Dodge Charger: Vysát trochu benzinu
1
/
39
Prohlédnout znovu
Dodge Charger: Vysát trochu benzinu
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Vysoká palubní deska se zapuštěnými ukazateli nabízí všechny potřebné detaily
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Sedadla jsou v rámci možností „sportovní“. Interiér vyniká slušnou prostorností.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
K dispozici byl i manuál, ale testovaný vůz využívá třístupňový automat
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Charger vznikal v různých generacích od roku 1966, s pauzou se vyrábí do současnosti
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Typický poznávací prvek 2. generace chargeru: maska chladiče přes celou šířku karoserie
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Ovládání vozu je velmi snadné a dynamika přesvědčivá
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dlouhý roadtrip krajinou lze důstojně zakončit například v Motelu Eldorado
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Každý modelový ročník je trochu odlišný
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Motor V8 OHV s označením Magnum vyniká objemem 7,2 litru a nekonečným točivým momentem
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Ozdobné detaily, na to si v USA potrpí. Ani víčko nádrže není obyčejné.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Zakryté světlomety aneb ultimativní styl
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
I když úpravci dávají na muscle cary velké disky, nejlepší je originál
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Prolisy na bocích karoserie vyniknou až při bližším zkoumání
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Chromované ozdobné lišty a detaily patří k amerikám stejně jako bublání V8
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
K metalické barvě Sublime skvěle pasují černé pruhy
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Dodge Charger II
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu