Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford F-150: Nové motory jsou o 20 % úspornější

Pickup Ford F-150 projde v modelovém roce 2011 dosud nevídanou modernizací: poprvé ve více než 60leté historii modelu budou všechny nabízené pohonné jednotky nahrazeny novými.
Zpět na článek
13. 8. 2010 08:46
13. 8. 2010 09:53
neregistrovaný "ricardo.sergion"
13. 8. 2010 12:05
neregistrovaný "RayBan"
13. 8. 2010 13:08
13. 8. 2010 13:07
13. 8. 2010 13:56
13. 8. 2010 16:43
13. 8. 2010 08:46
No...
s turbobenzinem nejezdim, ale staci slyset poznamky okolo ohledne papirove spotreby vs. realita, kdyz na to clovek slape, a myslim, ze se maci budou jeste divit, kolik jim to bude zrat
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
13. 8. 2010 09:21
Re: No...
Já ano, a pokud se jezdí na limitech (nebo i lehce nad) a včas se řadí, jsou turbobenzíny opravdu úsporné, v opačném případě si za zábavu nechají zaplatit. A tak to má být!
neregistrovaný "ricardo.sergion"
13. 8. 2010 09:53
Re: No...
nehlede na riziko poruch to turbo,kompresor tez nevydrzi vecne..ale je pravda ze kdyz skonci zaruka a jdes pro nove je to fuk
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
13. 8. 2010 10:22
Re: No...
To se uvidí časem, při správném zacházení by nemusel být větší problém a opravy turba snad časem budou tuctovou záležitostí za pár tisícovek...
neregistrovaný "RayBan"
13. 8. 2010 12:05
Re: No...
To ano, ale v Eurech ... >:-[]
13. 8. 2010 13:07
Re: No...
To sice jo, ale v autech, jako jsou tyto, ten motor tocis uz jen aby ses rozjel. Limity maji nizke, asfalt s tim nikdo trhat nebude, ale i tak si ten turbobenzin podle me vezme dost. No ale oni asi vi, co delaji.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
13. 8. 2010 13:33
Re: No...
Sám jsem na dlouhodobé zkušenosti zvědav, tak uvidíme.
13. 8. 2010 13:56
Re: No...
V prvni rade pokud se jedna u motory pro americky pick up ceny benziny vs benzin v Evrope nema smysl ani komentovat. Z toho dovodu je to vice akademicke hovorit a provoznich nakladech z pozice Evropana.
13. 8. 2010 16:43
Re: No...
No, ani tak nejde o porovnani cen jako o miru zdrazeni benzinu, ktera byla a je v americe dost vysoka, dostatecna na to, aby se bezni amici zacali o spotrebu zajimat. Proc by jinak vyvijeli uspornejsi motory? Uz ani oni nechteji osmivalce zerouci i travu okolo. Proto me zajima, jak bude skutecnost u tech turbobenzinu
13. 8. 2010 18:20
Vlastni zkusenost s novym ecoboostem
Dle mych zkusenosti opravdu nove turbobenziny maji mensi spotrebu nez stejne vykonna atmosfera. Kdyz porovnam napr. 2,0 turbo 205 koni a nejakou atmosferu 2,5 cca 200koniku (to stejne v pripade 2,0T 240 koni a treba 3,0l cca 240-250koni)....tak pri bezne jizde bude mit mensi spotrebu rekneme o trosku, pri snaze o velmi klidne jizde bude uspora jeste vetsi, pri plnem zatizeni bude spotreba srovnatelna. A to kdyz vezmu potaz jen Fordy (Mondea)..tak krom dieslu me prosli 1,8l, 2,5V6, 2,5Turbo a ted mam za sebou prvnich 15 tis. v 2,0Ecoboost. ...u ostatnich znacek je to velmi obdobne. Tak verim ze i porovnani 3,5V6Ecoboost versus ten 5,4l V8 atmosfera...bude rozdil jeste vetsi.
Rozbalit vlákno
0