Pickup Ford F-150 projde v modelovém roce 2011 dosud nevídanou modernizací: poprvé ve více než 60leté historii modelu budou všechny nabízené pohonné jednotky nahrazeny novými.
s turbobenzinem nejezdim, ale staci slyset poznamky okolo ohledne papirove spotreby vs. realita, kdyz na to clovek slape, a myslim, ze se maci budou jeste divit, kolik jim to bude zrat
Já ano, a pokud se jezdí na limitech (nebo i lehce nad) a včas se řadí, jsou turbobenzíny opravdu úsporné, v opačném případě si za zábavu nechají zaplatit. A tak to má být!
To sice jo, ale v autech, jako jsou tyto, ten motor tocis uz jen aby ses rozjel. Limity maji nizke, asfalt s tim nikdo trhat nebude, ale i tak si ten turbobenzin podle me vezme dost. No ale oni asi vi, co delaji.
V prvni rade pokud se jedna u motory pro americky pick up ceny benziny vs benzin v Evrope nema smysl ani komentovat. Z toho dovodu je to vice akademicke hovorit a provoznich nakladech z pozice Evropana.
No, ani tak nejde o porovnani cen jako o miru zdrazeni benzinu, ktera byla a je v americe dost vysoka, dostatecna na to, aby se bezni amici zacali o spotrebu zajimat. Proc by jinak vyvijeli uspornejsi motory? Uz ani oni nechteji osmivalce zerouci i travu okolo. Proto me zajima, jak bude skutecnost u tech turbobenzinu
Dle mych zkusenosti opravdu nove turbobenziny maji mensi spotrebu nez stejne vykonna atmosfera. Kdyz porovnam napr. 2,0 turbo 205 koni a nejakou atmosferu 2,5 cca 200koniku (to stejne v pripade 2,0T 240 koni a treba 3,0l cca 240-250koni)....tak pri bezne jizde bude mit mensi spotrebu rekneme o trosku, pri snaze o velmi klidne jizde bude uspora jeste vetsi, pri plnem zatizeni bude spotreba srovnatelna. A to kdyz vezmu potaz jen Fordy (Mondea)..tak krom dieslu me prosli 1,8l, 2,5V6, 2,5Turbo a ted mam za sebou prvnich 15 tis. v 2,0Ecoboost. ...u ostatnich znacek je to velmi obdobne. Tak verim ze i porovnani 3,5V6Ecoboost versus ten 5,4l V8 atmosfera...bude rozdil jeste vetsi.