Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chrysler Pentastar V6 dostane přeplňování a přímé vstřikování

Rodinu zážehových vidlicových šestiválců koncernu Fiat Chrysler Automobiles čeká důkladná modernizace, která má přinést několik zásadních změn.
Zpět na článek
11. 12. 2014 12:06
10. 12. 2014 11:01
JO a v Austrálii startuje TESLA :-D
>:D >:D >:D
[odkaz]
to je bordel v tom dnešním světě, musej dělat reklamy na spalováky [odkaz] aby to vůbec někdo koupil, taková reklamní masírka na davy aby byly stále v obraze a nečuměli jinam, chudáci >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
10. 12. 2014 13:10
Že by konečně? Po 5ti resp. 6ti letech?
Fiat namísto slibů koenčně konal a to přímé vstřikování a multiair, které slibovali už v roce 2010 konečně aplikoval?

To bude parády, sice se 8 resp. 9 letým spožděním oproti GM, ale co >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
11
10. 12. 2014 13:12
Re: Že by konečně? Po 5ti resp. 6ti letech?
V roce 2010 to byl přece úplně nový motor. Proč by hned kompletně předělávali nový motor?
Avatar - Barrichello
10. 12. 2014 13:25
Re: Že by konečně? Po 5ti resp. 6ti letech?
Protože hlavní konkurent v USA, General Motors měl přímý vstřik už v roce 2007 >:D

A protože ten motor pak baští o trošku méně, má o trošku lepší emise atd.

Přitom je to práce tak na půl roku, pro konstruktéry vč. komplet otestování >:D

Jinak motor byl komplet hotový už v roce 2009 pod Cerberusem, Fiat ho pouze uvedl do sériové výroby. Ale jinak je to 100% práce DaimlerChrysler AG + Cerberus >:D
10. 12. 2014 13:55
Re: Že by konečně? Po 5ti resp. 6ti letech?
Myslis o trochu vyssi emise pevnych castic?
Avatar - Barrichello
10. 12. 2014 14:03
Re: Že by konečně? Po 5ti resp. 6ti letech?
Jde o co kdo sleduje, a pomatená evropa i některé státy usa sledují pouze CO2, že.

A tam jaksi DFI boduje >:D
10. 12. 2014 14:57
Re: Že by konečně? Po 5ti resp. 6ti letech?
Problem je ten, ze i pomatena evropa sleduje ostatni slozky vyfukovych plynu pomoci rozumnych EURO norem, do kterych se od roku 2009 potichu zanesla do te doby neexistujici kolonka 0.005 g/km pevnych castic pro vozy s primovstrikem, takze o problemu se sice vi, nicmene prime vstrikovani se bohuzel vsude velebi a cerne vyfuky se taktne prehlizi.
10. 12. 2014 14:49
Re: Že by konečně? Po 5ti resp. 6ti letech?
Zjevně naznali, že jsou důležitější věci k vývoji, než kompletně předělávat právě představený motor.
Avatar - Barrichello
10. 12. 2014 14:56
Re: Že by konečně? Po 5ti resp. 6ti letech?
To bych celkem bral, kdyby vyíjeli jeden nový model za druhým.

Navíc jaksi na vývoji podvozku či karoerie nedělá stjný tým co na motorech, že.

A z nových modelů představili za cca 5 let akorát 200, Cherokee, Renegade a Dart. A pak přelepili logo na Ducatu a Doblu a dali do nich jiný motor. To muselo být doslova přetížené, to vývojové oddělení, notabene, když na tom makali jak v usa, tak v itálii. Ti chudáci určitě jeli 20ti hodinové denní směny >:D

Zbytek sou pouhé facelifty a staré modely.

Z motorů udělali akorát verzi 3,2 a 3,0 a to nikdo neví, jak moc předpřipravené už byla od Cerberusu a pak ještě 6,2 Hellcat.

To je taky vytíženost jak blázen, jeden nový motor a dvě verze vycházející z jedné rodinz Pentastar, kde v podstatě stačí snížit výkon, změnšit objem a pár dalších úprav a motor hotový.
10. 12. 2014 15:26
Re: Že by konečně? Po 5ti resp. 6ti letech?
No prostě Bariku, zjevně měli nějaký plán, který se sice tobě nelíbí, ale dle prodejů jim zjevně vychází.
Avatar - Barrichello
10. 12. 2014 15:35
Re: Že by konečně? Po 5ti resp. 6ti letech?
Plán měli, ale konkurence jim ujela o vlak. Aspon se se týče motorů 100%

jediný zajímavý je tam to HEMI coby legenda a Hellcat, zbytek už jinde měli dááááávnoo.
10. 12. 2014 22:34
Re: Že by konečně? Po 5ti resp. 6ti letech?
Na tobe je mejsmutnejsi to, ze uz mi ani nestojis za to, abych na ty tvoje plky reagoval.
Avatar - Barrichello
10. 12. 2014 23:51
Re: Že by konečně? Po 5ti resp. 6ti letech?
Nápodobně wolffíčku, nápodobně.

To víš, 2007 a 2015.

Těžký prohry se komentujou blbě, víme >:D >:D
10. 12. 2014 22:36
Packalové od Fiatu....
.... no zase na co šáhli to podělali, a na co nešáhli, to se podělalo ještě víc.... Všechno špatně....

a nejhorší je, že stará dobrá amerika jim to žere a ty jejich podprůměrný, škaredý, zastaralý křápy s archaickejma motorama se dokonce prodávají....

no hnus, svět se v zadel obrací:
[odkaz]

Může mi někdo vysvětlit jak takoví břídilové jako FCA mohou v USA provozovat nejrychleji rostoucí velkou automobilku?

PS: a až se kolem 20.12. dozvíme, že se právě prodal milióntý Jeep v roce 2014, tak má Barik vánoce skažený už úplně.... Ani modýlek Lady Niva pod stromečkem to nezachrání.... :-(
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Barrichello
10. 12. 2014 23:58
Re: Packalové od Fiatu....
[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

Že nás těšilo :o))
Avatar - Barrichello
11. 12. 2014 00:36
Re: Packalové od Fiatu....
[odkaz]

V listopadu rostli skoro všichni, v usa je levný benzín a tak amíci zas kupují suv a pikapy. Chryzsler na tom staví, horší je, že narozdíl od GM nemá co nabídnout až se to otočí.

Sleduj - ano 200 se prodalo rekordních 14 tis ks. Avenger už chytrolíni zlikvidovali, takže logicky zákazníci Avengeru budto utekli jinam, nebo přešli na bezpohlavní herku 200.

jenže

Buick LaCrosse - 5000 ks
Cadillac ATS - 2300
Chevy Malibu - 12 000
CTS - 2400
Regal - 1900

Takže co tam máš dál

Jo Jeep

GrandCherokee - 15 000
Durango - 5400

Suburban - 5000
Yukon - 5600
Tahoe - 8000
Escalade - 3240

Jo pak tu máme milé Cherokee - 16 900
Equinox - 18 900
a krom něj ještě GMC Acadia - 6400

Takový detail

A pak tu máme milý Compass a Patriot - 4000 resp. 7500
GMC Terrarin 7700 a SRX 3300, jen těsná prohra

Na Wrangler pravda nemá GM nic, ale to se má změnit

Ale máme tu jiné věcičky.

Dart - 9000
Cruze - 22800
Verano - 3300

slušný, ne :o))

300 a charger - 4900 resp. 6600
XTS - 1700, Impala - 9400, SS - 105, Caprice 288

pikapy není o čem, sierra, colorado, silverado, avalanche a další ramky v pohodě deklasují, stejně jako savana a express deklasují vany.

A Journey? 7500
Enclave - 4300, Traverse 7800, Encore - 4600

místo 500vek fiatků Sonic a spark

místo 45 viperů 2400 Corvett
místo 4160 challengerů 4400 camar

no a fiatu zbejvá caravan a TaC. 16900 ks

To je jediný co GM chybí, klasické minivany.

Navíc v tom skvělém listopadu, zalitém sluncem měli oproti listopadu 2013 pokles TaC, Avenger, Charger, Caravan, Durango a fiat 500.

Drží to pikapy, jeepy a 200ka. Tedy krom Cherokee a 200ky zásluha fa Daimlerchrysler a cerberusu >:D >:D
11. 12. 2014 08:14
Re: Packalové od Fiatu....
Amici nikdy SUV a pickupy kupovat neprestali. To si jenom automobilky myslely ze o ne neni zajem, tak se omezovala vyroba. Vysledkem bylo, ze se z nich v USA stalo na urcitou dobu dokonce nedostatkove zbozi. V dobe krize nebyl problem dostat na sedan 30 % slevy, ale pickup se prodaval za cenikovou cenu bez jakekoliv slevy.
11. 12. 2014 10:33
Re: Packalové od Fiatu....
FCA - růst za 11 měsíců 2014 o 16% oproti 2013
GM - růst za 11 měsíců 2014 o 4% oproti 2013
11. 12. 2014 11:59
Re: Packalové od Fiatu....
To hovori za vsetko, netreba ani 1000 odkazov:D
Avatar - Barrichello
11. 12. 2014 19:46
Re: Packalové od Fiatu....
Z mála se roste vždy dobře >:D

A taky když máte jen pár modelů >:D
11. 12. 2014 21:53
Re: Packalové od Fiatu....
Malé prodeje ještě nejsou zárukou budoucího rychlého růstu a FCA roste rychleji než GM delší dobu.
11. 12. 2014 12:06
Chyba
chyba
Rozbalit vlákno
0