Vyráběli jsme formy na pneumatiky: 3D tisk jak v kosmickém průmyslu!
1
/
34
Prohlédnout znovu
Vyráběli jsme formy na pneumatiky: 3D tisk jak v kosmickém průmyslu!
Vyráběli jsme formy na pneumatiky: 3D tisk jak v kosmickém průmyslu!
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Nejprve se vyrobí model z umělého dřeva (vpravo). Do něj se následně obtiskne speciální pryž, která poslouží jako základ pro sádrový model.
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Forma váží několik set kilogramů. Zde již opracovaná míří na rozřezání.
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
V dílně jsme se setkali s celou řadou obráběcích strojů
|
acz
Takto vypadá forma po odlití. Vnitřní i vnější část se musí obrobit.
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Odvětrávací otvory se většinou vrtají manuálně. I to už ale dnes zvládnou stroje.
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Vyráběli jsme formy na pláště
|
acz
Bočnice jsou nejprve tepelně zpracovány. Až pak se soustruží na strojích CNC, které zároveň zhotoví i otvory pro odvzdušnění. Do bočnic se tvoří prostor pro výměnné štítky. Vše se při lisování otiskne na plášť.
|
acz
Trojrozměrný tisk probíhá na speciálních strojích za miliony. Detaily jsou výrobním tajemstvím.
|
acz
A je hotovo! Finální forma se právě obtiskla do pneumatiky.
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu