Není fascinující. Je pochopitelný. Nemají modely, nemají marketing, nedělají pro prodej téměř nic. Etron na výstavě v Praze tomu moc nepomůže.
U dealera nemohou objednat polovinu modelů, v podstatě prodávají jen skladovky a jsou prodejci, kteří vážně uvažují, ze opustí prodej Audi a nechají si jen servis.
Nejlepší motory značka vůbec netlačí, ani nepřizpůsobuje novým emisním normám.
Premiovka jako je A7 nebo Q8 je nabízena pouze s jedním hlučným a s provedovkou nekompatibilnim dieslem.
Je to hrůza a jako fanouška značky, který ji miluje od sedmi let věku už 34 roků, je to katastrofa.
Příkladem je třeba model TTRS. Jezdil jsem s nim na Audi days. Moc pěkná jízda. Importer model představí novinářům a významným zákazníkům, ale do dnešního dne nebyl ani v konfiguratoru, ani u žádného prodejce. A pak přijde nějaký manager a tvrdí, ze o sportovní kupé není velký zájem. Co toto je?
Je mi z toho nanic. Druhá nejoblíbenější značka Lexus. Fajn, byl jsem nalomeny k LC500. 50 procent bych dal akontaci a zbytek na úvěr. Tak jsem to řekl i prodejci. Do dnešního dne se mi neozval. U tak drahého auta se proste vnucovat nebudu.
Pekne si to popísal, mám taký pocit že by sa to dalo vztiahnuť na viacero značiek, nielen na Audi či Lexus. Ak by som to vztiahol na naše krajské mesto, tak v uliciach vidno ktorý dealer sa obracia a ktorý na to zvysoka prdí. A ak na to prdí ešte aj importér, tak sa nečudujem ničomu.
Kde jsem se rozplýval? Kritizoval jsem ho jak v mem testu A7, tak v testu A8. Sladenost je tragická, odezva na plyn je na dnešní dobu naprosto nemožná. A přesně tak to zaznělo ve videich.
Co chceš vysvětlovat? Stealth projel auto a má názor, já s nejnovějším 3,0TDI nejel, takže mu určitě nebudu oponovat a navíc nemám pocit, že by nedokázal poznat, když je něco špatně - jeho názor pro mě má adekvátní váhu.
Ty máš vše jen vyčtené, a už jsem se nejednou přesvědčil, že si vyvozuješ podivné závěry nad rámec toho, co někdo napsal. Tvůj názor je tedy pro mě naprosto irelevantní.
nic v zlom, ale test auta si predstavujem trocha inak ako sa vozit po meste. Dost to bolo nudne a zbytocne sa tam mudruje a nic to nikomu neda. Lepsie je ukazat, co v aute je.
To je jedno, jsou tam i jiné pasáže, než jen ve městě... :-)
Já si tím nedělám reklamu, chápu, že se má videa nemusí lidem líbit. Jen jsem chtěl vyvrátit Karlovi tézi, že jsem z V6 TDI byl nadšený... ;-)
Nie je to tak uplne pravda. Napr. 1.5dci Blue dci bol v A Classe od leta, veselo sa predava, su v ponuke skladove vozidla. Podobna situacia u 1.3tce. Mercedes first. Duster dostal blue DCI ihned ale len s 'dodatocne' namontovanou nadrzou na adblue. U Renaultu ked v cenniku nic nie je tak si to nikto neobjedna, tri mesiace trvalo nez sa tento motor objavil v Megane, avsak este stale bez 7stupnoveho automatu. Takisto aj Talisman a Scenic na nove diesle a automaty stale cakaju.
Zalezi na dealerovi. Ja som bol u dealera Audi Wimbledon kedze to mam 10 min peskom od domu a nechal som mu detaily auta co som chcel kupit mal som vyhliadnute nej predvadzaci A6 3 tdi avant povedzme nalietanych do 5 tisic km. Este som im potom volal atd. Ta neochota a pomaly servis ma poslalo do Mercedesu a tam nevahali a vytiahli na mna par nalestenych a slusne vybavenych aut comu sa nedalo odolat... velka skoda ze najblizsi dealer MB je cca 30 min autom. Zatial som s nimi spokojny a nemam pricinu vracat sa do Audi alebo inde.