Dodge se poslední dobou hodně vrací do minulosti. Nejen designem kupé Challenger, ale také retro barvami. Skalní fanoušci po nich totiž touží a limitky se u prodejců dlouho neohřejí.
A ještě dle volby s manuálem nebo bez, atmo nebo s kompresorem...a hlavně jedno pěkné auto pro petrolheady vedle druhého. Corvette, Charger, Challenger, Camaro, Mustang... Pomohla jim krize...vylepšili materiály a začali se zajímat o jiné trhy, vylepšili podvozky a vyvážejí emoce, která jsou v ekologické Evropě už zapovězené.
OK, to je zase asi v poho. Jnak ten Hellcat mě dráždí, moc mě dráždí. Ale myslím, že v zatáčkách bude marnej. Ale možná je to předsudek. Nejeli jste s tím někdo, nebo alespoň s SRT?
btw američani se onanujou na VW a sami jsou největší znečišťovatelé ovzduší (tovaárny, vojenská technika, elektrárny, lodě - statisícenásobky těch ropáků z Wolfsburgu). Když už jsme s tím tématem začali. A nejsou ani signatáři kjótského protokolu.
Jinak souhlas. Emeriky muscle- a ponny- káry jsou teď fakt cool!
Čím více je evropská ekoogická, tím jsou Ameriky zajímavější. A snaží se jít vstříc evropskému zákazníkovi. V Challengeru SRT Hellcat jsme jen seděl - Impexta zelená barva. Je to velké, luxusní pohodlné auto, krásné retro a šílený motor. Je ale taky velké. Podvozek už má moderní. A zajímavost - dostaneš 3 klíče, jeden speciální pro manželku, který omezí výkon na necelých 500 koní >:D . Zvuk zajímaý, ačkoliv já dávám přednost laděné atmosféře. Za mě je to druhý nejzajímavější muscle car!
Ale jinak na předsudky pozor...třeba váhy. Dnešní Mercedes C 63 AMG coupé je těžší a o dost než Mustang GT.
Souhlas...já jsme mohl vyzkoušet nové Camaro...a to taky sedí jak přibité. Osobně ale dávám více přednost retru... takže pro mě by spíše byl Challenger, popřípadě Mustang.