uz som sa bal ze nas hyundai necha cakat az na frankfurt.. podla mna velmi pekne auto ... a niet pochyb ze hyundaiu spravi omnoho lepsiu sluzbu ( aj v europe ) ako terajsia i10 ktora uz konkurencii nestihala...
tvary auta su pekne citatelne a posobi relativne hranato a kompaktne... som pozitivne prekvapeny zjavom.... vyzera fajn ;-):yes:
Tvoje nadšení nesdílím ;-\ jak to nemá černé rámy oken a B sloupek tak to vypadá otřesně! Když k tomu přidám plechy místo alu... dílo je dokonáno. Ten interiér by už šel. Konečně to nevypadá uvnitř jak vagón směřující do Treblinky.
když přišel Chevy se Sparkem, který je hranatý, tak jste na to všichni plivali, že je to hnusný hranatý. Teď přišel kundai skoro s tím stejným hranáčem, tak je to nádhera.
Žádnou automobilku neurážím primitive. Člověk se může přeťuknout, ne? >:-[]
Jen se pozastavuji nad inteligenci některých, jak jsou zaujati proti něčemu co jedna značka vytvoří, ale druhá značka to dělá skvěle, i když je to v podstatě stejné.
Jinak je mi to úplně jedno.
Re: První Hyundai se zřetelným Schreyerovým rukopisem,
suhlas... dospele auto na urovni... pekne strihnute.... dizajnery fordu Ka sa mozu zacat ucit od korejcov ako robit pekne a podarene miniauta
prekvapil ma aj dost velky kufor - 252 litrov nema nik v triede, citigo ma 250, splash 236 a panda 225 litrov.... ostatni len okolo 200 a menej.... klobuk dole pred hyundaiom :yes:
Re: První Hyundai se zřetelným Schreyerovým rukopisem,
Tys to auto viděl naživo? Docela odvaha srovnávat podle pár fotek. S tou inspirací to navíc vypadá na pravý opak. Boční lišty se korejcům zase líbily u Renaultu.
Re: První Hyundai se zřetelným Schreyerovým rukopisem,
nazivo bude vyzerat urcite este lepsie ako ho opisujem .. to sa neboj.. bude to kral miniaut ;-):yes: kosackove citigo docitigovalo ... privitajme noveho krala miniaut :yes:
podla vyrobcu ma ist o v kabine najpriestrannejsieho zastupcu miniaut s najvacsim kufrom v triede.... a zrejme aj motorovo jednym z najsilnejsich ( ked pride turbo ) ... hovori sa aj o vyhrievanom volante v najvyssej vybave a dalsich prekvapeniach ktore sa dozvieme uz coskoro.... dizajn radim asi uplne na vrchol miniaut.. v tomto mu skatule ako up citigo Ka alebo C1 nemozu skutocne konkurovat.. totalne ich i10 zadupala do zeme a nema momentalne supera... dovolim si tvrdit ze motoricky vybavou aj dizajnom uz moze pokukovat aj o triedu vyssie a robit problemy swiftu, mazde 2 micre ( proste tym mensim malym autam ) ktore su len kusocek vacsie ale asi budu podstatne drahsie....
myslim ze novy kral miniaut je teda jasny ( ci sa to uz niekomu paci alebo nie to mi je jedno ) .... nova i10 momentalne vo svojej treide nema supera :yes: hyundai slape jak svajciarske hodinky :yes: , za rok tu mame maly crossover v segmmente B aj novu i20tku... konkurencia uz teraz nemoze pokojne spat :yes:
Byl by jsem v soudech trochu opatrnější.
I když každým novým modelem Hyundai dokazuje, že jde raketově nahoru, tak to ještě neznamená, že je ten nejlepší.
Tedy když zohledníme vše včetně ceny a záruky, tak asi nejlepší je.
Počkáme až jak se i10 ukáže na silnici, dle obrázků se to asi těžko dá posuzovat.
Porazit Citigo, které v součastnosti této třídě se svými sourozenci vládne bude ale velmi těžké.
Je docela zábava číst tvoje argumenty, nový král miniaut s největším kufrem, až přijde turbo, nejvýkonější motor. Přečti si to ještě jednou jestli ti to dává logiku. Tohle je auto, které bude jezdit primárně po městě a bude jako druhé/třetí auto v rodině. Při použití stylem šup do auta, tašku/ notebook na sedadlo spolujezdce a jedem je úplně jedno jestli má kufr 200 litrů nebo 250. Nejsem fanatický zastánce turbomotorů, ale ani jejich odpůrce, ale když byli korejci o krok vzadu a turbo nenabízeli a bylo jasné, že k tomu stejně dojde, bylo to pro tebe sprosté slovo. Ale jen se objeví zpráva o zařezení do nabídky a už je to jasná volba. Pro takovéhle auto do města a pro ženskou, předpokládám, že chlap si to dobrovolně nekoupí stačí bohatě malý motůrek bez turba jako má Aygo, C1, Citigo.
Navíc nemám problém napsat, že nevypadá vůbec špatně, o 100% líp než předchůdce, ale první co musí každého napadnout je, že je to jasná inspirace Fordem (předek) a Renaultem (bok). Bylo by možná lepší, napsat jednou něco s malou kritikou, nebo uznáním faktů. Než napsat, že se u Fordu mají co učit.
Jedním slovem - neurazte se - humus. Korejský design je stále stejný - nudný a v dnešní době už za zenitem. Oblé křivky, tvary ala Ford, k tomu chromové kliky a černé plasty. Když se k tomu přidá podprůměrná technika, vzniká naprosto otřesný vůz. Ať si každý co chce, raději všemi deseti Citigo než toto....
nemám pro ně rozumné využití a přes všechny hvězdy NCAP se mi nezdají bezpečná. Prodejně pokud vím tenhle segment u nás stagnuje, protože se přes něj převalilo snižování cen v B segmentu, včetně low cost modelů, kterými si některé automobilky snaží zachránit zadek.
Ale dobře - Hyundai ví, že i10tek v low end mutaci Grand tak jako tak prodá slušné kvantum v Asii. Indické blogy ho už zaznamenaly: [odkaz] , stejně jako evropskou verzi: [odkaz] . Hoši z AutoExpressu už v květnu novou i10 řídili: [odkaz] - všimli si, že má nově všelijaké vychytávky pro geeky (vyhřívaný volant, start přes tlačítko...), zřetelně lepší materiály v interiéru, lepší chování na silnici - a hlavně, že v Anglii bude stát o značnou pecku víc než stávající generace ([odkaz] ).
Design exteriéru se přiblížil Picantu (řešení přední masky...) . Na rozdíl od jiných diskutérů mě nebere. Podle mého je už tahle studna skoro vyčerpaná a že se v ní máchá Ford s Renaultem (nejen oni), není argument. Zejména pro Hyundai, který by se potřeboval designově přeměnit a odpíchnout, uzavřít svou kapitolu puberty. Místo toho vidím zalamování plastů a plechů do ještě dalších a dalších úhlů/křivek (světla!), na hony daleko od ideálu "design jednou čarou", který Schreyer rád proklamuje. Jaksi by to místo hraní s vizualizačním programem chtělo spíš jasnou myšlenku. Ovšem, i10ka není jádrový model, ze kterého by se odvozovaly další - a v téhle podobě mi přijde jako takový setrvačný doběh toho, co bylo v posledních letech.
Tak snad bude pokrok v technice a nastavení. Čekám ale víc spíš od představení nějakého toho "městského" (2WD...) crossoveru, kde Hyundai (Kia) poněkud zachrápal lavinu spuštěnou Qashqaiem, jak nedávno kysele konstatoval šéf americké divize Krafcik ([odkaz] ). Krafcik samozřejmě mluvil o svém americkém písečku, ale jeho slova "trh crossoverů prožívá boom a my jsme na něm nedostatečně zastoupeni" se dají dobře vztáhnout i na Evropu. Jako trochu OT jeden render možného B-segmentového crossoveru, údajně vytvořený podle informací jednoho insidera: [odkaz] .
Značka Lada také bude v dohledné době více sázet na design, když už to s technikou není valné. S jůndaj je to v bledě modrém. Každému co jeho jest. Kde po 7 letech uhnije přední náprava, kde auto bez tlumicích materiálů hučí, kde neumí udělat progresivní charakteristiku řízení, kde po půl roce lze najít korozi je další diskuze zcela bezpředmětná.
Co zbývá? Propaganda pojede dál , lidé v igelitových košilích a hadrových kalhotách si vždy přijdou pro bonbón s logem a nechají si vykládat PR pohádky, stejně jako důchodci, které prodejce hrnců, masážních lehátek či kosmodisků vyvezl za město na výlet.
Ted si me dostal. Nedokazu se rozhodnout jestli napsal hloupejsi prispevek Tominoo nahore, nebo ty. Ale suverenne jsou oba prispevky nejstupidnejsi v teto diskusi. u Tomina to vypada spis na jednorazovy ulet, ty ovsem jsi podobnymi prispevky jiz prosluly. Gratuluji... :yes:
Za svými názory si je třeba stát, zvlášť když mají důvod. Však i pan mluvčí tuzemského montážního závodu má z návštěvy u nás trauma. Nebyl prý vpuštěn >:D Na kamerovém záznamu se to našlo. Buší do skleněné tabule jak blbý, koleno na hlavě celé rudé, asi 10 min v kuse. Pak šly kolem nějaké náctileté brigádnice, a pane to je východ. Musíte vedle, jak je napsané welcome >:-[] Výrobky tomu docela odpovídají. 8-s Vidím, že podobných je víc, ale nevadí, i Vám hezký den ;-)
Možná by bylo lepší reagovat na auta a ne na ty kolem. Ty tam ten Ford s Renaultem nevidíš? Tohle by si dneska nedovolil pomalu ani číńan. Na první pohled je to jasný Ford. Na druhý je pak jasné, že to Ford není, protože ten by nekopíroval od Renaultu.
Re: pozeram ze zmizli tie kdejake kudrlinky a bubliny a flui
Je dobře že zmizeli. Jediný úhel ze kterého se mi i30 nelíbí je v tvém odkazu. I10 je důkaz, ze odstranění vlnobití i u ostatních modelů by jim jenom prospělo.
Re: pozeram ze zmizli tie kdejake kudrlinky a bubliny a flui
mozno uz tam Schreyer robi poriadky .... za mna osobne je novy i10 asi najkrajsi hyundai ... i30 sa mi tiez z kazdeho uhla nie velmi paci - v tomto je ceed daleko estetickejsi.... ale napr i20 sa mi celkom po inovacii pozdava ale aj ono uz bude coskoro nove takze uvidime ci hyundai nabral neajky novy dizajnovy smer... i10 je ale podla mna dizajnovo spravny krok a spravny smer... tie bubliny nad kolesami sa mi velmi napacia... zhodou okolnosti uz ani starsia i20 ich nema a nova i10 tiez nie... a to je dobre .... jedine k comu mam u i10 vyhradu je tvar zadnych svetiel ale to je asi vec zvyku.... trosku mi pripominaju sandero a tvar C stlpika vyzera ako na modeli legendarneho Acka [odkaz] len trosku v mensom prevedeni ;-)
Re: pozeram ze zmizli tie kdejake kudrlinky a bubliny a flui
Je zohledněno, že i10 je malé auto a hlavně, že určitě bude chtít být levné. Určitý posun tam může být a reflektuje trendy automobilového designu, například zadní světla.
Re: pozeram ze zmizli tie kdejake kudrlinky a bubliny a flui
ano to je pravda pozera sa aj na cenu co pri miniautach je tiez dolezity faktor to uznavam .... ale rozhodne mi tento novy tvar aky ma i10 na hyundai sedi a paci sa mi viac a lacnejsie to nevyzera prave naopak.... auto vyzera akosi dostojnejsie a mne sa tento smer paci... hadam aj nova i20 bude pokracovat v tomto smere ;-):yes:
skoda ze automobilky prezentuju svoje modely vzdy v takych divnych nudnych farbach.... tato nova i10tka by v takej modrej alebo cervenej farbe vyzerala urcite lepsie ako v tej co vidime na obrazku
Re: pozeram ze zmizli tie kdejake kudrlinky a bubliny a flui
ono sa to vola ze tigri nos... bmw ma zase ladviny ... kazde auto ma nejaky dizajnovy tvar masky ale bubliny a ziadne fluidne amorfne patvary kia nema ... jej tvar je v pohode presne podla europskeho vkusu... ceed vyzera pekne cisto a elegantne, svetla su ok... podobny tvar prednych svetiel mala aj stara 5ka od bangla .... a nikomu to nepripadalo divne ... kazde auto nejako vyzera... blaznive svetla ? toto: [odkaz] ? to hadam nemyslis vazne :-) a co tak tieto svetla [odkaz] tie su ok? a tieto: [odkaz] ? tiez ok? asi hej ... lebo sa jedna o mercedes a bmw ;-) ...
chapem ze vela ludi ma ku korejcom stale antipatie a stale na nich hladaju chyby aj tam kde nie su ale myslim ze to nie je spravna cesta k sebauspokojeniu , ze sa im dari je predovsetkym ich sikovnost a zavist nie je pekna ...
Re: pozeram ze zmizli tie kdejake kudrlinky a bubliny a flui
- 5ka od bangla ich mala podobne ale asi tretinové an nie tak prudko stúpajúce,
- BMW 1 vyzerá dosť úboho takže to nebol ideálny príklad,
- CLA a dizajn Mercedesu celkovo je dosť oblý a mohol by byť lepší
- ja nemám s kórejcami problém! Kiu Sportage, Ceed I, (vlavne po FL), Sorento považujem za veľmi pekné autá!
- ja hľadám chyby všade (!), nie len u Kórejcov...
Podle mě nejhezčí miniauto z Korei - konečně žádná disproporce šířky a výšky, jak tomu bývalo u předchůdců. Jestliže se povede i interiér, tak o úspěchu nemusíme pochybovat.
Co se týče designu mezi miniauty, je mi pořád nejsympatičtější nadčasový Peugeot 106 společně s VW Lupo.
Na dřívějších miniautech se mi líbí, že vypadají vedle svých větších kolegů dospěle - konkrétně Peugeot 106 má dlouhou kapotu, bohaté prosklení a žádné módní vychytávky zdůrazňující kompaktnost modelu. Pro chudšího studenta vyhledávajícího malé zábavné autíčko za cenu felicie dobrá volba.
suhlas.. niekdajsie miniauta mali klasicky predok ( dlzkou ) .. klasicke tvary strechy.... neboli to ziadne disproporcne vajicka ktore pripominaju zmensene MPVecka... boli proporcne normalne dospele auta suhlas ;-):yes: presne tak
106tka dodnes vyzera pekne lebo ma klasicke tvary .. normalny predok ( jej predna kapota je mozno dlhsia ako v novom o 2 triedy vyssom civicu ) ... normalne proporcie sirka vyska.... vsetko ako ma byt....
... sa pristihnem, že na diskusiu som si klikol len pre overenie topperových orgií. Nesklamal.
No a k autu. Neurazí, ale ani nenadchne. To je už na druhej strane v tejto kategórii celkom výhrou. Za menší prúser ale považujem absenciu príslušnosti k značke. Nemám rád reči typu "Na aké auto sa to podobá", ale tu vidím jasnú inšpiráciu Fordom (predná maska) a Renaultom (profil, bočné lišty).
Ako celok to však pôsobí príjemne a vzhľad narúšajú len chrómované kľučky, ktoré v tomto prípade pôsobia veľmi lacno.
som rad ze som ti urobil radost.. aj na buduce.. ;-)
podme k autu..... chce to nejaku lepsiu farbu.... v cervenej by vyzeralo lepsie a mozno aj chromovane klucky ( zrejme top vybava ) by posobili viac elegantnejsie ako takto ked su stratene a posobia nezaujimavo ... v cervenej farbe bude i10 nadherna dynamicka stylova a elegantna ... strieborna ci seda panda tiez nevyzera tak efektne ako cervena .... malicke auto potrebuje peknu farbu... dokonca aj biela moze posobit zaujimavo v malom aute.... doda mu opticky vaznost ... opticky ho zvacsi a zelegantni rozsiri...
mozeme spekulovat v com hladala i10 inspiraciu... pravda je ale taka ze ako celok je auto uplne bez chyby a original.... dnes uz maloktore auto sa v nicom nepodoba na nejake ine auto... len si zober tvar svetiel predoslej inovovanej octavie II a terajsieho inovovaneho mercedesu Cecka .... su takmer uplne rovnake... a nikto nepise ze mercedes to okopcil od octavky .... alebo si zober terajsiu octavku novu ktora vyzera ako ciste audi A4 spred par rokov dozadu.... je to tak... vzdy sa bude nieco na nieco podobat ale ako celok je kazde auto original... aut je stale viac.... dnes snad nenajdeme ziadne auto ktore by sa v niecom neponasalo na nejake ine auto... ja vidim i10 ako taku zmensenu i20 hlavne zboku je ten tvar podobny z profilu... vidiet tam jasne pokracovanie evolucie ktora zacala modelom i20 ( ano i20 tiez nema ziadne bubliny nad blatnikom ako ma vacsia i30 ) .....
v podstate ide o evoluciu dizajnu modelu i20... a aj zadne veko tvar svetiel a celkove proporcie auta jasne vychadzaju z i20tky ( aj tvar prednych svetiel ) .... len je to zmensene a proporcne prisposobene pozadovanemu segmentu miniaut.......
Hyundai I10 je podle mého názoru velice povedeným autem. Desing je velice neotřelý a ve své kategorii patří k těm nejhezčím. Líbí se mi, že se I10 odlišuje od všech Hyundaiu. Rovněž interiér dostal modernější a hlavně kvalitnější materiály. Neboť právě materiály byly u předchozí generace na špatné úrovni. Určitě si i Hyundai pohrál s motory a jízdními vlastnostmi. Již Atos Prime a předchozí generace I10 byly velice podařené auta se skvělými jízdními vlastnostmi a výkonnými a úspornými motory. I zde u nov generace zboří Hyundai vše zažité a postavil výborné auto. No uvidíme jak bude jezdit.