tomto webu nepsalo, ještě neznamená, že neexistuje. :-!
              • 10 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 10.01.2014  11:23

                « Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

                Zajímavé je, že ji vyhlásil ten podplacený AutoBild. >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto pogo26

                  pogo26 10.01.2014  12:21

                  « Re: Přípoutejte se přistáváme!

                  Podplacení nebo spíš osobně zaujatí jsou redaktoři. Tohle byla čtenářská anketa s tradicí, kterou oni samozřejmě nemohou ignorovat nebo ji jen tak zrušit. :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 11.01.2014  01:50

                  « Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

                  Teď podplacený určitě nebyl.
                  Až zas vyhraje VW, tak podplacenej bude. Na beton. >:-[]
            • 10 Reagovat !

              foto -MT-

              _MT_ 10.01.2014  11:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

              Nebude to více? Jen Škoda vyrábí 2200 1,2 a 1,4 EA211 denně (alespoň takovou kapacitu měli před rokem a nestíhali). K tomu starší provedení, které dávají do většiny modelů.
              • 00 Reagovat !

                foto jossalito

                jossalito 11.01.2014  01:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Přípoutejte se přistáváme!

                Já psal jen o 1.2 TSI.
                že to bude víc tsíček, nepochybuji. Ovšem, tohle zdejším vševědům, co maj o TSI jasno, nějak nepasuje do krámu.
    • 10 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 09.01.2014  17:50

      « Re: Přípoutejte se přistáváme!

      když vynásobíme tu jízdenku x 5, tako to je větší pálka než dácia.
  • 30 Reagovat !

    foto hedvin

    hedvin 09.01.2014  14:33

    Kde je Ford?

    Jak to tak pozoruju tak Ford v ČR jaksi moc oslabuje, na to že byl 3 roky nejúspěšnější dovozce, celkem propad :-(
    • 70 Reagovat !

      foto R32

      R32 09.01.2014  15:08

      « Re: Kde je Ford?

      Sa čuduješ? Ten nový dizajn s tlamou je dosť odpudzujúci, face Astonu na Fieste, obludný B-max, zlváštne strihnutý Focus, či trošku rozporuplný C-max... Mondeo čaká na nástupcu, ktorý model má robiť podľa teba čísla? U mňa je prechodný žiaľ len Focus kombi a S-max... ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 09.01.2014  15:57

      « Re: Kde je Ford?

      Tady [odkaz]
      • 20 Reagovat !

        foto hedvin

        hedvin 09.01.2014  17:05

        « Re: Re: Kde je Ford?

        Británie není česko, celosvětově úspěchy ford má, ale u nás je to chabé
      • 10 Reagovat !

        foto hedvin

        hedvin 09.01.2014  17:05

        « Re: Re: Kde je Ford?

        Británie není česko, celosvětově úspěchy ford má, ale u nás je to chabé
        8-s
      • 02 Reagovat !

        foto Katikakus

        Katikakus 10.01.2014  07:41

        « Re: Re: Kde je Ford?

        Ta sedla :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Banjo

      Banjo 10.01.2014  07:31

      « Re: Kde je Ford?

      B-Max je o dost dražší než býval Fusion, Focus s motorem 1,0 zní podezřele a navíc ten design, Mondeo je moc veliké (na dobu hospodářekého poklesu) a Fiesta to všechno sama nezachrání...
      Tak asi proto.
    • 00 Reagovat !

      foto sir

      sir 10.01.2014  09:22

      « Re: Kde je Ford?

      Vzdyt je akurat 4 ty...hned po skode ...VW a dalsimu domacimu Hyundai....porad nic hrozneho.
      Staci se podivat jak Ford ted doplnil celou radu Transitu/Tourneo (takove portfolio snad nikdo nema)...a jak se mu zacali krasne prodavat...
      Navic Ford nechce bojovat za kazdou cenu nizkou ...cenou >:D A radeij na autech neco vydelat.
      A dalsi zlepseni pridje s ofenzivou dalsich novych modelu..rozsireni kategorie SUV o dva modely (ecosport a Edge), nove mondeo., hybridy..atd...opet se objevily hlasy o Fieste RS ..prijde Mustang...nove technologie...atd.
      Luxusnejsi odnoz modelu nazvana Vignale...

      Je se na co tesit...
  • 31 Reagovat !

    foto dave19

    dave19 09.01.2014  16:09

    S-klasse

    Páni takový náskok Ska před BMW jsem teda nečekal ale jako spravnýho Mercedesáka mě to moc těší je to skvělé auto výbava kvalita je prostě fantastická. Jen tak dále.
    • 31 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 09.01.2014  17:03

      « Re: S-klasse

      Souhlasím..nové Mercedesy se obecně designem moc povedly! :yes:
  • 311 Reagovat !

    foto Ji-Ri

    Ji/Ri 09.01.2014  17:14

    ...hrozné....

    ....nechápu, jak někdo může upřednostnit Hudlajku před čímkoliv z evropy.... 8-s
    • 22 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 09.01.2014  17:25

      « Re: ...hrozné....

      Řekl Ponyrider >:-[] >:-[]

      Já to chápal ještě před třeba rokem a půl, kdy i30 přišla na trh a v pravdě mohla konkurovat končícímu Golfu... ale doba pokročila, hlavně je tady vynikající 308, krásný Leon, perfektní Golf... a další se pomalu a jistě blíží... a ani ten zbytek na tom není nijak špatně.- Astra, Megane, C4.... a... Bravo...
      • 01 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 09.01.2014  17:55

        « Re: Re: ...hrozné....

        Poník byl klasika :-) něco jako Mustang >:D .... ale dneska se fakt divím... viz. tvé argumenty.... zapomněl jsi na Megana - toho taky vnímám jako vynikající auto s výbornou technikou a asi o šest galaxií výš než Jondeeeeeeeeeeeee.....
      • 41 Reagovat !

        foto King-of-rain

        King of rain 09.01.2014  19:07

        « Re: Re: ...hrozné....

        Mno, je to imho jednoduché.
        1.I30 se lidem vzhledově líbí a to že na to zde je opačný názor je irelevantní.Prostě se líbí a proto se kupuje.
        2.Záruka-zdarma 5 let bez omezení
        3.Výborný poměr cena výkon.
        4.Výborný marketing(v tom je KIA značně horší)
        5 Jako "baliček" je to prostě dobré auto, za dobrou cenu.
        • 10 Reagovat !

          foto michalpneu

          michalpneu 09.01.2014  19:23

          « Re: Re: Re: ...hrozné....

          1. Ano, je pro ně zkousnutelný. Přezouvám těch i30 nových asi 12 a každého jsem se ptal, zda se mu auto líbí. Každý řekl, že se korejci pochlapili, že to je sice mnohdy na přiliš extravagantní, ale zkousnutelné
          2. ano, to je dobrá věc.
          3. To se ukáže po 6 letech provozu a dál. Ale, že by to bylo nějak extra levné, koukal jsem na skladovky a tam to pod 300 zrovna moc nejde a já bych za to teda 300 nedal.
          4. souhlas
          5.ano souhlas
          • 01 Reagovat !

            foto King-of-rain

            King of rain 09.01.2014  20:34

            « Re: Re: Re: Re: ...hrozné....

            I30 Hatch v Trikoloru seženeš i za 250 kč.Moc jich není ale jde to.V combi provedení v 1,6MPV, Trikolor, paket couvačka,v metle, na hlínách + zimáky za cca 325 000.

            A jen dodám, že na netu člověk nic moc nenajde, dealeři to musí dělat skrytě.Něco se dá najít v jakoby ojetých.Jsou kusy co mají něco najeto a jsou i auta, které nemají nic, jen jim běží záruka.Takže koupit se dá hodně dobře.

            [odkaz]

    • 52 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 09.01.2014  17:37

      « Re: ...hrozné....

      Já to chápu.
    • 32 Reagovat !

      foto petrumr

      petrumr 09.01.2014  17:56

      « Re: ...hrozné....

      měl jsem taky na mále, ale hyundai je lepší jak renault, jak vidím doma ty prospekty a výpočty servisu, tak mně běhá mráz po zádech.
      • 16 Reagovat !

        foto Ji-Ri

        Ji/Ri 09.01.2014  18:00

        « Re: Re: ...hrozné....

        a tak dlouho ti běhal mráz po zádech až ti namrz mozek, viď? ...neboj, ještě máš šanci, že ti jednou rozmrzne..... ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto dal

      dal 10.01.2014  09:01

      « Re: ...hrozné....

      Stačí když se svezeš např. postupně s Rapidem, C4, Meganem a i30, zjistíš skutečné ceny, porovnáš výbavy a záruky.
      U mne by rozhodla už jízda.
    • 00 Reagovat !

      foto Gangrel

      Gangrel 10.01.2014  11:33

      « ...hrozné....

      Já to chápu docela dobře... :-!

      Ale co nechápu... proč má někdo problém s autem z Koree, když má doma z Koree téměř všechnu elektroniku :-O
  • 23 Reagovat !

    foto Julca

    Julča 09.01.2014  18:04

    Sny a relita!?

    Ne vždy se nám splní naše tajná přání a nakonec skončíme u Octavie nebo snad jen u Fabie!? >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto dederon00

    dederon00 09.01.2014  18:10

    neobanujete

    ponukam ultra moderne zlepsovadlo na predlzenie organu radosti a taktiez ponukam ako sa opit aby to vyzeralo na verejnosti ako chripka. za radu nic neziadam, som filantrop. >:D
  • 16 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 09.01.2014  18:26

    Up and down

    VW Up ukazuje cisla , jake by melo Citigo, kdyby to na sobe nemelo slepici sip. No s prichodem nove i10 bude tridni kral jasny :yes:
  • 25 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 09.01.2014  18:30

    Tretinka

    Jedno Sandero na 3 hurvajzy... Dacia si tyhle cisla zaslouzi :yes:
  • 67 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 09.01.2014  18:35

    kralovstvi i30

    Kdyz vyskrtneme podil firemnich nakupu Octavii, je dost mozne, ze i30 bude nejprodavanejsim vozem v tride. Skvela cisla pro hyundai :yes:

    (Podil firemnich i30 zdaleka nebude na urovni Octavie...)
  • 47 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 09.01.2014  18:38

    Roomster za zenitem

    ix20 uz davno s Roomsterem nebojuje. Bravo hyundai :yes:
    • 62 Reagovat !

      foto michalpneu

      michalpneu 09.01.2014  19:28

      « Re: Roomster za zenitem

      No, mě by spíš zajímalo, jak oni vybírají ty auta do kategorie MPV. Já loni kupoval roomster a samozřejmě jsem koukal po autech, která by velikostně odpovídala, protože to potřebuji na podnikání, aby to tedy odvezlo vše, co potřebuju. A přiznám se, že teda o ix20 mě nenapadlo ani uvažovat, vždyť je to na prostor vzadu daleko menší. Ten scenic a Bmax...no dobře. ale ix 20 v kategorii MPV, to opravdu ne.

      Navíc já mám MPV pořád zakotvená auta jako Mazda 5, Sharan, Alhambra...Partner, Berlingo, Touran ale ix20 je v této kategorii podle mě nesmysl.

      Jinak je škoda, že je ten roomster tak podceňovaný, je fakt, že jeho vzhled možná dost lidí irituje. Já na něj přešel z OI a musím říct, že jsem s ním spokojený. Hlavně co do prostoru a jízdních vlastnosti. Ten roomster sedí jak přibitý a prostor ve předu je jak v OI a to měřím 191. Jako oproti Fabii Combi to auto sedí daleko lépe a není vůbec náchylné na boční vítr. Přijde mi, že to sedí lépe jak moje stará octavie..
      • 27 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 09.01.2014  19:41

        « Re: Re: Roomster za zenitem

        ix20 je prostorove daleko lepe vybaveny jak Roomster. Kufr bude mozna u Skody lepsi, ale interier ix20 je daleko prostornejsi.
        • 71 Reagovat !

          foto michalpneu

          michalpneu 09.01.2014  19:48

          « Re: Re: Re: Roomster za zenitem

          prostově lépe vybavený??? To snad nemyslíš vážně. Vždyť ix20 má maximálně 1486 l zav. prostor. Roomster 1800 a něco když se vyndají sedadla a nákladová plocha jako hrom...

          Já jen, že v ix20 jsem seděl, když jsme ho přezouvali a pro řidiče je tam prostoru stejně, to ano, ale vzadu je to teda daleko horší než v roomsteru i pro zadní posádku.
          • 35 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 09.01.2014  20:05

            « Re: Re: Re: Re: Roomster za zenitem

            Ja se nebavim o zavazadelniku, ale o kabine. Podivej se na rozmery, pak zjistis, ze ix20 na tom je v porovnani dobre. Pradevsim je ale Hyundai citelne sirsi, Roomster je v tomhle tragedie, stejne jako rozmer zadnich sedadel. Roomster je vzadu jen pro deti kvzli rozmerum a tvaru sedadel...
            • 34 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 09.01.2014  23:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: Roomster za zenitem

              Bych, bych, bych. >:D :yes:
              • 14 Reagovat !

                foto Klaudius

                Klaudius 10.01.2014  07:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Roomster za zenitem

                Ale má pravdu.
                • 00 Reagovat !

                  foto jossalito

                  jossalito 11.01.2014  01:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Roomster za zenitem

                  Vengu má kamarádka. Nelíbí se mi ani užší Roomster, ani papundeklová Venga.
            • 00 Reagovat !

              foto michalpneu

              michalpneu 11.01.2014  00:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: Roomster za zenitem

              No tak já myslím,že se asi bavíme o různých autech. Vždyť ten roomster má vzadu prostoru jako hrom..Já tam seděl a se svými 191 cm jsem tam krásně jel do Frankfurtu a zpátky vzadu a prostoru jsem tam měl víc jak v octavii II combi..

              Já teda nevím, ale myslím, že v této kategorii je zavazadelník docela podstatný a pokud je tady rozdíl asi 350 l tak je to dost. nevím, jak bych do ix 20 narval 28 ks pneumatik, které v tom vozím, ale každý máme jiné priority.

              Nevím, papírově samozřejmě ix20 ty rozměry pro posádku větší má. Možná mám pocit, že je vzadu v roomsteru více místa, protože má delší rozvor a je tam více místa na nohy. A já jel v ix20 jako řidič jen kousek a jako spolujezdec jen přes Prahu a přišlo mi tam místa na šířku úplně stejně, jak u mě v roomsteru. Na výšku nad hlavou jsem měl v ix 20 teda místa méně, možná proto mi přijde menší, že je nahoře více zaoblená.
      • 14 Reagovat !

        foto Klaudius

        Klaudius 10.01.2014  08:02

        « Re: Re: Roomster za zenitem

        Pletieš piate cez deviate a lietaš z triedy do triedy. ix20 je konkurent C3 Picasso alebo dožívajúceho Renaultu Modus, či Fordu B-Max. B-Max ti príde väčší ako ix20? Kúp si okuliare...
        Roomster nie je MPV, je to niečo na polceste medzi MPV a užitkáčom, a porovnávať príliš s ničím nejde - chýba mu niečo aj k MPV aj k užitkáčom.
        Je divné, že hodnotíš MPV na základe toho, koľko priestoru poskytujú po zložení zadných sedadiel, na to máme užitkáče.
        • 00 Reagovat !

          foto michalpneu

          michalpneu 11.01.2014  00:37

          « Re: Re: Re: Roomster za zenitem

          A jako kvůli tomu mě musíš hned urážet? Já se jen ptal...aby ses neposral....
        • 00 Reagovat !

          foto michalpneu

          michalpneu 11.01.2014  00:49

          « Re: Re: Re: Roomster za zenitem

          ...a jentak mimochodem, já hodnotím MPV podle toho, jaké mám priority, protože toho roomstera používám zároveń jako pracovní auto na přepravu pneumatik, takže sorry že ti nespadám do prototypu člověka, který si vybírá auto striktně podle nějakých pravidel. Já potřebuji auto všestranné a pro mě je uložný prostor prioritou....tak pardon.
    • 09 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 09.01.2014  20:31

      « Re: Roomster za zenitem

      je fajn vidiet hyundai pred vw to je pravda ;-) :yes:

      a rovnako aj i30 pred golfom :yes:

      to su pocity na nezaplatenie :yes:

      hyundai slape :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
  • 11 Reagovat !

    foto Dave-11

    Dave 11 09.01.2014  18:39

    Proč jen první pětka ?

    ...to je o ničem. Zajímaly by mně i čísla jiných značek... ;-\ :no:
  • 07 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 09.01.2014  19:50

    i30, i40

    skutocne velmi pekne vysledky :yes:

    gratulacia
  • 20 Reagovat !

    foto Ham-

    Ham. 10.01.2014  00:05

    Češi, národ kombajnérů a petrolheadů

    Rok 2013 podle karoserií a paliva

    Osobní

    kombi 28,00 %
    hatch/liftback 18,67 %
    sedan 16,10 %
    MPV 15,51 %
    SUV 15,23 %
    mini 3,48 %
    víceúčelové 1,41 %
    sportovní 0,35 %
    nezjištěno 1,21 %

    benzin s 55,47 %
    diesel s 42,33 %
    LPG 0,39 %
    hybrid 0,26 %
    CNG 0,23 %
    E85 0,06 %
    elektro 0,02 %
    nezjištěno 1,21 %.

    Lehké užitkáče

    diesel 89,63 %
    benzin 4,07 %
    CNG 3,68 %
    LPG 0,04 %
    nezjištěno 2,55 %

    zdroj SDA

Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Čínský superphone dostane superčip. V Antutu málem strhal počítadlo

Čínský superphone dostane superčip. V Antutu málem…

Zvěsti o připravovaném Xiaomi Mi Mix 2S vídáme na webu již několik týdnů, ovšem telefon vypadá reálněji až…

Hackeři mají nový cíl, okrádají hráče online her. Připraví je nejen o peníze

Hackeři mají nový cíl, okrádají hráče online her.…

Online hry zažívají boom a vlastní hráčský účet má nejvíce lidí v historii. Nejaktivnějšími „pařany“ jsou mladí…

 

iSport.cz

Program hokeje na ZOH 2018: rozpis turnaje, hrací systém

Program hokeje na ZOH 2018: rozpis turnaje, hrací systém

Hokej na olympijských hrách v Pchjongčchangu bude jednou z nejsledovanějších disciplín, i když na ZOH 2018 po…

Senzační jízda Kvitové! Ovládla i turnaj v Dauhá, vrací se mezi TOP deset

Senzační jízda Kvitové! Ovládla i turnaj v Dauhá,…

Neskutečná jízda české šampionky!Petra Kvitová vybojovala na turnaji v Dauhá druhý letošní a celkově 22. titul…

 

Reflex.cz

ČSSD povede Hamáček, porazil Zimolu i Chovance

ČSSD povede Hamáček, porazil Zimolu i Chovance

Sociální demokracii povede dosavadní místopředseda strany a místopředseda Poslanecké Sněmovny Jan Hamáček. V…

Záhada velrybích ztroskotání: Překvapivé vysvětlení hromadných sebevražd kytovců

Záhada velrybích ztroskotání: Překvapivé vysvětlení…

Vědci už dlouho hledají příčiny, proč velryby vplouvají na mělčiny, kde hromadně hynou. Jednu z nich teď možná…