Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan i Mitsubishi použijí techniku Renaultu. Pro nástupce Micry či nové ASX

Značky aliance Renault-Nissan-Mitsubishi budou úzce spolupracovat. Již v následujících letech uvidíme první plody její nové strategie.
Zpět na článek
29. 1. 2022 11:28
29. 1. 2022 11:47
Avatar - WinDiesel
28. 1. 2022 16:07
... A to je cesta do pekel ...
Renault má potíže a tím, že nabouchá svoji techniku do Nissanu a Mitsubishi to nezachrání, naopak je potopí společně s Renaultem.
A nebude to trvat dlouho.
Rozbalit vlákno
9
28. 1. 2022 16:29
Re: ... A to je cesta do pekel ...
Ale dosud konstrukčně-prostorově:
Nissan Micra byla od začátku nepovedené auto - mikra uvnitř, maxi zvenku. První, která stojí za to, je ta poslední, postavená na Reanultu Clio, který patří ve své třídě k tomu nejlepšímu. Na vozech nižších tříd se pozná, jak toho kdo konstukčně-prostorově umí.
Avatar - 3_diamanty
28. 1. 2022 17:52
Re: ... A to je cesta do pekel ...
S microu suhlas... z niekdajsej legendy sa im v aktualnej generacii podarilo spravit docela nezazivne a u nas v strednej europe aj vcelku nepredajne auto.... v ponuke navyse tusim len s litrom turbom...
28. 1. 2022 17:57
Re: ... A to je cesta do pekel ...
Súhlasíš, len si vôbec nepochopil, čo píše.
Avatar - 3_diamanty
28. 1. 2022 18:02
Re: ... A to je cesta do pekel ...
Z niekdajsej zlatej micry je ropucha segmentu... skoda jej
Avatar - xxc
28. 1. 2022 19:10
Re: Re: ... A to je cesta do pekel ...
Veď je to clio a to sa predávalo dobre. Len zle namiešali výbavy a ceny. Ale chceli sme to skúsiť, že kúpime, aj nám boli ochotní požičať, ale sadli sme do toho v predajni a už ani nepýtali požičať :-)
Avatar - WinDiesel
28. 1. 2022 20:18
Re: Re: ... A to je cesta do pekel ...
:-| :-)
28. 1. 2022 22:27
Sdílení - A to je cesta do nebes
Podívej se kolik automobilek sdílí platformy u VW? A navíc k tomu ještě přibyl Ford.

Tak proč podle Tebe nemají sdílet ostatní?
Avatar - 3_diamanty
29. 1. 2022 11:31
Re: Re: ... A to je cesta do pekel ...
Clio je to technikou a podvozkom... dizajnom je to ale voci cliu uplne iny level... bohuzial nizsi level... ved sam to vidis ze preto aj clio kazdy kupuje... ale uz o skaredu micru-clio nie je zaujem
30. 1. 2022 16:23
Re: Re: ... A to je cesta do pekel ...
Zhodnotil jsi to bohužel naprosto přesně - to auto je prostě škaredé... :-( :no:
28. 1. 2022 22:23
To je pokrok
Do roku 2026 má klesnout cena baterií o 50 % a do roku 2028 dokonce o 65 %.

Jo, společné platformy jsou nutné, jinak by to nikdo nezaplatil.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
29. 1. 2022 11:28
ASX
Niekde sa spominaju aj klasicke spalovaky nielen hybrid a plugin hybrid... tak uvidime.... ale bola by to podla mna skoda keby dopadol ako hrv a ponukol uz len hybrid .... dopadol by rovnako... zdrazel by o tisicky eur a razom aj tu by z vcelku dostupneho jednoducheho auta sa stala draha zalezitost len pre vyvolenych .. ved si len zoberme ten narast ceny noveho hybridneho hrv voci predoslemu cistemu spalovaku... to su tisicky eur... ale aspon ze dizajn bude svojsky a la mitsu ... to by mu mohlo pomoct... nikto si ASX s nicim opat nepomyli ... ani s chlebodarcom capturom... drzim palce... uz nech je tu jar 2023.... mitsu :yes:
Rozbalit vlákno
1
29. 1. 2022 11:47
Re: ASX
Spaľováky bez hybridu nebudú. Toto je stále súčasť riadeného konca Mitsubishi v Európe. Nebyť jedného silného importéra, ktorý roky budoval predajnú sieť tejto značky (v portfóliu má aj množstvo iných) a jeho hroziacej žaloby za ušlý zisk, tak už tu neuvidíme ani tieto prezlečené Renaulty. Takže tu nejde o to, aby nejak zachraňovali predaje Mitsubishi, ale skôr, aby showroomy neostali úplne prázdne a popri servise vedeli aspoň niečo ponúknuť. Je to divné a choré, ale to aj celý Nissan, ktorý Mitsubishi pochoval. Na jednej strane im nedovolia tu predávať nový Outlander, na druhej nie sú schopní ani rok po premiére poriadne predávať Qashqai a už vôbec nie nový X-Trail. Po tom všetkom aj čo bolo s Ghosnom mi nebude vôbec ľúto, keď to Nissan v Európe zabalí.