Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Infiniti G37: Evropské ceny, kabriolet a verze 4x4 potvrzeny

Luxusní divize aliance Renault Nissan - značka Infiniti - se chystá vstoupit na evropské trhy. Ve střední třídě nasadí sedan a kupé G37. Tyto dvě verze ještě příští rok doplní odvozený kabriolet a kupé G37x s pohonem všech kol.
Zpět na článek
10. 8. 2008 11:29
10. 8. 2008 15:32
neregistrovaný "babo"
10. 8. 2008 15:33
neregistrovaný "babo"
10. 8. 2008 15:30
neregistrovaný "babo"
10. 8. 2008 22:00
neregistrovaný "exctenar"
10. 8. 2008 13:32
11. 8. 2008 02:01
neregistrovaný "NitRaM24"
11. 8. 2008 09:51
11. 8. 2008 09:07
11. 8. 2008 10:31
11. 8. 2008 10:44
10. 8. 2008 11:29
ceny USA vs EU
[odkaz]

36 000$(720 000SK) vs 48 000 EUR (1 440 000) - no nekup to! jeden za cenu dvoch!!!

Trebalo by s tym nieco urobit nie? Smejeme sa z amikov aki su tupi, a platime nehorazne ceny za auta, benzin, vsetko...
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Ghostyx
10. 8. 2008 12:05
Re: ceny USA vs EU
Souhlas, je to nehoraznost... 8-s :no:
Avatar - Ricardo
10. 8. 2008 12:16
Re: ceny USA vs EU
Jenže ta americká cena je bez daně, takže z evropské je potřeba odečíst taky DPH případně další daně aby to bylo srovnatelné (i tak je ale španělská cena nejspíš vyšší, to uznávám). Navíc při dovozu z USA je kromě nákladů na dopravu a úpravu auta pro provoz z EU potřeba zaplatit také clo, takže v ČR to společně s DPH dělá +31% k původní ceně. Pokud případně přestane platit záruka tak už celá akce strácí smyslu úplně.
neregistrovaný "babo"
10. 8. 2008 15:32
Re: ceny USA vs EU
Uhm, lenze ta akoze dan v USA je 8.5%. A doviest do EU je to mozno drahe cez nejaky Denker, ktory sa dobre nabali a da to za cenu o 150 tis. mensiu, ako keby si si kupil nove, alebo podobne...
ze ale obzvlat europske automobilky vyslovene dovazu auto do USA a stale sa relativne vyplati ich reexport, tak to je na hlavu postavene, ze si to EU necha...
Avatar - peter222
10. 8. 2008 12:20
Re: ceny USA vs EU
Cenu určuje trh. Pokiaľ je auto predajné napr. za dvojnásobok ceny v USA bude sa predávať za dvojnásobok. Pokiaľ by bola konkurencia v EU rovnaká ako v USA predajcom by neostávalo nič iné ako bojovať o zákazníka cenou. V európe sa stále auto bere ako niejaký luxus a tak si výrobcovia aj predajcovia nahadzujú na tento /luxusný/ tovar neskutočné marže dôkazom toho sú autá vyrobené v europe ,ktoré sa predávaju v zámori lacnejšie ako v EU.
neregistrovaný "babo"
10. 8. 2008 15:33
Re: ceny USA vs EU
Presne tak. :yes:
Avatar - Falco
10. 8. 2008 13:03
Re: ceny USA vs EU
V USA se platí mnohem méně daní a např. DPH, která vytváří podstatnou část ceny automobilu, neznají Američané vůbec! Jen tak dál, socani! Kdo chce kam, pomozme mu tam..
10. 8. 2008 13:54
Re: ceny USA vs EU
jak americky kapitalismus funguje vidis aktualne.
severske krajiny, kanada nebo svycarsko maji podstatne lepsi zivotni uroven
Avatar - Falco
10. 8. 2008 14:53
Re: ceny USA vs EU
Jó.. rozdávat cizí peníze, to by "nemakačenkám" šlo!

Když jsme u toho Švédska [odkaz]
Avatar - radhro
11. 8. 2008 10:09
Re: ceny USA vs EU
souhlas :yes:
10. 8. 2008 13:52
Re: ceny USA vs EU
auta pro americky trh jsou technicky na uplne jine urovni jak pro eu, kde vyrobca vi, ze se snimi v nemecku bude jezdit pres 200, mezi evropskymi nissanem 350z a americkym je obrovsky rozdil podobne audi montuje tenci skla a brzdy pro USA. Mnohe nove auta jsou tam bez ESP a jen z 1 airbag zato maji 17palcove kola atd...nekde se musi sporit.

Co sa tyce zivotni urovni tak jen malo kdo by znas byl pripraveny mit 2-3 zamestnani naraz, pracovat 6dni v tydnu od rana do vecera za 14dni rocni dovolene, kterou si mnozi americane nechaji proplatit aby mohli zaplatit zplatky nebo zdravotni pojistku.
V EU (CH, Svedsko Finsko, D) mas podstatne lepsi zivot a prodejni cisla mercedesu, bmw (na pocet obyvatel mluvi za sebe)
10. 8. 2008 15:09
Re: jasně, a moje babička jezdí závodně motokros
Švycarsko je v EU? ahaaaaaaaaa
Chudáci Amící musí mít 2 zaměstnání? ahaaaaaaa
V EU mají všechna auta seriově ESP? klimatizaci? filtr pevných částic? ahaaaaaa
Asi by ses měl probrat, US ekonomika je postavená na službách a obchodu, takže dělníci v Siemensu - jako jsi asi ty - tam moc nejsou. Jestli ti v ČSSD vymyli mozek, tak prosím, ale realita je trošku jiná.
neregistrovaný "babo"
10. 8. 2008 15:30
Re: jasně, a moje babička jezdí závodně motokros
350z obrovsky rozdiel??? No ty su uz v nejakom 350Z urcite siel, ze :no: Kamarat ho ma dovezeny z USA a rozdiel je tak mozno v trochu makksom podvozku. Audi su rozdiely tiez minimalne, proste to skladaju v europe a do USA len vezu a to je proste ten obraz, ze dovzene auto do USA a stale je tam tak lacne... Iny pripad je skorej, ked ma automobilka aj fabriku v USA, tam su rozdiely vacsie.
Co sa tyka cien, tak si niekedy pozri BMW "diplomaticke verzie" pre firmy... Ceny tak dobre o tretinu vacsie a stale sa im to oplati. Ten zavratny rozdiel v kvalite, to asi ani nahodu nebude ono

Svedsko - no tak to urcite. Tam uz v poslednom case maju pekne problemy, vela vyziriek, co sa tam pristahovala. Ich socializmus mohol fungovat na ich seversku naturu, kde ich an nenapadne ukradnut topanky ktore sa predavaju na ulici a pokladna je niekde uplne inde, kde byt nezamestnany je hanba a kazdy chce pracovat, aj nezamestnany ma skoro tolko, co zamestnany.Na com zbohatlo svajciarsko ani radsej nepisem a hlavne nie je v EU

a v USA su aspon ludia zvyknuty makat... nas ten socializmus, co tentokrat ide zo zapadu znici (myslim tym celu EU).
Avatar - Ondore
11. 8. 2008 03:18
Re: jasně, a moje babička jezdí závodně motokros
Ja teda nie som konštruktér, ale úprimne veríš tomu, že tie rozdiely sú natoľko závažné, že cena je oproti EU autám polovičná? A naozaj si myslíš, že tam nemajú autá stavané pre jazdu nad 200?? Nedávno som sa viezol v Corvette a mne to ako šmejd stavaný na max. speed 60mph nepripadal... A to nehovorím o japonských autách - v Japonsku. Tie ceny sú ešte nižšie a po popri tom na domáci trh dodávajú "odpad" so silnejšími motormi...

Len stále neviem pochopiť, ako je možné, že tam v obchodoch predávajú kopec vecí lacnejšie. Tohtoročné modely Adidasiek (origoš športmarket, nie na tržnici) frčia po 40-60USD, moja obľúbená zmrzka ktorú tu kupujem za 210,-SKK je tam za 2,50USD a tak ďalej. Sakra, kde tam vynechali airbagy a dali tenšie sklá?? ;-)
neregistrovaný "exctenar"
10. 8. 2008 22:00
Re: jasně, a moje babička jezdí závodně motokros
Dcera mi tam aktuálně studuje, takže ono sice je spotřební zboží, zejména s ohledem na kurzy nyní levnější než zde, navíc jejich platy a naše, kdy zaměstnavatel zde má pocit, že lidé mají makat zadarmo a ráno se majiteli klanět, že mohou pracovat zadarmo....ale jsou i jiné, říká se tomu např. služby, které člověk v životě čerpá a potřebuje, třeba ABY ŽIL a PŘEŽIL.Holka má spolubydlící z jiné země EU,ta šla na akutní ultrazvuk, na to se jako studentka ani nemohla pojistit, neb vyšetření,aby se vyloučil nádor prsu do pojištění nespadá, no a ta dívčina cvakla cash přes tisíc dolárků.Bavím se o té pojištěné cizince.Ale auto je zase levné, to jo.Jenže ne každý (ve vyspšlém světě NIKDO!) přepořítává vše na auta a hlty benzínu, kámo a korejcem,viš? Život je drobet složitější, než 4 kola a volant. :-!
Avatar - Ondore
11. 8. 2008 03:23
Re: jasně, a moje babička jezdí závodně motokros
Zdravotníctvo - absolútna pravda, povedal by som celý sociálny systém je nastavený kapánek inak, ostrejšie. Ak nie si poistený, máš skrátka ťažkú smolu a ani nevieš ako sa môžeš ocitnúť ako bezďák na dlažbe za to, že si otvoril dvere auta práve vo chvíli, keď okolo prechádzala cyklistka, ktorej sa nič vážne nemusí stať...
11. 8. 2008 10:48
Re: jasně, a moje babička jezdí závodně motokros
Potom aspon dam pozor nez tie dvere otvorim, tak isto respektujem sukromy pozemok, dopravne predpisy a obcianske prava vseobecne. Pretoze v USA na rozdiel od Europy na to mozem doplatit a to tak ze kruto.
Avatar - iudex
11. 8. 2008 13:14
Re: Chudobní Americania (Kanadania)
A to nie je výnimka. Tak je to pri takmer kazdom aute, ktoré sa predáva na starom i novom kontinente.
Moj bratranec bývajúci v Toronte (CA) si kúpil pred cca. 4 rokmi Subaru Impreza WRX. Ked mi povedal cenu, skoro ma vystrelo: v prepocte na SKK necelých 800 tis. Sk!!! U nás sa v danej dobe predávalo za vyse 1 200 000 Sk , teda o polovicu drahsie!!! (a to bol kurz koruny voci doláru vtedy podstatne slabsí). Uz vtedy som sa pýtal: Je dovoz z Japonska do Kanady lacnejsí ako do Európy? Je pravdou, ze specifikácia bola mierne odlisná (odlisná výbava), ale stále to bolo 230 konový turbomotor s pohonom AWD v rallye modrej metalíze. Odlisná specifikácia mohla znamenat max. cca. 50 tis., co vsak tvorilo zvysných 350000?!! Urcite nie cistá strata predajcu. Dodnes nechápem. Záver je asi ten, ze my si to mozme dovolit, platit predajcom také marze.
:no:
Avatar - twistedTSD
10. 8. 2008 13:32
G37
nadhera! podle me je to nejhezci infiniti :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "NitRaM24"
11. 8. 2008 02:01
Srovnavani
Divim se ze se tady jeste neukazal zadnej chytrolin co by to zase srovnaval s VW, Bmw apod. jako v minule diskuzi u noveho FX. Vcera sem se byl projet v nove FX a musim rict ze BMW X5 je proti tomu docela sracka. Nove infinity jsou moc pekny a doufam ze se jim na evropskem trhu bude darit, akorat ty ceny me moc netesi...
Rozbalit vlákno
1
11. 8. 2008 09:51
Re: Srovnavani
Pokud je tomu opravdu tak, tak doufám, že Infinity rozmázne BMW na evropském trhu i v prodejích. Pro Infinity by to byla ostuda krčit se v prodejích někde vzadu s něčím, co je kvalitnější a přitom levnější!
Avatar - Pierro
11. 8. 2008 09:07
Samuraj
Tak jak mne tohle auto vzalo za srdce od okamžiku, co jsem ho poprvé spatřil a Infinity je mou krevní skupinou, tak cenoá politika je pro mne tak trochu zklamáním. Ty auta se stejně jako Lexus zrovna cenově nepodbízí. I přes nepochybně velice lákavou a bohatou nabídku výbav a technickou vyspělost to budou mít proti evropské prémii velmi těžké. Jsem zvědav jak tenhle zatím poslední samuraj v Evropě dopadne a s jakým přijetím se setká. já mu držím palce a připíjím kalíškem saké na úspěch... ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dinar
11. 8. 2008 10:31
Re: Samuraj
Trochu nechápu tvá cenová očekávání, vždyť už z porovnání cen (nejlépe ve stř. třídě) mezi mainstreamem a premií, kde jsou ceny srovnatelných motorizací téměř stejné, lze vidět dva fakty, jednak to, že chceš-li vyrobit srovnatelně kvalitní auto, tedy mainstream se kvalitativně dotahuje na premii, nejsi schopen dát výrazně lepší cenu, a pak z toho také vyplývá, že cenová politika premiových značek už dávno nepracuje s desítkami procent marže tzv. za znáček na kapotě. Představa, že s evropskou premií kvalitativně srovnatelná japonská premie, bude stát o řád méně, je nereálná. G37 je skvělé auto, jel jsem s ním, lepší než IS, ale i než 330i, a nemůže stát méně. Jiná věc je otázka úspěchu Infiniti na "staroevropském" trhu, je to znova píseň o jedné motorizaci, chabé image a servisní síti (pokud nepoužijí nissanovskou). Výsledek se dá s úspěchem předpokládat, paběrkování na úrovni Lexu. ;-)
Avatar - Pierro
11. 8. 2008 10:44
Re: Samuraj
Nechápeš?? Ale v podstatě sis druhou částí své reakce na můj příspěvek odpověděl sám. Ano Infinity G37 bude (a je) bezpochyb velice povedené auto ale má své mouchy v podobě minimálního výběru motorizací a japonského přístupu k výbavám - tedy plná polní, bez větších možností individualizace. Poslední a ne nepřehlédnutelnou slabinou je relativní neznalost značky Infinity. Pak platí paralela s Lexem a do budoucna se dají čekat i podobné prodejní výsledky. Na druhou stranu tenhle nádech exotiky v luxusním balení značce zajistí relativní vyjímečnost na evropských silnicích a nejspíše i poměrně věrnou zákaznickou obec... ;-)