Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropský Jeep Cherokee: 2.0 MultiJet se 103 a 125 kW

Evropská verze Jeepu Cherokee dostane celkem čtyři motory a výběr mezi třemi druhy pohonu všech kol.
Zpět na článek
3. 2. 2014 17:20
3. 2. 2014 18:35
3. 2. 2014 18:50
3. 2. 2014 21:04
6. 2. 2014 10:57
Avatar - petrumr
3. 2. 2014 17:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2014 18:05
zadní náprava u CUSW
Pane Vaverko, s těmi zadními nápravami jste to úplně netrefil....

"základem nové generace Cherokee je platforma CUSW (Compact U.S. Wide), která je prodlouženou a rozšířenou verzí platformy C-Evo, použité u Alfy Romeo Giulietta. Stejnou základní architekturu má i Dodge Dart, Fiat Viaggio, Fiat Ottimo a nová generace Chrysleru 200. Nápravy kombinují vpředu vzpěry MacPherson a zadní víceprvkové zavěšení."

Dart, Ottimo a 200 má každý svoji vlastní, rozdílnou zadní nápravu....

A mimochodem, Dart a 200 podle toho co říká internet mají i jiný rozvor....

Uvidíme jak se tomu Jeepu bude dařit, pokud stejně jako v USA, bude to bomba :yes:

zde prodeje v USA za leden:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
10
3. 2. 2014 18:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 2. 2014 20:11
Re: zadní náprava u CUSW
Barik si určitě všimne Darta a na základě toho provede brilantní analýzu debaklu.... :yes:
3. 2. 2014 22:12
Re: zadní náprava u CUSW
No popravdě on ten Dart neustále prodejně padá a to je to stále ještě nový model.
3. 2. 2014 22:34
Re: zadní náprava u CUSW
to je samozřejmě pravda.... je o tom zajímavý článek tady: [odkaz]

těžko říct, v čem je ta příčina.... zas tak dobře ten trh neznám.... Možná je to špatné auto, možná je teď zájem o klasiku typu F-150 a malé, úsporné auta nejsou v kurzu obecně.... Možná je ten Dart moc drahý.... fakt nevím....
Avatar - Blue Sun
4. 2. 2014 08:29
Re: zadní náprava u CUSW
Na druhou stranu, když vidíš propad celého Dodge, tak Dart je na tom ještě dobře.
Avatar - Barrichello
4. 2. 2014 10:08
Re: zadní náprava u CUSW
Propad u dodge je proto, neb modely Avenger, Challenger, Charger a Journey maj technický základ (mimo motorů) někde z roku 07-09...... tomu se říká v automobilé branži kurtě zastaralý portfolio.

V USA už byla znsčka, co zkoušela 15 let vyrábět to samý s kosmetickýma změnama. Jmenovala se Oldsmobile a každý ví, jak to skončilo >:D
Avatar - Barrichello
4. 2. 2014 10:03
Re: zadní náprava u CUSW
Hlavně že tady někdo tvrdil, že se Dart bude prodávat jak housky an krámě, kolik že se mělo prodávat měsíčně? 15 tis ks, že?

A co sem říkal já?

Kdo se směje první, ten se směje nejlíp.....

Počkejte si na číro, stačí vydržet tak rok.... >:D
4. 2. 2014 15:13
Re: zadní náprava u CUSW
o prodejích Dartu jsem já osobně nikdy nespekuloval.... Jediný kdo u každého modelu současného Chrysleru ví, jak dopadne, jsi ty a prognóza je vždy stejná: debakl...

Píšeš to tady poslední 4 roky a zatím se těch aut prodává stále víc a víc.... Ale třeba se za 50 let dočkáš a Fiat krachne.... nezbývá ti než věřit :yes:
Avatar - Barrichello
4. 2. 2014 15:24
Re: zadní náprava u CUSW
To já už nevím kdo spekuloval, nicméně někdo tu tvrdil, že Dart bude hit.
Nějak není....že

Jo a kterých aut se prodává víc a víc???

A konkurence víc neprodává vid, ty sou všichni v poklesu, jediný Chrysler s Fiatem u kormidla míří k výšinám >:D
4. 2. 2014 17:31
Re: zadní náprava u CUSW
s argumentací typu "někdo tu povídal" můžeš jít víš kam, že? ;-)
Avatar - happy_driver
3. 2. 2014 18:35
....
Všetko OK, len je obrovská škoda tej nešťastnej masky a svetiel. Motory dostačujúce, prevodovky taktiež, super bude 9-kvalt automat, VYNIKAJÚCI systém 4x4, interiér viac než znesiteľný.....len tá maska, ach jaj.
A pritom ten druhý návrh bol oveľa schopnejší a prijateľnejší.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
3. 2. 2014 18:50
Re: ....
Druhý návrh? Vždyť je to nějaká "malůvka".
Avatar - happy_driver
3. 2. 2014 21:04
Re: ....
Toto je síce len narýchlo najdená "malůvka", ale druhý, novší návrh každopádne prišiel (prakticky zhodný s "malůvkou"), neobstál - vraj málo kreatívny a prešla tá súčasná obludnosť. :no:
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2014 19:03
tie diesle teda nic moc
125KW na taketo auto v stvorkolke nie je vobec vela, to uz aj o triedu mensi sportage ma silnejsi motor ;-) , no a na sorento alebo santa fe to uz nema ziadnu sancu s tymto dieslom , slabota

o to vacsia skoda ked si vezmeme komu tymto autom chcu konkurovat, predpokladam totiz ze superom nema byt duster ani lada niva ani jimny
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Ja Prvni 123
3. 2. 2014 19:14
Re: tie diesle teda nic moc
a k čemu to?
Tohle není dálniční sprinter.. 103kW stačí.
Jen musí vydržet déle, než 100tis km... což by ale fiatí jtd mohlo - mělo.
;-)
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2014 19:16
Re: tie diesle teda nic moc
to sa opytaj nemcov k comu je to dobre, oni chcu co najsilnejsie motory vsade , myslis ze nemca v tomto aute 125kw uspokoji? to sotva ked velkostou podobna Q5ka ponuka dvojnasobok

125kw diesel ma dnes uz aj maly yeti
Avatar - Ja Prvni 123
3. 2. 2014 19:30
Re: tie diesle teda nic moc
mně jsou ale Němci ukradený!
Ptám se sám sebe... a vychází mi, že pokud to bude mít rozumnou spotřebu a životnost... tak mi těch 140 koní stačí úplně bohatě.
Jezdím teď 103kW Passata.. už jsem to tady psal mockrát - a stačil by mi i menší výkon!
Chybí mi útulnost a spolehlivost... ve všech významech toho slova.
;-)
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2014 19:37
Re: tie diesle teda nic moc
passat mas lahsi a v dvojkolke, cherokee bude tazsie auto ako passat, ma horsiu aerodynamiku, vacsi odpor vzduchu , auto je vyssie, ma aj sirsie gumy a vacsi valivy odpor, 125kw diesel v cherokee sa dynamikou mozno nevyrovna ani 103kw passatu a pritom to auto chce lovit vo vodach audi bmw mercedesu, volva ,,, so 125kw to ale asi nepojde, to uz aj sportage ho vycvici
Avatar - happy_driver
3. 2. 2014 21:29
Re: tie diesle teda nic moc
Sportage nič nevycvičí veď nestačí ani na slabšiu a rovnako ťažkú konkurenciu.... :no: :no: :no:

Údaje z .sk webov výrobcov:
Kia Sportage 4WD, 6-AT , 135kW, 392Nm, 1676kg: 0-100km/h 9,8s, max. 195km/h
VW Tiguan 4WD, 7-DSG, 130kW, 380Nm, 1694kg: 0-100km/h 8,5s, max. 200km/h

Rozdiel v zrýchlení odsúva Sportage v reálnej premávke do role leňochoda, nehovoriac o rozdieloch v plynulom zrýchlení, tam budú rozdiely ešte citelnejšie.
Avatar - Jaros71
3. 2. 2014 22:27
Re: tie diesle teda nic moc
Jasně , jenže Tiguan je o dost menší a lehčí než Jeep.
Myslím , že Jeep brzy dostaně i silnější diesel od koncernu FIAT.
Sportage , ale opravdu soupeřem není.. ;-)
4. 2. 2014 06:16
Re: tie diesle teda nic moc
porovnavat dvojspojku s hydromenicom....nezda sa ti to byt tak trosku ucelove?
Avatar - Ozzman
4. 2. 2014 09:00
Re: tie diesle teda nic moc
Nemýlím-li se, tak Q5tka začíná na 110Kw a pak 130Kw.... To zas neni tak brutální rozdíl výkonuoproti Jeepu.
Jen vrchol je v 3.0Tdi a 230kw
Avatar - Barrichello
4. 2. 2014 10:05
Re: tie diesle teda nic moc
140 koní je super, pro auto co váží tak max 1,3-1,4 tuny.

Pro zbytek je to zdechlá lemra....
3. 2. 2014 20:10
Re: tie diesle teda nic moc
taky to chce podívat se na krouťák a uvědomit si, že 9st. automat tomu umožní být defacto stále v optimálních otáčkách....
Je mi jasné že plakáti chtějí minimálně třílitra na biturbu, ale reálným zákazníkům to stačit bude, neboj.... ;-)
A mimochodem, opravdový fajnšmekr tam má ten Pentastar.... a atmo V6 snad v této třídě nenabízí už vůbec nikdo....
Avatar - Ja Prvni 123
3. 2. 2014 20:16
Re: tie diesle teda nic moc
jo, asi tak nějak...
;-)
3. 2. 2014 20:25
Re: tie diesle teda nic moc
Nevies, aku bude mat Cherokee hmotnost a uz kecas.
Staci 200kg dole proti Sorentu, co ma nejakych 1850kg a uz mas dynamiku rovnaku aj so 125kW proti 145.
Avatar - happy_driver
3. 2. 2014 21:08
Re: tie diesle teda nic moc
Len si uvedom, že tie kórejské kone sú obvykle riadne podvýživené. Darmo sa papierovým výkonom podobajú konkurencii, keď reálna dynamika auta je o jednu-dve triedy horšia. :no: Takže si tradične šliapol mimo.
3. 2. 2014 21:23
Re: tie diesle teda nic moc
Tohle je bohuzel pravda.
Mimoto, pokud to pude dobre na odbyt, tak neni duvod aby tam neprisla 3,0mjtd, a mebo1,9 bjtd...
S korejci fakt prosim nesrovnavat as yeti taky ne....

P.s podivej se na maximalni rychlosti tech silnych suvecek.... bezny hatch je ma tom vyrazne lip...
Avatar - Ozzman
4. 2. 2014 08:41
Re: tie diesle teda nic moc
Maximální rychlost se odvíjí od aerodynamiky karoserie, je jasné, že těžší, větší a hlavně vyšší auto bude mít nižší Vmax, než srovnatelný hatchback. Druhá věc je taky, kolik ty auta pojedou doopravdy a ne jen na papíře:)
Avatar - Lukixe
3. 2. 2014 22:51
Re: tie diesle teda nic moc
Tak tak :yes: Navyše tento Cherokee je veľmi podarený na oko.Sportage čo miluje Kijak vyzerá ako novodobá kremačná pec.
4. 2. 2014 05:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
3. 2. 2014 23:07
Re: tie diesle teda nic moc
Myslím, že si pleteš starého Cherokeeho, který koncepčně patřil trochu jinde, s tímto novým, který je postavený na platformě hatchbacku nižší střední a který patří rozměrově (např. stejný rozvor jako CX-5) i technicky (motory naštorc, McP, pohon přední nápravy s připojitelnou zadní nápravou přes el. řízenou spojku) do stejné třídy jako CX-5 nebo CR-V, což jsou také auta, kterým bude nejspíš konkurovat. A tito Japonci v naftě nenabízejí o nic víc než tento Cherokee, stejně tak Sorento nebo Escape/Kuga a další.
Avatar - Ozzman
4. 2. 2014 08:34
Re: tie diesle teda nic moc
Jojo... co neni z Koree, tak to je špatné... >:D Všude, u každé diskuze >:D
4. 2. 2014 23:37
Re: tie diesle teda nic moc
Si to hlavne nemýl s 74kW z tvojej i30...125kW je na tuto triedu viac nez dost...jeho konkurenti davaju i 1,6diesle...
6. 2. 2014 10:57
Nechápu !!
Tak tímhle docela zkazili ten drsný, přísný, nepřekonatelný a přitom roztomilý vzhled dosavadních Jeepů. Nechápu, proč teď každé auto dělají se vzhledem vesmírné lodě. Je to jako by jste pořádného chlapa ustrojili do růžových a ještě ošklivých šatiček. Myslím, že to heslo - netradiční design pro tradiční model - je na místě, ale myslím, že by se měl Jeep přidržovat tradičního designu pro tradiční model. :-)
Rozbalit vlákno
0