Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Doblo: První jízdní dojmy

Vedle trojice užitkových modelů (Fiorino, Scudo, Ducato) sdílených s PSA, nabízí Fiat Professional také Doblò. Po 9 letech se malá univerzální dodávka dočkala nové generace, což byl dobrý důvod proč na den zamířit do koncernové centrály v Turíně.
Zpět na článek
5. 1. 2010 13:29
5. 1. 2010 13:54
5. 1. 2010 14:39
5. 1. 2010 14:51
5. 1. 2010 15:00
5. 1. 2010 15:52
5. 1. 2010 15:59
5. 1. 2010 17:07
5. 1. 2010 17:52
5. 1. 2010 20:02
5. 1. 2010 20:13
5. 1. 2010 20:40
5. 1. 2010 21:34
5. 1. 2010 21:40
5. 1. 2010 21:24
5. 1. 2010 21:42
5. 1. 2010 21:59
5. 1. 2010 22:37
14. 2. 2010 15:50
5. 1. 2010 07:36
no tak uvidíme....
Po těch prvních, až hrůzostrašných spy-photos vypadají tyhle reálné fotky už podstatně lépe! Jinak první dojmy autorů vlastně bez výhrad, takže našlápnuto má Fiátek pěkně. Naftové motorizace jedna lepší než druhá, potenciál stát se nejprostornějším/nejkomfortnějším autem své třídy, hm.... Co mě osobně překvapuje a těší je možnost tolika karosářských verzí (viz fotky), to u dřívějšího Dobla nebylo.... Jediné co bych si odpustil je ten červený, tuzingový interiér ;-)
Rozbalit vlákno
6
5. 1. 2010 09:10
Re: no tak uvidíme....
Mě se ten červený interiér naopak líbí a pokud se nebude odrážet ve skle tak bych v tom neviděl problém.
5. 1. 2010 10:38
Re: no tak uvidíme....
Voči šedi a čiernote väčšine konkurencie je ten interiér skutočne živý a príjemný. Kľudne by mohol byť tiež modrý, či zelený, málokto má na takéto farby v interiéri odvahu. :yes:
5. 1. 2010 10:42
Re: no tak uvidíme....
No tak odvahu má (nebo bude mít) i nová Astra, co si tak vzpomínam z fotek co tu byly na webu.
Mě osobně tohle moc neoslovuje a dávam přednost decentnějšímu stylu, ale věřim, že se najde spousta lidí, kteří si takový interier vyberou..
5. 1. 2010 10:49
Re: no tak uvidíme....
Kangoo be bop ma modrou palubovku ;-)
5. 1. 2010 11:33
Re: no tak uvidíme....
Písal som, že málokto, nie nikto. ;-)
Tiež by som robil rozdiel medzi štýlovkou a autom na každodenné vozenie alebo prácu. ;-)
5. 1. 2010 13:29
Re: no tak uvidíme....
Souhlas, po těch Spy fotkách je to lepší, ale pořád trochu karikaturní pokroucená opuchlina. ;-)
5. 1. 2010 09:11
Elektrické stahování oken
...jen poznámka pro autora: možnost elektricky stahovat okna v bočních posuvných dveřích není novinka. Tuhle funkci nabízí už nová generace Renaultu Kangoo. Tam to bylo poprvé v tomhle segmentu :-)
Rozbalit vlákno
1
5. 1. 2010 10:39
Re: Elektrické stahování oken
Tak v tom prípade je to docela novinka, nové Kangoo je na trhu ešte dosť krátko.
5. 1. 2010 13:29
Hmmm
Moje Caddy zrychluje z 0 na 100 km/hod za 9,5 sec..... :-!
Rozbalit vlákno
18
5. 1. 2010 14:51
Re: Hmmm
Hmm.., moje efko za 4,2s. :yes:
5. 1. 2010 15:00
Re: Hmmm
To je hezké... tady je ale ted momenálně řeč o malých užitkových..... :yes:
5. 1. 2010 15:59
Re: Hmmm
No tak já nevím, ale nejsilnější motor co se dává do skříňového Caddy je 1,9 TDI se 77 kW a ten má zrychlení 13,3 vteřin... S novým 2,0 MJTD bych takový motor ani při největší odvaze nesrovnával...

Pokud porovnáváš údaj měřený tebou na stopkách s továrním a si tunér, pak hodně štěstí...

Jinak taková perlička... Dává se do toho auta i motor s ďábelským zrychlením 20,5 s. Myslel sem, že něco podobného už dnes není ani možné...
5. 1. 2010 17:07
Re: Hmmm
Mám Life, ale to není podstatné. Motor 1,9 TDi (7 kW). Je tam opravdu špičkově a profesiínálně vyladěná řídící jednotka, jinak žádné úpravy. Auto má 105 kW a 330 Nm. Pružné zrychlení: 80 - 120 km/h: V. r.s.: za 10 sec, IV. r.s.: 8 sec. Spotřeba 5,1 - 6,5 dle způsobu jízdy. Dlouhodobá spotřeba (bohužel, nyní krátké tratě): 6,2 l/100 km. Motor nezačoudí ani náznakem v žádném jízním režimu. S upravenou jednotkou najeto 105 tis. km bez jediné závady. :yes:
5. 1. 2010 17:52
Re: Hmmm
Já ti tvé nadšení neberu (tvůj konkrétní chip mne moc nezajímá), ale jistě uznáš, že tvůj příspěvek byl tak nějak mimo mísu a nic to nemění na tom, že Doblo má v současné době ve své kategorii spolehlivě nejsilnější motor. Ať ti tvé auto jezdí spokojeně dál... :yes:
5. 1. 2010 20:02
Re: Hmmm
Mimo mísu??? Jistě uznáš, že blábolíš? Zkus si přečíst článek ještě jednou.
5. 1. 2010 20:13
Re: Hmmm
Nevím jestli má cenu se bavit s někým kdo má se čtením zásadní problémy a k tomu je agresivní a urážlivý, ale co čekat...

Tak ti sem dám citaci:

"Trumfem Fiatu mezi osobními i užitkovými dodávkami této kategorie bude bezesporu vrcholný dvoulitr 2,0 MultiJet (99 kW, 320 Nm) kombinovaný se šestistupňovou převodovkou. PSA ani Renault tak výkonný turbodiesel pro své modely nenabízí, takže Fiat se s Doblem může vydat proti dražším MPV. Dynamika (0-100 km/h za 11,3 s).

Nabízí snad někdo něco podobného???? Já mám pocit že ne. Silnější motor prostě dneska do podobného auta prostě nekoupíš. O čiptunerství si myslím svoje a nechtěl sem to sem zatahovat. Pokud hodláš ze sebe dělat i nadále blbečka, můžeme pokračovat v diskuzi... Bude zřejmě hodně plodná...
Avatar - m.z.
5. 1. 2010 20:40
Re: Hmmm
No jo,ale má Caddy!!!A ta je přece vždycky a ve všem lepší než nějaký Fiat >:D A za 9,5s,měřeno profiprístrojom :-!
Tohle Doblo se se starým vůbec nedá srovnat,dokonce bych si ho doma dovedl představit.
5. 1. 2010 21:34
Re: Hmmm
Tajemná m.z.-eto. Stačí se podívat na vnitřní rozměry a hned vidiš, že Fiat má větší objemy, takže ta tvoje ironie, je prostě bombová.... představ si, že jsou zde lidé, kteří umí i číst.... A to se nebavím o dalších věcech, ve kterých je nový Fiat určitě lepší, nebo třeba lepší. Nevím, ještě jsem nemluvil s nikým kdo by ho měl :-). Ale i tak se mně Fiátek moc nelíbí, je takový divný, nebo co. Taková obluda na malých kolech. Kdyby se to trochu vyspravilo.....
5. 1. 2010 21:40
Re: Hmmm
mj. veškeré měření (vč. brzdy) bylo prováděno kvůli porovnání. Každé dynamické měření prováděno na digitálních stopkách. Měřeno několikrát, aby byla vyloučena chybovost. Obsazení dvěma osobami (1x 95 kg a 1x 80 kg). Ale neber to tak tragicky, o nic nejde.
5. 1. 2010 21:24
Re: Hmmm
wolfiku, zklidni hormonek - s agresivitkou jsi začal ty. Když máš potíže sám se sebou, tak mě prosím do toho netahej.
A co to blábolíš o zásadním problémem se čtením. To má být jako vtip, jo - hahaha. No, je to na tebe příliš složité, chápu.
Já přece nereaguji na tvoji větu o nejsilnějším motoru - máš v tom nějak chaos.
Mj. s takovým výkonovými parametry udělat stovku za 11,3 - chachacha, co to jako má být za škatule?
5. 1. 2010 21:42
Re: Hmmm
Hele sklidni hormon a neprud! ;-)
Ty mas seriovy motor bez uprav 105kw?
Avatar - m.z.
5. 1. 2010 21:59
Re: Hmmm
Míro,pokusím se z toho nezhroutit,já jen,že Caddy není žádný trhač,po čipnutí jede všechno líp.Caddy mě zklamal akustikou vnitřku,je to taková dunivá krabice,před 3lety dostali přednost 1,6HDI v Partneru,nehledě na šílenou cenu Caddy.
Ale abych jen neprudil,mám i starou generaci Caddy kombi TDI 66kw,kluci se na něm trochu vyřádili a je tam cca 140k v lehčí káře.Tomu říkám překvapení,když na mě doráží 2,0TDI a nechytá se :-!
Nerozumím té tajemnosti 8-s Asi jsem se tě dotkl na citlivém místě,nezlob se prosím :-!
5. 1. 2010 22:37
Re: Hmmm
Zdarec, nechci se nikoho zastávat, nebo nikoho "urážet", ale psát tu, jak jezdí chipnutej Caddy je docela na pendrek. Většina lidí do chiptunningu nejde, tak by bylo mnohem zajimavější napsat, jak Caddy jede bez tuningu, to by alespoň pomohlo někomu, kdo se rozhoduje, kterou káru koupit. Takže výkřik: "Můj Caddy za 9,5" u mě aspiruje na nejzbytečnější výkřik dne...
14. 2. 2010 15:50
Re: Hmmm
Čipnutej Caddy jezdí naprosto špičkově. Jde jenom o to kde a kdo ti tuto úpravu udělá. Nečipnutej samozřejmě není tak dynamickej, ty výkřiku zbytečnej.