nerekl bych, ze toto je priklad kontroverzniho designu. Design je natolik umirneny, ze nevidim duvod k tomu aby bipolarne rozdeloval zakazniky jako treba multipla.
Me osobne se i libi a na americke auto z roku 2003 ma i celkem slusny interier.
Souhlas. Ta chyba musela být někde jinde. Přístrojovka je moc hezká, ale materiály možná za nic nestály. Myslím, že Mercedes s R-kem a Chrysler s Pacifikou (stejná platforma) předběhly dobu. První modely ve své nové kategorie mají vždycky problém s "konzervami", kteří napřed čekají, kdo jiný si takový šikovný model koupí... Jestli se ale problém Pacifiky neschovává pod formulací "kolísavá kvalita"- to může být hřebíček do rakve i šikovného modelu.
Která byla naprostro přemrštěná. To samé se stalo i M-B R (což je ta samá třída), který stál naprosto MOC... nakonec mu ubrali standardní 4MATIC a další prvky, cena výrazně klesla a je to v pohodě.
V tomto aute sa denne vozím; jazdné vlastnosti, kvalita materiálov i spracovanie OK (Mercedes), len tá cena nových vozov bola fakt prehnaná a v tom ja vidím hlavnú príčinu neúspechu.
Také to tak vidím. Mě je Pacifica hrozně příjemné auto a vždycky mě potěší, když ho někde potkám. Ale jestli byla přemrštěná cena a kolísavá kvalita, docela chápu rozhodnutí zákazníků. Každopádně je škoda, že se tohle auto neujalo.
Jestli to nebude tím, že jsem měl na práci jiný věci než čučet do PC a plkat tu s váma.....
Já na dovolený čas u internetu fakt netrávím, narozdíl od někoho....
Povodne som sa dival na novu Mazdu cx7 ale nakoniec zvitazila Pacifica. Chrysler Pacificu vlastnim uz niekolko rokov a som s nou velmi spokojny. Cena noveho auto bola dost vysoka ale hrozne rychlo padala. Ja som kupil 1 rocnu Pacificu Limited s 30 tisicami kilometrov za $16 tisic USD. Teraz mam najadzdene asi 100 tisic, auto je jak nove jedine co sa prihodilo pre tyzdnom prihodilo ze mi prestal pracovat amplifier na radio.
Teda abych pravdu řekl, tak dykž vidm jak jsou toho plný bazary a kolik toho po našich silnicích jezdí, byl bych se hádal,jak to bylo úspěšný... Ale jak byl nechtěnej,tak jsou z toho levný ojetiny a u nás je to evidentně velmi oblíbený auto. Mě se to líbí moc.
BTW napadlo Vás,že Barichello může taky vyjimečně s něčím souhlasit?
Spíš je toho na Barrichella teď moc... ono 4 články o neúspšných vozech od Chrysleru v jednom týdnu musí být moc i na takový formát jako je barik >:-[]