... protože například věčně oslňující světla ve starších fabiích určitě nevyvíjeli dýl jak tři dny a homologací tehdy nejspíše vůbec neprošly.
NIcméně si myslím že úplně volnou ruku u světel v autech by konstruktéři mít neměli, viz to zmíněné rozsvícení více částí vozu. Pak auto občas vypadá jak pouťový kolotoč případně signalizace funguje docela zoufale - třeba když se podíváme k sousedům z hjundaje na ty jejich blinkry dole v zadním nárazníku. :no:
Jo, to oslňující světlo octávek je všude. A i mne do HL ty vnitřní segmenty svítí do všech zrcátek. Jsem si říkal, že to je možné dané tím, že mám velká zrcátka vyčnívající víc do stran a už tam pouští matrixy, ale jestli to dělá i dalším autům, tak tím to nebude.
Octavie, Superby, Kodiaky aj Karoqy oslnuju jak svine, vzdy ti daju ten initialny flash kym to pusti nizsie. Napr svetla co ma Opel su velice dobre v tomto smere... aj tie japonske/ korejske.
Kvalita výstupu z vývoje není přímoúměrná nákladům a času, jak si asi myslí ve Škodovce. Tak to nahrazují marketingem. Jenže z low costu to premii neudělá.
To nevím jaký Passaty. Já jsem například zkoušel reklamovat Matrixy, protože se mi zdá, že mají příliš velký prostor neosvětlený a okolo (před i za) aut dělají zbytečně široký tmavý kužel.
Nebo tim byla myslena informace, ze predni svetla maji standardizovane moduly a zadni ne?
Podle titulku jsem cekal treba navstevu vyvojoveho centra, nejakou informaci o tom, co vse je potreba vyvinout a otestovat a jak ty testy probihaji, ... ale nic.
narvětě si ta světla do zádele, oslnuje to protijedoucí vozidla a to fakt brutálním způsobem, prakticky vůbec není vidět kam člověk jede.
Každého Lojzu s LED světly nutné těžce protroubit
Hele to čoveče nějak nepozoruju. Sám mám teda spokojeně na autě xenony, ale proti LED nic nemám a počítám s tím, že moje nové auto už tyhle nový světla taky bude mít.
No, je to zajímavý, ale mě oslňují častokrát víc majitelé starých neservisovaných pleček a ti, co neumí přepínat světla. Nebo jedou s plným kufrem a potkávačky mají naštelovaný nahoru. Atd.
Takže občas mi dají dálková, protože nepřepnou a nebo jim jedna lampa svítí nahoru a druhá za roh a tak to taky dostaneš rovnou do ksichtu. Jinak ale moc neoslňují, protože mají výkon a barvu pionýrský baterky co svítí přes sklínku chcanek. A tím jak se ihned rozptýlí do všech stran, ztrácí extrémně výkon. Výsledek je ten, že nevidí nikdo nic a především jejich řidič nevidí nic.
Já když ve svým věku sednu někdy náhodou do auta s halogenkou, tak mám pocit, že jsem totálně slepej a víc jak 60 nepojedu. Až s Xenonama se to dalo a s pořádnejma LEDkama to to je ještě lepší. Ale je potřeba, aby fungovaly a i jejich majitelé se chovali správně.
A ano, musím se přiznat i mě to párkrát zahaprovalo a nepřeplo včas a musel jsem zasáhnout, páč na mě třeba blikalo auto s bludičkama ve zlomu pod kopcem už 300-400 metrů daleko, že ho oslepuju. Moje senzory ty světlušky neregistrovalo a on moje dálkový už jo.
V tomhle souhlas. Nejčastěji po těch octavkach ( u passatu jak zmíněno níž) jsem si toho ještě nevšiml, jsou to staré halogeny které každé svítí různě nahoru nebo si to nesklopi.
Nejčastěji oslňují jsou staré halogeny, protoze jim svítí bůh ví jak nahoru a poté individua, která úmyslně pouští dálkové, protoze se na horizontu prostě chvíli oslnujeme všichni.
Za mne jako trochu "tahaj za oči", ale že by přímo oslňovaly to bych neřekl. Násobně víc mi vadí silná koncová světla. Když se za někým musíš vláčet dlouhé kilometry a koncovky smaží do očí...
Ale no tak! To se kvůli tobě mají přestat prodávat a kupovat auta? Když LED už mají skoro všechny?
Mně třeba Matrixy fungují až moc opatrně a neosvětlený kužel je tak široký, až jsem to zkoušel reklamovat. Rozhodně nikoho neoslňuju.
Nahradili tie bocne male smerovky, tak mozno pri odbacani z pruhu do pruhu ked idete subezne to je problem, ze nevidis ako blika a zrazite sa pri odbacani do toho isteho pruhu.
no já mám v tomhle trochu problém v tom, že když jede auto v pruhu vedle mne, nebo i trochu prede mnou ve vedlejším pruhu, tak pokud dá směrovku ke mně, po většinou nemám šanci vidět, protože i zrcátko je níž než spodní hrana mého okna. A ten vedle pak často troubí, že ho nechci pustit.
v téhle situaci nemám problem ve většině případů poznat směrovku ( ať nepaušalizuju, přehlédnout se asi dá vše ), když vidím zrcátko. S tím tolik problém nemám. Ale problém je v tom, že to zrcátko ani nevidím.
Ony staci blinkry hodne blizko u LED svetel, u nekolika modelu aut mam problem poznat, ze blikaji v krizovatce, pokud nejsou idealni podminky. Proste je ta potkavaci svetla presviti.
Tak s tím jsem neměl problémy a to mám auta s LED od 2016. Většinou to bývá asi po lehkém tukanci, kdy to vypadá v pohodě, nikdo nic nemeni, ale už to netesni.