Britové nasadili starému Defenderu elektromotory přímo do kol. V každém rohu je 649 Nm
1
/
19
Prohlédnout znovu
Britové nasadili starému Defenderu elektromotory přímo do kol. V každém rohu je 649 Nm
Bedeo Land Rover Defender
|
Bedeo
Bedeo Land Rover Defender
|
Bedeo
Bedeo Land Rover Defender
|
Bedeo
Bedeo Land Rover Defender
|
Bedeo
Bedeo Land Rover Defender
|
Bedeo
Bedeo Land Rover Defender
|
Bedeo
Bedeo Land Rover Defender
|
Bedeo
Bedeo Land Rover Defender
|
Bedeo
Bedeo Land Rover Defender
|
Bedeo
Bedeo Land Rover Defender
|
Bedeo
Bedeo Land Rover Defender
|
Bedeo
Bedeo Land Rover Defender
|
Bedeo
Bedeo Land Rover Defender
|
Bedeo
Bedeo Land Rover Defender
|
Bedeo
Bedeo Land Rover Defender
|
Bedeo
Bedeo Land Rover Defender
|
Bedeo
Bedeo Land Rover Defender
|
Bedeo
Bedeo Land Rover Defender
|
Bedeo
Bedeo Land Rover Defender
|
Bedeo
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
Ferrari 12Cilindri oficiálně: Oslava V12 o 830 koních stojí od 10 milionů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet