Tak VW koncern nema jeden spolahlivy motor, a 17 aut odporucanych aut je z VW motormi :), ale Autobild odporuca ich auta. V testoch v tomto casopise na 100 tisic, ani jedno z nich nevydrzalo bez nejakej zasadnej poruchy ale oporucaju ich .. No comment radsej...
Jo, jo...je to moc hezké čtení, když nejméně poruchový vůz je Kia a koncern je úplně na chvostu. Ale co, když chci opici, musím mít na banány...a hlavně na veterináře >:D
Všechny motory od VW jsou jako nové velmi spolehlivé, výkonné, i když některé působí v autech jako řehtačka. To jenom někteří motoristé si toho nedovedou vážit a úmyslně je huntují. No a potom právě ti kupci těch ojetin neví, že nejsou na věky.
1 rok som to mal predplatené a viac ma tie ich ničnehovoriace testy, v ktorých donekonečna opakujú klišé rozčuľovali, ako by mi priniesli niečo užitočného... Úplne najlepšie sú listy čitateľov na koci typu: "Vážená redakcia, taký teste vžýborný ste urobili, ktorý sa mi neskutočne páčil." .... wtf...
Do Octavie 1.4 59kW odporúčaný motor, tak to áno... Ale inak pre Seat, Škodu a Vw v tých rokoch platilo, že neponúkali žiadny rozumný benzínový motor - 1.4, 1.6 MPI, 16v zastarané motory, ktoré nič moc nešli a veľa žrali. FSI - karbón, potrebné tankovať 95 oktánový benzín nové TSI tiež nebola žiadna výhra čo sa týka spoľahlivosti, druhá generácia vyzerá byť už fajn.
Koncern měl i velmi dobré motory, například 2.0 MPI, co jsem měl ve Fabii ... ale zrovna do těch aut uvedených v seznamu se montoval jen v CNG verzích, které prosluly korozí nádrží s následným výbuchem těchto nádrží, o čemž Auto Bild mlčí.
Ale když to zhodnotíme vcelku, tak Auto Bild evidentně nadržuje koncernu VW.
Rendlík se nedostal ani mezi první dvacítku z důvodu nespolehlivosti a nízké životnosti. Navíc, a to zdůrazňuji, společensky deklasuje svého majitele! :no:
hmmm jezdim lagunou 3 mam najeto 380 000 km a zatim jen ucpany fap filtr a ridici jednotka starteru za 3000 kc,jinak spojka turbo apod vse puvodni od roku 2008.A ted mluv
Patrně vám to někdo špatně přeložil. správný nadpis článku je: Dvacet NEJHORŠÍCH ojetin. Většinou jsou to krámy, který byly otřesný jako nový, natož jako ojetý >:D servisy už si mnou ruce >:D
nemaju so spolahlivostou vobec nic spolocne. je to iba o tom kto sa o auto ako stara a ako casto je v servise, o com rebricek jasne vypoveda.... ak je nieco viac v servise ako na ceste tak na TUW nema problem, a ak nieco nejde do servisu nikdy tak ma na stk problem, ale to nezmanema ze je auto nespolahlive...tuw je statistika vypalenych ziaroviek nic viac.
V Německu jsou schopný vás vyrazit z TUV za použité neoriginální náhradní díly nebo kamarád šel i za špatnou rozteč neorigo disků. Mnoho z doporučovaných aut mají proto jen a pouze origo servis, což dnes už ovšem není žádná vyjímka!
Tydle modely maj většinou vyšší nájezdy (vyjma Fordu a Opelu). Kupujte, ať nasytíte naše servisy! Většina těchto modelů slouží ve flotilách nebo jsou na lízačku, když je koupíte, tak jejich stávající majitelé mohou koupit u nás zase ty samé značky. Průhledné :-) domácí nahrajou zase domácím!
Mě moc nezáleželo na tom, jaké auto budu mít, hledal jsem jen málo jeté a né moc staré ojeté auto na dojíždění do práce s cenou do 200 tisíc korun. Přišel jsem do AAA auto, kde jsem si za tuto cenu mohl opravdu hodně vybírat, a nakonec jsem si odvezl krásnou Audi A4 z roku 2008.
Já jsem si některé z těch Vašich ojetin našel na webu https://autobazar.biginzerce.cz a myslím si, že si snad i nějakou vyberu. Je to hlavně z toho důvodu, že se mi nelíbí a hlavně mé auto již není uzpůsobeno k dalšímu ježdění a další rok to asi už nezvládne :( Takže si nejspíše vyberu nějaké z aut, které jste zde vypsali :)
Velice zajímavé porovnání. Abych ale pravdu řekl, tak to, že skončil na prvním místě zrovna Golf mě moc nepřekvapilo. Jsou to výborná auta. Také jsem dlouhá léta jednoho měl a nedal jsem na něj dopustit. Stejně jako u kteréhokoliv jiného staršího auta s ním ale postupem času začalo být čím dál více problémů, tak se o jeho osud nakonec postaral tento výkup aut v Plzni - https://autakupujeme.cz/…vykup-aut-plzen/