Auto Union Type C Grand Prix: Rychlost až na prvním místě
1
/
24
Prohlédnout znovu
Auto Union Type C Grand Prix: Rychlost až na prvním místě
Auto Union Type C Grand Prix
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Otáčky je potřeba sledovat. Jednoduchý interiér a představa, jak se rafička trhaně posunuje doprava dolů a pak doleva nahoru...
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Rozložení hmotnosti nebylo ani přes použití neobvyklého konceptu ideální: činilo asi 40:60 ve prospěch zadní části s motorem
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Čtyřramenný volant pořádně u těla, těsno, teplo a hluk zezadu. Představte si to...
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Řadicí páka pětistupňové převodovky umístěná vpravo vedle řidiče. Sílu na kola přenášel pokrokový samosvorný diferenciál ZF.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Mechanická socha v krásných detailech pedálové skupiny a odkryté tyče řízení
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Zhasněte světla chceme se kochat. Poděkování za umožnění materiálu patří M. Velebnému a O. Láníkovi ze Škoda Auto.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Auto Union Type C Grand Prix
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Auto Union Type C Grand Prix
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
I když ve Vratislavicích se vůz ukazoval jako socha, je plně funkční. Ostatně někteří šťastlivci ho i vyzkoušeli.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Auto Union Type C Grand Prix
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Konkrétní hodnota výkonu se lišila podle toho, zda byl například použit jeden, nebo dva kompresory
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Auto Union Type C Grand Prix
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Na všech kolech pracují bubnové brzdy. Vzadu je výkyvná náprava a o dost větší a širší pneumatiky.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Auto Union Type C Grand Prix
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Chlazení bylo od začátku logickým problémem. Příď je proto otevřená a za předními koly jsou mohutné průduchy vzduchu.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Auto Union Type C Grand Prix
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Ze všech vozů Auto Union není tento typ C zřejmě tím nejkrásnějším, ale stejně je boží.
|
Auto Tip Klassik/Ondřej Kroutil
Auto Union Type C Grand Prix
|
Auto Tip Klassik
Auto Union Type C Grand Prix
|
Auto Tip Klassik
Auto Union Type C Grand Prix
|
Auto Tip Klassik
Auto Union Type C Grand Prix
|
Auto Tip Klassik
Kdo se může projet? Tak například Hans J. Stuck (při výročí okruhu Avus), jediný syn Hanse Stucka, úspěšného závodníka ze zlatých časů.
|
Auto Tip Klassik
Linie vývoje
|
Auto Tip Klassik
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu