Nižší střední třída je stejně jako malé vozy doménou domácího výrobce. Druhou příčku obsazuje stabilně Kia Cee'd (drží podíl téměř 10 %!), třetí je tentokrát její dvojče z Nošovic – Hyundai i30.
Prosím redakci, aby nám furt nepředhazovala tuhle zaplevelenou tabulku. Pak jí musí ve vlastním volném čase, kterého je minumum, pracně předělávat zdejší dobrovolníci. Taky by se mohla pod tabulku rovnou připojit shrnovačka, která taky leží na bedrech dobrovolníků.
Jinak tabulka fajn, já jsem do ni (opět) nepřispěl, ale teším se s každým, kdo ano ;-)
Kuko Kuko...taky už by jsis to mohl přepočítat sám.Nejsi tady přece novic a doktor už ti návod X-krát poskytl >:-[] a shrnovačka dnes zůstane na tobě Kopírák roku nemá čas ;-) >:-[]
Hlavně ta Octavia, u nás do konce roku VWéčku "nadělí"..., ale maximálně tak tržby z prodeje... ;-)
A Evropu už si Golf zvládne "ohlídat" i individuálně... :-!
Jejda... ta Octavia - to snad už ne... Hyundai i30... 184% nárůst?! Vážení, to je neuvěřitelné číslo!!! Lidi poznají dobré, cenově přívětivé a líbivé auto... jsou i spokojeni mnozí stále! Gratuluji, skokan jak HROM!
Jsme prece jen porad relativne chuda zeme, takze u nas tak boduji Korejci... Ve Svycarsku a vetsine zapadnich zemi by se to nestalo, tam je prece jen kvalita nad cenou (golf, focus). Ale v pripade i30 muzeme mit aspon radost, ze se vyrabi u nas, takze celkove - OK!
Octavia 2 resp. 3 a Octavia Tour je úplne niečo iné. Na trhu sa asi nenájde iné auto, ktoré by bolo pri rovnakom názve také odlišné. Výbehový zastaralý typ, ktorý dnes už skôr patrí medzi malé autá miešať s moderným autom nižšej strednej triedy je dosť od veci.
Marketingovo je to pre Škodu určite super ťah, ale čitateľov by asi zaujímali skôr predaje jednotlivých Octavii a nie neprehľadný mix.
Re: Tie autá už za tých trinácť rokov trochu "podrástli".
Taká Honda City má rázvor 2 540 mm (Tour len 2512) a objem kufra 506 litrov (oproti 528).
Hyundai Accent je na Slovensku radený do nižšej strednej triedy (rázvor 2 500 mm), hoci podľa mňa má patriť do malých aút ako je to i na tomto webe.
To triedenie je trošku problematická vec, ale je najaké nepísané pravidlo, že okrem rozmerov by sa mala posudzovať i štandartná výbava. A tu je tiež Octavia Tour na tom dosť bledo.
Re: Tie autá už za tých trinácť rokov trochu "podrástli".
Stejně jako velký rozvor neznamená spoustu místa v podélném směru,že Mégane 2 v 5D? Píši 5D, nikoliv sedan s větším rozvorem.Aby někdo nemlel...BTW: to tydle tabulčičky na milion způsobů budou každý měsíc, rok co rok a furt dokola?Škoda místa na serveru... :no: Jo, na autech se neučí, že velké auto = velký kufr, Na tos jak přišel, nějaký odkázek...díkec
Tak je to tady. Zažíváme roky zajímavý paradox, jsme země, v které je králem kompaktní třídy karoserie... sedan, resp. lift. Popravdě ovšem uveďme, že vítězství Octavie je zasloužené a Škoda zaslouží za odhad přitažlovosti tohoto modelu velkou poklonu. Koneckonců je to vůz na rozhraní třídy kompakt a třídy střední, tedy to první místo je pozásluze i místem prestižním. No, a nyní je tu Cruze... tzv. rakeťák. Raketový nástup, raketový karosářský průlom do tabulky. Jo, tohle auto tu může ještě dost zacloumat tabulkou.
Jinak je vše na svém místě. Někdo boduje cenou, někdo kvalitou, někdo vším a ještě k tomu přidává legendu. Každý si vybere. A než o to jde.