Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Francouzský trh klesá, čeká se na nové modely

David Bureš
Diskuze (45)
Francouzští zákazníci čekají, až se rozjedou prodeje dvou malých SUV domácích značek. Podle analytiků by tyto vozy měly pomoci skomírajícímu trhu.

Automobilový trh ve Francii se již delší dobu potýká s problémy. Například v květnu zdejší prodeje osobních vozů meziročně klesly o 10,3 %. Analytici předpokládají, že až na trh vstoupí delší dobu očekávané nové modely, situace se zlepší.

Těmito očekávanými auty jsou dvě malá SUV – Peugeot 2008 a Renault Captur. Obě debutovala na podzim v Paříži, jejich prodej se teprve rozjíždí. V dubnu se dařilo více Capturu, kdy bylo prodáno 1.934 exemplářů tohoto auta. To 2008 se prodalo 688 kusů.

Své francouzské ceny zná i druhá generace Citroënu C4 Picasso, která má prodejům také pomoci.

Vstup těchto vozů na trh má být ve statistikách výrazněji znát tento měsíc. Vyšším prodejům pak mají pomáhat po celý zbytek roku.

Na francouzském trhu bylo letos v květnu podle Výboru francouzských výrobců automobilů (CCFA) registrováno 148.554 osobních automobilů, loni v květnu to bylo 165.691 osobních aut. Asociace předpokládá, že se letos ve Francii prodá o osm procent vozů méně než loni.

Prodeje v zemi galského kohouta klesají mnohým významným výrobcům. Renault si minulý měsíc pohoršil o 16,5 procenta, koncern PSA Peugeot-Citroën o 8,2 procenta a automobilka Volkswagen o 11 procent. Americké General Motors je na tom ještě hůře – jeho prodeje se propadly o 25,6 procenta. To Fiat si polepšil o 12,3 %.

David Bureš
Diskuze (45)
Avatar - deolator
5. 6. 2013 13:51
Re: Tak čeká
Člověče, zaplaceno adekvátně výkonu té či oné společnosti, pro kterou PILNĚ pracují...
5. 6. 2013 06:52
Re: Ovšem...
A vlastníkem ŠKODA AUTO a.s. je VW a.g. a když se ten rozhodne,že ve Škodě budou vyrábět místo aut třeba syrečky,tak s tím nikdo z českého vedení nic nenadělá.
4. 6. 2013 23:37
Re: Ovšem...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Jak si můžeš všimnout, vlastníkem ochranné známky ŠKODA AUTO je ŠKODA AUTO a.s. se sídlem v ČR.

Existuje na to však ještě jiný pohled. Starší značky byly většinou regionální. Nehledě na to, kdo kdy bude příslušné ochranné známky vlastnit, bude to česká značka. Tím jen získá právo s nimi nakládat. Na historii to nic nezmění. Trochu jiná situace by byla, kdyby někdo shodou okolností vytvořil stejnou značku a před vstupem na trh, kde je chráněná, ji koupil. Teoreticky se to stát může.
4. 6. 2013 22:44
Re: Tak čeká
Čoveče, co je to adekvátně zaplaceno??? Já si myslím, že si Evropané budou moci dovolit nových aut kolik chtějí... až začnou zase pilně pracovat, až práce bude přednější, než zábava, až se přestanou ohánět svými právy za nic (např. důstojně žít z podpory), ale namísto toho spojí spotřebu se svým výkonem atd. adt.
4. 6. 2013 20:50
Re: Ovšem...
Myslíš si že jsem tak blbej a nevěděl co tím myslí.Nauč se používat pojmy ironie, a sarkasmus..Co je ten sraptur přezdívka kterou máš na gymplu?Piš normálně né jako pako z pomocný, stačí tu na senilní dědek ada.Takovým slovním pohrdáním si zajištuješ že tě nikdo nebude brát vážně.