Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Honda CR-Z: Modernizace hybridního kompaktního sportovce

7 komentářů

Avatar - TeeJay
TeeJay
CR-Z je subkompakt, postavený na technice Jazzu. 😉

Jinak musím říct, že se facelift fakt povedl, škoda, že už tu auto není k dostání. ;-\
Karlll
Tak tohle CRZ bylo spise o ekologii nez o sportu. Zajimavy bude spise nastupce za rok, dva nebo kdy. To uz bude vykon jaky se od sportaku od Hondy ocekava 😉
Avatar - TeeJay
TeeJay
A to máš načtené nebo vyzkoušené? Je pravda, že dynamické to moc nebylo, ale všechno ostatní bylo super - řízení, řazení, brzdy, spojka, sedadla a hlavně neskutečný podvozek. Mně to jako komplet vyhovovalo, bavilo v rozumných rychlostech.

ta verze po faceliftu si měla dynamicky ještě polepšit, ale s tím nebyla šance se svézt.

Mimochodem - tyhle nové nárazníky vypadají hodně dobře. :yes:
Karlll
U me je sport i o vykonu 😉
Jinak nepochybuji, ze zbytek byla spicka. Co jsem si tak nejak vsiml, vzdy meli testeri jen vytky k vykonu a vlastne i k cene 😉
Avatar - TeeJay
TeeJay
Podívej se teď na ten článek o MX-5, tam taky vychází lépe auto bez výkonu, i když to určitě pojede lépe, než CR-Z, to jelo zhruba jako minlá 1.8.

Ta cena byla to, co auto totálně zabilo, když se vyprodávaly za 400 (to jsem nestihl, jinak bych ho měl), byl to nejprodávanější sporťák na českém trhu.
Avatar - Bully_
Bully_
Z 356 na 381mm? To by podle fotek u clanku, kde jsou ocividne utopene, muselo jit o prumer kol tak 25". Nemelo to byt z 256 na 281mm? Ona pri systemu rekuperace brzdila vyborne uz s puvodnimi brzdami, nepotrebovala velke kotvy.
Avatar - white label
white label
Za předpokladu, že jsou na autě cca 18" disky, to na 381 mm kotouč opravdu nevypadá...