Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropský trh v březnu 2014: Většina trhů rostla, Fiat 500 v top ten

Letošní březen byl na evropských trzích velice úspěšný pro Nissan nebo Opel/Vauxhall. Z modelů se dařilo Opelu Astra nebo Škodě Octavii.
Zpět na článek
23. 4. 2014 10:03
23. 4. 2014 10:55
23. 4. 2014 12:27
23. 4. 2014 10:09
23. 4. 2014 10:55
23. 4. 2014 12:28
23. 4. 2014 13:48
23. 4. 2014 14:31
23. 4. 2014 15:10
23. 4. 2014 12:20
23. 4. 2014 12:25
23. 4. 2014 13:41
23. 4. 2014 14:43
23. 4. 2014 14:48
23. 4. 2014 14:55
23. 4. 2014 15:13
23. 4. 2014 19:06
24. 4. 2014 00:41
24. 4. 2014 05:00
24. 4. 2014 10:32
23. 4. 2014 16:58
23. 4. 2014 17:31
23. 4. 2014 22:13
23. 4. 2014 20:42
24. 4. 2014 11:06
23. 4. 2014 19:07
Avatar - wakantanka
23. 4. 2014 10:03
Zaujimavé
že ten Ford, ktorý na Európu dlhodobo "kašle" a vyrába podľa mnohých diskutérov len hnusné autá je 2. najpredávanejšou značkou a rastie aj bez Mondea. Najväčšie prekvapko pre mňa je ako sa dlho drží v predajoch Fiat 500 s minimom zmien. :yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - 3_diamanty
23. 4. 2014 10:08
Re: Zaujimavé
rastu takmer vsetci bez ohladu na ponuku.,... trh sa opat dviha ;-)

f500 je v miniautach jasny imidzovy kral c1 .... a aj predaje potvrdzuju ze to bola od fiatu bomba desatrocia, tah s f500 im vysiel dokonale a mam pocit ze to auto stale nic nepotrebuje, je naprosto dokonale bez ohladu na jeho vek :yes:
23. 4. 2014 10:55
Re: Zaujimavé
"bomba desatrocia"? Niekto tu kedysi tusim hovoril ze 500-vka bude "vejbuch tisicileti"...
:-)
23. 4. 2014 12:27
Re: Zaujimavé
Ty radši nepredikuj... :-)
23. 4. 2014 10:09
Re: Zaujimavé
Design je subjektivni ;-) Spis mne zarazi kolik se proda Audi, BMW, Mercedesu proti "obycejnym" autum, lidi mají peníze, ne ze ne ;-)
23. 4. 2014 10:35
Re: Zaujimavé
Ale to je přece dobře, nee? Ekonomika a autoprůmysl musí sílit, pad se bude dařit i dalším odvětvím.
23. 4. 2014 10:55
Re: Zaujimavé
Ja nerikam ze ne, zrovna CR je na autoprumyslu vice nez zavisla. Ale kam ty stara auta pak dame, když se vyrabi cim dal vic aut - to podle mne dobře není...
23. 4. 2014 10:34
Re: Zaujimavé
Ford je v pohodě, a negativní názory zdejších diskutérů s tím nic nezmůžou. Fiat 500 je překvapením i pro mě.
23. 4. 2014 12:28
Re: Zaujimavé
Za vším hledej britský trh. Tam měl Domácí Ford neskutečná čísla. Asi tam ty Fiesty vždycky v březnu dávají zadarmo.
23. 4. 2014 13:48
Re: Zaujimavé
Ford v UK domácí?
Avatar - Ja Prvni 123
23. 4. 2014 14:16
Re: Zaujimavé
ano, možná pro někoho překvalení... ale Ford je v Anglii skutečně vnímán jao domácí.

A i já jsem ochoten ho vnímat jako anglickou značku... přesto, že už odtamtud zmizel.
Nebo se mýlím a ještě tam něco dělá?
23. 4. 2014 14:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
23. 4. 2014 15:37
Re: Zaujimavé
a nefunguje už jen ta společná motorárna s Frantíkama, v Essexu?
Co dělá 2.2 diesel...
:-(
23. 4. 2014 15:10
Re: Zaujimavé
Prodeje to jen potvrzují. Snad jen Fiat toho doma prodá víc než Ford v UK (procentuálně).
Ford v březnu v UK:
Fiesta. 25,753
Focus: 16,860
23. 4. 2014 10:16
Fiat v nadpisu...
...a nikde tady nevidím pindání o chlebíčkách, reklamě a podkuřování koncernu...Jo, on je to vlastně Fiat, tak to je v poho, ono se pindá, jen když je v nadpisu VW... 8-s
Rozbalit vlákno
29
23. 4. 2014 10:32
Re: Fiat v nadpisu...
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
23. 4. 2014 10:39
Re: Fiat v nadpisu...
to je obscese... ale buď v klidu - stávají se horší věci.
V textu taky není nic o neuvěřtelně dokonalém Fiatu 500 a o králi třídy, etalonu krásy a elegance... a podobné děsy.
Za to je tam nesmyslná fromulace o tom, že úspěch Oktávie je obzvláště cenný proto, že loni teprve nabíhala výroba nové Oktávie... schválně, kolika lidem dojde, že je to právě naopak?
Bylo by divné, kdyby prodeje po představen nové Oktávie nevzrostly ve srovnání s končícím modelme před tím, ne?
A to už manipulací s davem zavání...
>:-[]
23. 4. 2014 11:19
Re: Fiat v nadpisu...
Díky za upozornění za neobratnou formulaci, pozměněná věta snad už dává najevo, jak jsem to myslel :-)
Avatar - Ja Prvni 123
23. 4. 2014 11:55
Re: Fiat v nadpisu...
ano, teď už to zní mnohem uvěřitelněji... a pravdivěji.
;-)
Avatar - Katikakus
23. 4. 2014 10:39
Re: Fiat v nadpisu...
To, ze je Fiat 500 v prvni desitce je precejen zajimavejsi a prekvapivejsi informace, nez ze Golf je nejprodavnejsi. Tak si to tak neber. ;-)
23. 4. 2014 11:35
Re: Fiat v nadpisu...
Jo, souhlas, vždyť proti Fiatu nic nemám.
Pro mně je zajímavější, jak se drží Opel, který nedávno umíral, to bych asi vytípnul do nadpisu já.
Šlo mi ale o rýpnutí do těch e-machrů, kteří pokaždé, co je v nadpisu Škoda, nebo VW, vyskočí jak čertík Bertík z krabičky.
Avatar - Jaros71
23. 4. 2014 12:24
Re: Fiat v nadpisu...
Opel má dobrá , kvalitní a nikoliv předražená auta.
Pak se logicky prodává..hlavně stále dobrá Corsa!
Bráška Fiatu Punto. :yes:
500 byla trefa od Fiatu..jen ty její mutace už tak povedené nejsou.. 8-s
Nové Bravo a kombík by to chtělo!
23. 4. 2014 12:32
Re: Fiat v nadpisu...
S oplem je to stejné jako s Fordem - britský trh v březnu.
23. 4. 2014 12:52
Re: Fiat v nadpisu...
Problem Opla je v tom, ze aj ked preda takmer ako Ford a jeho auta su casto aj drahsie, nez ma Ford, tak je z nejakeho nepochopitelneho dovodu vzdy v strate.
23. 4. 2014 13:55
Re: Fiat v nadpisu...
Jestli on nakonec ten Opel není ve ztrátě plánovaně ;-)
23. 4. 2014 14:26
Re: Fiat v nadpisu...
Jo to by mohlo byt ono - prikaz z US, zaplavit a utopit :-)
23. 4. 2014 16:30
Re: Fiat v nadpisu...
To si nemyslím, ale ztrátová firma může být dobrou pákou například na vládu, pokud chci dotace, je XXX dalších důvodů, proč je lepší na dcerách vykazovat ztráty.
Kdyby byl Opel opravdu pro GM taková koule na noze, byl by už dávno historie, koukni, kolik značek GM šmahem pohřbilo...
23. 4. 2014 18:07
Re: Fiat v nadpisu...
Označovat kolegu níže za prosťáčka a psát tu jeden nesmysl vedle druhého. 8-s

Kdyby GM pustil Opel přišel by v podstatě o celý Evropský trh a zavedenou značku. Zvolil strategii udržet se na významném trhu i za cenu přechodných ztrát.

Je dost rozdíl ukončit působení značek na trzích, kde ti zůstane silné zastoupení v podobě prodejně úspěšnějších značek. A takřka kompletně vypustit celý jeden region ukončením Opelu.

Jen tak mimochodem divize Ford Europe je také několik posledních let ztrátová.
23. 4. 2014 21:55
Re: Fiat v nadpisu...
Myslim, ze Ford uz nie je stratovy v EU - zavreli Genk a nejaky ten Southampton ci co.
23. 4. 2014 23:13
Re: Fiat v nadpisu...
Bohužel to zatím není pravda.
Za rok 2013 byl stále ztrátový a návrat k zisku předpokládá až pro rok 2015.

[odkaz]
24. 4. 2014 10:22
Re: Fiat v nadpisu...
Takze jeden horsi, nez druhy. VW ten je ziskovy na vsetkych trhoch asi.
24. 4. 2014 08:56
Re: Fiat v nadpisu...
Tak ty nesmysly rozbij - myslím pomocí argumentů, ne keců.
Jestli ti člověk, který ale absolutně vůbec nechápe ani jednoduchou psanou větu, a neustále mele svoje, nepřipadá jako prosťáček, tak prosím, pro mně to ale prosťáček je.
24. 4. 2014 10:13
Re: Fiat v nadpisu...
Už se stalo. Kde ti chybí argumenty?

A k tomu tvému prvnímu výkřiku do tmy.
Mě osobně přišla zmínka o Fiatu v nadpisu naprosto OK. Pětistovku po tolika letech ve výrobě, bych tam nečekal. Patrně to autorovi stejně jako mě přišlo zajímavé. Nevím v čem máš problém?
24. 4. 2014 12:37
Re: Fiat v nadpisu...
Taky nechápeš psaný text?
Zmínka o Fiatu v nadpisu je i pro mně OK, nemám s tím vůbec žádný problém.
24. 4. 2014 16:30
Re: Fiat v nadpisu...
Odpovídáš na otázku otázkou?

Motáš se v tom původním blábolu a nevíš kudy z toho.
Když ti nevadí Fiat v nadpisu tak co ti vadí?
Pokud se shodneme na tom že ten Fiat v nadpisu je OK, pak je snad i úvodní foto v pořádku. A v tom případě nevím proč ten flame? Nevím komu by to mělo vadit a proč by tu měl osočovat redakci.
24. 4. 2014 11:47
Re: Fiat v nadpisu...
Nemyl si dotacie so socialnymi davkami. Automobilka nie je tvoj pripad, tie nedostavaju vsimne na mesacnej baze, ale to by si musel mat sajn aj o diani vo svete, nie len svojej obyvacke.
No jo, co cakat od prostacka.
24. 4. 2014 12:35
Re: Fiat v nadpisu...
Vždyť ti píšu, že jsi prosťáček, ty zkrátka absolutně nechápeš psaný text, jednodušeji jsem to napsat nemohl... O sociálních dávkách píšeš ty, já píšu o dotacích - zdarma pozemek, či jeho nájem, levné energie, úlevy na daních, nejrůznější drobné "vyjímky" jako třeba možnost nařídit přesčas v neděli, atd atd... Ty obývačko >:D
25. 4. 2014 22:36
Re: Fiat v nadpisu...
Jednoduche mas jedine myslenie a pises uplne nerealne nezmysly, v podstate ako vzdy.....

Automobilka, co je rada, ze vobec predava urcite potrebuje "nařídit přesčas v neděli" >:D
Ty sprostacek >:D
23. 4. 2014 11:15
Re: Fiat v nadpisu...
Je dost rozdiel, ked je tam fiat raz za +-50 clankov a VW kazdu chvilu. Ale to ty nemozes pochopit.
O 500ke je v clanku az 1 veta, ale pre teba tam vlozili cely odstavec o Octavii, orgie nesmu chybat.
23. 4. 2014 11:38
Re: Fiat v nadpisu...
Já čekal, že se prosťáčci chytnou, nezklamals >:D
23. 4. 2014 12:21
Re: Fiat v nadpisu...
Dolezite, ze si dobre zamasturboval, len o to Daskoncernfans ide.
23. 4. 2014 13:52
Re: Fiat v nadpisu...
Vždyť to píšu - prosťáček je tvé druhé jméno, ani nechápeš psaný text, ty masturbátore >:D
23. 4. 2014 10:52
500 ok, mini ok, beetle ko
500 je dizajnová bomba (ani po rokoch netreba lifting). Schválne som si vyguglil oldtimer brouk a vw to nezvládol ani v 1, ani 2. (nič proti vw). Myslím, že je to tým, že na rozdiel od 500 alebo mini, vw z neho urobil dizajnovo niečo výrazne iné - nikdy to nebol ten chrobák.
Rozbalit vlákno
14
23. 4. 2014 10:59
Re: 500 ok, mini ok, beetle ko
A není lepsi prodat o 50% mene 4x dražších aut ? Fiat je zameren proste na minivozy, ale zisky podle mne mají jini nekde jinde ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
23. 4. 2014 11:11
Re: 500 ok, mini ok, beetle ko
ano, je tak zaměřen... a přesto pravidelně zaznívá, že to není pořádná automobilka, když nemá kombík... a Marea v kombíku přitom byla fajn.
;-)
O zisk Fiatu bych se nebál... provozní zisk je úplně OK... trochu si to komplikují masivníma investicema = zadlužováním, ale asi ví, co dělají.

Ona taky ta 500 s prověřeným 1.2 motorem stojí i po slevě tolik, co Golf s 1.2 TSI ... takže zrovna tady to asi o cenové válce nebude.

Fakt je ten, že Evropa jako kolébka automobilismu jde do háje a bez spojení s Amerikou a orientace na Čínu a Indii to prostě nejde, ať se nám to líbí nebo ne.
23. 4. 2014 12:06
Re: 500 ok, mini ok, beetle ko
Ona Evropa bohužel jde (v celosvětovém kontextu) do háje kompletně, ne jen v oblasti automobilového průmyslu... :-( :no:
23. 4. 2014 12:33
Re: 500 ok, mini ok, beetle ko
Fiat býval plnoformátovou automobilkou, dnes v Evropě končí na malých autech, pokud neberu rebrandovanou okrajovku Freemont.
To je hodně špatný a říkat, že to vlatně tak není je přece nesmysl.
Kdyby alespoň byl vidět růst u AR nebo popravený Lancie, řeknu si diverzifikace, tohle se mi ale nelíbí.
Avatar - Ja Prvni 123
23. 4. 2014 12:37
Re: 500 ok, mini ok, beetle ko
Fiat je pořád plnohodnotnou automobilkou... a jako taková vyrábí to, na čm může vydělat peníze = to, co si zákazník koupí.
A to prostě momentálně kombíky nejsou. Jsou to malá auta a MPV. Škoda toho jména, ale jako auto je 500L opravdu povedená .. a taky se dobře prodává!

Časy se prostě mění... mně se taky stýská po 131 Mirafiori s 2.5 dieselem... úplně nesmrtelnej tank... ale dneska takový ato prostě chce málo lidí, no.
To je život.
;-)
23. 4. 2014 13:41
Re: 500 ok, mini ok, beetle ko
500L může bejt povedenej jak chce, ale podívej jak je dlouho ve výrobě GP, kde je dnes Bravo (i Ferrari na některých trzích v EU prodá víc než Fiat svých hatchů), kde je obyčejnej hezkej střední sedan? S tím nemůže být spokojenej nikdo.
Avatar - Barrichello
23. 4. 2014 14:23
Re: 500 ok, mini ok, beetle ko
ZÁKAZNÍK NEMŮŽE KOUPIT NĚCO, CO NENÍ V NABÍDCE. Jedoduchý, že.

To že zákazník nekupoval věci jako Stilo není podivu, tam když něco z elektriky fungovalo, tak to byl svátek, resp. když to fungovalo tak, jak po něm chtěl řidič, nebot ono se tam občas zapínaj různý věci samy, víme? >:D

Co za novinky Fiat představil v posledních 10ti letech?
Mimo mini aut a přleepení loga na Dodge? Hmmm >:D
23. 4. 2014 14:33
Re: 500 ok, mini ok, beetle ko
Po Stile v 2005 nova Croma, 2005 GP., 2007 Bravo II., 2007 500ka, 2008 Qubo, 2012 Panda III, 2012 500L, ... zase toho nebolo vela, ale ani malo.
Horsie je skor to, ze nieco nove pride raz za 7-8rokov.

Prelepili az Freemont; to je panecku pocet. Cela 1.
Avatar - Barrichello
23. 4. 2014 14:41
Re: 500 ok, mini ok, beetle ko
Psal sem mimo mini aut. Odešti 500, odečti Pandu...zbyde ti tedy Croma pomalu s odřenýma ušima, bo příští rok to bude akorát 10 let a Punto.

To je tedy mohutná modelová ofenziva, to snad i Lada měla větší >:D >:D
23. 4. 2014 15:11
Re: 500 ok, mini ok, beetle ko
Bravo je tiez mini, Qubo je tiez mini, 500L detto... tak? ci len citat nevies alebo to robis naschval?
Este som zabudol Doblo II. 2009, je urcite tiez mini, najma v mierke 1:45.
Avatar - šmoula nešika
23. 4. 2014 16:45
Re: 500 ok, mini ok, beetle ko
Se div, že se Stilo neprodávalo... Industrializace jižní Itálie a záležitosti kolem zestátňování, problémy s Ritmem, celkový útlum neexkluzivních italských automobilek, konstrukční problémy některých motorů (ale jen některých), neschopnost prodejců mimo Itálii prodat něco většího než malé a ošklivějšího než krásné... Po Bravu/Bravě si mysleli, že s designem, jaký nakonec udělali, mohou konkurovat Golfu, a ono to holt nevyšlo. A jestli se nechtělo při mizerných prodejích drahým a nevděčným italským dělníkům pracovat, pak se nelze divit, že auto nehýřilo nkdovíjakou neprůstřelností. Fiat na něm naštěstí nevykrvácel, ale zase se o kus stáhl, stejně jako Alfa... a jací to byli průkopníci. ;-\
Avatar - Emel
23. 4. 2014 14:50
Re: 500 ok, mini ok, beetle ko
Plnohodnotná ano, jenže webpaja psal plnoformátová. Kdysi to znamenalo mít auta od mini po vyšší střední, ale doba je zlá, takže pokud bych měl sepsat novou definici, asi bych řekl po střední třídu +SUV +MPV.

Ford, Opel, Renault, Volkswagen, Peugeot, Toyota... jejich síla je v tom, že si u nich koupíš prakticky cokoli tě napadne, v hlavním proudu od Ayga po Avensis... a k tomu pár extras v podobě Landcruiseru nebo GT-86.

Pokud se Fiat rozhodne vyrábět jen mini, jeho volba... stejně jako pokud přejde jen na šicí stroje. Statut plnohodnotného hráče tím ale logicky ztrácí.

PS: v poslední době kráčí k tomuto cíli i prémiové značky, jen z druhé strany... ale to je zase jiný příběh.
23. 4. 2014 12:42
Re: 500 ok, mini ok, beetle ko
Fiat má jen jedny peníze a ty se rozhodl dát někam jinam. Časem třeba budou peníze i na vétší modely a Fiat se vrátí v plné kráse. Mezitím mu 500 prošlape u zákazníků krásnou cestičku. Je to tak lepší než na dluh napráskat nové modely a pak koukat, že je zákazníci nechtéjí.
Avatar - Barrichello
23. 4. 2014 14:14
Re: 500 ok, mini ok, beetle ko
Abysme byli přesnější, Fiat nemá žádný peníze a horko těžko lepí zastralý portfolio v amerikce, jinak by mu toiž hrozilo, že mu vyschne dojná kráva i tam a to by měl setsakra problém, nebo patenty a Ferrari s Maserati celý tenhle obří kolos nad vodou neudrží, možná ještě New Holland, ale toho azs válcuje John Deere v evropě >:D
23. 4. 2014 12:08
Síla geniálního italského designu
Ta titulní fotka jasně ukazuje, jaká je 500 pořád fešanda! :-) :yes: :yes: A když dostane tak nádherná kola, jako na snímku a k tomu nějaký decentní polep, platí to dvojnásob :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes: Jenom bych poprosil designové oddělení Fiatu, aby proboha nevymýšleli nějaký facelift, protože by to dozajista opět skončilo katastrofou!
Rozbalit vlákno
1
23. 4. 2014 13:53
Re: Síla geniálního italského designu
Tak Chrysler naštěstí nevyrábí žádné tak malé auto, aby se účetnímu vyplatilo na něj jen přelepit znáček na kapotě, takže F500 tady naštěstí ještě pár dní zůstane jak je.
Dost mně překvapilo, kolik jich je v Monacu...
23. 4. 2014 12:20
Renault
Tak se dívám na tabulku a vítězem je zase Renault :yes: >:-[] ,největší nárůst :yes:
Rozbalit vlákno
2
23. 4. 2014 12:25
Re: Renault
Adu to chyti za srdce.
23. 4. 2014 13:41
Re: Renault
Renó tužůr! >:-[]
23. 4. 2014 14:43
Fiat 500
Ještě pár let a Fiat 500 bude bodovat ve všech třídách. Přijde ještě pár verzí, pro každou třídu a je to. No co, vždyť škodovky už taky začínají vypadat jedna jak druhá, tak o nic nejde...
Rozbalit vlákno
0
23. 4. 2014 14:48
TABULKA
Tak si při prohlížení horní eurotabulky říkám, kolik modelů z předmětné první desítky bych s radostí zaparkoval ve své garáži. V podstatě vlastně "jen" dva modely. Trochu nyní bychařím a abstrahuji od reálných potřeb rodiny, prostě jen nechávám vkus, estetiku, vědomí o technice, a dosavadní zkušenosti klouzat po tabulce a vybírám. A tedy ano, jen dva modely bych byl ochoten pořídit. A co ten zbytek? No ten bych si nekoupil. Přitom některá auta po jistém váhání, to uznám, ovšem většinu absolutně a ve vteřině - nekoupil.

P.S. Je to zvláštní co, konkurence doslova z celého světa si na prvenství brousí zuby, a nejde to, prostě - nejde to. Je tu Golf v postavení optimálně střiženého vozu pro evropskou populaci, a to v rovině stylu, designu, techniky i ceny, a nikdo - opravdu nikdo nedokáže toto umístění zvrátit. A vítězství golfu je doslova drtivé, vždyť třídní dvojka dělá takřka poloviční čísla.

Dnes velmi uznale - BRAVWO GOLF :yes: :-!
Rozbalit vlákno
17
23. 4. 2014 14:55
Re: TABULKA
Dá se očekávat drobný nadechnutí po FL, ale stačit to samozřejmě nebude. Po fantastickým prvním Focusu se nedaří Fordu přijít s něčím podobným a přitom by teoreticky recept měl, jen funguje o třídu níž. Přes všechny kontroverze se Fiesta stále prodává jako by byla novinkou a její design, ačkoliv není asi pro každýho, je stále svěží.
Co je překvapením, to jsou čísla Nissanu, kterej je nutno brát vážně. Fiat rezignuje a předává pozice H/K...to je nepěkný.
23. 4. 2014 15:13
Re: TABULKA
Ten Nissan se jen veze na vlně britských březnových prodejů. Je to stejné jako s Fordem a Oplem. V UK je vždy březen velice silný. Další měsíce už budou horší a Ford, Opel , Nissan své evropské pozice neudrží.
Avatar - pelikoš
23. 4. 2014 19:06
Re: TABULKA
no to si tedy nemyslím. nissan bere útok na asijskou jedničku vážně a modelová ofenzíva
je víc než jasným znakem.
bravo nissan
24. 4. 2014 00:41
Re: TABULKA
Ford (dvojka) a Opel (trojka) své pozice v Evropě drží již několik let a není nejmenší důvod aby je nedržely další dlouhé roky.
24. 4. 2014 05:00
Re: TABULKA
?? Srandisto...Nissan dokonce meziročně ztratil kváli náběhu kaškaje :-) Ford FL Focusu, Opel má revidováno a čeká se na novou Corsu...to není zlý.
24. 4. 2014 10:32
Re: TABULKA
Já jsem možná srandista, ale řeči čísel rozumím. Ty tvoje argumenty jsou tak směšné, že asi nejseš schopnej pochopit, jak to ve skutečnosti je a jak to bude. Budoucí měsíce tě snad přesvědčí. Pokud teda nezapomeneš na to, co jsi tady vypotil. :-)
Avatar - Ja Prvni 123
23. 4. 2014 16:19
Re: TABULKA
Hmm.. tak jo. Ono je to jistě tím, že to auto je prostě dokonalé... a nikdo není schopen ho ani napodobit... jedinečnost sama.

Jak mě mohlo napadnout, že to může být třeba tím, že zrovna Německo je nejsilnější ekonomika v Evropě... a druhá nejsilnější na světě... a přitom současně je z těch silných jediná národnostně homogenní a Němci jsou silně orientovaní na vlastní produkty?
Nic proti tomu - možná proto je ta ekonomika tak silná.
Ale jestli Německo má HDP 3.6 bilionu EUR... a druhé UK jen 2.4 bilionu... a tyhle dvě země dohromady vytvoří skoro polovinu HDP celé Evropy... a přitom UK dneska nemá vlastní automobilovou výrobu... tak asi není o čem přemýšlet, že ne.

Jedné, co tím chci říct je, že počty prodaných aut ještě neříkají nic o tom, jestli to auto je skutečně nejlepší.

A už vůbec ne, že je nejlepší pro mě!
;-)
Avatar - Emel
23. 4. 2014 16:58
Re: TABULKA
O kousek výš píšeš, že v UK je jako domácí značka vnímán Ford... tak by měl být Ford se silou dvou největších ekonomik v EU bezpečně na prvním místě, ne?

Výsledek na trhu je součtem mnoha faktorů... pokud Golf poráží nejbližší konkurenci dvojnásobným rozdílem, jen zemí původu to nebude. A naopak, pokud Bravo prodá 9.000 za rok oproti 56.000 Golfů za měsíc, také to nebude jen hospodářskou situací v Itálii.
Avatar - Ja Prvni 123
23. 4. 2014 17:21
Re: TABULKA
??
Nehodnotím Bravo versus Golf...
I když pro mě osobně je pořád Bravo lepší auto, protože je hezčí a spolehlivější.
;-)

Ale to neřeš.
A ano, je to výsledek mnoha faktorů... ale úspěch Fiesty v Anglii je označován za důsledek statusu domácí značky na silném trhu, tak jen poukazuju na to, že s Golfem je to úplně stejné...

To je celé.

;-)
Avatar - miromen
23. 4. 2014 17:31
Re: TABULKA
Srandista od fiatu.
Avatar - Ja Prvni 123
23. 4. 2014 17:53
Re: TABULKA
co je na tom tak strašně srandovního?

Koneckonců - i Golf ustoupil od hromadného nasazení víceprvku vzadu - takže tím vlastně přiznal, že Fiat měl pravdu, když tam celou tu dobu dává zkrutku.
>:D
Avatar - miromen
23. 4. 2014 22:13
Re: TABULKA
Ono toho je vice co fiat nezvlada a hlavně jsou k popukani ty tve vyroky.
Avatar - šmoula nešika
23. 4. 2014 17:35
Re: TABULKA
Tak to s tou Anglií a Fordem nejspíš ano. Kdyby děda rád vzpomínal na první cortinu, rodiče na druhou a třetí, kamarád jezdil Capri, známý měl 1600E a třeba brácha jezdil nějakého jinou fordku z Británie, asi by mi ta automobilka byla hodně sympatická. :-)
Avatar - Ja Prvni 123
23. 4. 2014 17:51
Re: TABULKA
tak nějak.
;-)
No a já taky rád vzpomínám na Escorta i na Mondeo... jen prostě na 164 a Deltu raději.
A před barákem mám Punto II.
;-)
Avatar - Emel
23. 4. 2014 20:42
Re: TABULKA
Jenže stejný status jako Fiesta má také Corsa... a hádej co... nic. Prostě Fiesta je v rámci segmentu špičkové auto... bez toho by to nešlo.

EDIT: takhle... ne že nic, ale prostě na bednu to nestačí.
24. 4. 2014 11:06
Re: TABULKA
Taky ty mimořádné britské prodeje pomohly Corse ke třetímu místu v Evropě.
23. 4. 2014 15:27
nic zaujimave
predaje si silno ovplyvnene Nemeckom, Francuzmi a Anglicanmi. A predavaju sa prevazne cenovo dostupne auta od (pseudo)miestnych vyrobcov - hlavne trieda B, potom C a trochu A. Vypovedna hodnota nulova, vsetko po starom...
Rozbalit vlákno
1
23. 4. 2014 20:33
Re: nic zaujimave
A kto ešte tvorí vyspelú Európu?