Model nižší střední třídy Golf německé automobilky Volkswagen, který byl představen před půl stoletím, 29. března 1974, je dlouhodobě nejdůležitějším modelem značky a patří k celosvětově nejprodávanějším automobilům vůbec.
takové to mohlo být pěkné výročí. Ale nějak není co slavit. V roce 2019 se VW rozhodnul úspěšné tažení Golfu ukončit a vsadil na ID3. Zbytek všichni známe…
No tak vidíš, konečně ses dočkal! Budeš moct vyplnit dotazník jako Lenka Čížková, cizekHUNTER, Don Vito, Horky Rom, Jamme, Kankunen a ještě pod několika dalšími identitami, které si tady pěstuješ a hned bude ministerstvo mít pocit, že je na správné cestě v násilném zotročování :no:
A ještě si vezmeš na pomoc Hendlyho, ten ti povede ruku při vyplňování
Ako som na strednej pod lavicou v casaku cital o nom ked slavil 25 rokov.... vtedy bol aktualny golf 4.... ale ten cas leti... dnes ma uz 50 ... neskutocne ako ten cas leti
"Golf ale nebyl prvním volkswagenem, který vyznával pojetí "všechno vpředu" - tedy s motorem pod přední kapotou, který pohání přední nápravu. O rok jej předběhl o třídu větší Passat, což byl první pozitivní výsledek koupě továrny Auto Union, kterou Volkswagen získal v roce 1964 od koncernu Daimler-Benz."
Volkswagen K70, sice výsledek koupě automobilky NSU, ale znak VW to mělo.
Planeta se otepluje a je potreba se na to pripravit.
Bylo by to potreba...
Evropa mohla mit naskok v technologiich a ekonomicke sile.
Vlastnim usilim se zbavuje obojiho. Takze pokud se dost rychle neprobere, tak ji vrchol otepleni zastihne bez technologickych zpusobilosti... a v sociologickem rozkladu , typicky prinasenem chudobou a existencni nejistotou.
U gen. 8 zprasili infotainment a nechutně šetřili na nevhodných místech.
No a teď to radši zničí kompletně, místo toho, aby se vrátili na správnou cestu a dali lidem to co chtěli vždycky. Normální auto.
Ano, šestičlenná rodina ho asi nechtěla a stejně tak nebyl vhodný jako expediční vozidlo na Island.
Ale jinak to bylo pro jakéhokoliv normálního motoristu zcela dostačující plnohodnotné vozidlo.
Speciálně pak ve verzi kombi byla sedmička v podstatě dokonalé auto.
O generacich polemizovat nebudu, nepamatuju si je.
Ale v zasade souhlas: bylo to normalni auto, ktere nabizelo prepravu rodine i na docela znacne vzdalenosti.
Bylo uzitecne postavene, melo smysluplnou vybavu, a ziskalo si dobre jmeno spolehlivosti.
To dobre jmeno jim stouplo do hlavy a pokazili to.