Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford v Evropě vyrobil již 3 miliony malých dieselů

V britské motorárně Fordu s názvem Dagenham Diesel Assembly Line vznikl jubilejní třímiliontý malý vznětový agregát, v tomto případě nový motor 1.5 TDCI.
Zpět na článek
17. 10. 2014 09:23
17. 10. 2014 11:10
17. 10. 2014 12:27
17. 10. 2014 12:13
17. 10. 2014 12:24
17. 10. 2014 12:36
17. 10. 2014 12:51
17. 10. 2014 12:55
17. 10. 2014 12:56
17. 10. 2014 12:51
17. 10. 2014 12:53
17. 10. 2014 12:49
17. 10. 2014 12:53
17. 10. 2014 12:26
17. 10. 2014 09:23
rakovina
a kolik lidi diky temto rakovinometum zemrelo na rakovinu plic a močového mechyre, které zplodiny z naftových motoru zpusobuji?
a kolik lidi na rakovinu diky temto motorum ještě zemre???
Rozbalit vlákno
15
17. 10. 2014 11:10
Re: rakovina
To máš jako s koťátkama. Víš, kolik lidí zemřelo, protože si na ně koťátko v noci lehlo a udusilo je? Kolik miliónů lidí zemřelo pod koly vozů, když se snažilo zachránit nebohou kočičku z vozovky?
17. 10. 2014 12:27
Re: rakovina
jestliže tu je ale lepsi a ekologicketjsi varianta, tedy benzinove motory, proc snad všechny staty EU nepochopitelne podporuji a danove zvyhodnuji rakovinomety??
17. 10. 2014 11:51
Re: rakovina
Jenom spekulace, už to někdo zkoumal u motorů plnící normu Euro VI ? To chce klid, jste kuřák ?
17. 10. 2014 12:13
Re: rakovina
Nevím, jestli emisní norma nějak řeší prašný úlet, který je nositelem onoho karcinogenního zla. Problém ovšem je, že přímovstřikové benzíny trpí na produkci pevných částic (otázka, jak velkých) úplně stejně, jako moderní diesly (bez ohledu na přítomnost filtru, který zachytí jenom některé velikostní frakce).
17. 10. 2014 12:24
Re: rakovina
zatímco primovstrikove benziny normu euro VI splni s prehledem i bez filtru DPF a pridavani mococivny a vpodstate u benzinu není mezi euro V a euro VI rozdil, rakovinomety pro splneni normy potrebuji vyse zminene. a co se stane po odmontovani DPF a casem jiste i močoviny, je snad vsem jasne.
17. 10. 2014 12:36
Re: rakovina
Emisní normy se nezabývají vylučováním pevných částic u benzinových motorů, proto vlastně vyhovují i na euro VI.
17. 10. 2014 12:51
Re: rakovina
euro5 i euro6 to resi i u primovstrikovych benzinu:
[odkaz]

mezi euro5 a euro6 není u benzinu rozdil
17. 10. 2014 12:55
Re: rakovina
A, tady jsem zaspal, ok :yes:
Avatar - WinDiesel
17. 10. 2014 12:51
Re: rakovina
Marné vysvětlování, jen ztráta času - s tímto individuem se nemá cenu bavit, on žádné argumenty které nezapadají do jeho názoru nepřijímá .........
17. 10. 2014 12:53
Re: rakovina
viz odkaz vyse
trumbero
Avatar - WinDiesel
17. 10. 2014 12:49
Re: rakovina
pozor aby ti nepraskla žilka ty rakovino
17. 10. 2014 12:53
Re: rakovina
zilka ne, ale když jedu za naftakem, premyslim, kdy s tech rakovinotvorných emisi ty rakovinu chytim.

stále tvrdis, ze v NOx není u naftaku rozdil mezi EURO5 a EURO6 ??
a přitom je rozdil skoro trojnasobny...
17. 10. 2014 12:26
Re: rakovina
jsi si jisty, ze všechny ty moturky plni euro VI, která plati od 1.9.2014, tedy mesic a pul??
17. 10. 2014 14:51
Re: rakovina
Co je to všechny ty ? Dnes je 17.10.2014, tak že jsem. Jaké požadavky bude mít Euro VI je známo dost dlouho a bylo by vyhazování peněz vyvíjet něco dvakrát. Obzvlášť když tu 1,5 l variantu Ford vyrábí jenom zhruba rok. Co cigárko-a, bylo-a ?