Vyzkoušeli jsme plovoucí auto Trimaran Sprinter: 6 tun na Vltavě a trocha nervozity
1
/
42
Prohlédnout znovu
Vyzkoušeli jsme plovoucí auto Trimaran Sprinter: 6 tun na Vltavě a trocha nervozity
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
Joysticky ovládající vůz na vodě jsou ve dveřích. Vedle nich jsou i kontrolky.
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
Důležité budíky pro vodní provoz jsou pod čelním sklem. Ten, na který kapitán ukazuje, slouží pro zjištění natočení motoru.
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
Díky dveřím, které se dají otevřít i během plavby můžete klidně vystoupit a po palubě auto obejít
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
Silný motor dokáže s dodávkou na vodě uhánět až 13 km/h, rychlost se ale zdá být mnohem vyšší
|
Svět motorů/Matouš Waller
Díky dveřím, které se dají otevřít i během plavby můžete klidně vystoupit a po palubě auto obejít
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
Hlavní lodní šroub ve spodní poloze. Vlevo od něj je i šroub elektromotoru, ten je ale vytažený nahoru.
|
Svět motorů/Matouš Waller
Box s motory tlumí hluk a slouží i jako odkládací prostor pro záchranné vesty a minibar. Vlevo je nabíječka baterií elektromotoru.
|
Svět motorů/Matouš Waller
Detail spouštěcího mechanismu. Pokud by se píst porouchal, může se odpojit a celý ponton se zvedne ručně.
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
Chodit se dá i po pontonech, které lze spustit do libovolné výšky
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
River van Trimaran EP1
|
Svět motorů/Matouš Waller
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu