Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Giugiaro-Italdesign v Ženevě 2004

studie Volta, studie Visconti

Prestižní "Ženeva" je jedním z několika velkých autosalonů, které mají tu čest uvést na svět nové designérské studie.V Palexpu jsme viděli zajímavý a do detailu propracovaný koncept Volta a budoucí velkou...

studie Volta, studie Visconti

Prestižní "Ženeva" je jedním z několika velkých autosalonů, které mají tu čest uvést na svět nové designérské studie.V Palexpu jsme viděli zajímavý a do detailu propracovaný koncept Volta a budoucí velkou Alfu Romeo s názvem Visconti.

Volta

Kupé Italdesign Volta je postaveno ve spolupráci s japonskou Toyotou. Hnacím ústrojím Volty je modifikovaný hybridní pohon z Lexusu RX400h. Giugiaro vytvořil pro 4,3 metru dlouhé kupé nejen nový kabát, ale také podvozek z uhlíkových kompozitů. Motor V6 3.3 l je u zadní nápravy, takže nebylo třeba středem vozu vést výfukové potrubí, nebo hnací hřídel a podlaha tak mohla zůstat zcela rovná. Kupé je široké necelé dva metry a prostorová dispozice nabízí místo pro 3 cestující. Kombinace spalovacího motoru a dvou elektromotorů dává celkem 300 kW, automobil jede nejvíce 250 km/h a z 0 na 100 km/h zrychluje za 4,06 s. Nádrž na 52 litrů vystačí na 700 kilometrů jízdy tímto hybridním automobilem.

Visconti

Visconti je návrh možné podoby vlajkové lodi italské značky Alfa Romeo. Design této Alfy je tím co by se od velkého vozu milánské značky dalo brzy očekávat. Moderní limuzína Visconti se z typického tříprostorového uspořádání vydala do sportovnějšího, přibližně dvouprostorového bokorysu. Na voze jsou rozvinuty některé myšlenky ze studie Brera nebo ze sériového kupé GT.

Šestiválec do V pod kapotou je dvěma turbodmychadly přeplňovaný motor 3,2 l, opatřený přímým vstřikováním benzínu. Automobil byl navržen s pohonem a řízením všech kol.