Tak tohle CRZ bylo spise o ekologii nez o sportu. Zajimavy bude spise nastupce za rok, dva nebo kdy. To uz bude vykon jaky se od sportaku od Hondy ocekava ;-)
A to máš načtené nebo vyzkoušené? Je pravda, že dynamické to moc nebylo, ale všechno ostatní bylo super - řízení, řazení, brzdy, spojka, sedadla a hlavně neskutečný podvozek. Mně to jako komplet vyhovovalo, bavilo v rozumných rychlostech.
ta verze po faceliftu si měla dynamicky ještě polepšit, ale s tím nebyla šance se svézt.
Mimochodem - tyhle nové nárazníky vypadají hodně dobře. :yes:
U me je sport i o vykonu ;-)
Jinak nepochybuji, ze zbytek byla spicka. Co jsem si tak nejak vsiml, vzdy meli testeri jen vytky k vykonu a vlastne i k cene ;-)
Podívej se teď na ten článek o MX-5, tam taky vychází lépe auto bez výkonu, i když to určitě pojede lépe, než CR-Z, to jelo zhruba jako minlá 1.8.
Ta cena byla to, co auto totálně zabilo, když se vyprodávaly za 400 (to jsem nestihl, jinak bych ho měl), byl to nejprodávanější sporťák na českém trhu.
Z 356 na 381mm? To by podle fotek u clanku, kde jsou ocividne utopene, muselo jit o prumer kol tak 25". Nemelo to byt z 256 na 281mm? Ona pri systemu rekuperace brzdila vyborne uz s puvodnimi brzdami, nepotrebovala velke kotvy.