Enjoy Sprinter: Obojživelník
8
/
30
Prohlédnout znovu
Enjoy Sprinter: Obojživelník
Enjoy Sprinter: Obojživelník
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Kondenzátor klimatizace byl umístěný nad řidičem, takže i během plavby za letního horka lze ochlazovat vzduch
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Enjoy Sprinter
|
acz
Zesílené dveře slouží k vytvoření výtlaku, který celkem dosahuje 5,6 tuny
|
acz
Podvozkové části byly vodotěsně uzavřeny, veškeré volné prostory vyplňovalo vypěnění nastříkané nepromokavým polyuretanem
|
acz
Vodní trysky se nacházejí v rozích upraveného zadního nárazníku
|
acz
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším