Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Audi Q8 50 TDI quattro – Má vůbec nějakou chybu? My nic nenašli

Vrcholné SUV-kupé od Audi se začalo prodávat s decentním faceliftem, který sice přináší jen minimum zásadních novinek, zato výrazně zpříjemňují každodenní život s tímto modelem. Objektivní chyby se na něm hledají jen těžko. Ostatně, zkuste to sami.
Zpět na článek
29. 3. 2024 18:59
29. 3. 2024 19:32
29. 3. 2024 19:46
29. 3. 2024 21:37
29. 3. 2024 19:41
29. 3. 2024 19:49
29. 3. 2024 20:19
29. 3. 2024 21:15
29. 3. 2024 22:24
30. 3. 2024 00:27
30. 3. 2024 11:06
30. 3. 2024 08:11
30. 3. 2024 11:56
31. 3. 2024 10:28
31. 3. 2024 12:18
29. 3. 2024 21:54
30. 3. 2024 08:06
31. 3. 2024 21:12
1. 4. 2024 12:37
29. 3. 2024 21:18
29. 3. 2024 22:29
30. 3. 2024 09:48
30. 3. 2024 10:12
30. 3. 2024 12:05
31. 3. 2024 05:47
31. 3. 2024 18:03
30. 3. 2024 07:20
30. 3. 2024 09:48
2. 4. 2024 12:01
30. 3. 2024 12:07
30. 3. 2024 07:59
30. 3. 2024 08:12
31. 3. 2024 18:06
30. 3. 2024 12:13
30. 3. 2024 18:44
31. 3. 2024 12:15
31. 3. 2024 12:42
31. 3. 2024 17:55
31. 3. 2024 18:02
31. 3. 2024 18:10
30. 3. 2024 08:04
30. 3. 2024 08:16
30. 3. 2024 08:21
30. 3. 2024 09:35
30. 3. 2024 10:29
30. 3. 2024 11:54
31. 3. 2024 17:59
31. 3. 2024 18:43
30. 3. 2024 12:03
29. 3. 2024 22:22
30. 3. 2024 08:08
30. 3. 2024 17:58
30. 3. 2024 19:34
30. 3. 2024 09:47
30. 3. 2024 09:52
29. 3. 2024 19:53
30. 3. 2024 09:29
29. 3. 2024 21:59
30. 3. 2024 09:31
31. 3. 2024 16:27
31. 3. 2024 16:56
31. 3. 2024 18:47
1. 4. 2024 19:59
2. 4. 2024 12:06
Avatar - apoho
29. 3. 2024 18:19
až příjdou elektrotrollové
tak napíší, že je fuj nafta a půjdou si zase nabíjet své tesličky na nabíjecí hub někam, kde si děti budou moci zahrát v dětském koutku a oni s manželkami posedět v launchi a užijí si tak veselé Velikonoce :D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rohYpnol
29. 3. 2024 20:21
Re: až příjdou elektrotrollové
Bohužel většina místních zelených kedluben o EV zavadila jen v diskusích na ACZ a reálně vůbec netuší co to EV vůbec reálně znamená.
29. 3. 2024 23:04
Re: až příjdou elektrotrollové
Jasně, že je fuj nafta, zlatý benzín. :-)
Avatar - Pepa_007
29. 3. 2024 18:59
???
Vysoká cena.
Rozbalit vlákno
3
29. 3. 2024 19:32
Re: ???
to také není auto pro kažého
Avatar - Jamme
29. 3. 2024 19:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - apoho
29. 3. 2024 21:37
Re: ???
ty jseš blb nebo si tady na něj jenom hraješ, debi.le? :no:
29. 3. 2024 19:18
Světelný podpis
Pod volbou světelného podpisu jsem si představil něco takového: https://twitter.com/…9799048343457959?…

Tak někdy jindy...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Mokrous
30. 3. 2024 11:52
Re: Světelný podpis
Tvl., další Putinův agent :D :D :D :D :D
29. 3. 2024 19:41
nevyhody:
- dva displaye nad sebou s tim ze spodni je proklate nizko
- reakce 3,0tdi porad nejsou okamzite
- ve vysledku se to nijak zazracne nehejbe
- chrochta

- kde je 2,9 biturbo?
Rozbalit vlákno
82
Avatar - Jamme
29. 3. 2024 19:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 3. 2024 20:19
Re: nevyhody:
poptaval jsem to vcera, dozvedel jsem se, ze je lepsi a6 v nafte. Byla to posledni snaha neco koupit u Audi. Objednano iX
29. 3. 2024 20:45
Re: nevyhody:
jo to miluju.... :D :D teď jsem měl na servis toho svého Supa iV a borec mi říká "sorry že to trvalo dýl, ale na tu elektriku všechno trvá... kdybyste měl normální auto, je to hned"....

já bych za to prostě střílel když mi jako zákazníkovi naznačují že jsem blbec že jsem si to koupil :D :D :D
29. 3. 2024 21:15
Re: nevyhody:
já si nemyslím, že ti něco naznačuje.
Prostě říká fakt, tak jak to je a ty si to bereš, že z tebe dělá blbce. :*)
Avatar - Mikesus
29. 3. 2024 22:24
Re: nevyhody:
Kdyz by neřekl normální auto, tak bych i souhlasil. Takhle se jen verbálně vyblil jako spousta zdejších zaostalců.
Avatar - xxc
30. 3. 2024 00:27
Re: nevyhody:
presne tak, je zarazajuce, co ludia povazuju v roku 2024 za normalne :-)
30. 3. 2024 11:06
Re: nevyhody:
Ano, lidí samozřejmě za normální považují dobu před řáděním ekoteroristů a progresivních levičáků. To je zcela logické. Co tam máš dál? :-)
30. 3. 2024 08:11
Re: nevyhody:
jsou dny, kdy mi dva lidi za den reknou, ze sem si vybral spatny auto (phev). Spojuje je jediny, maj ojetou ofci tdi…
30. 3. 2024 20:59
Re: nevyhody:
nedavno jsem nekde parkoval a u auta cekal. Bylo to primo pred hospodou kde venku u stolku kmeti pili pivo. A slysim jak se bavi jak jsou EV na*** a kolik surovin padne na jednu baterku. Uplne me mrzelo ze tam nemam cipnute TDI aby si jako spravny skodovkar sedl do auta na nastartoval tu naftu a 10 minut si tam topil aby mi nebyla kosa.... co nadelas.... :D :D :D
Avatar - Mokrous
30. 3. 2024 11:56
Re: nevyhody:
Kde to bylo? Já jen, že kdybych potřeboval někdy něco spravit na svým dehtu, že by to třeba bylo hned a ne jako u Louda Auto, kde si opravu na 3 dny domlouváš 2 měsíce a když už konečně mají čas na to vlítnout, tak tam auto stojí dalších 9 týdnů v prachu a nic se s ním nedělá, respektive se jen špiní a odírá všude, kde odřít jde.
Já obecně miluju kvalitu a přístup servisů v ČR.
Avatar - Emel
31. 3. 2024 10:28
Re: nevyhody:
Nevím jak servis, ale prodejkyně v Louda Poděbrady byla perfektní... jen už je to teda 10 let + :-)
Avatar - Mokrous
31. 3. 2024 12:18
Re: nevyhody:
Netvrdím, že se jednou za 10 let objeví šikovná ženská, co strčí do kapsy 10 chlapů.
I mě se to 2x stalo. V Porsche Brno a VW Ostrava. Žádnej chlap mi na žádným salonu nikdy neřekl víc a otevřeněji. Naopak v 90% případů to byly nadutí neschopní úředníci, co o autu věděli jen, že má kola a volant.
Avatar - cizekHUNTER
29. 3. 2024 20:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - speedfred
29. 3. 2024 21:04
Re: nevyhody:
Prečo iX? Technika, podvozok, cena, ťažné? Dizajn asi nie, to auto je vcelku nepekné zvonku/zvnútra oproti X5.
29. 3. 2024 21:54
Re: nevyhody:
8-s Podle me vypada iX uvnitr vyborne.
Me designove presvedcila hlavne po vyzkouseni.
Jednoznacne vypada lip a moderneji nez preplacana X5.
Muj nazor.

Exterier krome ledvin myslim uchazejici.
Avatar - speedfred
29. 3. 2024 22:58
Re: nevyhody:
Nesedel som, nejazdil som a zatial ani neplánujem. X5 je za mňa o parník krajšia.
29. 3. 2024 23:57
Re: Re: nevyhody:
Ix by bola akceptovatelna za 50e, za 100000e je to katastrofa po kazdej stranke
30. 3. 2024 08:06
Re: nevyhody:
druhe auto domu, chtel sem jetej etron ale cena kterou jsou ted schopny dat na ix40 byla opravdu hodne zajimava. Navic to auto umi jezdit vcelku usporne takze i mala baterka da 250-400km coz na druhy auto domu staci bohate
Avatar - cizekHUNTER
30. 3. 2024 10:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 3. 2024 21:12
Re: nevyhody:
Mam pro tebe spatnou zpravu.

Vetsina prvomajitelu EV si mysli, ze kupuje druhe auto do rodiny.
Ale obvykle se stane prvnim...
:-)

Jsem zvedavej na tvy zkusenosti.
Kazdopadne blahopreju.
:yes:
1. 4. 2024 12:37
Re: nevyhody:
diky, zena se na to tesi..
ja pocitam s tim, ze si koupim za rok face s tema 120kwh a x5 i tohle si necham. S mym najezdem je ztrata hodnoty auta rocne tak naprd, ze rozdelit to na dve vyjde skoro stejne..
29. 3. 2024 21:18
Re: nevyhody:
Jít si koupit nafťáka a vrátit se domů s elektrikou je celkem dramatická změna.
To je něco jako hnutí v šestinedělí :-)
Avatar - Mikesus
29. 3. 2024 22:29
Re: nevyhody:
Nafta způsobuje poškození mozku, právě jsi to názorně ukázal. Nepoptaval naftu, ale e-tron a dementi se mu snazili vnutit naftu, naprosto zřejmé z psaného textu. Dieseldezoláti ovšem psaný text už moc nechápou, protoze je prokázáno, že emise dieselu mají negativní vliv na mozek a snižují schopnost přemýšlet a pamatovat si.

https://www.news-medical.net/news/20230124/Brief-exposure-to-diesel-exhaust-can-affect-human-brain-function.aspx

The investigators found that diesel exhaust decreased functional connectivity in areas of the brain tied to reduced mental ("cognitive") performance, decision-making and symptoms of depression

The peer-reviewed findings, published in the journal Environmental Health, show that just two hours of exposure to diesel exhaust causes a decrease in the brain's functional connectivity.
Avatar - speedfred
29. 3. 2024 22:49
Re: nevyhody:
Podľa toho čo tu píšeš v poslednej dobe tak ho máš už poškodený aj ty.
30. 3. 2024 00:01
Re: Re: nevyhody:
Preto to tu pise kazdy den 3x, aby nas varoval 🤣😂 nebolo to tak davno co nam vlady, automobilky a novinari svorne tvrdili, ze dizel je to najlepsie co moze byt. Akurat si uzivam pozostatky tejto ery, motam sa trosku po walese a je vtipne vidiet vsade postarsie kabriolety, samozrejme vsetky v dizli
Avatar - Jamme
30. 3. 2024 00:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
30. 3. 2024 10:04
Re: Re: nevyhody:
3x denně? Tak povídej, kde jsme to včera napsal 3x? A kdy předevčírem? Jaké překvapení že tyhle lži vycucavaji naftoví zoufalci. Jak se tam píše, tihle zoufalci mají častěji deprese, proto tu sdilite svoje vyblitky a snažíte se ostatní ponizovat, když nesdílí vaše sektářské zboznovani prokazatelně jedovaté nafty.
30. 3. 2024 10:20
Re: Re: Re: nevyhody:
Co sa tyka urazania a ponizovania, nebol si to ty, co nazval ludi narodenych od 70 do 80 banda komunistov, co ti kazdy den nicia zivot? 🤣😂
Avatar - Mikesus
30. 3. 2024 18:53
Re: Re: Re: nevyhody:
Můžeš hodit kde? Nejsme si toho vědom, ale nevím kontext tak nebudu vylučovat. Ano, obecne husakovi děti, resp. Generace X je v obecném pohledu zaostalá, pomalá, technicky ne úplně zdatná, to co mi chodí na pohovory je tragické v této věkové skupině. Často nejsou schopni pochopit vývoj a chtějí dělat věci tak jako před desítkami let.

https://www.idnes.cz/…-zahranicni_klak
31. 3. 2024 09:19
Re: Re: Re: Re: nevyhody:
Nemuzu, mam lepsie veci na praci ako dohladavat hluposti co tu trepes
Avatar - Mikesus
31. 3. 2024 18:00
Re: Re: Re: Re: nevyhody:
Takze jen výmysly. Ok, jak překvapující. Ty výmysly jsou typické pro určitou skupinu individuí, u kterých jsem prokázal, že lžou. Pak se cucanim z prstu snaží, zbytečně.
31. 3. 2024 23:06
Re: Re: Re: Re: Re: nevyhody:
Si este vatsi chudak a klamar ako som si myslel. Koncim s tebou diskusiu forever
Avatar - Jamme
1. 4. 2024 00:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2024 09:48
Re: nevyhody:
Taky mě překvapuje ta agresivita a dikce.
Avatar - Jamme
30. 3. 2024 10:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mokrous
30. 3. 2024 12:05
Re: nevyhody:
Překvapuje??? Dnes? Kdybys to napsal před rokem...
31. 3. 2024 05:47
Re: nevyhody:
To si nemyslím, ale jak se rozjel s podporou bezcenného multinicku mě překvapuje.
Avatar - Mikesus
31. 3. 2024 18:03
Re: nevyhody:
Ja jen vyvracím lži, nebo polopravdy kteří se tu někteří snaží šířit. Že se ke mně někdo přichytil, s tím nic nezmuzu.
30. 3. 2024 07:20
Re: nevyhody:
Tak podle 9-ti palců vidím v Mikesusovi nějakou podezřelou spojitost s místním multitrollem Donem Vitem a spol.
Ale dobře, kašle na to pes. Rád bych ale dostal odpověď, jestli je nafta taková hrůza, jak nás varují "experti", tak jak to, že řidiči nákladní dopravy, zaměstnanci rafinerii, strojvůdci, námořníci a další profese vystavené emisím spalování nafty nevykazuji zásadně větší úmrtnost než zbytek populace?
30. 3. 2024 07:35
Re: nevyhody:
Nafta vždy byla, je a bude dotována!
30. 3. 2024 09:48
Re: nevyhody:
Kde se prosím o ty dotace žádá?
30. 3. 2024 10:09
Re: nevyhody:
Osobně na kterékoliv poště prostřednictvím tiskopisů, nebo vámi zmocněná osoba.
2. 4. 2024 12:01
Re: nevyhody:
Řekl to špatně, je to subvence, více měně to podpora je. Není jediný důvod dotovat osobní dýmovnice
Avatar - cizekHUNTER
30. 3. 2024 10:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Roman Horký
30. 3. 2024 07:46
Re: nevyhody:
Spojitost není žádná. Dojem spojitosti se snaží vytvořit ten multitroll. Anti naftový aktivismus už u Mikesuse přerostl jakousi normální hranici. Nafta patří do náklaďáku, autousu, vlaku, lodí, strojů. Nepatří do osobaku. Ale vytahovat hloupé propagandisticke studie proti nafte, stejně jako to dělá Arese proti EV je trapné.
30. 3. 2024 07:49
Re: nevyhody:
Mráz z nafty ždímá parafin, proto pak diesely nestartují. V automobilové době kamenné si majitelé aut s naftovými motory pomáhali novinami. Nacpali je do sání a zapálili je, aby dovnitř dostali teplý vzduch.
Avatar - Mokrous
30. 3. 2024 12:07
Re: nevyhody:
A kdo není debil, tak si koupí v zimě kvalitní zimní naftu s bodem filtrovatelnosti třeba mínus 30℃ a nemá žádný problém nikdy.
30. 3. 2024 07:59
Re: nevyhody:
ale Románku, ty také patříš do skupiny podezřelých z podvodu s palci.
10 minut po té, co jsi napsal svůj příspěvek, máš 10 palců.
To mi přijde tady nějaké divné a pak začínám rozumět multitrollovi Horkému Romovi, když ho občas chytne jeho amok a začne proti tomu tady agitovat
Avatar - Roman  Bon
30. 3. 2024 08:00
Re: nevyhody:
Naštval tě kolega v práci? Kamarádka ti přebrala tvůj objekt touhy? NasraIa tě prodavačka v Kauflandu? Stydím se za tebe, Romane.
Avatar - cizekHUNTER
30. 3. 2024 10:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - cizekHUNTER
30. 3. 2024 15:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Roman Horký
30. 3. 2024 08:01
Re: nevyhody:
Aha, no vypadal jsi, že máš mozek v hlavě.
30. 3. 2024 08:12
Re: nevyhody:
já určitě ano ale tvoje reakce mne už hodila do správného modu a rozumím o jakou hru tady jde!
Jenom jsem se potřeboval ujistit
Avatar - Mikesus
31. 3. 2024 18:06
Re: nevyhody:
Chceš říct, že nafta ve městě je v pořádku tedy? Že konkrétní studie ( ano v laboratorní prostředí) ukazují přesně vlivy na zdraví a je to objektivně zaměřené, ne najde domněnky pologramotů, kteří kdyz nevidí kouř, tak tvrdí že tam nic není.
Avatar - Mokrous
30. 3. 2024 12:13
Re: nevyhody:
Samozřejmě, že to žádný masový umírání ani demenci nezpůsobuje.
Jen to v zimě v centrech velkoměst a při inverzi na křižovatkách docela smrdí a dráždí to sliznice na kašel. Ale jen to dráždí a nezpůsobuje to rakovinu a pod.
Z 95% jsou problémem lokální topeniště a průmysl. Auta jsou na tom +/- stejně a nemají si moc co vyčítat. Krom totálních vykuchanejch vraků a pár modelů z dob dieselgate, kde je víc NOxu, což ale smrt nenese. Bohužel to ale nepříjemně smrdí a dráždí. Kdo jezdí v novém dehtu se chcankama a jezdí tam kde má, teda mimo města a centra (až na nutné výjimky a průjezdy), ten ničemu nevadí.
Avatar - Mikesus
30. 3. 2024 18:44
Re: nevyhody:
Presne tak, jsem rád, že jeden z mála chápe to, na co upozornuju od začátku. Diesel nevadí na dalnici, diesel vadí ve městě.
Avatar - Mokrous
31. 3. 2024 12:15
Re: nevyhody:
Táhni už s tou svojí schizofrenií do 3,14če a přestaň na mne reagovat, defekte.
Avatar - Jamme
31. 3. 2024 12:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
31. 3. 2024 17:55
Re: nevyhody:
Ale, mokrous se zase vyblil. Ale co, nevychovanej egoistickej arognatni hulvat. To tu víme všichni. Každému slušně vychovanemu člověku přeci končí sekery ve střeše auta.
Avatar - Mokrous
31. 3. 2024 18:02
Re: nevyhody:
Nemám problém se tu bavit s kýmkoli krom tebe, ty kriple.
A neboj, karma je zdarma.
Avatar - Mikesus
31. 3. 2024 18:10
Re: nevyhody:
Nebreč prosím, víme všichni že jsi hulvat a odpad, nemusíš to pořád ukazovat.
Jj karma je zdarma, proto ta sekyra co? Stačí, kdyby ses choval slušně, nebo kdybys po prokázání tvých lží si sklopil hlavu a přešel to než se snažit ostatní ponizit. Ale to je typické pro hlupáky.
Jak je jedno me oblíbené rčení:

Hlupák nikdy neuzna chybu, protoze si myslí že by uznal hloupost a ne chybu. Moudrý člověk uzná chybu, protoze ví, že uznává chybu a ne hloupost.

Naprosto výstižné pro, krom tebe, ještě pár zdejších diskutujících.
30. 3. 2024 08:04
Re: nevyhody:
moje reakce byla na q8 etron, mela nahradit a6 3,0tdi
30. 3. 2024 08:16
Re: nevyhody:
aha, tak to jo. Já myslel, že jsi si chtěl objednat A6 v dieselu a že jsi skočil do IX.
Samozřejmě BMW iX je asi gramotné řešení v současné době

Kam se ti povedlo srazit cenu IX u dealera? Je to iX 40 nebo 50?
30. 3. 2024 08:21
Re: nevyhody:
iX dostane face, pravdepodobne baterku z 40
nahradi velka z 50, silnejsi verze bych hadal nekam ke 120kWh. Vyroba za rok, ale ted ta 40 byla za cenu enyaqu a je na vzduchu, rizena zadni naprava, HK, kuze atd..
Avatar - speedfred
30. 3. 2024 09:34
Re: nevyhody:
Tak to už je zaujímavá cenová politika od BMW.
30. 3. 2024 09:35
Re: nevyhody:
Zacina bejt dobra doba, 7/x7 je prej taky zajimava..
Avatar - speedfred
30. 3. 2024 10:06
Re: nevyhody:
BMW mám moc rád ale ten dizajn čo predvádzajú za posledné roky moc nedávam.
Avatar - m.z.
30. 3. 2024 10:29
Re: nevyhody:
speedfred: to není pravda, akorát se na to nedíváš ze správného úhlu :D
Avatar - speedfred
30. 3. 2024 11:46
Re: nevyhody:
Aj to je pravda, asi vymením optiku. 🥸
30. 3. 2024 11:54
Re: nevyhody:
Zkus pohled z pod rampy. ;-)
Avatar - Mikesus
31. 3. 2024 17:59
Re: nevyhody:
Že ty jezdíš dieselem? V tom textu to bylo naprosto jasné.

"reseni je q8 e-tron …"

"poptaval jsem to vcera, dozvedel jsem se, ze je lepsi a6 v nafte. Byla to posledni snaha neco koupit u Audi...."

Takze reakce na etron, že ho včera potaval. Od prodejce se dozvěděl, že má radši koupit a6 diesel. Takze definitivně s pokusem něco koupit u audi skončil.
31. 3. 2024 18:43
Re: nevyhody:
by me fakt zajimalo kam to audi timhle stylem dotahne….
Avatar - Mokrous
30. 3. 2024 12:03
Re: nevyhody:
:D :D :D :D :D :D
29. 3. 2024 22:22
Re: nevyhody:
Jak jsi se srovnal s designem exteriéru?
30. 3. 2024 08:08
Re: nevyhody:
No, neni to hezky jen co je pravda, ale vcelku dobre se s tim jezdi a je to na moje pouziti (3 sedacky v druhy rade, svetla vejska, trosku brodivost) jedno z mala aut co splnuje zadani
30. 3. 2024 17:58
Re: nevyhody:
Brodivost?
Ty jezdíš domů přes brod? :-)
30. 3. 2024 19:34
Re: nevyhody:
jo na dvorek, leto 30cm, zima 50, povoden je akorat na hilux nebo zetor, pripadne bagr nebo nakladac, ten je taky prekvapive vysokej, akorat musim zvednout nohy kdyz si vezu drevo
30. 3. 2024 09:47
Re: nevyhody:
Mě nejvíc vadí sladění s převodovkou. Narozdíl od BMW, MB nebo JLR nenechává motor pracovat v nižších otáčkách s dostupným točivým momentem a zbytečně ho žene do otáček. Vzduchový podvozek lepší než MB, řízení průměr.
30. 3. 2024 09:52
Re: nevyhody:
podvozek audi se stabilizatorama je super
Avatar - Ada je zase tady
4. 4. 2024 19:15
Zásadní chyba
Zásadní chyba je chybějící manuální převodovka!
Avatar - Jamme
4. 4. 2024 19:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 3. 2024 19:53
nevyhody:
reakcia na plyn je uboha v kruhovom objazde je to priam nebezpecne, nepomohol mi ani pedalbox ani aktualizacia softwaru v audi, po 100tis km sa pripravte na nakladny servis (menili mi vacku), rozvody pojdu za chvilu aj napriek tomu, ze menim olej kazdych 10 az 15 tis. km ... a jazdim trasy okolo 100km po dialnici, ziadne motanie sa v meste...
Rozbalit vlákno
1
30. 3. 2024 09:29
Re: nevyhody:
a to sem si myslel, ze vacky uz vyresili :/

ja q7/tuarega fakt chtel, ale to co popisujes byl duvod proc mam x5. Jinak to dela v8 i phev…
Avatar - rohYpnol
29. 3. 2024 20:04
Chybu má zcela zásadní
Chyba je kvalita a trvanlivost motoru. První majitel v záruce zažije ráj na zemi. Na toho druhého zbyde bohužel peklo.
Ale pokud pravidelně dáte motor každých 100t. km ven, přetěsníte a vyměníte komplet rozvody a napínáky, tak to bude pohoda jahoda.
Rozbalit vlákno
20
29. 3. 2024 20:18
Re: Chybu má zcela zásadní
Nějaká osobní zkušenost s tím "každých 100 tis."?
Avatar - rohYpnol
29. 3. 2024 20:23
Re: Chybu má zcela zásadní
Podívej se na YT naše garáž. Naprosto skvělá videa. Teda ne pro majitele 3.0 TDI :-[]
Avatar - rohYpnol
29. 3. 2024 20:27
Re: Chybu má zcela zásadní
Ano, SQ je taky dáreček :-[]
Avatar - apoho
29. 3. 2024 21:43
Re: Chybu má zcela zásadní
problém není ani tak ve výrobcích motorů ale v kre.ténech v EP.
Šroubují EURO 5,6,7 a výrobci kličkují jak zajíci při honu aby všem požadavkům vyhověli a pak to končí až průšvihovými technickými řešeními. To se ovšem zákazník dozví až po několika létech používání, že se stal obětí (viz YT ohledně servisních nákladů SQ7)
Avatar - cizekHUNTER
29. 3. 2024 21:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
29. 3. 2024 22:02
Re: Chybu má zcela zásadní
Ne. Momentálně je problémem v prvé řadě Audi. Ty problémy u běžných verzí (ne SQ) jsou čistě mechanického rázu. Stejně tak přístupnost montážních spojů atd.
30. 3. 2024 08:15
Re: Chybu má zcela zásadní
ne, tohle tvrdej v audi. Ostatnim prevodovky fungujou, plyn reaguje. Ostatni nemusej cpat do premie dsg, ostatni nemusej porad cpat celej motor pred napravu. Je to porad stejny, proste audi
29. 3. 2024 22:50
Re: Chybu má zcela zásadní
vymena vacky a rozvody budem musiet za chvilu riesit tiez... vymena oleja kazdych 10-15tis. km a jazda hlavne po dialnici ziadne motanie v meste, jediny problem toho auta je motor a odozva na plyn to je tragedia...
29. 3. 2024 20:21
Re: Chybu má zcela zásadní
bohuzel mas pravdu. Cokoliv na tom delat je peklo, ve vysledku porad nejake problemy byt tahle 210kw je mnohem lepsi nez kdyz byla uvedena nebo nez predchudce. Plus audi ceny servisu
Avatar - rohYpnol
29. 3. 2024 20:26
Re: Chybu má zcela zásadní
Jenže tady je další tikající bomba v podobě elektrifikace.
30. 3. 2024 08:16
Re: Chybu má zcela zásadní
no nevim co ten kram predvadel na zacatku q7 kdy to nedalo zaruku snad nikomu, to horsi bejt nemuze..
30. 3. 2024 10:02
Re: Chybu má zcela zásadní
Kolik jsi těch 3,0TDI měl? Jak jsi si ověřil objektivitu cintalů na YT?

V6 TDI mi osobně nesedí tak jako R6 konkurence, ale z větší částí jde o sladění s převodovkou a je to subjektivní. Jedinou věcem kterou jsem kdy u V6 TDI pod kapotou vyjma údržby v servisu řešil byla prasklá nádržka kapaliny serve u Q7.

O nějakou fatální nespolehlivost jsem ani nezavadil.
Avatar - Jamme
30. 3. 2024 13:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 3. 2024 13:22
Re: Chybu má zcela zásadní
To je hrozný
30. 3. 2024 19:36
Re: Chybu má zcela zásadní
jenze ty to jezdis 0-10tkm, to je jina pisnicka:))

ja mam 200kw verzi a skoda slov, v rodine a blizkym okoli jezdi jenom v q7 od nova 5 ks 210kw a na zaruku se delaly vacky nebo hlavy ve trech. Ale vsecko predface..
Avatar - rohYpnol
30. 3. 2024 19:47
Re: Chybu má zcela zásadní
Ano a to jsou přesně ty problémy.

Ano, FL teoreticky mohl vyřešit, ale pochybuji.
31. 3. 2024 05:50
Re: Chybu má zcela zásadní
Kdepak s Q7 předchozí gen skoro 230tkm, A6 allroad současná 65tkm. Touraeg 135tkm.

Naopak pool nevím.
31. 3. 2024 09:56
Re: Chybu má zcela zásadní
tak to cumim myslel sem ze to mas na rok max. Ty o kterejch mluvim maj/mely max 150tkm kdyz sly pryc. Dce z tech jezdeny uplne poklidne dalky, ta posledni mesto, ta se jeste plni carbonem…
Avatar - rohYpnol
30. 3. 2024 19:48
Re: Chybu má zcela zásadní
Aktuálně jsou v mé blízkosti 2. Takže uvidim časem.
Jinak projevem ten motor mám velmi rád. Jen ale vidím tu nespolehlivost, resp. netrvanlivost.
A ta je dána a je systémově špatná. Když tam prostě Audi dává plastové cetky co časem zkřehnou, tak to prostě jinak dopadnout nemůže.

EDiT vlastně 3 a právě ta jedna už šel nový motor na záruku :D
Avatar - Ja Prvni 123
29. 3. 2024 20:10
Cele je to jedna velka chyba.
Na SUV nesmyslne slozite a drahe.

Na GT nesmyslne vysoke a tezke.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
29. 3. 2024 21:59
Za mě
Za mě jediná správná Audi s 3.0 dieselem je GLE 450d :-[]
Rozbalit vlákno
0
30. 3. 2024 09:31
Minus
Ano, jedno velke minus me napada - ze uz nedelaji dieselovy osmivalec ve verzi SQ8. Nejlepsi motor, se kterym jsem jezdil!
Rozbalit vlákno
5
31. 3. 2024 16:27
Re: Minus
neee, nejlepsi je v tomhle lehkej v6 benzin a nalozenej podvozek. V8 byla tezka na cumak nejezdilo to tak dobre jako v6
31. 3. 2024 16:56
Re: Minus
Ale chybi tomu ten obri kroutak. K SUV proste diesel patri. No a na tahani karavanu nebo lode, o tom uz vubec nemluvim... :-)
31. 3. 2024 18:47
Re: Minus
taham roky nesmysly (bagr, nakladac..) za benzinovym r6 phev a je to mnohem lepsi nez nafta. Navic v8tdi melo schody ve vykonu a taky se to nenadechovalo hned. Coz nemeni nic na tom ze tendle audi/vw/porsche podvozek se s lehkym benzinem chova vyborne a nezavadil bych o v8tdi a vzal v6tsi nejlip 2,9
1. 4. 2024 19:59
Re: Minus
Tak to ja mam uplne opacny zkusenosti. Ted zrovna zkousim vasi opevovanou phev s benzinovym sestivalcem a neda se to vubec porovnat. Vyssi spotreba, nesmyslny otacky a kdyz vybiju baterku, bida... A pro preklenuti turbodiry u V8 bylo treti turbo elektricky, takze zatah o sile lokomotivy okamzitej. Kazdy ma asi jiny preference...
2. 4. 2024 12:06
Re: Minus
Zase ten krouták, benzín má o dost menší a stejně je rychlejší a živější na plynu. Ale na tahaní ok beru.
31. 3. 2024 21:35
zázračná spotreba to nie je
Opäť raz, a čo je na tom? 10 litrová spotreba nie je žiaden zázrak.
Mimochodom, konkurenčný trojliter 40d od BMW robí 250 kW a 700 Nm, a to je už dosť veľký rozdiel.
Rozbalit vlákno
1
1. 4. 2024 12:42
Re: zázračná spotreba to nie je
x7 dalky kdyz se dodrzuje limit umi hodne pod 7l/100km. Zadnej zazrak tahle q8 neni, az na podvozek ten umi (ale pouze se stabilizatorama)