Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda HR-V Prototype: Malé SUV se vrací

Takhle bude vypadat druhá generace esúvéčka Honda HR-V, namířeného na Škodu Yeti, Nissan Juke nebo Mitsubishi ASX, až půjde příští rok do prodeje.
Zpět na článek
26. 1. 2015 08:18
Avatar - TeeJay
12. 9. 2014 13:27
Turbo nebo neturbo
Autíčko je to moc pěkné, sice to není takový rebel jako Juke, ale řekl bych, že tam je taková zajímavá kombinace roztomilosti pro ženy a sportovního stylu pro muže a s tím kupéprofilem se poprali řekl bych lépe, než BMW. Takže pokud to enpohnojí cenou, jako vždycky, mohl by to být model, se kterým se Honda v Evropě odrazí ode dna.

Na hybrid s dvouspojkou se těším, pro mě jednozačná jednička mezi motorizacemi. Jestli by byl lepší ten atmo 1.5 EARTH DREAMS nebo spíš tříválcové litrové VTEC TURBO je mně osobně úplně jedno, obojí bude určitě na výši, odpovídající motorářské pověsti Hondy a obojí má skvělé parametry - jestli 96 kW a 155 Nm nebo 103 kW a 200 Nm je asi jedno. To turbo by možná bylo pro auto tohoto typu vhodnější a je to také módní záležitost, na druhou stranu takhle dobrá atmosféra zase může oslovit ty, kteří k turbům mají nedůvěru. Jsem zvědavý, pro co se rozhodnou, ale určitě to nebude volba nezi "starou" atmosférou a !moderním" turbem. :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rimow11
13. 9. 2014 00:55
Re: Turbo nebo neturbo
:yes: :yes:
13. 9. 2014 00:03
Ten boční prolis
teda nic moc. Chápu, že se snaží opticky rozbít ohromně vysoký bok, ale jde to udělat i citlivěji. Už aby tu byl Taigun, ten si tyto zběsilosti snad odpustí.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Verny_2013
13. 9. 2014 09:41
Re: Ten boční prolis
Designově je to nejpovedenější Honda za posledních 10 let. Vyvážený mix moderny klasiky a sportovního šmrncu. Osloví velké portfolio klientů od mladých až po střední generaci jak párů, tak single. Ten boční prolis tomu naopak dodává šťávu. Je na správném místě, elegantní tvar působí v kontextu celého auta velmi harmonicky a ladně.Honda se v tomto případě vyhnula přemrštěnému "Ufo " designu což je moc dobře. Ten design je prostě na 1. Doufám že jen že to auto nezazdí cenou jak psal Tee Jay nebo nějakými excesy v interiéru. Např. krátké sedáky to je prostě dlouhodobý problém všech japonských aut.
Avatar - Choochoo
13. 9. 2014 15:44
Re: Ten boční prolis
Taigun je konkurence pro jaky auto? Ja vim ze vy hosi koncernovy mate velke oci a tridne setrochu pletete. Taigun bude malej, konkurujici tak mozna Jazziku na zvysenem podvozku pro Brazilii ;-) HRV bude bez par centaku velke jako Tiguan a pritom bude mit jeste HRV vetsi rozvor o par milimetru.
Jak bude Taigun, Tiguan rozbijet svuj ohromne vysoky bok? Ze by se na to tento a proste udelali jen krabici jako vzdy?
13. 9. 2014 17:55
Re: Ten boční prolis
hm, tak nic moc to je možná pro ovečky z koncernové ohrádky! JInak myslím, že se HR-V povedlo a že má svěží a neokoukaný design a pokud i zbytek dopadne dobře, jakožto cena a motory, tak o něj zájem bude!
Avatar - aproximus
26. 1. 2015 08:18
tahle
zrůda nemá s filozofií původního hr-v vůbec nic společného..
Rozbalit vlákno
0