Ekologická auta nejsou mrtvá ani v současnosti, i když už se spoléhají spíše na elektřinu. Na přelomu milénia přišel s konceptem městského vozu specialista na mini: italský Fiat. A poháněl ho turbodiesel!
tohle už je extra hnus, velebnosti. Tudy cesta k prosperitě Fiatu opravdu nevede. Až si budou zase stěžovat, že jde automobilka ke dnu, rychleji, než Titanik, tak proto, že současní návrháři Fiatu nemají žádný vkus.
Tak ještě že máme takto osvícené Čecháčky, kteří jsou schopni takto zapáleně debatit a vůbec jim nedošlo, že tento koncept je více než 17 starý. Předpokládám tedy, že se autor předchozího příspěvku vyjádřil fundovaně vozu který vznikl v době, kdy nebyl sám ještě na světě.
To je prostě místní roztleskávač.. užívají si to a ani jim u toho nevadí, že Fiat už nějakou dobu roste, a roste velmi slušně.
Já jsem původně doufal, že už někdo předem mnou reagoval na tu polointeligentní větu, úlitbu bohům, že to prohlášení o spolehlivosti motoru kontrastovalo s pověstí Fiatu. Ta pověst není tak špatná, snad kromě zdejší království a zejména mimo tuhle webovou komunitu.
Ta poznámka byla hnusný hnus... bez souvislosti s tématem. Umíte si představit ty zpěvy o vizionářství a určování směru vývoje, kdyby něco takového existovalo v muzeu VW, nedejbože Škodovky?
Marně jsem doufal, že po tom humbuku kolem transferu výroby Superba do Říše místním dojde, že to FAKT není česká, ale německá automobilka.
No, jako poklus to není úplně špatný.. ale projde to tak na schůzi zahrádkářů. :-)
Kdo se jen trošku o auta zajímá ví, že Lupo byla odpověď na druhou generaci Pandy... která se začala vyrábět i s 1,3D... co na ní bylo novýho?
Prostě malý auto, prodávaný po hrstích, i jako Seat Arosa... do kterýho prostrě vrazili malej diesel.
Tohle je nových nápadů plný... je to nosič řešení a technologií, a je to tak vošklivý právě proto, že nikdo se sériovou výrobou nepočítal. Článek je napsanej dobře - je to svým způsobem hračka.
Což ovšem nepochopili... a ten nápad se zadníma dveřma prodávali jako Roomster poměrně dlouho.
;-)
EDIT: mimochodem víš, že Fiat dělal elektromobil už v roce 1990... právě Pandu dělal jako Elektru... a normálně komerčně ji prodával.
Byla to dvoumístná mikro dodávka do center historických měst...
...koncept malého lehkého vozítka s dieselem je přesně to, co dnes svět nutně potřebuje. Časem by se vyřešila i ta nehezká karoserie. Ostatně hmyzí ksicht má i Kokodák :no::no::no:
Je nepochopitelné, že Cígo od škodovky nemá pod kapotou motor, ale vzpomínku na minulost. :no: S dvoulitrovou spotřebou by se prodávalo jako housky na krámě. :-!
Je zde o mě známo, že Fiatu hodně fandím, ale toto byl opravdu designérský megaúlet. Ještě, že to nezačali vyrábět, Multipla by dostala vážného soupeře v žebříčcích nejošklivějších sériově vyráběných aut... Jinak koncept malého lehkého vozíku do města je samozřejmě správný. :-!