Na právě probíhající mezinárodní prezentaci v Lisabonu zveřejnil český dovozce pouze ceny pětidveřového sedanu. Zážehový třílitr se dovážet nebude, vznětový šestiválec ano.
nova C5 je lacnejsia ako SUPERB...a sa stavym ze superb nebude mat v zaklade 7airbagov a ani tu klimu >:D nehovorim o radiu este...bravo citroen :yes: skoda toho 3l ale podla mna vacsina pojde to diesela :-)
otazne je kolko managerov pojde do francuza. vacsinou vyberaju z dvojice az trojice Passat - Mondeo - Superb. k tomu sa pridal za posledne roky Avensis. Dalej tu mame Mazdu 6, novu Hondu accord, ale trebars aj novu Lagunu. Nemozeme zabudnut ani BMW radu 3, ktore velmi prekvapilo za tento rok(bolo v prvej desiatke najpredavanejsich aut v europe)...
Vela ludi sa francuzov boji. Snad to nova Laguna a C5 zmenia. kto hlada komfort na dlhe cesty a este nesiel v C, robi chybu, mal by si hned objednat predvadzacku
presne tento segment strednej-vyssej strednej triedy je velmi silny a vsetky nove modely to budu mat tazke ale dufam ze C5 sa usadi a bude medzi tymi lepsimi :-)
Kazda automobilka ma akcie a nasledne zlavy, lebo inak by im to stalo v obchodoch. Nikdy sa neriadim cennikom nedaju lacnejsie tu idem inde ;-) Ale s tychto aut ma najviac zaujala mazda6 :-!
obaja mate pravdu...len skoda ze H3 je iba v najvyssej vybave malo by to byt v serii
...k tym managerom ten ktory sa chce odlisit tak kupuje C5, MONDEO to newem pre mna pekne auto ale nevizaruje nejaku charizmu, PASSAT si kupi ten co chce spolahlive auto(ale su aj kusi ktore su viac v servise ako na ceste)a musi natrafit na spravny model ako to je aj s GOLFOM nektore su super ine sa seru stale...SUBERB ten sa mi nepaci vobec tak by som volil C5 :-)
tak ti ňák nevim, ale zrovna ty se tady podle všeho vzrušuješ úplně zbytečně - mně je jedno, co si kdo bude kupovat, zajímá mně co, si můžu koupit já. A podle všeho, ty si nekoupíš ani C5, ani Superba a ani Prassata. Takže klídek kámo, navíc seš trochu mimo mísu - v týhle kategorii je klima a sedm airbagů dneska standart i u základních provedení - holt přání bejvá otcem myšlenky, co?
No a? Ta 1,4 je zakladni motorizace s vykonem 90kW u C5 to je 1,8 92kW takze da se rict, ze to je stejne. Ta 1,4 je modernejsi motor, bude mit nizsi povinne ruceni (pokud to nebude podle vykonu) a asi i lepsi spotrebu. Na druhou stranu bude mit asi vetsi servisni naklady, takze zde je to podle me vyrovnane a bude jen zalezet na ostatni vybave.
Jasne. Slaboucka 1.4rka vyhnana turbem v pomerne velkem a tezkem voze jako je Superb bude mit urcite lepsi spotrebu nez atmosfericka 1.8cka o stejnem vykonu. A ted prosim tu o Karkulce. >:D
To je zcela irelevantni. To co je dulezite je, ze motor o tomto objemu pri takove zatezi bude muset vyuzivat turbokoniky a ti nejsou rozhodne lacini. Turbomotor se vyplati spotrebou pouze pokud je jeho vykon vyuzivan spise jednorazove ve vyjimecnych pripadech, pokud musi ject naplno, tak spotreba zacne stoupat do zavratnych vysin.
Motorům nerozumíš. Je to zcela naopak. Turbomotor i benzínový má vyšší účinnost, takže spotřeba je u nich při srovnatelném výkonu, což tyto dva motory mají nižší !!! Je to markantní obzvlášť u benzínových motorů.
Bez si zase hrat s anglicakem a nevstupuj do debaty o vecech o kterych nemas poneti. S atmosferami i turbomotory mam docela dost najete, takze fakt vim jaka je spotreba ceho.
Problem turbomotoru je, ze jeho spotreba extremne zavisi na vyuziti vykonu. Za idealnich podminek ma spotrebu cca jako (samozrejme slabsi) atmosfera stejneho objemu, ale jakmile se na nej zacne slapat, tak spotreba roste nade vsechny meze a neni problem ve spotrebe prekonat benzinovy osmivalec. Coz je pro klidneho ridice v pohode, protoze vykon motoru vyuzije malokdy, ale problem nastava, pokud je vuz podmotorizovany do te miry, ze se vykon vyuziva neustale, pak uz i celkova spotreba trpi.
Napriklad italsky T-JET (coz je 1.4 turbo) ma na dalnici i pri poklidne (tj. kolem 150ti) jizde vyssi spotrebu nez benzinovy sestivalec s o dost vyssim vykonem. Tenhle moturek v Superbu si na dalnici pri jizde zlehounka nad limit rekne o dvanact litru jen to frkne.
Pro Superb hraje spousta veci, jako je vseobecny odpor k nespolehlivym francouzkym krapum, patriotismus k "ceskymu" vyrobku a servisni sit na kazdym rohu. Cisla minulych prodeju hovori za vse a tech par uzvanenych majitelu "francouzke krasy" s tim nic nenadela.
Kdybys anonyme přemejšlel hlavou a né p----í a měl trošku přehled, tak nenapíšeš takovou hovadinu.
Top manageři TOP koncernů totiž nesledují prodejní čísla v ČR a nestaví svou strategii dle nich ty hňupe.
Kup si škodu a zalez mezi šeď primitive. :no:
Skoč do zdi chudáku. Když budu mít v nicku Fabia tak budeš pět jinak nebo co? O co vůbec vypovídá můj nick více ,než tvůj adresnej anonym?
Když tomu nerozumíš, tak nepruď. :no:
Ty *,jaký průšvih?Vel Satis se na to,jak je odvážný,prodává celkem dobře.Já kdybych měl 900 000 na auto,nejdu do ničeho jiného.Silný propadák je známý designový zbabělec Phaeton :no: I jeho tovarna je pomalu známější než on >:D >:-[]
No nejsem zrovna příznivcem francouzů ale ta C5 se mi líbí.Co se týče toho Superba Škoda o tom autě mluvit sám mám doma T5 a Sharana tak vím co je to poruchovost u VW .Stejně všechno prověří čas
Zvláštní, když srovnám ceny a možnosti výbav u jednotlivých motorizací - rozhodně si toto auto nekoupím v ČR..., doporučuji navštívit konfigurátor na citroen.fr a přepočítat kurzem...
Minulá generace se mi ani trochu nelíbila. Spíš bych řekl že byla škaredá. Tohle je ale jiné kafe. Design se opravdu povedl. Moc jsem ale nepochopil paletu benzinových motorů. Měli by něco udělat s 3.0i a taky se zbavit 4-stupňové převodovky u 2.0i 16V...Nejsem ten typ co požaduje skvělé jízdní vlastnosti (i když možná bude na úrovni Mondea), ale C5 bych si v tomto segmentu koupilm, aniž bych se nějak dlouho rozhodoval. :-)
Neřekl bych, že to bude mít jízdní vlastnosti na úrovni Mondea a to z jednoho prostého důvodu - je to laděný do komfortna a u citrónu určitě nemají zájem o nejlepší časy v závodu do vrchu na kokořínských serpentinách ;-)
skoda toho 6 valce v benzinu pro CR, tohle auto se me desne libi a pristi rok zvazuju vymenu za stavajici A6ku, ale nic jineho nes benzin s minimalne 6 valci nechci, takze bud koupim v nemecku, nebo jine kocar od jine znacky
pánové,kolik jste měli "žabožroutů",že hned soudíte?Já,moji známí a rodina s nimi nemáme problém.Můj děda měl Renault 4CV-jednoduché a maximálně spolehlivé auto,poté se chystal koupit Renault R8(vím,že tehdejší vozy byly osvobozeny od nespolehlivých elektrických vymožeností,ale i novější typy,jako jsou Laguna,thalia a spol.byly bez problémů).Znám lidi se samými pozitivními zkušenostmi jak s Renaulty,tak s Citroeny.Jediná značka,která zčásti kazí Francouzům pověst,je Peugeot
Když mám příležitost,tak se samozřejmě ptám.Pochopitelně se najdou tací,kteří jsou kritičtí vůči čipové kartě Renaultů,ve druhém autobazaru mi ale tento systém vřele doporučovali a shodli se,že je bezproblémový.A nebyl to jen jeden autobazar...
Novým autům nesvědčí elektronika,své o tom může říct i Mercedes,ale i Laguna(i když všichni mojí známí,kteří mají Lagunu II,si jí nemohou vynachválit)
Inu,svět je plný paradoxů...
Tak s Lagunou minulý generace bych byl opatrný. I Renault sám uznal, že to z hlediska spolehlivosti nebyl povedený model. Při předváděčce nový generace dávali tak strašně najevo, že se chtěj oprostit od staré generace, že by člověk řekl, že se ocitl u konkurence >:D
som hlavne zvedavy na vybavu ktoru budu ponukat k tej cene, napriklad ked porovnam nemecke a francuzske ceny, vo FRA su este vyssie ceny ako v GER, pritom v GER je vo vybave Executive uplne vsetko, vratane veci za ktore sa vo FRA priplaca este naviac. Takze rozdiel moze byt az cez 100 000 Sk:-), co nie je malo. Co vy na to? Myslim ze sa oplati poriadne prezriet vsetky cenniky.
Ve FRA. hrajou na to že je to domácí automobilka a tudíž si mohou dovolit větší ceny než např. v Německu. Je to podobné jako se Superbem, který bude v Něm. a o několik desítek tisíc levnější. Jinak C5 se mi moc líbí, má celkem příznivou cenu.
Nejenom Superb. Zrovna včera jsem si nakonfiguroval "svoje" Mondeo na německém a poté naprosto identicky na českém konfigurátoru a podle současného kurzu Kč vyšlo to německé o neuvěřitelných 150.000 Kč levněji :-O Na tom by už šla postavit živnost :-)
Není náhodou, že ciťáci postavili základní cenu na úroveň supII.
Mají shodné zákazníky a shodný termín uvedení na trh. Jdou proti sobě. Uvidíme jak si budou vést. Starý C5 určitě nebyl takový propadák jako SupI, kterého prodali ročně 20000 kusů. Ten se určitě nevyplatil. SupII je nyní v podstatě marketingově konfigurovaný pro zákazníky jako větší oktávie t.j. liftback a kombi tak, aby na ni mohli zákaznící oktávie přejít. To u starého Supu nešlo. Kdo měl oktávii liftback a přišel se podívat na supa hned se ptal jestli bude něco jiného než ten kufrák. Takže šel jinam. Teď může koupit supII.
Já si nemyslím, ze na projektu Superb I Škodovka prodělala. Vývoj spočíval (zjednodušeně řečeno) v prodloužení starého Passata o ca. 10cm a Superb byl na světě. A to se to pak vyplatí i při nějakých 20-30tis aut za rok...
Cena všech lisovacích a dalších přípravků (neměly s passatem nic společného) se musí zaplatit z vylisovaných kusů. Pokud se lisuje rolsroyce, pak tam je v ceně kalkulováno, že se vylisuje málo, ale u supI, který stál v průměru okolo 800tisíc se musí nalisovat aspoň půl miliónu, aby se to zaplatilo. Navíc prodali ročeně jen 18 tisíc. Nepřiznají to samozřejmě, ale byl to propadák.
Nevím, kdo to posuzoval - asi sešlost manažerů jak líčil soudruh Jahn v rozhovoru-, ale to auto bylo propadák už na první pohled. Prodejné jen s velkým úsilím.
na rozdiel od SUPERB II sa ale C5 nesnazi kecat o sebe nezmysly, ze je na hranici strednej a vyssej strednej. Nemam rad francuzov, ale zda sa, ze dizajn sa neskutocne podaril. Na rozdiel od SUPERB II, ktoreho dizajn j neskutocna zlatanina a krok spat oproti podarenemu SUPERB I (hoci ten bol takmer zhodny s PASSAT B5). Ten kufor sice nie je zly napad, ale vyzera to tiez strasne.
Ludia u nas si tiez musia zvyknut, ze nemozu mat v nejakom aute vsetko. Chcem vlajkovu lod SKODY a prudim, ze sedan nie je prakticky??? A nemalo by sa nahodou aj A4 robit ako liftback, alebo PASSAT B6? A ked uz akoze je "na hrane triedy", tak taky BMW 5 liftack, to by bolo nieco... >:-[]
Bud chcem luxusnejsie auto, alebo prakticke. Ale za 5 korun mat vsetko, to proste nejde...