Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Donkervoort D8 270RS: Krev v hlavě

Pořádně rychlým nářadím bude limitovaná edice Donkervoortu D8 se zvýšeným výkonem
Zpět na článek
30. 6. 2005 15:50
neregistrovaný "mates"
30. 6. 2005 15:59
30. 6. 2005 16:07
neregistrovaný "NIcKON"
30. 6. 2005 17:01
neregistrovaný "125S"
30. 6. 2005 17:09
neregistrovaný "NIcKON"
30. 6. 2005 18:20
neregistrovaný "mates"
30. 6. 2005 20:24
neregistrovaný "empi"
30. 6. 2005 20:28
neregistrovaný "empi"
1. 7. 2005 09:36
neregistrovaný "mates"
1. 7. 2005 09:37
neregistrovaný "mates"
1. 7. 2005 11:17
neregistrovaný "ZZ"
1. 7. 2005 10:33
neregistrovaný "flavio"
3. 7. 2005 22:43
neregistrovaný "125S"
6. 7. 2005 00:53
neregistrovaný "Pipka"
13. 7. 2005 14:00
neregistrovaný "anonym"
4. 1. 2011 17:39
neregistrovaný "mates"
30. 6. 2005 15:50
bez titulku
Plaketu v interieru bych si odpustil, ale ridicskky trenink bych bral ke kazdemu autu. Jinak tyhle klony 7 jsou bajecna vec!
Rozbalit vlákno
10
30. 6. 2005 15:59
Re: bez titulku
Jo, jasně. Absolutní, nekompromisní, drzé a uhrančivé auto... ohromí tě informací, kterou ti vpaluje do hlavy, jak na něj pohlédneš - sedni a vem za mě... tvrdě...
neregistrovaný "NIcKON"
30. 6. 2005 16:07
Re: bez titulku
Tohle je esence té nejklasičtější klasiky, které nemůže ublížit ani moderní interpretace, ostatně provedená nadobyčej zdařile.
Já to auto hrozně chci!!
neregistrovaný "125S"
30. 6. 2005 17:01
Re: bez titulku
Mislim si, že používají 1,8 20V Turbo od VW.
neregistrovaný "NIcKON"
30. 6. 2005 17:09
Re: bez titulku
Je to velmi pravděpodobné, ostatně stejný agregát ve verzi 110 kW pohání i Kaipan 57. Ten s ním zrychluje pod šest vteřin.
neregistrovaný "mates"
30. 6. 2005 18:20
Re: bez titulku
Myslim, ze maji neco od Fordu
neregistrovaný "empi"
30. 6. 2005 20:24
Re: bez titulku
Z tohodle [odkaz] je, myslim, uplne jasne, odkud se ten motor vzal - AUDI/VW .
neregistrovaný "empi"
30. 6. 2005 20:28
Re: bez titulku
Ale predchozi generace mela motor z Focusu/Escortu.
neregistrovaný "mates"
1. 7. 2005 09:36
Re: bez titulku
Asi mate pravdu oba, ja si pamatuju nejake modely oznacene Zetec a Cosworth Mozna mam nejaky psychicky blok a nechci tam to VW videt
neregistrovaný "mates"
1. 7. 2005 09:37
Re: bez titulku
No vidis, jsem tak rychlej, ze jsem si nevsiml, ze oba prispevky jsou od tebe Omlouvam se vam oboum
neregistrovaný "ZZ"
1. 7. 2005 11:17
Re: bez titulku
Stejně jako u toho Kaipana, do kterého se dřív dával motor z Forda OHC 2.0 77kW a nyní VW koncern 1.8T 110kW. Svezení v něm.... to jsou ty motokárové zážitky. V tu chvíli je vám jedno, že v něm není topení nebo klima. Stačí první jarní paprsky a trochu suché silnice. Stejně jako na podzim, kdy jsou už proklatě dlouhé stíny. Poslední paprsky lehce šimrají. Zrádné opadané listí v zatáčkách schovává adhezi bořící podklad. Žádné stabilizační systémy, žádná elektronika. Jen ruce, nohy a hlava. Tohle je o řízení aut a o opravdové lásce. Naskakuje mi husí kůže, když píšu tyhle řádky. Řízení takových strojů NIKDY nenahradí nějaké páčky na volantu ala Citroen C5 by wire A taková auta se budou vyrábět vždy a vždy si svou klientelu najdou!
neregistrovaný "flavio"
1. 7. 2005 10:33
ale
ale jestli ste nekdy videli vyrobek od male anglicke firmy, konkretne Atom Ariel... to je podobna silenost s idealnimi vlastnostmi v zatackach, ma motor z Hondy civic type-r + turbo a jako fakt mazec ale bez helmy ani pomysleni
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "125S"
3. 7. 2005 22:43
Re: ale
Myslim si že nemá turbo.
neregistrovaný "Pipka"
6. 7. 2005 00:53
Re: ale
Atom (300BHP) zcela jistě má

Atom bych mnohem radši než tohle.
neregistrovaný "anonym"
13. 7. 2005 14:00
Re: ale
..ale kompresor, ne?
4. 1. 2011 17:39
Paráda
Paráda i ta střecha vypadá použitelně.
www.malevozy.cz
Rozbalit vlákno
0