Testy
apoho
3
tak napíší, že je fuj nafta a půjdou si zase nabíjet své tesličky na nabíjecí hub někam, kde si děti budou moci zahrát v dětském koutku a oni s manželkami posedět v launchi a užijí si tak veselé Velikonoce 😁
rohYpnol
6
Bohužel většina místních zelených kedluben o EV zavadila jen v diskusích na ACZ a reálně vůbec netuší co to EV vůbec reálně znamená.
praptak
2
Jasně, že je fuj nafta, zlatý benzín. 😄
Vysoká cena.
Pod volbou světelného podpisu jsem si představil něco takového: https😐/twitter.com/…9799048343457959?…
Tak někdy jindy...
Tak někdy jindy...
- dva displaye nad sebou s tim ze spodni je proklate nizko
- reakce 3,0tdi porad nejsou okamzite
- ve vysledku se to nijak zazracne nehejbe
- chrochta
- kde je 2,9 biturbo?
- reakce 3,0tdi porad nejsou okamzite
- ve vysledku se to nijak zazracne nehejbe
- chrochta
- kde je 2,9 biturbo?
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
poptaval jsem to vcera, dozvedel jsem se, ze je lepsi a6 v nafte. Byla to posledni snaha neco koupit u Audi. Objednano iX
jo to miluju.... 😁 😁 teď jsem měl na servis toho svého Supa iV a borec mi říká "sorry že to trvalo dýl, ale na tu elektriku všechno trvá... kdybyste měl normální auto, je to hned"....
já bych za to prostě střílel když mi jako zákazníkovi naznačují že jsem blbec že jsem si to koupil 😁 😁 😁
já bych za to prostě střílel když mi jako zákazníkovi naznačují že jsem blbec že jsem si to koupil 😁 😁 😁
já si nemyslím, že ti něco naznačuje.
Prostě říká fakt, tak jak to je a ty si to bereš, že z tebe dělá blbce. :😉
Prostě říká fakt, tak jak to je a ty si to bereš, že z tebe dělá blbce. :😉
Kdyz by neřekl normální auto, tak bych i souhlasil. Takhle se jen verbálně vyblil jako spousta zdejších zaostalců.
jsou dny, kdy mi dva lidi za den reknou, ze sem si vybral spatny auto (phev). Spojuje je jediny, maj ojetou ofci tdi…
nedavno jsem nekde parkoval a u auta cekal. Bylo to primo pred hospodou kde venku u stolku kmeti pili pivo. A slysim jak se bavi jak jsou EV na*** a kolik surovin padne na jednu baterku. Uplne me mrzelo ze tam nemam cipnute TDI aby si jako spravny skodovkar sedl do auta na nastartoval tu naftu a 10 minut si tam topil aby mi nebyla kosa.... co nadelas.... 😁 😁 😁
Kde to bylo? Já jen, že kdybych potřeboval někdy něco spravit na svým dehtu, že by to třeba bylo hned a ne jako u Louda Auto, kde si opravu na 3 dny domlouváš 2 měsíce a když už konečně mají čas na to vlítnout, tak tam auto stojí dalších 9 týdnů v prachu a nic se s ním nedělá, respektive se jen špiní a odírá všude, kde odřít jde.
Já obecně miluju kvalitu a přístup servisů v ČR.
Já obecně miluju kvalitu a přístup servisů v ČR.
Nevím jak servis, ale prodejkyně v Louda Poděbrady byla perfektní... jen už je to teda 10 let + 😄
Netvrdím, že se jednou za 10 let objeví šikovná ženská, co strčí do kapsy 10 chlapů.
I mě se to 2x stalo. V Porsche Brno a VW Ostrava. Žádnej chlap mi na žádným salonu nikdy neřekl víc a otevřeněji. Naopak v 90% případů to byly nadutí neschopní úředníci, co o autu věděli jen, že má kola a volant.
I mě se to 2x stalo. V Porsche Brno a VW Ostrava. Žádnej chlap mi na žádným salonu nikdy neřekl víc a otevřeněji. Naopak v 90% případů to byly nadutí neschopní úředníci, co o autu věděli jen, že má kola a volant.
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Prečo iX? Technika, podvozok, cena, ťažné? Dizajn asi nie, to auto je vcelku nepekné zvonku/zvnútra oproti X5.
8-s Podle me vypada iX uvnitr vyborne.
Me designove presvedcila hlavne po vyzkouseni.
Jednoznacne vypada lip a moderneji nez preplacana X5.
Muj nazor.
Exterier krome ledvin myslim uchazejici.
Me designove presvedcila hlavne po vyzkouseni.
Jednoznacne vypada lip a moderneji nez preplacana X5.
Muj nazor.
Exterier krome ledvin myslim uchazejici.
druhe auto domu, chtel sem jetej etron ale cena kterou jsou ted schopny dat na ix40 byla opravdu hodne zajimava. Navic to auto umi jezdit vcelku usporne takze i mala baterka da 250-400km coz na druhy auto domu staci bohate
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mam pro tebe spatnou zpravu.
Vetsina prvomajitelu EV si mysli, ze kupuje druhe auto do rodiny.
Ale obvykle se stane prvnim...
😄
Jsem zvedavej na tvy zkusenosti.
Kazdopadne blahopreju.
:yes:
Vetsina prvomajitelu EV si mysli, ze kupuje druhe auto do rodiny.
Ale obvykle se stane prvnim...
😄
Jsem zvedavej na tvy zkusenosti.
Kazdopadne blahopreju.
:yes:
Jít si koupit nafťáka a vrátit se domů s elektrikou je celkem dramatická změna.
To je něco jako hnutí v šestinedělí 😄
To je něco jako hnutí v šestinedělí 😄
Nafta způsobuje poškození mozku, právě jsi to názorně ukázal. Nepoptaval naftu, ale e-tron a dementi se mu snazili vnutit naftu, naprosto zřejmé z psaného textu. Dieseldezoláti ovšem psaný text už moc nechápou, protoze je prokázáno, že emise dieselu mají negativní vliv na mozek a snižují schopnost přemýšlet a pamatovat si.
https😐/www.news-medical.net/news/20230124/Brief-e😜osure-to-diesel-exhaust-can-affect-human-brain-function.aspx
The investigators found that diesel exhaust decreased functional connectivity in areas of the brain tied to reduced mental ("cognitive") performance, decision-making and symptoms of depression
The peer-reviewed findings, published in the journal Environmental Health, show that just two hours of e😜osure to diesel exhaust causes a decrease in the brain's functional connectivity.
https😐/www.news-medical.net/news/20230124/Brief-e😜osure-to-diesel-exhaust-can-affect-human-brain-function.aspx
The investigators found that diesel exhaust decreased functional connectivity in areas of the brain tied to reduced mental ("cognitive") performance, decision-making and symptoms of depression
The peer-reviewed findings, published in the journal Environmental Health, show that just two hours of e😜osure to diesel exhaust causes a decrease in the brain's functional connectivity.
Podľa toho čo tu píšeš v poslednej dobe tak ho máš už poškodený aj ty.
Preto to tu pise kazdy den 3x, aby nas varoval 🤣😂 nebolo to tak davno co nam vlady, automobilky a novinari svorne tvrdili, ze dizel je to najlepsie co moze byt. Akurat si uzivam pozostatky tejto ery, motam sa trosku po walese a je vtipne vidiet vsade postarsie kabriolety, samozrejme vsetky v dizli
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3x denně? Tak povídej, kde jsme to včera napsal 3x? A kdy předevčírem? Jaké překvapení že tyhle lži vycucavaji naftoví zoufalci. Jak se tam píše, tihle zoufalci mají častěji deprese, proto tu sdilite svoje vyblitky a snažíte se ostatní ponizovat, když nesdílí vaše sektářské zboznovani prokazatelně jedovaté nafty.
Co sa tyka urazania a ponizovania, nebol si to ty, co nazval ludi narodenych od 70 do 80 banda komunistov, co ti kazdy den nicia zivot? 🤣😂
Můžeš hodit kde? Nejsme si toho vědom, ale nevím kontext tak nebudu vylučovat. Ano, obecne husakovi děti, resp. Generace X je v obecném pohledu zaostalá, pomalá, technicky ne úplně zdatná, to co mi chodí na pohovory je tragické v této věkové skupině. Často nejsou schopni pochopit vývoj a chtějí dělat věci tak jako před desítkami let.
https😐/www.idnes.cz/…-zahranicni_klak
https😐/www.idnes.cz/…-zahranicni_klak
Nemuzu, mam lepsie veci na praci ako dohladavat hluposti co tu trepes
Takze jen výmysly. Ok, jak překvapující. Ty výmysly jsou typické pro určitou skupinu individuí, u kterých jsem prokázal, že lžou. Pak se cucanim z prstu snaží, zbytečně.
Taky mě překvapuje ta agresivita a dikce.
Tak podle 9-ti palců vidím v Mikesusovi nějakou podezřelou spojitost s místním multitrollem Donem Vitem a spol.
Ale dobře, kašle na to pes. Rád bych ale dostal odpověď, jestli je nafta taková hrůza, jak nás varují "e😜erti", tak jak to, že řidiči nákladní dopravy, zaměstnanci rafinerii, strojvůdci, námořníci a další profese vystavené emisím spalování nafty nevykazuji zásadně větší úmrtnost než zbytek populace?
Ale dobře, kašle na to pes. Rád bych ale dostal odpověď, jestli je nafta taková hrůza, jak nás varují "e😜erti", tak jak to, že řidiči nákladní dopravy, zaměstnanci rafinerii, strojvůdci, námořníci a další profese vystavené emisím spalování nafty nevykazuji zásadně větší úmrtnost než zbytek populace?
PekeIná Micinka
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Spojitost není žádná. Dojem spojitosti se snaží vytvořit ten multitroll. Anti naftový aktivismus už u Mikesuse přerostl jakousi normální hranici. Nafta patří do náklaďáku, autousu, vlaku, lodí, strojů. Nepatří do osobaku. Ale vytahovat hloupé propagandisticke studie proti nafte, stejně jako to dělá Arese proti EV je trapné.
PekeIná Micinka
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ale Románku, ty také patříš do skupiny podezřelých z podvodu s palci.
10 minut po té, co jsi napsal svůj příspěvek, máš 10 palců.
To mi přijde tady nějaké divné a pak začínám rozumět multitrollovi Horkému Romovi, když ho občas chytne jeho amok a začne proti tomu tady agitovat
10 minut po té, co jsi napsal svůj příspěvek, máš 10 palců.
To mi přijde tady nějaké divné a pak začínám rozumět multitrollovi Horkému Romovi, když ho občas chytne jeho amok a začne proti tomu tady agitovat
Naštval tě kolega v práci? Kamarádka ti přebrala tvůj objekt touhy? NasraIa tě prodavačka v Kauflandu? Stydím se za tebe, Romane.
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Samozřejmě, že to žádný masový umírání ani demenci nezpůsobuje.
Jen to v zimě v centrech velkoměst a při inverzi na křižovatkách docela smrdí a dráždí to sliznice na kašel. Ale jen to dráždí a nezpůsobuje to rakovinu a pod.
Z 95% jsou problémem lokální topeniště a průmysl. Auta jsou na tom +/- stejně a nemají si moc co vyčítat. Krom totálních vykuchanejch vraků a pár modelů z dob dieselgate, kde je víc NOxu, což ale smrt nenese. Bohužel to ale nepříjemně smrdí a dráždí. Kdo jezdí v novém dehtu se chcankama a jezdí tam kde má, teda mimo města a centra (až na nutné výjimky a průjezdy), ten ničemu nevadí.
Jen to v zimě v centrech velkoměst a při inverzi na křižovatkách docela smrdí a dráždí to sliznice na kašel. Ale jen to dráždí a nezpůsobuje to rakovinu a pod.
Z 95% jsou problémem lokální topeniště a průmysl. Auta jsou na tom +/- stejně a nemají si moc co vyčítat. Krom totálních vykuchanejch vraků a pár modelů z dob dieselgate, kde je víc NOxu, což ale smrt nenese. Bohužel to ale nepříjemně smrdí a dráždí. Kdo jezdí v novém dehtu se chcankama a jezdí tam kde má, teda mimo města a centra (až na nutné výjimky a průjezdy), ten ničemu nevadí.
Presne tak, jsem rád, že jeden z mála chápe to, na co upozornuju od začátku. Diesel nevadí na dalnici, diesel vadí ve městě.
Táhni už s tou svojí schizofrenií do 3,14če a přestaň na mne reagovat, defekte.
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ale, mokrous se zase vyblil. Ale co, nevychovanej egoistickej arognatni hulvat. To tu víme všichni. Každému slušně vychovanemu člověku přeci končí sekery ve střeše auta.
Nemám problém se tu bavit s kýmkoli krom tebe, ty kriple.
A neboj, karma je zdarma.
A neboj, karma je zdarma.
Nebreč prosím, víme všichni že jsi hulvat a odpad, nemusíš to pořád ukazovat.
Jj karma je zdarma, proto ta sekyra co? Stačí, kdyby ses choval slušně, nebo kdybys po prokázání tvých lží si sklopil hlavu a přešel to než se snažit ostatní ponizit. Ale to je typické pro hlupáky.
Jak je jedno me oblíbené rčení😒br />
Hlupák nikdy neuzna chybu, protoze si myslí že by uznal hloupost a ne chybu. Moudrý člověk uzná chybu, protoze ví, že uznává chybu a ne hloupost.
Naprosto výstižné pro, krom tebe, ještě pár zdejších diskutujících.
Jj karma je zdarma, proto ta sekyra co? Stačí, kdyby ses choval slušně, nebo kdybys po prokázání tvých lží si sklopil hlavu a přešel to než se snažit ostatní ponizit. Ale to je typické pro hlupáky.
Jak je jedno me oblíbené rčení😒br />
Hlupák nikdy neuzna chybu, protoze si myslí že by uznal hloupost a ne chybu. Moudrý člověk uzná chybu, protoze ví, že uznává chybu a ne hloupost.
Naprosto výstižné pro, krom tebe, ještě pár zdejších diskutujících.
moje reakce byla na q8 etron, mela nahradit a6 3,0tdi
aha, tak to jo. Já myslel, že jsi si chtěl objednat A6 v dieselu a že jsi skočil do IX.
Samozřejmě BMW iX je asi gramotné řešení v současné době
Kam se ti povedlo srazit cenu IX u dealera? Je to iX 40 nebo 50?
Samozřejmě BMW iX je asi gramotné řešení v současné době
Kam se ti povedlo srazit cenu IX u dealera? Je to iX 40 nebo 50?
iX dostane face, pravdepodobne baterku z 40
nahradi velka z 50, silnejsi verze bych hadal nekam ke 120kWh. Vyroba za rok, ale ted ta 40 byla za cenu enyaqu a je na vzduchu, rizena zadni naprava, HK, kuze atd..
nahradi velka z 50, silnejsi verze bych hadal nekam ke 120kWh. Vyroba za rok, ale ted ta 40 byla za cenu enyaqu a je na vzduchu, rizena zadni naprava, HK, kuze atd..
Tak to už je zaujímavá cenová politika od BMW.
Zacina bejt dobra doba, 7/x7 je prej taky zajimava..
Že ty jezdíš dieselem? V tom textu to bylo naprosto jasné.
"reseni je q8 e-tron …"
"poptaval jsem to vcera, dozvedel jsem se, ze je lepsi a6 v nafte. Byla to posledni snaha neco koupit u Audi...."
Takze reakce na etron, že ho včera potaval. Od prodejce se dozvěděl, že má radši koupit a6 diesel. Takze definitivně s pokusem něco koupit u audi skončil.
"reseni je q8 e-tron …"
"poptaval jsem to vcera, dozvedel jsem se, ze je lepsi a6 v nafte. Byla to posledni snaha neco koupit u Audi...."
Takze reakce na etron, že ho včera potaval. Od prodejce se dozvěděl, že má radši koupit a6 diesel. Takze definitivně s pokusem něco koupit u audi skončil.
Jak jsi se srovnal s designem exteriéru?
No, neni to hezky jen co je pravda, ale vcelku dobre se s tim jezdi a je to na moje pouziti (3 sedacky v druhy rade, svetla vejska, trosku brodivost) jedno z mala aut co splnuje zadani
Mě nejvíc vadí sladění s převodovkou. Narozdíl od BMW, MB nebo JLR nenechává motor pracovat v nižších otáčkách s dostupným točivým momentem a zbytečně ho žene do otáček. Vzduchový podvozek lepší než MB, řízení průměr.
reakcia na plyn je uboha v kruhovom objazde je to priam nebezpecne, nepomohol mi ani pedalbox ani aktualizacia softwaru v audi, po 100tis km sa pripravte na nakladny servis (menili mi vacku), rozvody pojdu za chvilu aj napriek tomu, ze menim olej kazdych 10 az 15 tis. km ... a jazdim trasy okolo 100km po dialnici, ziadne motanie sa v meste...
Chyba je kvalita a trvanlivost motoru. První majitel v záruce zažije ráj na zemi. Na toho druhého zbyde bohužel peklo.
Ale pokud pravidelně dáte motor každých 100t. km ven, přetěsníte a vyměníte komplet rozvody a napínáky, tak to bude pohoda jahoda.
Ale pokud pravidelně dáte motor každých 100t. km ven, přetěsníte a vyměníte komplet rozvody a napínáky, tak to bude pohoda jahoda.
Nějaká osobní zkušenost s tím "každých 100 tis."?
Ano, SQ je taky dáreček 😒]
problém není ani tak ve výrobcích motorů ale v kre.ténech v EP.
Šroubují EURO 5,6,7 a výrobci kličkují jak zajíci při honu aby všem požadavkům vyhověli a pak to končí až průšvihovými technickými řešeními. To se ovšem zákazník dozví až po několika létech používání, že se stal obětí (viz YT ohledně servisních nákladů SQ7)
Šroubují EURO 5,6,7 a výrobci kličkují jak zajíci při honu aby všem požadavkům vyhověli a pak to končí až průšvihovými technickými řešeními. To se ovšem zákazník dozví až po několika létech používání, že se stal obětí (viz YT ohledně servisních nákladů SQ7)
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ne. Momentálně je problémem v prvé řadě Audi. Ty problémy u běžných verzí (ne SQ) jsou čistě mechanického rázu. Stejně tak přístupnost montážních spojů atd.
bohuzel mas pravdu. Cokoliv na tom delat je peklo, ve vysledku porad nejake problemy byt tahle 210kw je mnohem lepsi nez kdyz byla uvedena nebo nez predchudce. Plus audi ceny servisu
Kolik jsi těch 3,0TDI měl? Jak jsi si ověřil objektivitu cintalů na YT?
V6 TDI mi osobně nesedí tak jako R6 konkurence, ale z větší částí jde o sladění s převodovkou a je to subjektivní. Jedinou věcem kterou jsem kdy u V6 TDI pod kapotou vyjma údržby v servisu řešil byla prasklá nádržka kapaliny serve u Q7.
O nějakou fatální nespolehlivost jsem ani nezavadil.
V6 TDI mi osobně nesedí tak jako R6 konkurence, ale z větší částí jde o sladění s převodovkou a je to subjektivní. Jedinou věcem kterou jsem kdy u V6 TDI pod kapotou vyjma údržby v servisu řešil byla prasklá nádržka kapaliny serve u Q7.
O nějakou fatální nespolehlivost jsem ani nezavadil.
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jenze ty to jezdis 0-10tkm, to je jina pisnicka😊)
ja mam 200kw verzi a skoda slov, v rodine a blizkym okoli jezdi jenom v q7 od nova 5 ks 210kw a na zaruku se delaly vacky nebo hlavy ve trech. Ale vsecko predface..
ja mam 200kw verzi a skoda slov, v rodine a blizkym okoli jezdi jenom v q7 od nova 5 ks 210kw a na zaruku se delaly vacky nebo hlavy ve trech. Ale vsecko predface..
Kdepak s Q7 předchozí gen skoro 230tkm, A6 allroad současná 65tkm. Touraeg 135tkm.
Naopak pool nevím.
Naopak pool nevím.
Aktuálně jsou v mé blízkosti 2. Takže uvidim časem.
Jinak projevem ten motor mám velmi rád. Jen ale vidím tu nespolehlivost, resp. netrvanlivost.
A ta je dána a je systémově špatná. Když tam prostě Audi dává plastové cetky co časem zkřehnou, tak to prostě jinak dopadnout nemůže.
EDiT vlastně 3 a právě ta jedna už šel nový motor na záruku 😁
Jinak projevem ten motor mám velmi rád. Jen ale vidím tu nespolehlivost, resp. netrvanlivost.
A ta je dána a je systémově špatná. Když tam prostě Audi dává plastové cetky co časem zkřehnou, tak to prostě jinak dopadnout nemůže.
EDiT vlastně 3 a právě ta jedna už šel nový motor na záruku 😁
Ano, jedno velke minus me napada - ze uz nedelaji dieselovy osmivalec ve verzi SQ8. Nejlepsi motor, se kterym jsem jezdil!
neee, nejlepsi je v tomhle lehkej v6 benzin a nalozenej podvozek. V8 byla tezka na cumak nejezdilo to tak dobre jako v6
Ale chybi tomu ten obri kroutak. K SUV proste diesel patri. No a na tahani karavanu nebo lode, o tom uz vubec nemluvim... 😄
taham roky nesmysly (bagr, nakladac..) za benzinovym r6 phev a je to mnohem lepsi nez nafta. Navic v8tdi melo schody ve vykonu a taky se to nenadechovalo hned. Coz nemeni nic na tom ze tendle audi/vw/porsche podvozek se s lehkym benzinem chova vyborne a nezavadil bych o v8tdi a vzal v6tsi nejlip 2,9
Tak to ja mam uplne opacny zkusenosti. Ted zrovna zkousim vasi opevovanou phev s benzinovym sestivalcem a neda se to vubec porovnat. Vyssi spotreba, nesmyslny otacky a kdyz vybiju baterku, bida... A pro preklenuti turbodiry u V8 bylo treti turbo elektricky, takze zatah o sile lokomotivy okamzitej. Kazdy ma asi jiny preference...
Opäť raz, a čo je na tom? 10 litrová spotreba nie je žiaden zázrak.
Mimochodom, konkurenčný trojliter 40d od BMW robí 250 kW a 700 Nm, a to je už dosť veľký rozdiel.
Mimochodom, konkurenčný trojliter 40d od BMW robí 250 kW a 700 Nm, a to je už dosť veľký rozdiel.