No, nevím jestli u TwinAiru to bude s režimem Eco úplně stejné, ale u Alfy s DNA to funguje takto (a výborně): režim N je v podstatě režimem pro měření emisí. Auto splní normy a může se prodávat. Na reálnou jízdu je ale určený režim D, ve kterém se to auto chová tak jak se na Alfu sluší, je rychlejší, lépe reaguje na plyn, má i lepší zvuk... (a možná neplní normy :-) ). Režim A je k použití skutečně jen na zaledovatělou silnici, ale tam se zase hodí.
Pokud u TwinAiru režim Eco zajistí splnění pitomých předpisů Unie a bez něj se bude dát normálně slušně jezdit, tak není problém, ne?
Mě to přijde jako základní motor pro Mito jako naprosto ideální. Má charakter, sílu, rád se nechá vytočit a ten zvuk připomínající superbike taky nezní špatně.
Nesmíme zapomenout, že Twin Air bude jedna z variant motorů. Komu se tedy dvouválec u MiTa nebude líbit, může dát přednost 1,4 nebo naftě. Trošku nerozumím kritice dvouválců. Někomu se tady nelíbilo, že se např. Bravo dělá pouze v jedné karosářské variantě. Teď se začne dělat MiTo nebo Punto v další variantě (pravda, jenom motorové) a zase tady vidím odsudky.
máte tam chybu, autor chtěl zřejmě napsat verze 77kW a 155Nm, místo toho tam je 155kW i když takový výkon z dvouválce, to by bylo na zlatou medajli >:-[]:yes: