Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-AMG nelituje nasazení čtyřválce v C63. Ale možná by měl

Skok z osmiválce na poloviční agregát spolupracující s elektromotorem vyvolal u Mercedesu-AMG C 63 spoustu kontroverzí. Šéf AMG však tenhle krok obhajuje, byť fanoušky aut to rozhodně nepotěšilo.
Zpět na článek
6. 12. 2023 22:45
6. 12. 2023 23:05
7. 12. 2023 06:17
7. 12. 2023 05:54
7. 12. 2023 13:06
6. 12. 2023 22:53
7. 12. 2023 00:00
7. 12. 2023 08:29
7. 12. 2023 09:37
7. 12. 2023 09:46
7. 12. 2023 22:55
Avatar - kari.laz
6. 12. 2023 22:45
Co na plat
Je to sice ve všem o hodně horší, ale zase za to o dost dražší, tak je potřeba se poplácat pozadech, div si nezlámou klíční kost.
Rozbalit vlákno
5
6. 12. 2023 23:05
Re: Co na plat
No ale jsou progresivní, ne? Takový blábol se dneska cení. Co na tom, že to nikdo nechce :-[]
Mezitím fandové AMG vykupují V8 z bazarů…. Už nebudou…
7. 12. 2023 06:17
Re: Co na plat
Fandové přejdou na R6 ;-)
7. 12. 2023 05:54
Re: Co na plat
Upřímně jsem zvědav na porovnání prodejů C63 a M3.
Avatar - kari.laz
7. 12. 2023 08:27
Re: Co na plat
Jeden článek už tu proběhl na toto téma a šlo v něm právě o to, že prodeje C63 hodně zaostávají jak za M3, tak za očekáváním.
7. 12. 2023 13:06
Re: Co na plat
Není se čemu divit. Pokud budu řešit rychlost v přímce (a ani tam C63 neexceluje), tak se poohlédnu jinde a s tou nadváhou nemůže být o nějaké řidičské nirváně ani řeč.
6. 12. 2023 22:53
AMG
Mám ještě poctivé AMG a šetřím si ho na kilometry, protože do tohoto nového už žádný normální AMG-čkář nepůjde a to mám druhé auto hybrid a nezatracuji tento způsob pohonu, ale ne v AMG To si radši koupím jako další vůz nějaký americký muscle car
Rozbalit vlákno
0
6. 12. 2023 23:10
Dva největší akcionáři Mercedesu
jsou Číňani, takže žádné překvapení, že Mercedes vyrábí auta především pro Čínu .
Rozbalit vlákno
0
7. 12. 2023 00:00
???
AMG a čtyřválec? Dva litry? Jako vážně? Ten svět je už vážně v pr*. Zahubime se sami. 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kari.laz
7. 12. 2023 08:29
Re: ???
Jsi blázen ne? Víš kolik toho naopak dostaneš? Celé 2,2 tuny :D . V přepočtu ceny na kilo jasně vede. :D
Avatar - speedfred
7. 12. 2023 09:37
Re: ???
Výkoná R4 asi není až taký problém, problém vidím v tom že to vymenili za V8 a pridali hodne váhy.
Avatar - iudex
7. 12. 2023 09:46
BMW profituje
Tak z tohto prešlapu aktuálne hodne profituje BMW, M2/M3/M4 sa predávajú skvele, čakačky sú dlhé, zľavy žiadne, proste aj podľa predajcov sa prejavuje efekt "kupujte, lebo nebudú". Kvantifikovať sa to síce nedá, ale určite svoje robia aj zákazníci, ktorí prešli z Mercedesu a ktorí nechcú pod kapotou AMG štvorvalec.
Druhá vec ale je, že je to žiaľ dočasné a po konci tejto generácie M2/M3 už aj BMW bude musieť prejsť na elektrinu/hybrid.
Pritom ako píše kolega vyššie, ono tie hybridy môžu fungovať a byť užívateľsky príjemné (mám čerstvú skúsenosť s 330e a bolo to prekvapivo fajn zvezenie), ale od AMG (M, RS) človek čaká niečo iné, nielen brutálny výkon v priamke, ale aj schopnosti v zákrutách, agilitu, zvuk a charakter.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - pradeda777
7. 12. 2023 10:46
Re: BMW profituje
Tak tak.....já o těch u.s.r.a.n.ý.ch čtyřhrncích psal už před léty..... :-!
Avatar - iudex
7. 12. 2023 12:24
Re: BMW profituje
Teraz pozerám, že zmizli palce nadol. Za to redakcii palec nahor! :D
7. 12. 2023 12:29
Re: BMW profituje
Sice v tom nevidím vůbec žádný přínos, ale když to tak redakce chce.... :-)
Avatar - kari.laz
7. 12. 2023 12:30
Re: BMW profituje
to hamuně praskne žilka
7. 12. 2023 12:53
Re: BMW profituje
Myslíš, že Dobro, Skaut, Čížková a další jsou HamunoKylie?
Avatar - kari.laz
7. 12. 2023 13:01
Re: BMW profituje
skoro bych řekl že jo. A pokud se pletu, tak si i tak myslím, že to je jeden člověk.
7. 12. 2023 13:04
Re: BMW profituje
To na 100% je, jen si nemyslím, že právě Hamuna. Už z toho důvodu, že se naváží do lidí, se kterými normálně komunikoval/a.

Ale redakce tomu tleská, tak nezbývá než si rozšiřovat ignor list. ;-)
Avatar - kari.laz
7. 12. 2023 13:55
Re: BMW profituje
U něj, ní, nevím co to vlastně je, bych se ani nedivil, že pod rouškou nových nicků se začne navážet do všech. Nikdy jsem jeho myšlení úplně nepochopil. Od většiny člověk ví, co může čekat, ale u něj ne.
7. 12. 2023 13:09
Re: BMW profituje
Trochu OT, tohle by tě taky mohlo zajímat:

https://www.youtube.com/watch?…

Dnes mi to vyskočilo v nabídce a mohlo by to být skvělé!
Avatar - kari.laz
7. 12. 2023 13:59
Re: BMW profituje
To vypdá hodně dobře. Přesně ta éra aut, kde z nich emoce stříklay na všechny strany, surová síla, žádné berličky, vše zasloužené. To budu hlídat, až to bude k vidění
7. 12. 2023 14:10
Re: BMW profituje
Nápodobně, vypadá to realisticky. :yes: ;-)
8. 12. 2023 19:09
Re: BMW profituje
Pěkný :yes: To jsem na to zvědav ;-)
7. 12. 2023 16:09
Re: BMW profituje
Jsem o tom přesvědčen. :-)
Avatar - Seeloewe
8. 12. 2023 10:09
Re: BMW profituje
Hybridizaci těch výkonných modelů se nakonec nevyhne nikdo. Funguje to překvapivě dobře u běžných modelů, určitě se to dá vyřešit i u těch špičkových. Jenže tohle řešení Mercedesu na mě působí, jako když hlavní slovo měli marketéři, kteří řekli: "Všechny umlátíme čísly špičkového výkonu a točivého momentu." , a ne technici.
Je otázka, jak bude fungovat třeba pohon v nové M5, jaký tam bude nárůst hmotnosti, atd. Ale určitě se dá předpokládat, že výkonná V8 s relativně slabším E-motorem, bude fungovat lépe, než proti V8 slabá R4 doplněná o silný E-motor.
7. 12. 2023 19:22
Mercedes trestuhodné devalvace své značky AMG nelituje....
....jelikož na své věrné zákazníky (které ho po desetiletí živili) v posledních letech zvysoka se.e! A šeredně se mu to vymstí! :no:
Rozbalit vlákno
0
7. 12. 2023 22:55
Nechápu
proč teda nepoužili tu jejich R6, když už se tedy za každou cenu museli zbavit V8. Tohle je fakt hroznej nonsens ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - mariov8
8. 12. 2023 10:22
4 valec ve stredni tride
Pravda, V8 6,3L i 4,0L turbo nás trochu rozmlsaly, ale původní W201 v pohodě závodila se čtyřválcem. Vůbec by mi v Třídě C čtyřválec v současné "podělané" době nevadil, pokud v Třídě E zůstane šestiválec (který je dlouhý jak týden a do posledního Céčka se prostě nevejde) a v Třídě S motor V8. Jenom my vadí, že se tváříme, že to (výkon) doženeme hybridem za každou cenu a těch 300-400kg baterek a el. motorgenerátoru ve sporťáku nevadí. Vadí! Holt musí stačit těch cca 400 koní ze čtyřválce, ale je nutné udržet hmotnost kolem 1800kg. Ale chápu, že marketingově je to katastrofa. Takže vlastně "kinder" AMG C43 se jeví jako ideální volba pro hvězdě věrné zákazníky hledající sport v Třídě C. Žel jak je vidět, zákazníci top AMG se opít rohlíkem nenechají...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
8. 12. 2023 10:46
Re: 4 valec ve stredni tride
V zásade súhlasím, akurát to konštatovanie "Holt musí stačit těch cca 400 koní ze čtyřválce, ale je nutné udržet hmotnost kolem 1800kg" by som upravil na "je nutné udržať hmotnosť okolo 1500 kg".
Nepríde mi normálne, aby štvorvalec 2,0 bez elektrických záťaží mal 1800 kíl. Taká Mazda 6 s 2,5-litrom má hmotnosť pod 1500 kg a to nemá žiadne drahé materiály. Mercedes by si pritom mohol dovoliť použiť drahšie ľahké materiály, ktoré by hmotnosť auta zrazili (oproti oceli). To by potom autu vážiacemu 1,5t skutočne stačil "len" 420k štvorvalec a lietalo by to ako divé.
Ono sú to vlastne synergické efekty, ľahšiemu autu stačia menšie brzdy, ktoré sú zase ľahšie, čím je ľahšie celé auto. Atď.