Koně navíc, o desetiny sekundy rychlejší akcelerace a modernější technika – to fandové očekávají od nového Ferrari a přesně taková je 458 Italia, nástupce F430. Navíc je nepatrně větší a úspornější.
Atmosférický osemvalec zrýchlujúci na sto za 3,4s?
425 kW (len) zo 4,5 litra?
Maximálny výkon pri 9000 (!) otáckach?
Nestíham to rozdýchavat... :yes::yes::yes:
Cena ma bejt okolo 175 tisic liber +- autobus, takze je to furt jedno zda Bentley, Ferrari nebo mozna budouci Lexus v roce 2010- 11 za 250 tisic kus v limitovane serii.
Je to hromada penez ale rozhodne to neni Bugati za 800tisic! >:D
Nemá cenu pochybovat o technice :yes: - ta bude zkrátka fantastická, i když bohužel s vědomím, že je to vlastně spíše labutí píseň takto koncipovaných motorů u Ferrari… Ale pokud se týká designu, přijde mi to jako nějaké stylistické počítačové cvičení, spíše modýlek než reálné auto… Dále ostré hrany smíchané s obloučky na mě působí, že se designér jaksi nemohl rozhodnout, jaký tomu autu vlastně dát výraz - jestli řekněme určité retro typu Alfa 8C nebo technicistní/aerodynamikou diktovaný design předchozí F430… Tři výfuky se mi rovněž moc nelíbí, ale beru to jako reminiscenci na F40… Celkově ani ryba ani rak - zkrátka mi to auto nepřijde ani dost ostré ve stylu F430 ani dost krásné ve stylu 599... Takže z mého pohledu druhé rozpačité Ferrari v řadě po Californii (pravda, to jim může být v Itálii celkem jedno, když se prý California fantasticky prodává a hlavně - 60% jejích kupců si ji pořizuje jako své první Ferrari vůbec, takže pravděpodobně ani příliš nekanibalizuje na F430/599)… Naopak na 599 GTB dle mého názoru sedí všechno naprosto dokonale a je to úchvatné, velmi současné GT - když ho představili, tak jsem si říkal, že do toho Ferrari šlape fantasticky a trošku mě mrzí, že (alespoň z mého pohledu) nedokázali v Maranellu tu laťku udržet… Ale žíly mi to nijak nerve :-) , mnohem víc mě mrzí soumrak 8-9 tis motorů...
vo Ferrari sa po prevzatí Porsche Volkswagenom tiež pripravujú na podobný krok a z toho vyplýva použitie troch výfukov...pre každý valec 1.2-ky HTP jeden vývod >:-[] >:-[]
Inak je Tvoj pohľad a názor samozrejme akceptovateľný...u mňa je to naopak veľmi zaujímavý počin, ktorý v ničom nezaprie svoje meno... ;-)
Minuly tyden jsem videl v Italii Californii, bila, se s tazenou strechou, nejdriv udiv, ale pak se mi zkrivil usmev, to auto je opravdu ale opravdu osklive...
...nastesti okousek dale stal Chevy Tahoe, tak jsem si spravil naladu :-)
Je tu este niekto, kto v tom vidi vela vela inspiracie jednokusovou chutovkou P4/5? Alebo som sam?
Ja si jednoducho nemozem pomoct, hned prva fotka ktoru som videl mi sepkala P4/5, a nech sa pozeram zprava, zlava furt to tam citit ... Ale vsak to robil Pininfarina :-)
Svetlá jak chápadla chobotnice. Zadok, jak tvár hranatého mimozemšťana s vykuklenými očami. Chaotická bočná línia. ZLATÉ ČASY KRÁSNYCH AUT DEFINITÍVNE SKONČILI.
Pořádné auto, to není nějaký New Beatle nebo Mini Cooper do kterého narveš 100 kW motor. Ferrari je prostě vždy pořádné auto, tak to skousni a přestaň tady plácat nesmysly.
V zásadě souhlasim. Ne že by mi to auto přišlo hnusný. Ale soušasný Ferrari mi přijdou prostě přeplácaný. V honbě za co nejagresivnějším a nejfuturističnějším designem se vytratila čistota linií a elegance starších Ferrari. Tak to prostě vidím
Nějak s vámi NEmohu SOUHLASit - mně se docela LÍBÍ!
PS: A "oceňuji" JAK se vůz posunul technicky a ... prostě MNĚ se LÍBÍ :yes:;-)
PPS: A jsme MOC zvědavá, co příjde po (vynikající) 599 :-)
...o technice nema smysl meditovat, je to klenot, interier je alespon z toho jednoho zaberu fantasticky. Technika zrejme prebije vse ve srovnatelne kategorii a to se stale bavime o STANDARTNIM modelu. Scuderia bude zrejme okolo 600HP. To je fantasticke!
Design je pro me po nefotogenicke Californii prijemnym prekvapenim, zadna komplikovanost, jednoduche, jasne tvary. Vse hladke nenasilne. Predni svetlomety presne sedi high-tech, ktera je pod kapotou a zadek je uzasny! ;-)
Jsem zvědav na "dojem na živo". U Californie jsem byl z fotech docela rozpačitý a působila na mě "nijace", ale naživo mě hodně překvapila a to hlavně dojmem kompaktnosti a velmi malých rozměrů.
Jediné co mě tady tochu děsí je náznak "tlamy" (byť s černou "výplní").
O technice nemá cenu pochybovat.
Jednim slovem uchvatne. Design je sice pomerne komplikovany - predevsim pri pohledu na nektere detaily. Me se osobne nelibi pruduchy na vnitrni strane prednich svetel. Celek je bombasticky a cim vic se na nej divam, tim vic si rikam: Ano, to je ono - Nove Ferrari V8 RWD - benchmark mezi cistokrevnymi seriovymi sportaky a jako takovy musi chytit za koule a nepustit jak vzhledem, tak technikou a vykony. Techniku a vzhled bychom meli - ty jsou veskrze omracujici, i kdyz pro nekoho to muze byt pres... Zbyva si pockat, jak to bude jezdit ;-) PS: Jadnu malou vytku k technice bych precejen mel. Skoda, ze se precejen nepodarilo snizit hmotnost oproti F430.
Mám sice sem tam pár hnidopišských poznámek, ale nic zásadního. Už jsem se bál, že budou maranellští pokračovat v designovém stylu Californie, ale naštěstí si to rozmysleli.
A abych netrhal partu - technika bude excelentní >:D
Nejdřív ho uslyšíš. Osmiválec vytočený k devíti tisícům otáčkám za minutu vydává zvuk, který si s žádným jiným autem nespleteš. Takhle umí zpívat motory jedné jediné značky. Pak v dálce uvidíš červenou skvrnu. Nerozeznáš detaily, vidíš jen, že je to červené, široké a placaté. Přesto však nemáš ani stín pochybností o tom, co to je. A když kolem tebe projede, roztřesou se ti ruce. Ještě zbytek odpoledne budeš mít ten skvost namalovanej zevnitř na víčkách a uvidíš ho pokaždý, když mrkneš nebo zavřeš oči.
Mainstream, prémie, lux - zapomeň na to. Auta jsou mizerná, průměrná, dobrá a skvělá. Potom jsou auta výjimečná, úžasná a pak jsou auta nejlepší... Potom dlouho nic a pak je FERRARI. :yes:
Tohle Ferrari se mi opravdu líbí! Těším se, až se někdy kolem roku 2030 vrátí výklopná světla ... to bude něco :)! Co se týče jiných F - California nic moc, 599 se mi nelíbí a 612 taky nic moc. Těším se už, jaký bude mít 458 zvuk!!! :-):yes:
Ferrari miluju! S pozouzením počkám na chvíli kdy auto uvidím "live". Jinak při příchodu 360 jsem se nemohl zbavit dojmu že odcházející 355 byla hezčí. Při odchodu 430 tento pocit nemám. GO MICHAEL ! :yes::yes::yes:
Nejlepší je, jak si na fotkách lze všimnout různých detailů, které lze pak v "nějakém" kontextu (předešlích modelů) kritizovat.
V reálu si ale člověk prostě sedne na pr*el......
Ak je pravda o zabrzdeni zo 100 km/h na 32,5 m tak to asi nie je moc dobry udaj. Novy Megan to zvladne na 37 metroch a formula F1 na 7 metroch. Skor som si predstavoval, ze ta hodnota bude blizsie k hodnote F1 ako k nejakemu seriovemu Meganu. Jedine, ze by sa pan redaktor pomylil ...
Ne, u seriovych aut se jedna o jednu z nejlepsich hodnot, srovnavat univerzalni brzdy proti zavodnim a prilnavost pneumatik vyvinutych specialne pro F1 a tech co musi splnovat mnoha kriteria na silnice je take absolutne mimo.
Ze stokilometrové rychlosti zabrzdíte na suchém asfaltu podle tabulek přibližně na 40 metrech. Na zastavení ze stovky vám ale může stačit i 33,5 metru, to když pojedete v Maserati Quattroporte nebo Porsche Carrera GT chlubícím se keramickými brzdami. V takovém Hummeru H2 SUT vám ale nemusí stačit ani 47 metrů.
Zdroj:
[odkaz]
Škoda, že tam Italům mnoho aut chybí - X6, XF, CX-7, evidentně ignorovali novější auta, co mají v názvu X, 5 a taky 7, protože chybí i 370Z, ale i stará 607, C5 (brumla) i A5 >:-[] Golf bude asi V, stejně jako E-klasse předešlá. Zřejmě jim trvalo, než vyhodnotili test, ale nechápu co na tom počítali, protože změřit třeba pět jízd a udělat průměr by nemělo bejt tak náročný, ačkoli jim to spíš asi nikdo nechtěl půjčit.