Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Čínský trh v polovině roku 2011: Pořadí modelů

Diskuze (70)
Volkswagen potvrzuje pozici leadera čínského automobilového trhu. Daří se ale například i Škodě Octavia.

Číňané milují sedany, a proto nepřekvapí, že právě takový model v pololetí vede žebříček nejprodávanějších vozů. Konkrétně se jedná o Volkswagen Lavida, modernizovanou verzi u nás známé Bory.

Třetí příčka patří dalšímu kompaktnímu VW – pod názvem Jetta se zde prodává sedan odvozený od druhé generace Golfu.

Mezi tyto dva modely se vklínil Buick Excelle. Pod tímto názvem se nabízí facelfitovaný Chevrolet Lacetti. Kromě toho existuje i Excelle GT a XT, lokalizovaná verze nové generace Opelu Astra ve verzích hatchback a sedan. Tomu ovšem přísluší až 17. příčka.

Škoda Octavia je s 63 tisíci kusy na 24. místě. Prodejními výsledky svádí vyrovnaný souboj např. s VW Passat nebo Hyundai Elantra.

Nejprodávanějším SUV je VW Tiguan (celkově 22. místo) a nejprodávanějším prémiovým vozem Audi A6L (39. místo).

Čínský trh - přehled nejprodávanějších vozů za 1. pololetí
Poř.modelks 1-6/2011
1VW Lavida131626
2Buick Excelle121418
3VW Jetta116181
4BYD F3112842
5FAW Xiali N-Series107685
6Chevrolet Cruze102584
7Ford Focus101912
8VW Bora94042
9Chevrolet Sail84043
10Chery QQ77047
11Great Wall Tengyi C3076861
12Nissan Sunny73159
13Nissan Teana73026
14VW Polo72854
15Honda Accord69733
16Toyota Corolla67604
17Buick Excelle XT/GT66510
18Great Wall Hover H3/H565942
19Nissan Bluebird Sylphy64735
20VW Passat63834
21Hyundai Elantra63457
22VW Tiguan62564
23Kia Forte Furuidi62553
24Škoda Octavia62548
25Toyota Camry62303
26VW Sagitar60284
27Honda CR-V59184
28VW Santana Vista58999
29Hyundai Verna57923
30Citroen C-Quatre57913
31Buick LaCrosse57745
32Chevrolet Lova57156
33BYD F056737
34VW Santana56627
35Honda City53295
36ChangAn Benben Mini52611
37FAW Besturn B5052562
38Mazda651499
39Audi A6L50572
40Hyundai ix3549979
41Chery Tiggo49182
42Nissan Livina48837
43Emgrand EC748769
44Honda Civic48413
45Nissan Qashqai47252
46Toyota Corolla EX46180
47VW Golf43335
48Brilliance Junjie FRV (BS2)42840
49Haima Family41170
50Nissan Tiida40870

Diskuze (70)
Avatar - Barrichello
25. 7. 2011 09:53
Re: ...
Jo tyhle vykopávky jezdí za 7 litrů, hlavně v městkém provozu v číně, v takové Pekingu, viděl si někdy videa?
Nemotej sem ted evropu, zaměř se na sorvání když si každej druhej v rozjovoých zemích bude moci dovolit vykopávku s úrůměrem 8 litrů + pár boháčů z leity jezdící v luxusních kárách, jaká je průměrná spotřeba v rozovojých zemích a srovnej to v usa....

Ta vykopávka je ráda, že to jede za 10, což je tolik kolik žere na dálkové trasy po USA moderní V8ka.....

Takže rozdíl je v tom, že USA drandí ve 300 HP V6 a 400-500 HP V8 za stejnou prům. spotřebu, kterou mají v rozvojových zemích letité motory 1,6 1,8 či 2,0 R4 benzín nebo prehistorické, mnohdy ještě atmosferické diesly které maj třetinový výkon....

Prostě mi přijde divné bít se v prsa, že někdo prodávám sto let staré vehikly. Jistě, je to marketingový úspěch, ale to je tak vše.
Avatar - Barrichello
25. 7. 2011 09:50
Re: ...
jedna americká značka, aktuálně.

Dřív akorát Chrysler prodal licence na nákládky do Turecka, pak ještě Beeing bouchal v číně starý Cherokee a kdysi dávno jeep spolupracoval s Indickou Mahindrou.

Ford bouchal trošku starší modely(evropský ovšem), ale ne tolik někde v jižní africe a tuším argentině...
Avatar - Barrichello
25. 7. 2011 09:47
Re: ...
Jo tyhle vykopávky jezdí za 7 litrů, hlavně v městkém provozu v číně, v takové Pekingu, viděl si někdy videa?
Nemotej sem ted evropu, zaměř se na srovnání když si každej druhej v rozjových zemích bude moci dovolit vykopávku s průměrem 8 litrů + pár boháčů z elity jezdící v luxusních kárách, jaká je průměrná spotřeba v rozovojých zemích a srovnej to v usa....

Ta vykopávka je ráda, že to jede za 10, což je tolik kolik žere na dálkové trasy po USA moderní V8ka.....

Takže rozdíl je v tom, že USA drandí zpola ve 300 HP V6 a 400-500 HP V8 za stejnou prům. spotřebu, kterou mají v rozvojových zemích letité motory 1,6 1,8 či 2,0 R4 benzín nebo prehistorické, mnohdy ještě atmosferické diesly které maj třetinový výkon....

Prostě mi přijde divné bít se v prsa, že někdo prodávám sto let staré vehikly. Jistě, je to marketingový úspěch, ale to je tak vše.
22. 7. 2011 17:38
Re: NEJPRODÁVANĚJŠÍ
Ubohost snad ještě nikdy v dějinách neměla ryzejší podobu. >:D >:D >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
22. 7. 2011 17:14
Re: ...
O nějakém druhém pohledu bys tady Ty, jako fanda US cars, neměl vůbec mluvit. To bych mohl zase já říct, že US značky nedomyšlejí už celá desetiletí. A to tak, že když je jejich průměrná spotřeba někde u 13 litrů a u evropských aut 7 litrů, tak že my, jako celý svět, budem jezdit na ropu o dost let méně, protože americe nestačí malé motory, ale musí jezdit v nenažraných V8. Úplně stejná logika ;-)
U těch vykopávek pořád nevím, čemu se divíš. Ty bys snad jako třeba Brazilec chtěl pořád jezdit na kole? Oni nemají právo na auto? Mají stejně jako ty a VW a nejen VW jim ho nabízí. Je staré, ale je to auto. Nevidím v tom nic špatného, naopak. Je to spíš tebou. Jsi až moc zaslepen nenávistí k VW. Ale když je někdo, kdo jen cekne o US autech, tak první tasíš meče.