Pane Vaverko, s těmi zadními nápravami jste to úplně netrefil....
"základem nové generace Cherokee je platforma CUSW (Compact U.S. Wide), která je prodlouženou a rozšířenou verzí platformy C-Evo, použité u Alfy Romeo Giulietta. Stejnou základní architekturu má i Dodge Dart, Fiat Viaggio, Fiat Ottimo a nová generace Chrysleru 200. Nápravy kombinují vpředu vzpěry MacPherson a zadní víceprvkové zavěšení."
Dart, Ottimo a 200 má každý svoji vlastní, rozdílnou zadní nápravu....
A mimochodem, Dart a 200 podle toho co říká internet mají i jiný rozvor....
Uvidíme jak se tomu Jeepu bude dařit, pokud stejně jako v USA, bude to bomba :yes:
to je samozřejmě pravda.... je o tom zajímavý článek tady: [odkaz]
těžko říct, v čem je ta příčina.... zas tak dobře ten trh neznám.... Možná je to špatné auto, možná je teď zájem o klasiku typu F-150 a malé, úsporné auta nejsou v kurzu obecně.... Možná je ten Dart moc drahý.... fakt nevím....
Propad u dodge je proto, neb modely Avenger, Challenger, Charger a Journey maj technický základ (mimo motorů) někde z roku 07-09...... tomu se říká v automobilé branži kurtě zastaralý portfolio.
V USA už byla znsčka, co zkoušela 15 let vyrábět to samý s kosmetickýma změnama. Jmenovala se Oldsmobile a každý ví, jak to skončilo >:D
o prodejích Dartu jsem já osobně nikdy nespekuloval.... Jediný kdo u každého modelu současného Chrysleru ví, jak dopadne, jsi ty a prognóza je vždy stejná: debakl...
Píšeš to tady poslední 4 roky a zatím se těch aut prodává stále víc a víc.... Ale třeba se za 50 let dočkáš a Fiat krachne.... nezbývá ti než věřit :yes:
Všetko OK, len je obrovská škoda tej nešťastnej masky a svetiel. Motory dostačujúce, prevodovky taktiež, super bude 9-kvalt automat, VYNIKAJÚCI systém 4x4, interiér viac než znesiteľný.....len tá maska, ach jaj.
A pritom ten druhý návrh bol oveľa schopnejší a prijateľnejší.
[odkaz]
Toto je síce len narýchlo najdená "malůvka", ale druhý, novší návrh každopádne prišiel (prakticky zhodný s "malůvkou"), neobstál - vraj málo kreatívny a prešla tá súčasná obludnosť. :no:
125KW na taketo auto v stvorkolke nie je vobec vela, to uz aj o triedu mensi sportage ma silnejsi motor ;-) , no a na sorento alebo santa fe to uz nema ziadnu sancu s tymto dieslom , slabota
o to vacsia skoda ked si vezmeme komu tymto autom chcu konkurovat, predpokladam totiz ze superom nema byt duster ani lada niva ani jimny
to sa opytaj nemcov k comu je to dobre, oni chcu co najsilnejsie motory vsade , myslis ze nemca v tomto aute 125kw uspokoji? to sotva ked velkostou podobna Q5ka ponuka dvojnasobok
mně jsou ale Němci ukradený!
Ptám se sám sebe... a vychází mi, že pokud to bude mít rozumnou spotřebu a životnost... tak mi těch 140 koní stačí úplně bohatě.
Jezdím teď 103kW Passata.. už jsem to tady psal mockrát - a stačil by mi i menší výkon!
Chybí mi útulnost a spolehlivost... ve všech významech toho slova. ;-)
passat mas lahsi a v dvojkolke, cherokee bude tazsie auto ako passat, ma horsiu aerodynamiku, vacsi odpor vzduchu , auto je vyssie, ma aj sirsie gumy a vacsi valivy odpor, 125kw diesel v cherokee sa dynamikou mozno nevyrovna ani 103kw passatu a pritom to auto chce lovit vo vodach audi bmw mercedesu, volva ,,, so 125kw to ale asi nepojde, to uz aj sportage ho vycvici
Sportage nič nevycvičí veď nestačí ani na slabšiu a rovnako ťažkú konkurenciu.... :no::no::no:
Údaje z .sk webov výrobcov:
Kia Sportage 4WD, 6-AT , 135kW, 392Nm, 1676kg: 0-100km/h 9,8s, max. 195km/h
VW Tiguan 4WD, 7-DSG, 130kW, 380Nm, 1694kg: 0-100km/h 8,5s, max. 200km/h
Rozdiel v zrýchlení odsúva Sportage v reálnej premávke do role leňochoda, nehovoriac o rozdieloch v plynulom zrýchlení, tam budú rozdiely ešte citelnejšie.
Jasně , jenže Tiguan je o dost menší a lehčí než Jeep.
Myslím , že Jeep brzy dostaně i silnější diesel od koncernu FIAT.
Sportage , ale opravdu soupeřem není.. ;-)
taky to chce podívat se na krouťák a uvědomit si, že 9st. automat tomu umožní být defacto stále v optimálních otáčkách....
Je mi jasné že plakáti chtějí minimálně třílitra na biturbu, ale reálným zákazníkům to stačit bude, neboj.... ;-)
A mimochodem, opravdový fajnšmekr tam má ten Pentastar.... a atmo V6 snad v této třídě nenabízí už vůbec nikdo....
Nevies, aku bude mat Cherokee hmotnost a uz kecas.
Staci 200kg dole proti Sorentu, co ma nejakych 1850kg a uz mas dynamiku rovnaku aj so 125kW proti 145.
Len si uvedom, že tie kórejské kone sú obvykle riadne podvýživené. Darmo sa papierovým výkonom podobajú konkurencii, keď reálna dynamika auta je o jednu-dve triedy horšia. :no: Takže si tradične šliapol mimo.
Tohle je bohuzel pravda.
Mimoto, pokud to pude dobre na odbyt, tak neni duvod aby tam neprisla 3,0mjtd, a mebo1,9 bjtd...
S korejci fakt prosim nesrovnavat as yeti taky ne....
P.s podivej se na maximalni rychlosti tech silnych suvecek.... bezny hatch je ma tom vyrazne lip...
Maximální rychlost se odvíjí od aerodynamiky karoserie, je jasné, že těžší, větší a hlavně vyšší auto bude mít nižší Vmax, než srovnatelný hatchback. Druhá věc je taky, kolik ty auta pojedou doopravdy a ne jen na papíře:)
Myslím, že si pleteš starého Cherokeeho, který koncepčně patřil trochu jinde, s tímto novým, který je postavený na platformě hatchbacku nižší střední a který patří rozměrově (např. stejný rozvor jako CX-5) i technicky (motory naštorc, McP, pohon přední nápravy s připojitelnou zadní nápravou přes el. řízenou spojku) do stejné třídy jako CX-5 nebo CR-V, což jsou také auta, kterým bude nejspíš konkurovat. A tito Japonci v naftě nenabízejí o nic víc než tento Cherokee, stejně tak Sorento nebo Escape/Kuga a další.
Tak tímhle docela zkazili ten drsný, přísný, nepřekonatelný a přitom roztomilý vzhled dosavadních Jeepů. Nechápu, proč teď každé auto dělají se vzhledem vesmírné lodě. Je to jako by jste pořádného chlapa ustrojili do růžových a ještě ošklivých šatiček. Myslím, že to heslo - netradiční design pro tradiční model - je na místě, ale myslím, že by se měl Jeep přidržovat tradičního designu pro tradiční model. :-)