nj otazka je, ze ci ako uzitkove auto bude splnat vsetky kriteria co treba... hlavne by som sa obaval dobreho dieslaka a rozumne odstupnovanej prevodovky... ked tam daju nejaku kratku 5ku... a dalsia vec nejaka korozia toho sa snad vyvarovali
Musim říct že Lodgy ve vyšších výbavách a s motory 1.5dci 80kw a 1.2tce 85kw mě hodně zaujal. Dokker jako užitkové vozidlo vypadá také velmi zajímavě vzhledem k ceně.
Co ale nechápu je 1.6mpi 60kw? WTF? I logan měl 1.6 66kw, později 77kw tuším.
jono asi to bude tím "eurem", ale stejně nechápu, že nemají nějakou jinou alternativu. Ono s modelem co začíná prodeje v půlce roku 2012 je základ 1.6 s 60kw opravdu zvláštní 8-s Nic to nemění na faktu, že se zmíněnými motory (1.2tce prý točí 2900ot a silnější 1.5dci 2200ot ve 130km/h) ve výbavě exception (neboli prestige) jde o velmi zajímavé auto :-)
Dacia našla díru na trhu....kromě Fiatu který už pickup v ČR snad neprodává je Dacia jediná s takovým "pracantem" a když se k tomu přidá Dokker,můžou se těšit ze zisku...
Dokker mě příjemně překvapil..vypadá o dost líp jak Lodgy
Na to, že je auto.cz "odborným" webem, unikl autorům celkem podstatný detail. Z fotografií, na které sem dal odkaz pogo26 ( [odkaz] ), je vidět, že má Dokker oproti Lodgy dvě nesouměrná křídla dveří (stejně jako Logan MCV). Lodgy má klasické páté dveře vyklápěné nahoru. Z toho plyne, že by se do Dokkeru mohla lehce naložit i europaleta.
Příště by si autoři podobných článků mohli zjistit lepší informace. Už mě štve, jak to tu celkově upadá!!!