Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Novou Škodu Kodiaq čekají první jízdy. Ptejte se, co vás zajímá

Už zítra budeme řídit novou Škodu Kodiaq. Napište nám do diskuze, co vás zajímá a my zjistíme odpovědi.
Zpět na článek
8. 4. 2024 19:29
8. 4. 2024 20:17
8. 4. 2024 20:24
8. 4. 2024 20:27
8. 4. 2024 23:52
9. 4. 2024 08:50
9. 4. 2024 09:04
9. 4. 2024 09:40
9. 4. 2024 09:41
9. 4. 2024 09:47
9. 4. 2024 12:11
9. 4. 2024 12:57
9. 4. 2024 13:24
Avatar - 3_diamanty
8. 4. 2024 19:29
Skoda
Ze k dispozicii este nie je aj 2.0 tsi ... to bude ideal... :yes:

Samotne auto bude urcite parada... a podobne ako mensi karoq aj tu budeme chyby hladat lupou ... suv skratka skoda umi.... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Roman Horký
8. 4. 2024 19:35
Tedy upřímnou soustrast
Na druhou stranu vy si to zasloužíte.
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Ozzman
8. 4. 2024 19:42
Re: Tedy upřímnou soustrast
Proč ? Vypada to docela dobře, je to evoluce stávajícího jako SuperB4, nekoupil bych si to, ale nevidim tam nic spatne. Videl sem uz nazivo novy Passat a Superb a Škodovce to více seklo, takze i Kodiaq bude fajn.
Avatar - Roman Horký
8. 4. 2024 19:46
Re: Tedy upřímnou soustrast
Protože SUV, protože Das. Pro mě vždycky špatně a vždycky fuj, zde tedy na druhou. Ty tomu musíš rozumět, přiblížil bych ti to asi jako ten ošklivý Prius. Pro mě Das Skouda jako pro Arese elektrozkrat. Vždycky se tak z Priusu rozhlížím kolem a nacházím pochopení pro ty ubožáky uvnitř Das. I pro ty uvnitř SUV. Pak se zamyslím a zděsím se, neboť i oni mají volební právo.
Avatar - Ozzman
8. 4. 2024 20:08
Re: Tedy upřímnou soustrast
Ja bych si koncern asi taky nevybral, ale myslim, ze pokud odladí/nebo uz odladili problemy infotainmentu, tak to nejsou zlá auta, Kodiaq je aspon prostorny. Sam SUV nemam a v dohledne dobe mit nebudu, nicmene ten Kodiaq aspon neco malo projede a muze mit 4x4, tak ho beru jako to lepsi z nabidky.
Avatar - Mikesus
8. 4. 2024 21:16
Re: Tedy upřímnou soustrast
zas tak prostorný není, je dost úzký. Třetí řada je i na děti malá, pokud má někdo sedět ve druhé řadě. Pro 4 je prostorný dost, to souhlas.
Avatar - rohYpnol
8. 4. 2024 20:19
Re: Tedy upřímnou soustrast
Ano. Vždycky fuj a vždycky špatně. Bravo. Já nejím houby. Proto jsou houby vždycky fuj a vždycky špatně...
Něco objektivního tam nemáš?

BTW. Za mě me je fuj a vždycky špatně Prius. A to že zcela objektivního důvodu - je to nanejvýš nepraktický krám.
8. 4. 2024 21:07
Re: Tedy upřímnou soustrast
To je tvůj problém. Asi dneska málo ryhypnolu.
Avatar - KANKUNEN
8. 4. 2024 21:24
Re: Tedy upřímnou soustrast
Ne, málo HorkoRohoru.
Avatar - JirkaVejrazka
9. 4. 2024 08:20
Re: Tedy upřímnou soustrast
Neprakticky? Proc?
Avatar - Roman Horký
9. 4. 2024 09:03
Re: Tedy upřímnou soustrast
Proč asi? Protože něčím musel usadit pablba, jakým jsem pro něj i pro tebe já.
9. 4. 2024 09:08
Re: Tedy upřímnou soustrast
Hele upřímně mi ani ten Prius nepřijde jako špatný auto. Svojí cílovou skupinu si to najde. Za mě je to spolehlivý a rodinu to odveze, majitele to nesežere, takže proč ne?
Avatar - JirkaVejrazka
9. 4. 2024 09:12
Re: Tedy upřímnou soustrast
Ale ten kufr je malej! ;-) https://moje.auto.cz/?…

A taky tam vzdycky bylo malo mista vzadu! https://moje.auto.cz/?… (sedacka ricice byla posunuta dozadu, jak to jen slo).

Ale jo, u te nove verze je kufr znatelne mensi, protoze se rozhodli z rodinneho auta udelat spis stylovku.
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 09:20
Re: Tedy upřímnou soustrast
No a kde je fotka kufru toho druhého Priusu, co máš? :D Tam už ten kufr tak slavný není :D
Avatar - JirkaVejrazka
9. 4. 2024 09:26
Re: Tedy upřímnou soustrast
U PHEV verze ne, ale u bezne je podobny jako u toho meho stareho. Ale abys nerekl, tak takhle jsme jeli ve ctyrech na dovolenou do Chorvatska (bez rakve) :)

https://moje.auto.cz/?…
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 09:39
Re: Tedy upřímnou soustrast
No to chápu, rakev by nabourala spotřebu :-[] :-! :-!
Avatar - JirkaVejrazka
9. 4. 2024 09:41
Re: Tedy upřímnou soustrast
Presne tak, predstav si ze jsem na hory s rakvi jel se spotrebou na dalnici pres sedm litru! A to jsem s sebou tahal jak rakev, tak uplne zbytecne i tu velkou baterku! ;-)

https://moje.auto.cz/?…

EDIT - i kdyz tak koukam do galerie, tak to nakonec zase bylo celkove pod sest :( https://moje.auto.cz/?… ;-)
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 11:32
Re: Tedy upřímnou soustrast
Protože si cestou dolu nabíjel ? :D :D
9. 4. 2024 13:17
Re: Tedy upřímnou soustrast
I tak spotřeba pěkná :yes:
9. 4. 2024 13:13
Re: Tedy upřímnou soustrast
Ledničku si holt necháš přivézt z Datartu a když pojedeš na lyže, tak to hodíš do rakve na střechu. Za mě to je normální auto, který svou službu udělá. To co si za to dal ty bych za to nedal ani omylem, ale jako ojetinu za 200-300 tis bych proti Priusu nic neměl. Teda za předpokladu, že bych byl cílová skupina. Já bych v tom autě umřel nudou a nedostatkem výkonu. Nicméně to není výtka. Mám na auto trochu specifické požadavky, ale uznávám, že je to dobře postavený prostorný auto ;-)
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 13:34
Re: Tedy upřímnou soustrast
No a pak by si chodil sem do diskuzí vypisovat, jak je to auto krásné :D :D :D a jak jsou řidič Škodovek hlupáci, když to řeknu slušně :D
10. 4. 2024 08:44
Re: Tedy upřímnou soustrast
Ale vůbec ne. Nejsem primitiv, který cpe každýmu to co má doma v garáži. To dělají pitomci úrovně Hamuna. Chápu, že je Jirka s Priusem spokojený a dělá mu dobrou službu. Pro mě by to auto nebylo, ale nebudu mu ho kvůli tomu kritizovat.
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 09:18
Re: Tedy upřímnou soustrast
Proč ne? Protože mužeš mít (pokud nechceš PHEV, a ten Romča nemá) stejnou techniku i v normální karoserii třeba kombi :) A navíc i s výkonnějším hybridem, když chceš. Výhodu má nový Prius, který prý na jiném trhu může být i 4x4 jako HEV a to Corolle trochu chybí.
Avatar - Roman Horký
9. 4. 2024 09:22
Re: Tedy upřímnou soustrast
Stejnou techniku přece můžeš mít dnes skoro v každé Toyotě. Dříve třeba v Aurisu a ten měl 3 varianty karoserie.
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 09:24
Re: Tedy upřímnou soustrast
No, proto nevím, proč je Prius tak úžasný :D Já jsem třeba zvolil kombík
Avatar - Roman Horký
9. 4. 2024 09:27
Re: Tedy upřímnou soustrast
Protože nabízí za 5. dveřmi velký prostor, kor když se sklopí sedadla tak tam jde přespat. A přitom vypadá zezadu a z boku líbivě, na rozdíl od kombi.
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 09:35
Re: Tedy upřímnou soustrast
Ja ti nevím, ale sklopit sedadla umí i Auris/Corolla kombi a je tam pak velká plocha na přespání... jo už to není taková pecka, jako jsem míval na starém Mondeu MK4kombi, ale kufr to má na C segment obstojný. A vypadá to pořád líp, než Prius :)
Avatar - JirkaVejrazka
9. 4. 2024 09:29
Re: Tedy upřímnou soustrast
Prius byl vzdy takovou vykladni skrini technologii Toyoty. V tom mem starem byl bezklicovy vstup, ovladani hlasem, Bluetooth propojeni s telefonem, atd. uz v dobe, kdy to v Evrope premie zacinala zvazovat (s mirnou nadsazkou).
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 09:38
Re: Tedy upřímnou soustrast
Tak bezkličkový vstup měla i Laguna z roku 2002 ;) To už jsme tu řešili :D Ale já to chápu, nicméně dnes Prius posloužil jako nositel inovací a převedlo se to do praxe Toyot, Lexusu, koupil to Ford, takže díky, ale já bych Prius nechtěl :D
8. 4. 2024 22:25
Re: Tedy upřímnou soustrast
Podľa výpovednej hodnoty tvojho príspevku to vyzerá tak, že Vám v ústave povolili internet :-( . Osobne mňa kategória suv nezaujíma, ale písať o úbožiakoch je snáď trochu mimo, viac menej ako celý tvoj príspevok
Avatar - xxc
8. 4. 2024 22:35
Re: Tedy upřímnou soustrast
Kategoria suv je dost dolezita, zena trosku odtrhla naraznik a zrazu bol problem na stk, hmlovka svietila vyssie. Kvoli takej blbosti. Toto ma aspon ten naraznik vyssie, ale pokial tie spodne svetla su hmlovky, tak je to komplikacia. Ale najdu sa ludia, ktori nadavaju, ze auta nemaju hmlovky :-D
Avatar - Ji/Ri
9. 4. 2024 16:30
Re: Tedy upřímnou soustrast
Za mě koncern v pohodě.... Bentley, Lambo, Porsche... nevadí mi koncern.
Avatar - rohYpnol
8. 4. 2024 20:17
Jdeme na to
1) Chat GPT? Už to něco umí?
2) Opravili už fail, když při mirror linku otočím smart dials, tak zmizí mirror link a neobjeví se v překryvu (např. teplota se nezobrazí nad mirror linkem ale zmizí obraz mirror linku)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - noba
8. 4. 2024 20:24
pár otázek
1) Převodovky - jaké převodovky budou v novém Kodiaqu u benzinových motorů - bude tam DQ381 jak tomu je u Tiguanu nebo DQ200 jak to mají nový Superb/Passat?
2) Jaké sedačky může mít nový Kodiaq? Je možnost volby i sedadel s masážní funkce s pneumatickým 10 komorovým systémem pro tlakovou bodovou masáž?
3) Bude mít nový Kodiaq polohovatelnou hlavovou opěrku tak jako Tiguan nebo pořád tato "základní výbava" ještě není pro něj určena?
4) K jaké výbavě bude moci objednat head up display? V konfigurátoru nového Superbu jsem ho ještě nenašel, asi je určený jen pro nejvyšší výbavu?
5) Od které výbavy si bude moci připlatit Matrix LED?
6) Při výkonnějších motorech budou nějak posíleny brzdy?
7) Jak bude řešeno chlazení brzd, bude stejné jak mají nové VW (aerodynamické řešení s přídavným ventilátorem), nebo klasická stará verze?
8) Bude moci mít dojezdové kolo zároveň s nejvyšší příplatkovým sound systemem canton tak jak to má Tiguan (tam je HK) nebo pořád ne?
9) Kolik je reálny objem kufru, to znamená při zadních sedadlech v základní poloze?
10) Při posunutí zadních sedadel do přední krajní polohy abych měl vysněných 910l v kufru, dá se do zadu do Kodiaqu ještě vůbec nastoupit?

no ještě pár rýpavých ale Tiguan je na tom stejně - na zadních dveřích plasty budou měkčené nebo tvrdé jako u Tiguanu - kastlík spolujezdce bude polstrovaný a nebo plastový a budou aby v něm mohli věci hrkat jako u Tiguanu, výplně dveří (na láhev) jsou vypolstrované celé nebo jen napůl (to co jde vidět)?


Tak snad alespoň na pár otázek by jste mi mohli dát odpovědi a neodfláknout recenzi jako u Tiguanu.
Rozbalit vlákno
0
8. 4. 2024 20:27
Navi, keyless
1) proč v navigacích Škoda/VW zmizel údaj o nadmořské výšce? vrátí se?
2) chystá se mobilní klíč k modelům Škoda? tj. otevírání mobilem... bude i pro iPhone?
3) keyless funguje na všechny 4 dveře Kodiaqu a Superbu?
4) keyless s alarmem ve výbavě (často nelze odebrat :() - lze vypnout alarm? zajímá mne to hlavně s ohledem na ostrahu interiéru... když mám na chvíli v autě psa, bude "auto hlídat pohyb"? doufám, že ne :-)
5) umí už klimatizace automatické spuštění vnitřního okruhu, když např. auto zajede do tunelu, přede mnou trabant :-) apod.?
Díky za info
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Roman Horký
9. 4. 2024 09:16
Re: Navi, keyless
Na všechny 4 dveře? A na ty páté ne?
Před tebou ne trabant, ale smradlavý VW vylágrovaný prolhaný diesel čmoud.
8. 4. 2024 21:56
nový Kodiag
Z hlediska designu opravdu ubohá, pokleslá slátanina, bez náznaku harmonie a elegance, primitivní a špatná úlitba pokleslému asiatskému nevkusu. Po odchodu Kabaně Škoda manifestuje 3 cenovou skupinu koncernu z hlediska vlastností, designu a kvality... jen skutečná cena té "třetí cenové skupině" ani trochu neodpovídá. Dříve jsem Škodovkám opravdu fandil, ale nevím, co by mne dnes přimělo si ji koupit. Jako celý koncern - symbol úpadku a pokleslosti, nezajímavosti jak vlastnostmi, tak designem, průměrnosti co do kvality i jízdních vlastností - obraz degradace současného globálního kapitalismu, který honbě za masovostí, ubohou průměrností a jen růstu zisků obětuje vše. No dobře - kdo si chcete tyto pokleslosti za neuvěřitelně předražené peníze kupovat - kupujte.
(jezdím Cuprou - a znovu bych to už nikdy nekoupil... )
Rozbalit vlákno
0
8. 4. 2024 21:56
Sedadla obecně a opěrka hlavy
Měl bych dotaz na srovnání sedadel. Zda i Kodiaq má ty ergo sedadla jako Superb.
Druhy dotaz je na opěrku hlavy. Je stravitelná jen výškově, nebo i podélně. Pokud jsem správně zachytil, tak Superb má stejně jako Passat opěrku posuvnou dopředu a dozadu. Jak je to tedy u Kodiaqu ?
Poslední dotaz je na silnější verzí motoru 2.0 tsi. Bude ? V jaké verzi ?
Děkuji
Rozbalit vlákno
0
8. 4. 2024 22:48
Porovnání Kodiaqu se Superbem
Architektury interiérů, motory, stupně výbavy atd. mezi Superbem a Kodiaqem jsou prakticky shodné - zajímalo by mne porovnání srovnatelných specifikací: Jaké jsou základní uživatelské vlastnosti (komfort odpružení, odhlučnění motoru a celkové odhlučnění, spotřeba, pružnost motoru) právě Superbem a Kodiaqem? Upřímně nyní budu vybírat právě mezi těmito dvěma a zatím z toho mám dilema :-).

Dále mám dotaz na výbavu - příplatkový Family paket obsahuje prvek "Ochrana dveří" - je to shodná vysouvací ochrana dveří, jako u Kodiaqu 1. generace a je k dispozici pro všechny 4 dveře?

Nakonec mne zajímá práce mild-hybritu 1.5 TSI - jak se chová, pokud jedu s vozidlem delší úsek z kopce (řekněme cca 5 km)? Zvládne i delší úsek ujet s vypnutým motorem, nebo se po chvíli motor nastartuje? Pracují při vypnutí všechny systémy (tedy samozřejmě mimo kompresoru klimatizace)?

Děkuji
Rozbalit vlákno
0
8. 4. 2024 23:30
Tak jedna otázka...
....se nabízí hned na první pohled:
Proč má to nebohé auto tak strašně zprasený design zádě?!! To to auto bylo původně navrhované pro Čínu? Nebo škodováčtí designéři něco slavili a přehnali to s alkoholem? Jinak přece není možné, aby se D sloupek nového Kodiaqu rozšiřoval místo směrem dolů směrem nahoru, nebo aby mezi spodním okrajem plastu na D sloupku a spodním okrajem okna 5. dveří byl tak hnusný schod?! A co proboha mají být ty zadní lampy?! Minulá generace je nadčasově elegantní Evropanka, ale ta nová na mě působí jako laciný kýč z čínské tržnice.... :-O
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barry Lyndon
9. 4. 2024 00:02
Re: Tak jedna otázka...
S plastem nesouhlas, ten mi přijde celkem v pohodě (pokud ho teda nezabije lacinost provedení), se zadními světly souhlas, ta jsou fakt strašná a málokdy se vidí něco horšího (Ssangyongy nevyjímaje). A já bych přidal i suzukoidní rypák, teda předek, ten se taky "povedl". :no: :-)
8. 4. 2024 23:52
Barva
Mě by zajímalo, zda budou v budoucnu dostupné ještě nějaké další barevné odstíny, než jsou nyní v konfigurátoru, případně zvláštní lakování.
Jde mi zejména o nějakou tmavě zelenou.
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2024 04:56
Parodie...
Má TO čtyři kola a volant ? Ano ? Tak to bude auzo a odveze mě z bodu A do B. Ale hlavně, splňuje všechny normy EU ?
Rozbalit vlákno
0
9. 4. 2024 07:03
Porovnání Kodiaqu se Superbem
Dobrý den, zajímalo by mne porovnání srovnatelných specifikací z hlediska základních uživatelských vlastnosti (zejména komfort odpružení, odhlučnění motoru a celkové odhlučnění, spotřeba, pružnost motoru) mezi Superbem a Kodiaqem. Architektury interiérů, motory, technický základ i stupně výbavy atd. mezi Superbem a Kodiaqem jsou prakticky shodné - budu nyní vybírat právě mezi těmito dvěma a zatím z toho mám dilema :-).

Dále bych se chtěl zeptat na práci mild-hybridu v motoru 1.5 TSI - na jak dlouho je schopen jet s vypnutým motorem? Ponechá auto motor vypnutý, pokud jede delší dobu z kopce (např. 5 km)? Jak pracují systémy auta (mimo kompresoru klimatizace) během vypnutého motoru - funguje vše normálně?

Nakonec bych se chtěl zeptat na ochranu dveří, jako byl v 1. generaci Kodiaqu. Je položka v paketu Family - "ochrana dveří" stejný způsob ochrany dveří, jako byla vyjíždějící gumová ochrana při otevřených dveřích Kodiaqu 1. generace a je k dispozici také pro zadní dveře vozidla?

Děkuji
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Roman Horký
9. 4. 2024 07:55
Re: Porovnání Kodiaqu se Superbem
Kurňa to je dilema. Asi jako se utopit nebo se zastřelit. Ber to Superbéčko, k tobě se víc hodí a aspoň nebudeš tak moc zaclánět.
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 08:05
Re: Porovnání Kodiaqu se Superbem
Tobě někdo se Škodovkou, tedy asi se Superbem, přebral ženskou? Nebo proč je tak nesnášíš? :D
Avatar - Roman Horký
9. 4. 2024 08:08
Re: Porovnání Kodiaqu se Superbem
Pokud jsi nezažil komunismus a soudruha Havla prezidentem a ***a premiérem, tak nepochopíš. Zbytečné snažit se to vysvětlovat. Je to na tvoji generaci nepřenosné.
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 08:24
Re: Porovnání Kodiaqu se Superbem
Komunismus jsem technicky zažil, ale vnímat jsem ho nestihl, Havla už ano, zkus to prosím. Superb je velká Škodovka, není nic extra luxusního, má negativa, ale vlastně nabídne dobrý prostor, možnost volby více motorizací i na dnešní dobu a umí vypadat i fakt dobře, nějak nevidím důvod, proč to auto někdo nesnáší ?
Avatar - Roman Horký
9. 4. 2024 08:35
Re: Porovnání Kodiaqu se Superbem
Jistě víš, že nesnáším SUV, považuju je za zlo a ty co v něm jedou za bezohledné ***.
Škodovka? To jsou takové asociace s komunistickým šlendriánem, naoko plné obchody, ve kterých neseženeš to co potřebuješ a je v nich draho (ó jak se to teď po kovidu podobá, připadám si jako zamlada).

A teď mě začneš přesvědčovat, že přece dnes už to není komunistická Škoda, ale západoěmecký VW - ano, v dnešní době z bláta do louže. A že draho přece vůbec není a seženeš všechno, můžeš si to přece nechat poslat lodí z P.R.Cu.
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 08:38
Re: Porovnání Kodiaqu se Superbem
No, jenže to jsou fakta. Škodovka je stejně +/- stejně drahá, jako tvá oblíbená Toyota, či jiné značky, když se podíváš na to, co nabízí. Vyrábí auta, která relativně fungují, samozřejmě, že má zmetky a nepovedené věci, ale taky má i povedená auta. Jinak povídej, co ti chybí v obchodech a co nelze sehnat ?

Já také nejsem kupec koncernu, jen zrovna Škodovka ještě nabízí relativně normální auta, které žádají zdejší zákazníci
Avatar - Roman Horký
9. 4. 2024 08:44
Re: Porovnání Kodiaqu se Superbem
Třeba jsem v sobotu chtěl koupit tmel, pastu nebo opravnou sadu a výfuk. Myslím, že bych zaplakal i dnes dopoledne, ale seru na to ať to prdí. Říkám ti, že je to nepřenosné, ale ten podprahový pocit z malobchodní sítě po kovidu - jak by mi bylo 15 (1985). Vlastně mě to svým způsobem baví. Ale máte to smutné vy mladší.

O Škodovce jak vidíš nemá cenu se bavit. Argumentuješ mi přesně tak jak jsem čekal. Toyota umí skvělé hybridy. Škoda umí kulový brak.
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 08:47
Re: Porovnání Kodiaqu se Superbem
Ano, ale né každý chce hybrid :D O to jde, že všichni nemají stejné potřeby.
Avatar - Roman Horký
9. 4. 2024 08:50
Re: Porovnání Kodiaqu se Superbem
A jak tedy chce Škoda plnit emisní limity? Bez hybridů jedině vlastní výrobou nebo přeprodejem EV. Každý chce EV a každý a něj má?
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 08:55
Re: Porovnání Kodiaqu se Superbem
No tak zatím se zdá se jim funguje kombinace EV, spalováků a PHEV hybridů. Tohle tebe, jako zákazníka ale asi nemusí zajímat, pokud si vybereš z jejich nabídky... kdybych to bral stejně, brečím tady, že Ford to vše podělal a nenabízí mi další kombík, který bych chtěl a musel jsem tedy koupit od jiné značky... no mrzí mě to, ale já jejich akcie nevlastním, tak ať se zblázní
Avatar - Mikesus
9. 4. 2024 10:59
Re: Porovnání Kodiaqu se Superbem
Myslis že bys sehnal novou 200konovou octavku za 780 a v pěkné výbavě? Na ceny jsem nekoukal zatím,
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 11:33
Re: Porovnání Kodiaqu se Superbem
Ne, to ne, a bylo to 798 :D měl bych asi solidně vybavené TSI 110kw DSG, což by asi stačilo, ale já k tomu nemám vztah, nicméně to nebudu hejtovat jako Roman :)
Avatar - Mikesus
9. 4. 2024 11:51
Re: Porovnání Kodiaqu se Superbem
Vlastně ještě barva :), jasný. Ale je pěkná fakt že jo.
A suchou dvouspojku, to chce doma každý. Včera jsem potkal novou octavku zrovna ( spz se 3 pismeny uz ). Pouštěl nás na přechodu a blikal na nás, že nás pouští. No levé světlo normálně, prave blikalo místo dálkovou ledkou, tak problikavalo denní a směrovka stroboskopicky. To chce člověk něco takového řešit u nového auta.
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 12:05
Re: Porovnání Kodiaqu se Superbem
Já si toho už taky u nějaky Škodovky všiml, není to spíš vlastnost? Já vím, že některým ŠA při blikání vypíná hlavní světlo
9. 4. 2024 14:34
Re: Porovnání Kodiaqu se Superbem
Proč označuješ V. Havla "soudruhem"? Nespadl jsi na hlavu? :-O
9. 4. 2024 19:27
Re: Porovnání Kodiaqu se Superbem
Proč ty nazyvas full hybridy od Toyoty jako zkratowozy? Neupadl jsi na hlavu?
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 08:05
Re: Porovnání Kodiaqu se Superbem
Tobě někdo se Škodovkou, tedy asi se Superbem, přebral ženskou? Nebo proč je tak nesnášíš? :D
Avatar - miromen
9. 4. 2024 08:50
Made in
Když koukam na uvodni stranku tak z předniho pohledu vypada Torres zajimavě a i se mi svym zpusobem libi no zbytek, už žadna hitparada neni. Tahle nova generace Kodiaqa nevypada dobře z žadneho pohledu a jak je často u škodovek vidět tak i zde jsou světla asijskeho typu. No tenhle Kodiaq by mohl mit na sobě napsano Made in China.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 09:04
Re: Made in
Vždyť to vypadá jak zvýšený Superb 4, já ho o víkendu už potkal, z fotek taky nic extra, ale na živo to vypadá vlastně docela dobře. Lépe, než Passat.
Avatar - miromen
9. 4. 2024 09:40
Re: Made in
Tak ja ještě tu možnost neměl vidět nove koncernove produkty takže hodnotim zatim skrze monitor. A z toho na mě Kodiaq pusobi velmi nepěkně. A když si vezmu jak vypadaji ty dosavadni krabice a to zvlašť při zadnim pohledu tak tohle na mě pusobi ještě huře a vlastně to same Superb v kombi provedeni, kde třeba ten Passat vypada mnohem lepe.
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 09:41
Re: Made in
Já viděl 2x Passata, jeden asi Rline, ten ušel a pak obyčejny základ a ten byl nehezký. Superb4 vypadá jak nafouknutá O4, není to špatné, ale ta generace 3.superbu byla taková elegantnější
Avatar - miromen
9. 4. 2024 09:47
Re: Made in
Jo z timhle pohledem se s tebou shodnu a 3G superbu hodnotim určitě jako zdařilejši. Vlastně O4 hodnotim jako pěknějši než novy Superb.
Novy Passat ma takovy sprzněnějši předek golfa, ale třeba R-Line to hodně napravuje a opět skze monitor se mi i dost libi, hlavně oceněji zřetelnou změnu oproti předchudci.
A ve tmavši barvě se mi vlastně i dost libi byť je to stale skrze ten monitor...

https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 12:11
Re: Made in
Jo, ta šedá mu docela sekne, ja neříkám, že Passat je ošklivej, ale myslím, že bude více potřebovat lepší pakety, než Superb, ostatně jako to má i teď Golf vs O4.
Avatar - Emel
9. 4. 2024 12:57
Re: Made in
Které škodovky mají světla asijského typu? Já jsem se světly vesměs v pohodě... nejlepší je Sup3, ale i Octavie nebo Fabka nebo Scala fl...
Kodiaq je divnej. Jakž takž tomu pomáhá Sportline, s tím zadním plastem v černé a bez chromu...
https://1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/8997775.jpg?…
Avatar - Roman Horký
9. 4. 2024 09:29
Má tento zázrak z Boleslavi
blikající 3. brzdové světlo?
Rozbalit vlákno
9
Avatar - twistedTSD
9. 4. 2024 10:28
Re: Má tento zázrak z Boleslavi
Vždyť to má každý zázrak z Boleslavi minimálně od dvojkové Fabie po FL.
Avatar - Roman Horký
9. 4. 2024 10:33
Re: Má tento zázrak z Boleslavi
Fakt blikající? A že bych za takovým autem ještě nikdy nejel? Protože si nemůžu vzpomenout že bych to někde viděl. Poprvé minulý týden na nějakém BMW.
Avatar - twistedTSD
9. 4. 2024 10:37
Re: Má tento zázrak z Boleslavi
Ano, fakt blikající. Bliká to samozřejmě jen při plných brzdách a určité rychlosti.
Avatar - Mikesus
9. 4. 2024 11:02
Re: Má tento zázrak z Boleslavi
Tenhle system už je snad i povinnej a dost dlouho to maji i skodovky. Někdo řeší vystraznymi, někdo brzdovymi.
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 11:34
Re: Má tento zázrak z Boleslavi
Vystražné světla při prudkém brzdění měla už moje Laguna z roku 2002, jsem si jistej, že to mají všechna auta dnes
Avatar - Emel
9. 4. 2024 12:42
Re: Má tento zázrak z Boleslavi
Giulia to má i při relativně normálním brždění :-D
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 12:46
Re: Má tento zázrak z Boleslavi
:-[] :-[]
Avatar - JirkaVejrazka
9. 4. 2024 12:57
Re: Má tento zázrak z Boleslavi
Giulia neni normalni auto :D
Avatar - Ozzman
9. 4. 2024 13:23
Re: Má tento zázrak z Boleslavi
Přesně, letadlo taky bliká, když přistává
9. 4. 2024 10:06
okna, brzdy, design rs, sedadla
1) Proč nejsou v ČR v příplatkové nabídce akustická boční skla, když je mají v nabídce jak Polsku, Německu tak na Slovensku? To je tam tak minimální rozdíl v hluku, že je zákazníci v ČR nepotřebují nebo je akustický komfort v autě moc nezajímá a nikdo si je stejně nekupoval?

2) Jak jsou na tom brzdy v porovnání s minulou generací u verze selection? Je tam nějaké měřitelné zvýšení brzdného výkonu?

3) Sportline má stejně široké plastové lemy kolem blatníků, plánuje se nějaké změna pro modelový rok 2025, nebo v případě RS verze?

4) u prvních předseriových verzí s koženými sedačkami docházelo k nehezké deformaci bočního vedení sedadel, proběhla zde nějaká změna, nebo ty sedadla budou vypadat po roce jak kdyby se na nich jezdilo již 10 let?

děkuji
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Roman Horký
9. 4. 2024 10:14
Re: okna, brzdy, design rs, sedadla
1) Proč nejsou v ČR v příplatkové nabídce akustická boční skla, když je mají v nabídce jak Polsku, Německu tak na Slovensku? To je tam tak minimální rozdíl v hluku, že je zákazníci v ČR nepotřebují nebo je akustický komfort v autě moc nezajímá a nikdo si je stejně nekupoval?

Nebude to z toho stejného důvodu, proč je dnes lepší je všechno si nakoupit raději v Polsku nebo v Německu? Jak jsme si to tady zařídili tak to tady teď máme.
9. 4. 2024 12:39
Re: okna, brzdy, design rs, sedadla
smutný život škodomila :D
9. 4. 2024 14:35
Re: okna, brzdy, design rs, sedadla
Spíš tvůj smutný život škodahatera. :-[]
10. 4. 2024 08:10
Rozměry kufru
Zajímali by mně rozměry kufru (délka, šířka) v základní konfiguraci a když se lavice posune úplně dopředu. Také by mně zajimal převoz lyží - když se sklopi prostřední sedadlo, jak dlouhý předmět lze převážet - délka k předním sedackam? Zajímavé by také bylo srovnání s předchozí generací.
Rozbalit vlákno
0